Tammeh, dan zou ik er echt achteraan gaat, dit is echt niet normaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:06 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, terwijl me vandaag beloofd is dat 'ie vandaag of morgen in behandeling genomen zou worden. Na 3 fucking maanden.
Ik heb vandaag gebeld, kreeg die Poolse (denk ik?) medewerkster aan de telefoon. Heb haar al vaker gesproken, de vorige keer was er 108,- naar hun rekening gestort door mij maar dat had naar een andere rekening gemoeten. Zij zou mijn gegevens noteren en alles voor me regelen, moest een week later terugbellen en toen bleek dat ze helemaal niets genoteerd had en toen heeft een andere jongen het voor me geregeld, in een kwartiertje tijd (!!).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tammeh, dan zou ik er echt achteraan gaat, dit is echt niet normaal.
Ik ging er een vette klachtenbrief/mail van maken!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:22 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gebeld, kreeg die Poolse (denk ik?) medewerkster aan de telefoon. Heb haar al vaker gesproken, de vorige keer was er 108,- naar hun rekening gestort door mij maar dat had naar een andere rekening gemoeten. Zij zou mijn gegevens noteren en alles voor me regelen, moest een week later terugbellen en toen bleek dat ze helemaal niets genoteerd had en toen heeft een andere jongen het voor me geregeld, in een kwartiertje tijd (!!).
Diezelfde vrouw heeft me vandaag beloofd dat ik het EIND VOLGENDE WEEK (de 12de/13de) in huis zou hebben. Geloof d'r geen flikker van, maar heb 't voor nu wel even écht gehad met de H&M.
(Tevens schreef iemand hier op het forum dat er op vrijdag + zaterdag niets in behandeling wordt genomen, dus dat zou dan pas zondag zijn en dat wil zeggen dat het pakketje er NOOIT eind volgende week zou zijn, want dat duurt bij mij altijd wel een werkdag of 7.)
Welke maat heb je nodig?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nou, net gebeld: het was een foutief artikelnummer, dat kende de computer helemaal niet. Dus ik vroeg: is het dan uitverkocht? Nee, dan stond dat er wel, ik heb gewoon verkeerd gekeken. Maar het ding is dus niet meer te bestellen en komt ook niet meer binnen.
Soortgelijk topje voor die prijs kan ik elders ook ff niet vinden volgens mij. Het ging me juist om dat korsetgedeelte.
36, ja, de zwarte jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef Linnie20v het volgende:
Welke maat heb je nodig?
Je wilde toch een zwarte of niet?
Maar wat wil ik daarin gaan zetten dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ging er een vette klachtenbrief/mail van maken!
Je hebt je bestelling inderdaad dan niet eind volgende week, bij mij duurt het gemiddeld ook 1,5 week van het moment dat de bestelling in behandeling genomen wordt tot het moment waarop hij geleverd wordt.
Don't be sad. Gewoon retour sturen en weer nieuwe dingen voor terugbestellen!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:47 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb mn spullen
ff updaten dan maar
[ afbeelding ]
De rok paste niet, de vest stond me voor geen meter (maakte mn heupen breed) de blauwe jurk doet dat ook een beetje maar vriendje was er weg van dus ik weet het nog niet
[ afbeelding ]
De paarse jurk stond me kei leuk maar de kleuren waren zo lelijk en flets....
Jammer
[ afbeelding ]
Ik wist eigenlijk wel dat haltertops me niet staan dus daarom moeten die terug, de schoenen hebben een veel te groot open stuk voor, je ziet te veel van mn lelijke tenen. Het paarsje jurkjedaar zag ik echt naar uit maar het borsten stuk is zo laag dat het echt zo is van jemig waarom probeert ze haar borsten daar in te poppen
Ja als er geen sale was had ik misschien meer gehoudenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:57 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Don't be sad. Gewoon retour sturen en weer nieuwe dingen voor terugbestellen!![]()
Hoelang duurt 'in behandeling' staan trouwens? Sta al 3 dagen in behandeling....
Ik heb een zwarte van de H&M thuisquote:
's morgens vroeg op werkdagen rond 7 uur even kijken,.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:39 schreef nlse het volgende:
Ik heb pas één keer eerder bij H&M besteld dus geen flauw benul hoe het ook alweer werkt, maar ik ben verliefd geworden op deze broek:
[ afbeelding ]
Helaas te lang gewacht met bestellen: gister was ie er nog in wit en roze alleen, nu opeens alleen in het zwart??? En ik wil hem in het groen!Is er nog een kansje dat ie er wel weer in het groen komt? Vandaag speciaal naar de H&M in Eindhoven (Piazza) gegaan maar dat meisje daar keek me aan alsof ze water zag branden toen ik er naar vroeg. Ik MOET een mooie 100% linnen broek hebben binnen twee weken en dit is de enige broek tot nog toe die ik heb gevonden die in de buurt komt van acceptabel (na een lange shopronde vandaag).
Iemand die bij H&M werkt die hier meer van weet of ervaren bestellers?? (of iemand die deze broek in winkels in de regio Eindhoven of Leiden heeft gezien)
jeetje, die heb ik ook nog gehad, járen geledenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte van de H&M thuis
Zal even een foto maken
Edit: Het is niet dezelfde overigens. Deze heeft een rand over de bovenkant lopen.
[ afbeelding ]
Ziet eruit alsof die ook zo'n voorgevormde lijn heeftquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb een zwarte van de H&M thuis
Zal even een foto maken
Edit: Het is niet dezelfde overigens. Deze heeft een rand over de bovenkant lopen.
[ afbeelding ]
Niemand ooit in deze situatie gezetenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 @ 21:06 schreef PeRi het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk als je een grote bestelling hebt en een korting op het hele stel, maar een groot gedeelte teruggestuurd wordt, als je per acceptgiro betaalt? Betalen jullie dan bedrag op de factuur - retourartikelen of wachten jullie tot het retourpakket geaccepteerd is en kijken dan wat ze doen met de korting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |