fjieuwt fjieuwwwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef Jojoortje het volgende:
De mooiste die er bij zat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit als gegoten, echt
quote:Beste Daphne,
Bedankt voor jouw email en bestelling.
Inmiddels hebben wij de korting - totaal e. 20,00 - in jouw order nr.***** toegepast.
Mocht je alsnog vragen hebben kun je contact opnemen met onze klantenservice 0900-1988 (7.5 cent per gesprek).
De informatie - verstrekt door onze medewerkers - verloopt beduidend sneller en efficienter dan via email-berichten over en weer.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Ik heb er een aan!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Starlie het volgende:
Het mag trouwens wel weer eens langere tijd mooi weer worden, want anders kunnen we nooit die zomerjurkjes aan!!!
helaas nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef Dipkip het volgende:
Die jurk met die oranje/groene bloemenprint, is die nu ook in de sale?
Dat is ook wel een goed idee natuurlijk!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb er een aan!!
Met een legging er onder, hoge laarzen en een vestje er over
Heb de mijne helaas terug gestuurd... leek wel een boerin in die rok!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Pakje is er en alles past en blijft! Alleen staan 3 van de 4 artikelen nu niet meer op de site...
[ afbeelding ]
Deze rok ziet er op het plaatje maar simpeltjes uit, had hem meer besteld om aan het minimumbedrag te komen.... maar hij is superleuk! En valt heel erg mooi.....
Truitjes en het zwarte vest zijn ook tof
I love het vestje vna 4,90 van laatst!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:15 schreef PeRi het volgende:
Het 4,90 vestje van laatst, is echt TROEP!![]()
![]()
.
Bij mij allesquote:Op woensdag 10 juni 2009 @ 18:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I love het vestje vna 4,90 van laatst!Wat is er mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |