Hihi dat Dallas shirtje vond ik ook wel grappig. Maar ik draag toch nooit shirts met printsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb vanmorgen een bestelling van de Sale bij elkaar gesprokkeldik vond dat ik te weinig shirtjes heb...
Oh ja, moet nodig mijn kast uitmesten want er liggen spullen bij waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had!!
met paintje erbij -->
[ afbeelding ]
Jaaa dat is logisch. Oke nou wie weet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Linnie20v het volgende:
Heb ik vaker gedaanmaar dan wel bijelkaar proppen in een pakket/zak
Die is inderdaad leuk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:08 schreef Electrocute het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk broekje:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook wel lekker voor op vakantie. Alleen twijfel ik tussen wit en donkerbruin. Wit vind ik mooier, maar H&M+wit=doorschijnend. Iemand dit broekje toevallig al besteld in het wit?
Dat heb ik nog nooit gehad. Weet iemand hier meer van of moet ik morgen bellen.quote:Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Ik ga even afwachten hoe de kleren eruit zien. Het bovenstukje zit bij ons nooit op slot, dus hij heeft gewoon de hele bovenkant open kunnen maken om het pak erin te doen... maar vond het niet erg netjes neequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:50 schreef Daph_ het volgende:
Inu fijn is dat! Ga je een klacht indienen bij TNT?
[ afbeelding ]
Ein-de-lijk gescored, volgens mij zitten ze zó lekkerKomen alleen wel pas half juli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |