quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef swollywood het volgende:
Gelukkig kan ik morgen en overmorgen de auto van een vriend van me lenen, zodat ik dan ook de stok weg kan brengen.
De stokken stok, wanneer inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef sander89 het volgende:
Wanneer word de Fokstok nou is weer geplaatst.
Ok, dank voor deze opafspraakquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:21 schreef Postmus het volgende:
vandaag wordt de houten stok naar zijn nieuwe plaats gebracht swolly heeft een auto van een friend geleend zijn eigen auto is stuk
naar het schijnt in ieder geval zwaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
De ijzeren stok komt terug? Ik ken hem niet, maar lijkt me ook zwaar vet
Goed plan. Heb de komende 3 weken vakantie, kunnen we wel ff een tripje Zeeland doen via Oss.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:23 schreef Postmus het volgende:
ik weet nu ook niet meer wie de stok ophaald of waar die nu is maar als het mogelijk is moet hij naar swollywood ik regel slot en dan brengen swolly en ik hem naar zeeland zodat hij gemaakt kan worden
Ik gok zelf een BXquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef malse-sjanker het volgende:
Om misverstanden te voorkomen, ik las 'm zelf niet, maar ik laat 'm lassen (connecties)![]()
Dus zodra ik de stok heb, bel ik naar de lasser en dan kan er actie ondernomen worden.
desalnietteplus gaan we er gewoon voor zorgen dat ie weer in de running komt.
@ swollywood, wat voor kudtauto heb jij dan dat alles afbreekt, een lada ?![]()
Geen geduldquote:
Vraag mij af of ik die op de motor kan meenemen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Die stalen stok (geen ijzer) is idd 10+ kg
in een rugzak geloof ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:39 schreef 2cv het volgende:
iFries had de stalen stok toch al eens op zijn motorfiets vervoerd ?
swol en postmus ergens na het weekend volgens mijquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef Treces het volgende:
Het is erg onduidelijk wie hem nu ophaalt..
Je kunt veel van lada's zeggen, maar die krengen rijden altijd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef malse-sjanker het volgende:
@ swollywood, wat voor kudtauto heb jij dan dat alles afbreekt, een lada ?![]()
topquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:19 schreef swollywood het volgende:
Voor wat betreft de stalen Fok!Stok is het idee dat ergens volgende week, Postmus en ik in de auto stappen naar Oss, stok ophalen bij Treces en dan doorrijden naar Zeeland en de stok + slot afleveren bij malse-sjanker.
Uiteraard gaat dan de camera mee om van dit tripje van ca. 600 km wat leuke foto's te maken
Ik zal van het weekend zodra Postmus een slot heeft, Treces en malse-sjanker ff PM-en zodat we het e.e.a. kunnen afspreken.
Top!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:19 schreef swollywood het volgende:
Voor wat betreft de stalen Fok!Stok is het idee dat ergens volgende week, Postmus en ik in de auto stappen naar Oss, stok ophalen bij Treces en dan doorrijden naar Zeeland en de stok + slot afleveren bij malse-sjanker.
Uiteraard gaat dan de camera mee om van dit tripje van ca. 600 km wat leuke foto's te maken
Ik zal van het weekend zodra Postmus een slot heeft, Treces en malse-sjanker ff PM-en zodat we het e.e.a. kunnen afspreken.
Kijk, nu komen we ergensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:19 schreef swollywood het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emmen_(Overijssel)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:16 schreef swarmahoer het volgende:
welke emmengoogle earth geeft er maar 1 aan
quote:Emmen is een buurtschap in de gemeente Dalfsen in de Nederlandse provincie Overijssel, niet te verwarren met de gelijknamige plaats in Drenthe.
Het is gelegen aan de N757 (Dalfsen - Wijthmen - Zwolle), ongeveer anderhalve kilometer voorbij de spoorwegovergang op de plek waar de weg van Hoonhorst uitkomt. In de nabijheid van de buurtschap ligt een klein bos met vijver.
Het plaatsje, dat uit enkele boerderijen bestaat, had tot enkele jaren terug geen plaatsnaamborden, zodat men er gemakkelijk aan voorbij reed. De enige verwijzing was een straat met de naam Emmerweg.
Och, Dalfsen heeft een station. Daarvandaan is het een dikke 2 km lopen naar Emmen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Maruna het volgende:
inderdaad, emmen (dalfsen) zal wel goed te bereiken zijn met het OV
not!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |