Oh dan snap ik dat je het troep vindtquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij mij alles. Ik word er een varkentje in door dat stofje
.
Als het maatje 36/S is mag je het wel aan mij weggeven hoor. Nobel van mij he?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
Heb weer besteldSOMEBODY STOP MEEEEEEEEEEEEE
Dat onderste shirtje vind ik écht heel erg leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeer nobelquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als het maatje 36/S is mag je het wel aan mij weggeven hoor. Nobel van mij he?
Volgens mij dit zo'n shirtje van OF het staat heeeeel leuk of het staat me totaal nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat onderste shirtje vind ik écht heel erg leuk
Wauw, dan moet ie wel héél groot vallenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeer nobelHeb van het onderste shirtje ook maar een S besteld, want er stond er gewoon bij dat het shirtje groot uitvalt
Nog nooit eerder gezien op de site
[..]
Volgens mij dit zo'n shirtje van OF het staat heeeeel leuk of het staat me totaal niet
Tip: Tegenwoordig zijn die zwangerschapstopjes in. Ik vind het patroon altijd wel leuk enzo, maar ik wil er heul niet zwanger in lijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wauw, dan moet ie wel héél groot vallen
Zo'n shirtje zou mij op een zwangere zeekoe doen lijken als ik 'm aan heb, maar ik vind 'm wel leuk
Oeh zenks! Ik had laatst een tuniekje van de zwangerschapscollectie gezien waar ik helemaal verliefd op wasquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tip: Tegenwoordig zijn die zwangerschapstopjes in. Ik vind het patroon altijd wel leuk enzo, maar ik wil er heul niet zwanger in lijkenIk koop dan gewoon een XS en dan zit die wel goed
Mits het een lang model is
Die onderstequote:Op woensdag 10 juni 2009 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de bovenkant meestal 38/40 of een M. Moet het model wel goed zijn, anders worden mijn boobies geplet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oeh zenks! Ik had laatst een tuniekje van de zwangerschapscollectie gezien waar ik helemaal verliefd op wasMja, zwangerschap.. Welke maat heb je normaal als ik vragen mag?
Dan weet ik welke maat ik dan zou moeten bestellen
Ik heb normaal 36/38 dus ik heb maar een XS besteld van het zebratopjequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van de bovenkant meestal 38/40 of een M. Moet het model wel goed zijn, anders worden mijn boobies geplet.
Vriendin van mij is heeeel slank en draagt heel vaak zwangerschapstruitjes, maar zij kan het ook echt hebben. Die truitjes kan ik ook gewoon aan, het zit bij mij alleen wat strakker!
Ben ook kwa lengte niet al te lang?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb normaal 36/38 dus ik heb maar een XS besteld van het zebratopje.
Oviergens ben ik ook erg slank en kan ik ook zwangerschapstopjes aan zonder dat ik zwanger lijk.
Sterker nog, zelfs toen ik zwanger wás en ik zwangerschapstopjes droeg, leek ik de eerste 6 maanden niet zwanger.
Thanks !!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van de bovenkant meestal 38/40 of een M. Moet het model wel goed zijn, anders worden mijn boobies geplet.
Vriendin van mij is heeeel slank en draagt heel vaak zwangerschapstruitjes, maar zij kan het ook echt hebben. Die truitjes kan ik ook gewoon aan, het zit bij mij alleen wat strakker!
Met zwangerschapstruitjes bedoel ik niet echt zwangerschapskleding he?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Je vriendin is Heeeeel slank maar draagt losse grote kleding bedoeld voor zwangerschap?
A-lijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met zwangerschapstruitjes bedoel ik niet echt zwangerschapskleding he?Gewoon wat bij de borsten strak zit en dan heel ruim naar beneden valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |