Okequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:18 schreef Dipkip het volgende:
Als je alles houdt betaal je 4,90.
Als je een deel terugstuurt betaal je 5,90.
Als je alles terugstuurt betaal je niets.
Als je vaak bestelt en een deel terugstuurt betaal je 1 euro, want dan heb je altijd wel een of andere sjaal die nageleverd wordt en dus de 4,90 niet.
Mag welquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef Inu het volgende:
Mag je eigenlijk je pakje door iemand anders op laten halen bij Kiala?
Ik heb het smsje wel doorgestuurd
Die van mij nog nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef MaLo het volgende:
Mijn zebratopje is al in behandeling. Zal (als hij past) beeeeeldig staan op de gave witte jeans van Esprit die ik dus vandaag bij het Kialapunt heb opgehaald
Mijne was vanmorgen vroeg al in behandeling, ik had niet eens tijd om nog wat bij die bestelling te gooienquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die van mij nog niet
Komt denk ik omdat ik vandaag een heel lief zwart tasje heb besteldPerfect voor uitgaan
Ja hoor, dat is voldoende, dan krijg je het wel terug.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Heb een ontbrekend artikel in mijn zending zitten.
Code 9 ingevuld op de retourbon + melding aan klantenservice gemaakt.
Dat moet toch wel voldoende zijn om niet van dingen beschuldigd te worden?
Trouwens, als jullie een bikinibroekje dragen, is het dan normaal dat een beetje bil aan de zijkanten wijst of gaan jullie voor totale overlapping? *wilt niet voor lul staan*![]()
Ik heb wel maat S, maar ik heb vrij ronde billen dus tja, dan hou je altijd wel bil over. Vind het niet ergquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:52 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij is totale overlapping sowieso geen optie. Of het moet er een met pijpjes zijn. Bij een gewoon broekje gaat het iig niet gebeuren. Geloof ook niet dat het gebeurde toen ik nog maat S had dus zou me niet druk maken
Nee hoor, mijn broekjes bedekken ook niet alles, hoewel de een net even wat meer bedekt dan de anderquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Heb een ontbrekend artikel in mijn zending zitten.
Code 9 ingevuld op de retourbon + melding aan klantenservice gemaakt.
Dat moet toch wel voldoende zijn om niet van dingen beschuldigd te worden?
Trouwens, als jullie een bikinibroekje dragen, is het dan normaal dat een beetje bil aan de zijkanten wijst of gaan jullie voor totale overlapping? *wilt niet voor lul staan*![]()
Volgens mij is dat normaal als je ouder bent dan 13.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:07 schreef Imperfect-Angel het volgende:
En ik heb ook dijen, mijn dijen zijn breder dan mijn middeltje.
Nee van de zijkant / zijaanzicht. Is mijn breedste gedeelte mijn bovenbenen. Is dat normaal? Ach who cares. Ben over het algemeen tevreden met mijzelfjes!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij is dat normaal als je ouder bent dan 13.
Of bedoel je dat 1 been dikker is dan je taille?
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
[...]
Als je een tegoed hebt, mag je dit dan van je factuurbedrag aftrekken en whopla betalen?
Volgens mij is dat prima, betekent imho eerder dat je een slanke buik hebt dan dikke dijen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Nee van de zijkant / zijaanzicht. Is mijn breedste gedeelte mijn bovenbenen. Is dat normaal? Ach who cares. Ben over het algemeen tevreden met mijzelfjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |