SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van de tweede ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 5!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 6!Wie hebben de FOK!stok in de zesde ronde op weg gebracht?quote:1: Joure (Friesland)
2: Blesdijke (Friesland)
3: Kimswerd (Friesland)
4: Westerein (Friesland)
5: 't Loo (Gelderland)
6: Het Schouw (Noord Holland)
7: Jisp (Noord Holland)
8: Nijmegen (Gelderland)
9: Lathum (Gelderland)
10: Oosteind (Noord-Brabant)
11: Vlissingen (Zeeland)
12: Westkapelle (Zeeland)
13: Boerenhol (Zeeland)
14: St Anna ter Muiden(Zeeland)
15: Turkeye (Zeeland)
16: Terhofstede (Zeeland)
17: Oostburg (Zeeland)
18: Heille (Zeeland)
19: St. Jan ten Heere (Zeeland)
20: Buiten de Veste (Zuid-Holland)
21: Koudekerke (Zeeland)
22: Beesd (Gelderland)
23: Zuidzande (Zeeland)
24: Cadzand-Bad (Zeeland)
25: Zomerdorp het Zwin (Zeeland)
26: Leerdam (Zuid-Holland)
27: Nijmegen (Gelderland)
28: Oosterbeek (Gelderland)
29: Doornenburg (Gelderland)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Marum (Groningen)
32: Groningen (Groningen)
33: Klein Wetsinge (Groningen)
34: Holset(Limburg)
35: Banholt(Limburg)
36: Vught(Noord-Brabant)
37: Ewijk(Gelderland)
38: Leuth(Gelderland)
39: Oss(Noord-Brabant)
40: Wormer(Noord-Holland)
41: Zevenaar(Gelderland)
42: Zevenaar(Gelderland)
43: Wilsum(Overijssel)
44: Zwolle(Overijssel)
45: Arnhem(Gelderland)
46: Doornenburg(Gelderland)
47: Berg en Dal (Gelderland)
48: Batenburg (Gelderland)
49: Lith (Noord-Brabant)
50: Sint Oedenrode (Noord-Brabant)
51: Beneden-Leeuwen (Gelderland)
52: Wamel (Gelderland)
53: Velp (Gelderland)
54: Elshof (Overijssel)
55: Heerenveen (Friesland)
56: Haskerhorne (Friesland?)
57: Cuijk (Noord-Brabant)
58: Groesbeek (Gelderland)
59: Raalte (Overijssel)
60: Diepenveen (Overijssel)
61: Enter (Overijssel)
62: Vrouwenpolder (Zeeland)
63: Schellach (Zeeland)
64: Nunspeet (Gelderland)
65: Zutphen/Warnsveld (Gelderland)
66: Teuge (Gelderland)
67: Zwolle (Overijssel)
68: Windesheim (Overijssel)
69: Deventer (Overijssel)De FOK!stok is een idee van harrie1quote:1: 2cv (Maker van de huidige stok en starter van de ronde)
2: iFries
3: OxygeneFRL
4: Socios
5: TNO
6: rene90
7: kanovinnie
8: swarmahoer
9: Houniet
10: MartijnIV2008
11: nils7
12: Blumchen
13: nachtzuster
14: Menn0
15: theclansman
16: robertzone
17: DerMeister
18: Leaves
19: malse-sjanker
20: Blumchen
21: malse-sjanker
22: malse-sjanker
23: theclansman
24: stavast
25: nachtzuster
26: fendt
27: swarmahoer
28: hooibaal
29: Dirk-Kuijt
30: fendt
31: swollywood
32: maok
33: Yeux
34: Houniet
35: SuperwormJim
36: zwarte_hand
37: Bill_E
38: swarmahoer
39: gers
40: kanovinnie
41: fathank
42: sander89
43: Richfield
44: swollywood
45: Richfield
46: Dirk-Kuijt
47: swarmahoer
48: Mikkie
49: sander89
50: swarmahoer
51: Mikkie
52: Jotcha
53: ImTheBase
54: nijnja/babybel
55: iFries
56: Postmus
57: hornage
58: swarmahoer
59: Richfield
60: nijnja/babybel
61: Maruna
62: gerwil
63: malse-sjanker
64: Lord_Brett_Sinclair
65: babybel/nijnja
66: NeoDweezil
67: Richfield
68: swollywood
69: babybel/nijnja![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 3% gewijzigd door Maruna op 04-06-2009 15:53:41 ]If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv![]()
Locatie van vinden. Foto's zijn niet bijzonder goed, zijn gemaakt met m'n PDA
Algemeen plaatje
Sleutel
Stok
Google earth linkje: http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UTF8&hl=nl&msa=0&ll=52.23828,6.178973&spn=0.004652,0.013947&t=h&z=17&msid=103891100644067346745.00046b859d40f2ba41a41If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
TVP
Hij ligt nu nergens, ik vind dat hij naar 2cv moetOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Nu zit ik alleen met het volgende dilemma....
Ik heb de Stok! (ja eigenschuld!) en met zoveel verplaatsingen zou ik hem graag snel weer wegleggen (binnen nu en een uur) Maar dan ligt ie weer dicht bij Enter
Ik ga morgenavond naar Friesland, dus ga ik een lange weg, langs vele plaatsjes, waar ik 'm zou kunnen droppen, of zelfs in Friesland, vlak bij 2cv.
Your choice! Nu droppen, of morgen richting Friesland!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
ff wat laatste posts uit het andere topic gehaald voor de duidelijkheid. Ik ga nu eerste de Wiki eens updaten met de laatse 20 verplaatsingen ofzo, want de OP is erg verouderdIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Maruna het volgende:
ff wat laatste posts uit het andere topic gehaald voor de duidelijkheid. Ik ga nu eerste de Wiki eens updaten met de laatse 20 verplaatsingen ofzo, want de OP is erg verouderd
![]()
Goed ideeOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Frieslandquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Maruna het volgende:
Nu zit ik alleen met het volgende dilemma....
Ik heb de Stok! (ja eigenschuld!) en met zoveel verplaatsingen zou ik hem graag snel weer wegleggen (binnen nu en een uur) Maar dan ligt ie weer dicht bij Enter
Ik ga morgenavond naar Friesland, dus ga ik een lange weg, langs vele plaatsjes, waar ik 'm zou kunnen droppen, of zelfs in Friesland, vlak bij 2cv.
Your choice! Nu droppen, of morgen richting Friesland!Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
Ik had laatst de lijst in de OP aangepast, nu dus ook weg?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Ook naar de WIKI gekoepieerd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef nijnja het volgende:
Ik had laatst de lijst in de OP aangepast, nu dus ook weg?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Neequote:
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
51: Beneden-Leeuwen (Gelderland)
52: Wamel (Gelderland)
53: Velp (Gelderland)
54: Elshof (Overijssel)
55: Heerenveen (Friesland)
56: Haskerhorne (Friesland?)
57: Cuijk (Noord-Brabant)
58: Groesbeek (Gelderland)
59: Raalte (Overijssel)
60: Diepenveen (Overijssel)
61: Enter (Overijssel)
62: Vrouwenpolder (Zeeland)
63: Schellach (Zeeland)
64: Nunspeet (Gelderland)
65: Zutphen/Warnsveld (Gelderland)
66: Teuge (Gelderland)
67: Zwolle (Overijssel)
68: Windesheim (Overijssel)
69: Deventer (Overijssel)Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Niet nu in de wiki gaan werken, ik ben er mee bezigIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Doe ik ook niet, ik heb ze hier neer gezetquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:44 schreef Maruna het volgende:
Niet nu in de wiki gaan werken, ik ben er mee bezigGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
En waar wil je hem gaan plaatsen Maruna?
OP en Wiki voledig bijgewerkt tot 69:Deventer
nieuwe locatie weet ik nog niet helemaal zeker. Waarschijnlijk in een straal *geschrapt*. Verwacht maar geen foto's voor 9 uur morgenavondDus iedereen kan een dag bijkomen van 5 verplaatsingen
[ Bericht 11% gewijzigd door Maruna op 04-06-2009 16:21:14 ]If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Is toch veel leuker om het als verrassing te houden, iemand pakt de stok, gaat waar hij of zij wil gaan en we zien wel waar de stok terecht komt. Dus niet "oh hij moet nu hier of daar liggen anders kan ik hem vrijdag niet meenemen"There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.![]()
nu wordt het overlegt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:08 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Is toch veel leuker om het als verrassing te houden, iemand pakt de stok, gaat waar hij of zij wil gaan en we zien wel waar de stok terecht komt. Dus niet "oh hij moet nu hier of daar liggen anders kan ik hem vrijdag niet meenemen"
en niet te vergeten, 2cv is toch de "geestelijk vader" van deze rondequote:
Stokvindpost. Morgen zit ik met m'n pa in de auto om her en der wat dingen op te halen (onderdelen voor mijn auto). Wellicht kom ik de stok dan ook tegen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
En daarbij is de locatie nog niet vastquote:Ik zal die genoemde plaats nog wel even weer schrappen uit m'n post
Voor de spanning
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Was eht zo levendig, verpest Maruna het weer![]()
Ik zeg, verder naar het noorden met dat ding
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ja, Klein Wetsinge of zo. Kunnen we weer 2 weken uitrusten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zeg, verder naar het noorden met dat ding![]()
![]()
Wat is datquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ja, Klein Wetsinge of zo. Kunnen we weer 2 weken uitrusten.?
Zondag naar Winschotenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ja, Klein Wetsinge of zo. Kunnen we weer 2 weken uitrusten.daar kan ie wel een jaar liggen
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
FOK!Stok door Nederland spel #81: KLEIN WETSINGEquote:
Daar heeft ie toen 2 weken gelegen. Iets van 15 km boven de stad Groningen en niemand die hem ging halen.![]()
![]()
Jup, was toen veels te koud om erheen te fietsen. Iets wat nu wel meevalt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
wat waren die 2 lampjes nu geweest?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Moet je even klikken op het google maps linkje. Het was een groen tankstationquote:If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Houd hem nou ook even in het Noorden, of uit de buurt van Deventer, want anders dan moet ik / moeten wij hem weer weghalen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef maok het volgende:
Terug vind stok.
............................![]()
en nu
ik moet om 3 uur weg morgen, als die dan ergens langs de a50 geparkeerd staat vind ik het best
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
ik ben benieuwd
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]![]()
waar blijft die stomme stok nuik rijdt vanavond terug, dan wil ik m meenemen, morgen gaat niet lukken
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
waar blijft die stomme stok nuik rijdt vanavond terug, dan wil ik m meenemen, morgen gaat niet lukken
Het is nog geen 9 uur 'morgenavond'quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef Maruna het volgende:
OP en Wiki voledig bijgewerkt tot 69:Deventer
nieuwe locatie weet ik nog niet helemaal zeker. Waarschijnlijk in een straal *geschrapt*. Verwacht maar geen foto's voor 9 uur morgenavondDus iedereen kan een dag bijkomen van 5 verplaatsingen
[/swarma]
Vandaag met 2cv senior op stap geweest maar geen stok gevonden.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben zoals aangekondigd nog niet eens onderweg![]()
jullie zijn al net zo ongeduldig als dat ik altijd ben! Geinig
Ik ga om 7uur á half 8 rijden, dan ben ik 1.5 uur later in Friesland, dan leg ik de stok, rij dan naar mijn vriendin, zal daar toch eerst even hallo enzo moeten zeggen. Vorder dan een PC en ga de foto's uploaden.
Met andere woorden, het wordt wel 9 uur voordat je iets weet
Ik probeer het ze wel te zeggen, maar ze luisteren nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef Maruna het volgende:
Ik ben zoals aangekondigd nog niet eens onderweg![]()
jullie zijn al net zo ongeduldig als dat ik altijd ben! Geinig
Ik ga om 7uur á half 8 rijden, dan ben ik 1.5 uur later in Friesland, dan leg ik de stok, rij dan naar mijn vriendin, zal daar toch eerst even hallo enzo moeten zeggen. Vorder dan een PC en ga de foto's uploaden.
Met andere woorden, het wordt wel 9 uur voordat je iets weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef Maruna het volgende:En nu misschien wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2cv, moet ik hem voor jou laten liggen of zal ik m meenemen vanavond ?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Eerstvolgende kans dat ik de stok kan verplaatsen is zondag en dan moet ik nog het 1 en ander regelen met iemand die nu offline is ...Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben ondertussen aangekomen! zit nu aan de koffie met mn pda, foto's over een kwartiertje!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
![]()
De Nieuwe Locatie! Wijnjewoude! (-2 voor PDA fotos die door TinyPic zijn geresized)
De Locatie. De Stok ligt helemaal RECHTS onderin aan het plaatsnaambord.
De SLEUTEL ligt in het 30km bord aan de LINKER kant.
(+2 voor PAINT Skilzzz!)
De STOK!
'omgeving' van de stok.
Succes, swarma, of misschien 2cv!
[ Bericht 48% gewijzigd door Maruna op 05-06-2009 21:35:26 ]If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
ben nu klaar met werken, ff google earthen, anders laat ik m liggen
neh, die laat ik liggensucces 2cv
![]()
de locatie is echt heel makkelijkdus 1x google earth en je weet waar ie ligt 2cv
wat wil je, met 5 ontsluitingswegen
deze stok laten we lekker voor 2cv liggen, zondag
Kan um niet vindenBen nog niet klaar moet zoeken hoor
Ah, ik heb een vermoeden !Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
maar 2cv, die is voor jou dus zondag?
Misschien, moet ik eerst even wat regelen.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:24 schreef swarmahoer het volgende:
deze stok laten we lekker voor 2cv liggen, zondagGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Ik zal even een linkje in het vorige topic plaatsen, postte met mijn mobiel, had niet door dat het post 300 was
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Post dan even een google earth linkjequote:
Vanavond even (ik weet niet hoe dat moetquote:).
Nu eerst bedrijfsuitje.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
als je een map voor je hebt, staat er rechts boven het kaartje -Link-
das alles
Ik heb nog niets kunnen regelen qua vervoer. Ben vandaag weg geweest (bedrijfsuitje, ze zijn me nog niet vergeten) dus ik durf niet te zeggen of ik morgen de stok op kan halen
Ik ga proberen of ik alsnog iets kan regelen voor morgen (hint voor diegene die weet dat deze hint voor haar bedoeld is: mijn telefoon staat 24/7 aan, dus gewoon bellen. Ik slaap vrij diep dus niet na 3 keer over laten gaan het opgeven). Zodra ik iets weet zet ik het hier neer. Echter, ik wil de stok niet reserveren o.i.d.. Ik vind het absoluut super dat de stok in deze richting neergelegd is en dat hij ook even voor mij is blijven liggen, maar het is mijn eigendom niet (al wil ik heb wel graag even verplaatsen).
Ik denk dat de stok hier ligt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Morgen stok ophalen.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Yeah ! Dets du spirritquote:Op zondag 7 juni 2009 00:08 schreef 2cv het volgende:
Morgen stok ophalen.![]()
!
Met dank aan Maok !![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:12 schreef 2cv het volgende:
Ik heb nog niets kunnen regelen qua vervoer. Ben vandaag weg geweest (bedrijfsuitje, ze zijn me nog niet vergeten) dus ik durf niet te zeggen of ik morgen de stok op kan halen
ga proberen of ik alsnog iets kan regelen voor morgen (hint voor diegene die weet dat deze hint voor haar bedoeld is: mijn telefoon staat 24/7 aan, dus gewoon bellen.slaap vrij diep dus niet na 3 keer over laten gaan het opgeven). Zodra ik iets weet zet ik het hier neer. Echter, ik wil de stok niet reserveren o.i.d.. Ik vind het absoluut super dat de stok in deze richting neergelegd is en dat hij ook even voor mij is blijven liggen, maar het is mijn eigendom niet (al wil ik heb wel graag even verplaatsen).
Ik denk dat de stok hier ligt.
succes 2cv
zegguh, 2cv. Hebbie em al?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
2cv zegt: Ja, hier zijn de foto's
<<Insert pics>>Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Maok komt zometeen naar hier. Dan stap ik bij haar in en dan gaan we de stok halen.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
En en en
Maok is er nog niet.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
We wachten in spanning op uw bericht mit stok. Of mit verplaatste stok en foto's! Toch mooi dat je de stok weer in handen krijgt
Ik denk dat ik de stok houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Om met Swarmahoer's plaatjes te sprekenquote:
Nou mensen, vertel
Foto's enzo
jammer, kom op 2cv, jij bent zielig! claim die pc!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:25 schreef LoudGirl het volgende:
TVP
Iets zegt mij dat de zus van 21CV zijn PC heeft geclaimd...
DE fokstok is verplaatst naar Katlijk. Foto's volgen zsm, zusje is inderdaad niet erg genegen 2CV achter de PC te laten.![]()
dat ziet er uit als 4 uitvalswegen, dat kan niet al te moeilijk zijn
Zwolle!![]()
En ze woont daar niet eens...quote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef LoudGirl het volgende:
DE fokstok is verplaatst naar Katlijk. Foto's volgen zsm, zusje is inderdaad niet erg genegen 2CV achter de PC te laten.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
pics van zn zusje
onder de staart, of de darmen?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:53 schreef malse-sjanker het volgende:
ligt de stok nu aan een plaatsnaambord of onder het lijk van een kat?
Goed werk 2cv, kom maar op met die foto's!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
je mag hem toch altijd bellen? dit is een noodgeval!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mijn broertje (user Postmus) belt me net:
"Ik heb godverdomme elk kutbord in dat tyfus Katlijk gehad en kan de stok nergens vinden!"
Dus dan is waarschijnlijk al weg!![]()
![]()
ben net het hele dorp al een keer door gereden niks gevonden alle borden gezien maar geen stok wacht wel op de fotos![]()
held! zoeken zonder foto'squote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef Postmus het volgende:
ben net het hele dorp al een keer door gereden niks gevonden alle borden gezien maar geen stok wacht wel op de fotos
hmm, geen vaste fokstokzoeker denk ik?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:39 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje (user Postmus) belt me net:
"Ik heb godverdomme elk kutbord in dat tyfus Katlijk gehad en kan de stok nergens vinden!"
Dus dan is waarschijnlijk al weg!
Heeft hem al eerder verplaatst deze ronde van Heerenveen naar Haskerhorne.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hmm, geen vaste fokstokzoeker denk ik?![]()
Ik bedoelde dat een andere niet vaste fokstokverplaatser/lurker hem misschien verplaatst hadquote:Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heeft hem al eerder verplaatst deze ronde van Heerenveen naar Haskerhorne.
klein dorp met nog best wel veel borden maar geen stok beetje jammer dochter was mee vond het wel leuk om rond te rijden nu gewoon wachten op fotos![]()
Ik ben uit mijn coma ontwaakt dus ik zal even de foto's uit mijn camera slopen en op het interweb mikken.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef 2cv het volgende:
Ik ben uit mijn coma ontwaakt dus ik zal even de foto's uit mijn camera slopen en op het interweb mikken.
![]()
welcome backquote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef 2cv het volgende:
Ik ben uit mijn coma ontwaakt dus ik zal even de foto's uit mijn camera slopen en op het interweb mikken.
Postmus, we hadden hem verstopt onder wat gemaait gras, misschien hadden we hem wel te goed verstopt
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
Gistermiddag zou Maok mij ophalen om de Fok!Stok te verplaatsen. LoudGirl ging ook mee. Ik had zelf het idee om de stok bij het drielandenpunt neer te leggen, maar om 1 of andere vage reden was Maok (chauffeuze voor die dag) het daar niet mee eens. Na wat gluren op GoogleEarth (het standaard gereedschap voor Fok!StokVerplaatsers) vonden we een goed alternatief, namelijk het altijd pittoreske Katlijk. Dus in de auto en op naar Wijnjewoude. Wonder boven wonder vonden we niet alleen Wijnjewoude in 1 keer, maar ook de exacte locatie van de Stok. Toen zetten we koers naar Katlijk. De dames hadden voor stiften gezorgd, dus de Stok werd vrolijk een stukje verder ondergekalkt. Ook plakten ze er wat stickers op.
Het bordje 'Katlijk' was ook vrij eenvoudig te vinden. Ter plekke heb ik ook nog iets op de stok geplakt want klooien met lijm in een rijdende auto leek mij niet verstandig. Ik zag het al helemaal voor me dat ik de stok aan Maok's auto vast zou plakken en dat daarom de stok met auto en al aan het bordje 'Katlijk' geketend zat en dat wij met de bus weer terug moesten.
Nadat ik klaar was met het spelen met de lijm hebben we de Stok aan het plaatsnaambord geketend en zijn we richting Joure vertrokken.
Hier de foto's:
De stok in Wijnjewoude voor hij ruw weggegrist zou gaan worden:
De Fok!Stok op zijn nieuwe plek.
Maok en LoudGirl staan her helemaal achter !
En geven een nieuwe dimensie aan het woord 'hangjeugd'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een leuke overzichtsfoto.
Fok!Stok in de bocht:
Het bord staat niet in de buurt van die auto die er achter staat:
Maok en LoudGirl, bedankt voor het rijden, het gezelschap en de gezelligheid. Het was tof !![]()
![]()
Overigens, alle foto's zijn klikbaar voor grotere versies.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Kan je eens een GoogleEarth link geven van waar jij denkt waar de Stok ligt ?Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
mooi werk 2cv, leuke middag er uit
prima foto's trouwens! strakke foto's, wat voor'n camera heb je?If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
FujiFilm FinePix S5700. 2e handsje, maar wel een goede. Ik ben er ook erg tevreden mee.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Leuke plek, maar ik merk dat hij alweer opgehaald is/gaat worden!
hippe blauwe broek !
jammer dat de fokstok dus niet onder het lijk van een kat lag....maar onder gemaaid gras.
waar is overigens nu de stalen fokstokbalk ?dat is mij even ontgaan
![]()
![]()
Hulde trouwens aan LoudGirl en Moak voor het vervoer van 2cv!
edit:
nog eens de foto's bekeken, volgens mij kun je met een beetje wurmen de stok met slot zo over het bord heen trekken zonder sleutel
Wie die heeft weet ik ook niet (ik ben de bouwer van dat monster, aangenaam) maar de sleutel is afgebroken in het slot en we wachten nu met zijn allen af tot ik die stok open kan slijpen en het slot kan vervangen. Als ik dat ooit weer kan tenminste ...quote:Op maandag 8 juni 2009 18:40 schreef malse-sjanker het volgende:
hippe blauwe broek !
jammer dat de fokstok dus niet onder het lijk van een kat lag....maar onder gemaaid gras.
waar is overigens nu de stalen fokstokbalk ?dat is mij even ontgaan
Wat ben je dan ? Een hangbejaarde ?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:46 schreef LoudGirl het volgende:
Toch charmant dat ik op mijn leeftijd nog wordt bestempeld tot hangjeugd
Gewoon hopen dat dat niet gebeurt. Ik denk ook niet dat de kans daartoe groot is omdat de stok er kort ligt en het bord volgens mij niet op de route/van/naar een café ligt.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:47 schreef Maruna het volgende:
Hulde trouwens aan LoudGirl en Moak voor het vervoer van 2cv!
edit:
nog eens de foto's bekeken, volgens mij kun je met een beetje wurmen de stok met slot zo over het bord heen trekken zonder sleutelOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
ben benieuwd waardie komt
En met deze stok gaan we net zolang door totdat hij gejat wordt?
Of tot 2cv of malse-sjanker een nieuw slot in de stalen stok last.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:38 schreef nijnja het volgende:
En met deze stok gaan we net zolang door totdat hij gejat wordt?
Maar dan moet ie wel eerst naar één van hun toe.![]()
![]()
Maar zolang dat niet gebeurdquote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
Of tot 2cv of malse-sjanker een nieuw slot in de stalen stok last.
Maar dan moet ie wel eerst naar één van hun toe., kunnen we dan niet deze stok wisselen voor een lege stok
? Dat er weer opnieuw op gekalkt kan worden ofzo
? Of is dit nu een heel raar voorstel
?
Ja, een heel raar voorstel.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar zolang dat niet gebeurd, kunnen we dan niet deze stok wisselen voor een lege stok
? Dat er weer opnieuw op gekalkt kan worden ofzo
? Of is dit nu een heel raar voorstel
?
wie heeft de ijzeren stok nu in de garage?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:47 schreef Quir het volgende:
Oh, we hebben de stok in ons bezit hoor. Ik denk dat de makkelijkste oplossing een slot kopen en die door het gat halen is.Laatste locatie was Oss.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Treces het volgende:
[..]
We hebben de stok, dus het lijkt mij.. dat we de stok hebben ja..![]()
In oss ik zou in de op kijken voor je als ik niet op mijn mobiel bezig was nuQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
treces heeft hem in de garage liggen, ik pm hem evenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Omdat het jouw stok isquote:![]()
Van mij mag jij deze dan hebben hoor schat, wat mij betreft doe jij het. Ik hou gewoon van kalken
Maar met deze doorgaan is ook prima't was maar een vraag
De stalen stok valt ook weinig op te kalken hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat het jouw stok is![]()
Van mij mag jij deze dan hebben hoor schat, wat mij betreft doe jij het. Ik hou gewoon van kalken
Maar deze stok rot vanzelf wel een keer weg, aangezien ie niet gelakt of wat dan ook is.![]()
![]()
veredelde tandenstoker is het.
nieuw slot in de stalen fokstok lassen is geen enkel problem,
ik moet alleen een gigadik slot krijgen met een stevige sleutel die niet 1,2,3 breekt.
maar ik heb wel een ideetje eventueel, dat vergt alleen wel wat denkwerk en dat doet pijn.![]()
En de nieuwe plek is geworden...........?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ach, dan plakken we er toch gewoon een keer 10cm hout bij aan, dan is er weer wat te kalkenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
De stalen stok valt ook weinig op te kalken hoor.
Maar deze stok rot vanzelf wel een keer weg, aangezien ie niet gelakt of wat dan ook is.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Postmus het volgende:
wat voor slot moet je hebben kan wel wat regelen op mijn werk kost niks
Zo'n soort slot ,maar voor details moet je even met 2CV of MalseSjanker overleggen
Dat klopt. Ik heb hem opgeborgen totdat iemand hem naar 2cv kon brengen. Maar die kon vanwege persoonlijke redenen dat niet doen ofzo?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
treces heeft hem in de garage liggen, ik pm hem even
Maar hij ligt dus nogsteeds bij mij![]()
![]()
mooi, weten we dat ook weer
wie moet er binnenkort van oss naar friesland toe ?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Ik kan eventueel wel naar de MacDonalds fietsen die langs de A59 ligt. Dat is waarschijnlijk ook een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
mooi, weten we dat ook weer
wie moet er binnenkort van oss naar friesland toe ?
![]()
![]()
Volgens mij moet ik binnenkort naar tilburg, maar dat zou zo nog een paar weken kunnen duren
tegen die tijd meld ik me wel, dan is ie iig al in zwolleQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Behalve een dikke sleutel in het slot moet er ook een extra beugel omheen zodat de sleutel beschermd wordt als je die er in laat zitten.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Even terug naar de houten stok.
Mijn broertje belde dat ie bij mijn moeder in Zwolle was (met stok) en dat zijn camera het niet deed.
Dus ik ff daarlangs, diagnose: camera overleden.![]()
Aangezien ik mijn camera niet uitleen, maar aangeboden om de stok voor hem te plaatsen.![]()
Rij ik daar met stok weg op weg naar huis om mijn camera op te halen, rij ik op de ringweg, zie ik opeens mijn temperatuurmeter oplopen boven de 100 ēC en de (witte) rookwolken onder de motorkap vandaan komen.![]()
Gevarenlichten aangedaan, zwaailampje op dak () en de laatste kilometer met 30 km/uur naar huis.
Daar direct de motorkap open, blijkt er een slang van het koelsysteem finaal kapot gescheurd te zijn.![]()
Nu dus eerst de motor af laten koelen, dan slang inkorten (is lang zat volgens mij) en hopen dat mijn koppakking er niet uitgeblazen is.![]()
Aangezien de boel nu toch leeg is direct maar de radiateur vervangen, die al klaar lag en wat eigenlijk voor ergens van de week op het programma stond.
Al met al komt het er op neer dat de stok pas op zijn vroegst ergens halverwege de avond geplaatst gaat worden.![]()
![]()
hmm, wet van murphy
succes met de werkzaamhedenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
reed jij net bij mij in de straat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef swollywood het volgende:
Even terug naar de houten stok.
Mijn broertje belde dat ie bij mijn moeder in Zwolle was (met stok) en dat zijn camera het niet deed.
Dus ik ff daarlangs, diagnose: camera overleden.![]()
Aangezien ik mijn camera niet uitleen, maar aangeboden om de stok voor hem te plaatsen.![]()
Rij ik daar met stok weg op weg naar huis om mijn camera op te halen, rij ik op de ringweg, zie ik opeens mijn temperatuurmeter oplopen boven de 100 ēC en de (witte) rookwolken onder de motorkap vandaan komen.![]()
Gevarenlichten aangedaan, zwaailampje op dak () en de laatste kilometer met 30 km/uur naar huis.
Daar direct de motorkap open, blijkt er een slang van het koelsysteem finaal kapot gescheurd te zijn.![]()
[ afbeelding ]
Nu dus eerst de motor af laten koelen, dan slang inkorten (is lang zat volgens mij) en hopen dat mijn koppakking er niet uitgeblazen is.![]()
Aangezien de boel nu toch leeg is direct maar de radiateur vervangen, die al klaar lag en wat eigenlijk voor ergens van de week op het programma stond.
Al met al komt het er op neer dat de stok pas op zijn vroegst ergens halverwege de avond geplaatst gaat worden.
ik zag precies zo'n zilverkleurige tempra station op me af komen zonet
Zwolle!![]()
Ik moet donderdag voor mijn werk in Oss zijn. Geen idee waar daar de Mac is. Maar ik ben er aan het eind van de ochtend tot begin van de middag. Ik kan zorgen dat de stok tot friesland komt.There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.![]()
Als jij hem naar de kant van deventer/twente kunt brengen, dan kan ik hem wel weer verder naar Friesland brengenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef Richfield het volgende:
Volgens mij moet ik binnenkort naar tilburg, maar dat zou zo nog een paar weken kunnen duren
tegen die tijd meld ik me wel, dan is ie iig al in zwolleIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
afslag oss centrum (/heesch)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik moet donderdag voor mijn werk in Oss zijn. Geen idee waar daar de Mac is. Maar ik ben er aan het eind van de ochtend tot begin van de middag. Ik kan zorgen dat de stok tot friesland komt.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Cereslaan+18+heesch&sll=51.735191,5.510096&sspn=0.085898,0.22316&ie=UTF8&t=h&z=16&iwloc=AQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Mijn broertje werkt in Nunspeet en woont in Woudsend dus die rijdt dagelijks langs Zwolle op weg terug naar FRL. Die wil hem ook wel bij 2cv droppen. Kan ie direct dat slot meeleveren.![]()
![]()
we hebben het nu wel over de slotloze stok, dus ik denk dat deze wel overgedragen moet worden en niet aan borden gehangen?Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
kon ie zo'n slot regelen dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje werkt in Nunspeet en woont in Woudsend dus die rijdt dagelijks langs Zwolle op weg terug naar FRL. Die wil hem ook wel bij 2cv droppen. Kan ie direct dat slot meeleveren.
Zwolle!![]()
Heb hem uitgelegd wat voor slot er benodigd was (en straks ziet ie het plaatje nog wel in dit topic) en hij dacht niet dat het een probleem moest zijn.quote:![]()
Tenzij Nijn hem wegkaaptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:11 schreef Maruna het volgende:
[..]
Als jij hem naar de kant van deventer/twente kunt brengen, dan kan ik hem wel weer verder naar Friesland brengen
dat kapen is dus net niet de bedoeling met de nog niet gerepareerde stalen stokquote:
Zwolle!![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik kan eventueel wel naar de MacDonalds fietsen die langs de A59 ligt. Dat is waarschijnlijk ook een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik moet donderdag voor mijn werk in Oss zijn. Geen idee waar daar de Mac is. Maar ik ben er aan het eind van de ochtend tot begin van de middag. Ik kan zorgen dat de stok tot friesland komt.dit wordt dus de reddingsactie, treces geeft hem aan sinclair, die geeft hem aan swollywood, die zorgt dat zijn broertje t slot heeft en dan kunnen deze samen bij 2cv langsgebracht wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje werkt in Nunspeet en woont in Woudsend dus die rijdt dagelijks langs Zwolle op weg terug naar FRL. Die wil hem ook wel bij 2cv droppen. Kan ie direct dat slot meeleveren.
dus, neem even met elkaar pm contact op zodat een en ander kortgesloten kan worden qua adressen en dergelijke...... gaat dat lukken?
Dit moet een goede militaire naam krijgen
"Mission ...."
vul maar in!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Mission Stok.
Wie mijn adres moet hebben stuurt mar even een PM.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Misschien kan Treces het ergens in zijn voortuin droppen.. Zo crimineel moet Oss toch niet zijn!
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.![]()
ik regel van het weekend het slot is geen probleem geen kosten we hebben er meerderen mag er een hebben gratis komt goed![]()
Maar wat is er nu dan? Ligt het gewoon stil ofzo? Of gaat de houten nog wel gewoon rond totdat de stalen is gemaakt?Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
De houten gaat gewoon door!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef nijnja het volgende:
Maar wat is er nu dan? Ligt het gewoon stil ofzo? Of gaat de houten nog wel gewoon rond totdat de stalen is gemaakt?
tot de andere er is.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Haha, je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Misschien kan Treces het ergens in zijn voortuin droppen.. Zo crimineel moet Oss toch niet zijn!
Maar ik geef hem liever persoonlijk weg, dan weet ik dat hij in goede handen is.. Desnoods leg ik hem wel ergens weg..![]()
wie was het broertje van swollywood, richfield toch?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
of postmus?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Lord_Brett_Sinclair, treces, swollywood, 2cv, postmus, hebben een pm gekregen om de ijzeren stok af te handelen iig
nu kunnen we hier weer verder over de houten versie, die even wacht op de auto
Ah ja dat was de bedoeling, die auto deed het nietm eer!
ja zo een discusslot met een dikke stevige sleutel is perfect.
of ik of 2cv m erin moet ketsen maakt me niet uit.
om de sleutel te beschermen kan er een stuk rond opgelast worden waar de sleutel invalt qua hoogte.
er word nu al vanalles geregeld dat 2cv t gaat doen, ik wil het ook wel laten fiksen, mij maakt het echt niet uit.
en swolly, kut van je slang, slang gewoon aan zn eind? of thermostaat ook? iig hoop ik voor je dat je koppakking of zelfs de kop in het geheel niet naar zijn grootje zijn, houd de komende tijd de kleur van je kvs maar in de gaten.![]()
google is op "steekpartij oss" ofzo, haha, er gebeurt genoeg in oss.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Misschien kan Treces het ergens in zijn voortuin droppen.. Zo crimineel moet Oss toch niet zijn!![]()
Als jij dat wel wilt doen zou dat best makkelijk zijn. Als ik ooit weer mag lassen dan verwacht ik dat het pas 2010 wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef malse-sjanker het volgende:
ja zo een discusslot met een dikke stevige sleutel is perfect.
of ik of 2cv m erin moet ketsen maakt me niet uit.
om de sleutel te beschermen kan er een stuk rond opgelast worden waar de sleutel invalt qua hoogte.
er word nu al vanalles geregeld dat 2cv t gaat doen, ik wil het ook wel laten fiksen, mij maakt het echt niet uit.
en swolly, kut van je slang, slang gewoon aan zn eind? of thermostaat ook? iig hoop ik voor je dat je koppakking of zelfs de kop in het geheel niet naar zijn grootje zijn, houd de komende tijd de kleur van je kvs maar in de gaten.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
tja, ligt er aan, het is leuker als de maker de stok opnieuw fikst, jij dus.
maar als de stalen stok weer snel in de running moet zijn klop je maar bij mij aan.
dacht dat me email in me profiel stond ofzo, echter dan moeten de stalen fokstok + nieuw slot op doorgeefwijze richting de provincie zeeland.![]()
Het maakt mij niet zoveel uit. Alleen moet er wel rekening mee gehouden worden dat als de stok dan hier is, het nog een aantal maanden duurt voor ik er iets aan kan (laten) doen.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Zullen we het dan malse-sjanker maar laten doen? dan kunnen we weer lekker snel staalenstokfokstokken!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Lijkt me goed naar dan moet de stok niet naar het noorden maar het slot naar het zuidenQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
versturen?
Als het minder dan 10 kg is, kost het maar 7 euro, als iedereen even een euro overmaakt kan hij verstuurt worden naar malse-sjanker.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat is natuurlijk wel een beetje tegen de fok!stoktraditie. Zo'n stok hoort niet in de post, die moet met liefde vervoerd worden.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
oeps, vergeten. Dat kan inderdaad niet nee. compleet vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef maok het volgende:
Dat is natuurlijk wel een beetje tegen de fok!stoktraditie. Zo'n stok hoort niet in de post, die moet met liefde vervoerd worden.
/signed!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef maok het volgende:
gewoon een operation Fok!Stok richting Malle
1 maar voor straf de stok een keer laten liggen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oeps, vergeten. Dat kan inderdaad niet nee. compleet vergeten
het was mijn ideequote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat het jouw stok is![]()
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]![]()
Die stok weegt 10kg en ik durf niet te zeggen of dat met of zonder staalkabel is. Tel daar de verpakking bij op (de stok is best breekbaar, toch ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef kanovinnie het volgende:
versturen?
Als het minder dan 10 kg is, kost het maar 7 euro, als iedereen even een euro overmaakt kan hij verstuurt worden naar malse-sjanker.) en dan kom je wel boven de 10 kg uit.
![]()
Dit gaat helemaal goed komen mensen
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!![]()
Jij post het niet. En:quote:
Beter goed gejat dan slecht verzonnenGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
als ik het slot heb meld ik het daarna hoor ik wel waar heen hij moet oja swarma ik ben het broertje van swolly![]()
Ik ben zo weg en ik heb nog geen idee wat er nou gebeuren moet morgen, dus wat bij betreft gebeurt er niks.There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.![]()
er hoeft nog ff niks te gebeuren, hij moet naar zeeland, naar malse sjanker aangezien 2cv niet kan lassen binnenkortquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:53 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik ben zo weg en ik heb nog geen idee wat er nou gebeuren moet morgen, dus wat bij betreft gebeurt er niks.
En wat is er met de houten stokquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Postmus het volgende:
als ik het slot heb meld ik het daarna hoor ik wel waar heen hij moet oja swarma ik ben het broertje van swolly?
Check FOK!Stok door Nederland #90: ONDERWEG (Postmus)quote:
Ligt hier op een stoel aangezien zijn camera kapot is en mijn auto.![]()
Hoop de auto straks zover klaar te hebben dat ik de stok buiten Zwolle neer kan leggen en zo niet, dan ga ik op de fiets.![]()
![]()
Fiets, een die-hard Stokkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:17 schreef swollywood het volgende:
[..]
Check FOK!Stok door Nederland #90: ONDERWEG (Postmus)
Ligt hier op een stoel aangezien zijn camera kapot is en mijn auto.![]()
Hoop de auto straks zover klaar te hebben dat ik de stok buiten Zwolle neer kan leggen en zo niet, dan ga ik op de fiets.
Ik heb de stok destijds ook op de fiets weggebracht! 200m van huis!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Ben alleen thuis met de kids vanavond dus voor mij word het em niet tenzij binnen een half uur
Zwolle!![]()
Voor mij ook niet, maar misschien morgenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:47 schreef Richfield het volgende:
Ben alleen thuis met de kids vanavond dus voor mij word het em niet tenzij binnen een half uur
Kut, das waar ook. En het regent, dus dat wordt hem ook niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:20 schreef Postmus het volgende:
heb je je band al geplakt dan die was toch lek
Vanavond met de auto bezig geweest. laatste schroef...breekt me de ophangbeugel af, waardoor ik zo binnenin mijn nieuwe radiateur kon kijken.![]()
Nu dus eerst wéér een nieuwe radiateur bestellen.![]()
Gelukkig kan ik morgen en overmorgen de auto van een vriend van me lenen, zodat ik dan ook de stok weg kan brengen.![]()
![]()
Euj, de ijzeren stok wordt nu dus niet vanuit Oss opgehaald door Lord_Brett_Sinclair he? Gemiste kans mensen. Hij is zo in Oss en gaat daarna door naar het noorden.
* hornage collega van Lord_Brett_Sinclair is
De stok moet ook niet naar het noorden maar naar het zuiden/westen namelijk naar zeelandQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
heb net met swolly gesproken als ik het slot heb na het weekend en zwolly de stok dan rijden wij samen naar zeeland dan kan hij gemaakt worden![]()
Ow, okstonden zoveel verschillende dingen. Ik snapte al helemaal niet meer wat de bedoeling precies was
ik weet nu ook niet meer wie de stok ophaald of waar die nu is maar als het mogelijk is moet hij naar swollywood ik regel slot en dan brengen swolly en ik hem naar zeeland zodat hij gemaakt kan worden![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef swollywood het volgende:
Gelukkig kan ik morgen en overmorgen de auto van een vriend van me lenen, zodat ik dan ook de stok weg kan brengen.
Zwolle!![]()
De stokken stok, wanneer inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef sander89 het volgende:
Wanneer word de Fokstok nou is weer geplaatst.
De ijzeren stok komt terug? Ik ken hem niet, maar lijkt me ook zwaar vet
vandaag wordt de houten stok naar zijn nieuwe plaats gebracht swolly heeft een auto van een friend geleend zijn eigen auto is stuk![]()
Ok, dank voor deze opafspraakquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:21 schreef Postmus het volgende:
vandaag wordt de houten stok naar zijn nieuwe plaats gebracht swolly heeft een auto van een friend geleend zijn eigen auto is stuk
Hoe staat het ervoor met zn eigen auto?Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
naar het schijnt in ieder geval zwaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
De ijzeren stok komt terug? Ik ken hem niet, maar lijkt me ook zwaar vet
Zwolle!![]()
Ik heb 'm nooit in de handen gehad, maar zoals 2cv ook al meld, minstens 10 kilo
Goed plan. Heb de komende 3 weken vakantie, kunnen we wel ff een tripje Zeeland doen via Oss.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:23 schreef Postmus het volgende:
ik weet nu ook niet meer wie de stok ophaald of waar die nu is maar als het mogelijk is moet hij naar swollywood ik regel slot en dan brengen swolly en ik hem naar zeeland zodat hij gemaakt kan worden
Wel met die BMW van jou dan, want das een diesel![]()
![]()
Die stalen stok (geen ijzer) is idd 10+ kgOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Om misverstanden te voorkomen, ik las 'm zelf niet, maar ik laat 'm lassen (connecties)![]()
Dus zodra ik de stok heb, bel ik naar de lasser en dan kan er actie ondernomen worden.
desalnietteplus gaan we er gewoon voor zorgen dat ie weer in de running komt.
@ swollywood, wat voor kudtauto heb jij dan dat alles afbreekt, een lada ?![]()
![]()
![]()
stormloop topic
wachten duurt lang!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Ik gok zelf een BXquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef malse-sjanker het volgende:
Om misverstanden te voorkomen, ik las 'm zelf niet, maar ik laat 'm lassen (connecties)![]()
Dus zodra ik de stok heb, bel ik naar de lasser en dan kan er actie ondernomen worden.
desalnietteplus gaan we er gewoon voor zorgen dat ie weer in de running komt.
Geen geduldquote:
Vraag mij af of ik die op de motor kan meenemen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Die stalen stok (geen ijzer) is idd 10+ kg
Denk dat het snel gaat krassen etc.
iFries had de stalen stok toch al eens op zijn motorfiets vervoerd ?Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
in een rugzak geloof ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:39 schreef 2cv het volgende:
iFries had de stalen stok toch al eens op zijn motorfiets vervoerd ?
Zwolle!![]()
swol en postmus ergens na het weekend volgens mijquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef Treces het volgende:
Het is erg onduidelijk wie hem nu ophaalt..
Zwolle!![]()
Je kunt veel van lada's zeggen, maar die krengen rijden altijd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef malse-sjanker het volgende:
Helaas heb ik een Fiat Tempra waarvan dat niet altijd gezegd kan worden.
Nu eerst ff mijn McVoer naar binnen werken en foto's van de nieuwe ligplaats bewerken.![]()
![]()
![]()
Het bord.
Zicht de andere kant op.
Sleutel in de onderste punt van het (overbelichte) bord.
Deze staat vlak na de lantarenpalen die zichtbaar zijn op de eerste foto.![]()
Ligt een beetje aan de tijd, maar maandag kan ik hem denk ik wel oppikken. Moet in zuidlaren zijn die dag.![]()
Succes, ik heb geen tijd meer
Voor wat betreft de stalen Fok!Stok is het idee dat ergens volgende week, Postmus en ik in de auto stappen naar Oss, stok ophalen bij Treces en dan doorrijden naar Zeeland en de stok + slot afleveren bij malse-sjanker.
Uiteraard gaat dan de camera mee om van dit tripje van ca. 600 km wat leuke foto's te maken
Ik zal van het weekend zodra Postmus een slot heeft, Treces en malse-sjanker ff PM-en zodat we het e.e.a. kunnen afspreken.![]()
![]()
topquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:19 schreef swollywood het volgende:
Voor wat betreft de stalen Fok!Stok is het idee dat ergens volgende week, Postmus en ik in de auto stappen naar Oss, stok ophalen bij Treces en dan doorrijden naar Zeeland en de stok + slot afleveren bij malse-sjanker.
Uiteraard gaat dan de camera mee om van dit tripje van ca. 600 km wat leuke foto's te maken
Ik zal van het weekend zodra Postmus een slot heeft, Treces en malse-sjanker ff PM-en zodat we het e.e.a. kunnen afspreken.
Terug vind plank haha
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
Top!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:19 schreef swollywood het volgende:
Ik zal van het weekend zodra Postmus een slot heeft, Treces en malse-sjanker ff PM-en zodat we het e.e.a. kunnen afspreken.
En goede verplaatsing!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Kijk, nu komen we ergensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:19 schreef swollywood het volgende:
![]()
![]()
Ha, sneaky, andere Emmen
welke emmengoogle earth geeft er maar 1 aan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emmen_(Overijssel)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:16 schreef swarmahoer het volgende:
welke emmengoogle earth geeft er maar 1 aan
quote:Emmen is een buurtschap in de gemeente Dalfsen in de Nederlandse provincie Overijssel, niet te verwarren met de gelijknamige plaats in Drenthe.
Het is gelegen aan de N757 (Dalfsen - Wijthmen - Zwolle), ongeveer anderhalve kilometer voorbij de spoorwegovergang op de plek waar de weg van Hoonhorst uitkomt. In de nabijheid van de buurtschap ligt een klein bos met vijver.
Het plaatsje, dat uit enkele boerderijen bestaat, had tot enkele jaren terug geen plaatsnaamborden, zodat men er gemakkelijk aan voorbij reed. De enige verwijzing was een straat met de naam Emmerweg.![]()
Haha, zo leren we weer wat topografie! Nooit geweten dat er nog een Emmen was!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Jongens, kom op zeg, ik heb jullie een heel weekend gegeven en dan is dr nog niets gebeurd
Ik ga vandaag wel langs zwolle, weet nog niet of ik tijd heb in Emmen langs te gaanIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Mij ook maar ben het hele weekend druk geweest, vandaag word ook niets in de loop van de week wel maar wacht niet op mij (druk druk druk druk)Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Ben via raalte gekomen, dus niet langsgeweest vanmiddag, hij is voor iemand andersIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Morgen avond HEEL misschien. Als hij dr nog ligt...
d'r zit nog niet veel schot in, dus ik denk het wel NijnIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Ik denk ook dat hij er ligt.
en ik ben binnenkort klaar met stage, dus misschien dat ik hem dan met de trein ophaal als dat te doen isOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
inderdaad, emmen (dalfsen) zal wel goed te bereiken zijn met het OV
not!
Och, Dalfsen heeft een station. Daarvandaan is het een dikke 2 km lopen naar Emmen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Maruna het volgende:
inderdaad, emmen (dalfsen) zal wel goed te bereiken zijn met het OV
not!![]()
![]()
babybel + nijn stappen nu in de auto
Ga even richting midden NLquote:
Want dan kan ik hem morgen oppikken, word mooi weer.
Deventer
Foto's komen, de fotograaf heeft zijn pizza nog niet op
Ja we hebben in de planning staan een heel erg zuiderlijke plaats, naam houd ik nog even onbekend, maar daar heb ik nu geen zin in, om nog helemaal heen te rijden.
Ik voorspel dat de foto's binnen nu en een minuut komen.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Hopelijk kan ik daar morgen verandering in brengen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:44 schreef swollywood het volgende:
Nog ff en dat ding gaat alleen maar heen en weer tussen regio Deventer, Zwolle en Nijmegen.
De pizza is op, dus hier de foto`s (onder lichtelijke dwang van Nijn).
ook even een "sorry voor de kwaliteit" melding, de lens van m`n foontje was smerig...![]()
dit bord staat er vlakbij:
in het onderste witte bordje zit de sleutel
hieraan MOET ie te herkennen zijn
het bord waar de stok aan hangt/licht
nog een keer het bordje + een stukje omgeving
Dit moet voorlopig genoeg zijn, misschien binnenkort betere fotos (als jullie er echt niet uitkomen)
ps:
nijn, stop met boeren
vuile !@#$%, ik zei toch dat je me niet moest aankondigen, faalhaasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef nijnja het volgende:
Ik voorspel dat de foto's binnen nu en een minuut komen.
Geen SC/bagger in dit topicquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef babybel het volgende:
[..]
vuile lul, ik zei toch dat je me niet moest aankondigen, faalhaasGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
grappenmakertquote:
Misschien iets beter zoeken, zo moeilijk is hij niet, zeker niet met de dagfoto's die we (iig ik) vanmiddag gaan maken. Let op: Ik zeg niet postenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef sander89 het volgende:
Heb alle toegangswegen afgezocht van Deventer maar niks kunnen vinden.
Zal misschien te maken mee hebben dat de foto's niet zo actueel zijn van google earth etc.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Misschien iets beter zoeken, zo moeilijk is hij niet, zeker niet met de dagfoto's die we (iig ik) vanmiddag gaan maken. Let op: Ik zeg niet posten
Vermoed deze plek, maar komt niet overeen met de foto's.![]()
http://maps.msn.nl/?cp=52.24653747907618~6.143487662748271&scene=12329963&style=b&lvl=2&dir=0&tilt=-90&alt=-1000............................![]()
Haha, daar wilden we hem eerst neerleggen, maar toch niet gedaan, dus nee je zit niet goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zal misschien te maken mee hebben dat de foto's niet zo actueel zijn van google earth etc.
Vermoed deze plek, maar komt niet overeen met de foto's.![]()
http://maps.msn.nl/?cp=52.24653747907618~6.143487662748271&scene=12329963&style=b&lvl=2&dir=0&tilt=-90&alt=-1000
Hmm Yperenberg ligt aan de andere kant van de IJssel. En op de 2e foto zie ik volgens mij bovenleiding van spoor. Maar er is geen spoorlijn in de buurt van YperenbergIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Net wat foto's gemaakt maar ik ga ze lekker niet posten, zo te zien is dat niet eens nodig
Oke, nog even voor de leuk
Yperenberg, dat is volgens googlemaps echt maar een heel klein stukje weg. Daar zal het dus wel ergens in de buurt zijn. Maar 't matcht niet met de foto's![]()
Al lijkt er wel een puntje op het kaartje te staan dat kan wijzen op "Hier staat U"
Het lijkt wel op dezelfde plek te zijn als waar GoogleMaps Yperenberg zou zijn.If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Maruna, jij komt toch uit Deventer? Zoja, dan MOET je dit kennen, anders ben je echt een niet-deventernaar
Ja ik heb hem gevonden, al was het niet op de plek waar ik stok verwacht had.
Even thuis een stop om wat te eten en ga nu mooi nieuw plekje uitzoeken.............................![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:13 schreef sander89 het volgende:
Ja ik heb hem gevonden, al was het niet op de plek waar ik stok verwacht had.
Even thuis een stop om wat te eten en ga nu mooi nieuw plekje uitzoeken.
![]()
En waar lag hij nou nijn?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik woon niet in Deventer, ik heb er de afgelopen 5 maanden afgestudeerdquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef nijnja het volgende:
Maruna, jij komt toch uit Deventer? Zoja, dan MOET je dit kennen, anders ben je echt een niet-deventernaar
bij het rondje op de kaartquote:
Nijn eist (zoals gewoonlijk) alle eer weer op (foei nijn)![]()
naja
ik was ff met `m meegeweest voor t maken van de foto`s.
Stok lag (vanaf Deventer gezien) aan het einde van de spoorbrug.
Je rijdt de spoorbrug over, gaat dan een heuveltje af, en onderaan dat heuveltje lag ie
Jammer had hem nu op kunnen halen ware het niet dat hij al weg is. Ben benieuwd waar hij nu komtQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
fok stok ligt nu in rijswijk. Want vorige verplaatsing was zo klein van mij. Als ik thuis ben zal ik de foto's online zetten............................![]()
De 27e moet ik naar zoetermeer maar dat zal hij wel niet halen hoop ikQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
das een beste verplaatsing zeg
Flikker op?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef babybel het volgende:
naja
Je rijdt de spoorbrug over, gaat dan een heuveltje af, en onderaan dat heuveltje lag ieGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Ik wou al "Pics or it didn't happen" posten, maarjaquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:38 schreef sander89 het volgende:
Als ik thuis ben zal ik de foto's online zetten
Goeie verplaatsing!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef babybel het volgende:
naja
Je rijdt de spoorbrug over, gaat dan een heuveltje af, en onderaan dat heuveltje lag ieNiet vechten dames!quote:![]()
![]()
Doe ik ook niet?quote:Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Waar blijven de feateau's
Mooie verplaatsing sander
niet dan?quote:
Was niet echt herkenbaar, was zeker een goede plek.quote:
Door de post van TARAraboemdijee dat er ook een bovenleidingsportaal op de foto stond heb ik het kunnen vinden, want was mij totaal niet opgevallen.![]()
Al had ik de Fokstok nog steeds niet verwacht op die plek waar ik hem vond, zit ook raar in elkaar daar de provinciegrens dwars door bebouwd gebied en de plaats Steenenkamer wat opeens overloopt in Deventer.![]()
Overzichtsfoto van de Fokstok in Deventer.
Fokstok in Rijswijk
Achterkant
Bord waar de sleutel in zit.(bord links foto 1 Rijswijk)
[ Bericht 46% gewijzigd door sander89 op 17-06-2009 21:59:25 ]............................![]()
Hey welke mod zit hier m'n postjes te deleten?If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
voor de stalen stok nog ff.
mij niet pb'en maar mailen.
industrial.duff paardenanuspuntdjiemeelpuntkom
als die verkapte vorm van me email nog niet duidelijk is dan hoor ik het wel.
is er al een slot bemachtigd?![]()
Lees maar terug, ik zeg nergens dat ik het alleen heb gedaan? Ik kan dr ook niets aan doen dat ze mij erop aanspreken, ik denk omdat ik hier wat meer rondhang en meestal post ik de foto's, maar ik zet je naam d'r altijd bij, dus waarom zou ik het opeisen?quote:
Dit was wel 'mijn' plek, dus vind ik onderstaand wel weer mooi om te lezen, maar verder eis ik niets zelf op. Oh en sander89, Deventer/Steenenkamer loopt over in elkaar, daarvan staan 1 of 2 bordjes vlakbij het bowlingcenter, verder heb ik ook geen wisseling gezien qua Deventer/Steenenkamer, dus als je niet uit Deventer komt is het inderdaad best raar
.
Maar hij is gevonden, en een goed eind verplaatst, dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef sander89 het volgende:
[..]
Was niet echt herkenbaar, was zeker een goede plek.
Door de post van TARAraboemdijee dat er ook een bovenleidingsportaal op de foto stond heb ik het kunnen vinden, want was mij totaal niet opgevallen.![]()
Al had ik de Fokstok nog steeds niet verwacht op die plek waar ik hem vond, zit ook raar in elkaar daar de provinciegrens dwars door bebouwd gebied en de plaats Steenenkamer wat opeens overloopt in Deventer.![]()
[ afbeelding ]
Overzichtsfoto van de Fokstok in Deventer.
[ afbeelding ]
Fokstok in Rijswijk
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Bord waar de sleutel in zit.(bord links foto 1 Rijswijk)Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Ik weet wel zeker dat dat het NIET is. Jij zoekt bij Rijswijk ZH, bij Den Haag. Dit is gemeente Woudrichem, dus Rijswijk NBquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb even snel gezocht, hier misschien?
Hier dus:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Rijswijksesteeg,+Woudrichem,+Nederland&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.857774,9.887695&ie=UTF8&ll=51.798133,5.018735&spn=0.011333,0.038624&t=h&z=15In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
ja, dat verklaart wel het 1 en anderquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dat het NIET is. Jij zoekt bij Rijswijk ZH, bij Den Haag. Dit is gemeente Woudrichem, dus Rijswijk NB
Hier dus:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Rijswijksesteeg,+Woudrichem,+Nederland&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.857774,9.887695&ie=UTF8&ll=51.798133,5.018735&spn=0.011333,0.038624&t=h&z=15
Stukje meer naar de rotondequote:Op donderdag 18 juni 2009 08:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dat het NIET is. Jij zoekt bij Rijswijk ZH, bij Den Haag. Dit is gemeente Woudrichem, dus Rijswijk NB
Hier dus:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Rijswijksesteeg,+Woudrichem,+Nederland&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.857774,9.887695&ie=UTF8&ll=51.798133,5.018735&spn=0.011333,0.038624&t=h&z=15
hierOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik zou er serieus bijna naartoe rijden, echt niets te doen vandaag en morgen. Maargoed, ik doe het lekker niet! Houd hem nu maar eens wat langer in het zuiden ofzo! Daarbij, ALS ik hem weer een keer ophaal gaat hij waarschijnlijk wel richting zuiden
Alweer een dubbele plaatsnaam dus!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Driedubbelquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:34 schreef Maruna het volgende:
Alweer een dubbele plaatsnaam dus!![]()
quote:# Rijswijk (Zuid-Holland), een gemeente en plaats in de provincie Zuid-Holland
# Rijswijk (Gelderland), een plaats in de gemeente Buren, Gelderland
# Rijswijk (Noord-Brabant), een plaats in de gemeente Woudrichem, Noord-Brabant
Wiki............................![]()
maaruh, klopt de plek?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat zie je als je er bent.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................![]()
tvp, dit topic miste ik dus al
edit: arghhh laatste post
edit: k maak ff nieuwe
edit: FOK!Stok door Nederland #91: RIJSWIJK (sander89)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: