Heb hem uitgelegd wat voor slot er benodigd was (en straks ziet ie het plaatje nog wel in dit topic) en hij dacht niet dat het een probleem moest zijn.quote:
Tenzij Nijn hem wegkaaptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:11 schreef Maruna het volgende:
[..]
Als jij hem naar de kant van deventer/twente kunt brengen, dan kan ik hem wel weer verder naar Friesland brengen
dat kapen is dus net niet de bedoeling met de nog niet gerepareerde stalen stokquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik kan eventueel wel naar de MacDonalds fietsen die langs de A59 ligt. Dat is waarschijnlijk ook een stuk makkelijker.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik moet donderdag voor mijn werk in Oss zijn. Geen idee waar daar de Mac is. Maar ik ben er aan het eind van de ochtend tot begin van de middag. Ik kan zorgen dat de stok tot friesland komt.
dit wordt dus de reddingsactie, treces geeft hem aan sinclair, die geeft hem aan swollywood, die zorgt dat zijn broertje t slot heeft en dan kunnen deze samen bij 2cv langsgebracht wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje werkt in Nunspeet en woont in Woudsend dus die rijdt dagelijks langs Zwolle op weg terug naar FRL. Die wil hem ook wel bij 2cv droppen. Kan ie direct dat slot meeleveren.
De houten gaat gewoon door!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef nijnja het volgende:
Maar wat is er nu dan? Ligt het gewoon stil ofzo? Of gaat de houten nog wel gewoon rond totdat de stalen is gemaakt?
Haha, je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Misschien kan Treces het ergens in zijn voortuin droppen.. Zo crimineel moet Oss toch niet zijn!
google is op "steekpartij oss" ofzo, haha, er gebeurt genoeg in oss.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Misschien kan Treces het ergens in zijn voortuin droppen.. Zo crimineel moet Oss toch niet zijn!
Als jij dat wel wilt doen zou dat best makkelijk zijn. Als ik ooit weer mag lassen dan verwacht ik dat het pas 2010 wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef malse-sjanker het volgende:
ja zo een discusslot met een dikke stevige sleutel is perfect.
of ik of 2cv m erin moet ketsen maakt me niet uit.
om de sleutel te beschermen kan er een stuk rond opgelast worden waar de sleutel invalt qua hoogte.
er word nu al vanalles geregeld dat 2cv t gaat doen, ik wil het ook wel laten fiksen, mij maakt het echt niet uit.
en swolly, kut van je slang, slang gewoon aan zn eind? of thermostaat ook? iig hoop ik voor je dat je koppakking of zelfs de kop in het geheel niet naar zijn grootje zijn, houd de komende tijd de kleur van je kvs maar in de gaten.
oeps, vergeten. Dat kan inderdaad niet nee. compleet vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef maok het volgende:
Dat is natuurlijk wel een beetje tegen de fok!stoktraditie. Zo'n stok hoort niet in de post, die moet met liefde vervoerd worden.
/signed!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef maok het volgende:
Dat is natuurlijk wel een beetje tegen de fok!stoktraditie. Zo'n stok hoort niet in de post, die moet met liefde vervoerd worden.
1 maar voor straf de stok een keer laten liggen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oeps, vergeten. Dat kan inderdaad niet nee. compleet vergeten
het was mijn ideequote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat het jouw stok is![]()
Van mij mag jij deze dan hebben hoor schat, wat mij betreft doe jij het. Ik hou gewoon van kalken
Maar met deze doorgaan is ook prima't was maar een vraag
Die stok weegt 10kg en ik durf niet te zeggen of dat met of zonder staalkabel is. Tel daar de verpakking bij op (de stok is best breekbaar, toch ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef kanovinnie het volgende:
versturen?
Als het minder dan 10 kg is, kost het maar 7 euro, als iedereen even een euro overmaakt kan hij verstuurt worden naar malse-sjanker.
Jij post het niet. En:quote:
er hoeft nog ff niks te gebeuren, hij moet naar zeeland, naar malse sjanker aangezien 2cv niet kan lassen binnenkortquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:53 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik ben zo weg en ik heb nog geen idee wat er nou gebeuren moet morgen, dus wat bij betreft gebeurt er niks.
En wat is er met de houten stokquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Postmus het volgende:
als ik het slot heb meld ik het daarna hoor ik wel waar heen hij moet oja swarma ik ben het broertje van swolly
Check FOK!Stok door Nederland #90: ONDERWEG (Postmus)quote:
Fiets, een die-hard Stokkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:17 schreef swollywood het volgende:
[..]
Check FOK!Stok door Nederland #90: ONDERWEG (Postmus)
Ligt hier op een stoel aangezien zijn camera kapot is en mijn auto.![]()
Hoop de auto straks zover klaar te hebben dat ik de stok buiten Zwolle neer kan leggen en zo niet, dan ga ik op de fiets.
Voor mij ook niet, maar misschien morgenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:47 schreef Richfield het volgende:
Ben alleen thuis met de kids vanavond dus voor mij word het em niet tenzij binnen een half uur
Kut, das waar ook. En het regent, dus dat wordt hem ook niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:20 schreef Postmus het volgende:
heb je je band al geplakt dan die was toch lek
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef swollywood het volgende:
Gelukkig kan ik morgen en overmorgen de auto van een vriend van me lenen, zodat ik dan ook de stok weg kan brengen.
De stokken stok, wanneer inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef sander89 het volgende:
Wanneer word de Fokstok nou is weer geplaatst.
Ok, dank voor deze opafspraakquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:21 schreef Postmus het volgende:
vandaag wordt de houten stok naar zijn nieuwe plaats gebracht swolly heeft een auto van een friend geleend zijn eigen auto is stuk
naar het schijnt in ieder geval zwaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
De ijzeren stok komt terug? Ik ken hem niet, maar lijkt me ook zwaar vet
Goed plan. Heb de komende 3 weken vakantie, kunnen we wel ff een tripje Zeeland doen via Oss.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:23 schreef Postmus het volgende:
ik weet nu ook niet meer wie de stok ophaald of waar die nu is maar als het mogelijk is moet hij naar swollywood ik regel slot en dan brengen swolly en ik hem naar zeeland zodat hij gemaakt kan worden
Ik gok zelf een BXquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef malse-sjanker het volgende:
Om misverstanden te voorkomen, ik las 'm zelf niet, maar ik laat 'm lassen (connecties)![]()
Dus zodra ik de stok heb, bel ik naar de lasser en dan kan er actie ondernomen worden.
desalnietteplus gaan we er gewoon voor zorgen dat ie weer in de running komt.
@ swollywood, wat voor kudtauto heb jij dan dat alles afbreekt, een lada ?![]()
Geen geduldquote:
Vraag mij af of ik die op de motor kan meenemen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Die stalen stok (geen ijzer) is idd 10+ kg
in een rugzak geloof ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:39 schreef 2cv het volgende:
iFries had de stalen stok toch al eens op zijn motorfiets vervoerd ?
swol en postmus ergens na het weekend volgens mijquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef Treces het volgende:
Het is erg onduidelijk wie hem nu ophaalt..
Je kunt veel van lada's zeggen, maar die krengen rijden altijd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef malse-sjanker het volgende:
@ swollywood, wat voor kudtauto heb jij dan dat alles afbreekt, een lada ?![]()
topquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:19 schreef swollywood het volgende:
Voor wat betreft de stalen Fok!Stok is het idee dat ergens volgende week, Postmus en ik in de auto stappen naar Oss, stok ophalen bij Treces en dan doorrijden naar Zeeland en de stok + slot afleveren bij malse-sjanker.
Uiteraard gaat dan de camera mee om van dit tripje van ca. 600 km wat leuke foto's te maken
Ik zal van het weekend zodra Postmus een slot heeft, Treces en malse-sjanker ff PM-en zodat we het e.e.a. kunnen afspreken.
Top!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:19 schreef swollywood het volgende:
Voor wat betreft de stalen Fok!Stok is het idee dat ergens volgende week, Postmus en ik in de auto stappen naar Oss, stok ophalen bij Treces en dan doorrijden naar Zeeland en de stok + slot afleveren bij malse-sjanker.
Uiteraard gaat dan de camera mee om van dit tripje van ca. 600 km wat leuke foto's te maken
Ik zal van het weekend zodra Postmus een slot heeft, Treces en malse-sjanker ff PM-en zodat we het e.e.a. kunnen afspreken.
Kijk, nu komen we ergensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:19 schreef swollywood het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emmen_(Overijssel)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:16 schreef swarmahoer het volgende:
welke emmengoogle earth geeft er maar 1 aan
quote:Emmen is een buurtschap in de gemeente Dalfsen in de Nederlandse provincie Overijssel, niet te verwarren met de gelijknamige plaats in Drenthe.
Het is gelegen aan de N757 (Dalfsen - Wijthmen - Zwolle), ongeveer anderhalve kilometer voorbij de spoorwegovergang op de plek waar de weg van Hoonhorst uitkomt. In de nabijheid van de buurtschap ligt een klein bos met vijver.
Het plaatsje, dat uit enkele boerderijen bestaat, had tot enkele jaren terug geen plaatsnaamborden, zodat men er gemakkelijk aan voorbij reed. De enige verwijzing was een straat met de naam Emmerweg.
Och, Dalfsen heeft een station. Daarvandaan is het een dikke 2 km lopen naar Emmen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Maruna het volgende:
inderdaad, emmen (dalfsen) zal wel goed te bereiken zijn met het OV
not!
Ga even richting midden NLquote:
Hopelijk kan ik daar morgen verandering in brengen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:44 schreef swollywood het volgende:
Nog ff en dat ding gaat alleen maar heen en weer tussen regio Deventer, Zwolle en Nijmegen.
vuile !@#$%, ik zei toch dat je me niet moest aankondigen, faalhaasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef nijnja het volgende:
Ik voorspel dat de foto's binnen nu en een minuut komen.
Geen SC/bagger in dit topicquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef babybel het volgende:
[..]
vuile lul, ik zei toch dat je me niet moest aankondigen, faalhaas
grappenmakertquote:
Misschien iets beter zoeken, zo moeilijk is hij niet, zeker niet met de dagfoto's die we (iig ik) vanmiddag gaan maken. Let op: Ik zeg niet postenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef sander89 het volgende:
Heb alle toegangswegen afgezocht van Deventer maar niks kunnen vinden.
Zal misschien te maken mee hebben dat de foto's niet zo actueel zijn van google earth etc.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Misschien iets beter zoeken, zo moeilijk is hij niet, zeker niet met de dagfoto's die we (iig ik) vanmiddag gaan maken. Let op: Ik zeg niet posten
Haha, daar wilden we hem eerst neerleggen, maar toch niet gedaan, dus nee je zit niet goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef sander89 het volgende:
[..]
Zal misschien te maken mee hebben dat de foto's niet zo actueel zijn van google earth etc.
Vermoed deze plek, maar komt niet overeen met de foto's.![]()
http://maps.msn.nl/?cp=52.24653747907618~6.143487662748271&scene=12329963&style=b&lvl=2&dir=0&tilt=-90&alt=-1000
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:13 schreef sander89 het volgende:
Ja ik heb hem gevonden, al was het niet op de plek waar ik stok verwacht had.
Even thuis een stop om wat te eten en ga nu mooi nieuw plekje uitzoeken.
Ik woon niet in Deventer, ik heb er de afgelopen 5 maanden afgestudeerdquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef nijnja het volgende:
Maruna, jij komt toch uit Deventer? Zoja, dan MOET je dit kennen, anders ben je echt een niet-deventernaar
bij het rondje op de kaartquote:
Flikker op?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef babybel het volgende:
Nijn eist (zoals gewoonlijk) alle eer weer op (foei nijn)![]()
naja
ik was ff met `m meegeweest voor t maken van de foto`s.
Stok lag (vanaf Deventer gezien) aan het einde van de spoorbrug.
Je rijdt de spoorbrug over, gaat dan een heuveltje af, en onderaan dat heuveltje lag ie
Ik wou al "Pics or it didn't happen" posten, maarjaquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:38 schreef sander89 het volgende:
Als ik thuis ben zal ik de foto's online zetten
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef babybel het volgende:
Nijn eist (zoals gewoonlijk) alle eer weer op (foei nijn)![]()
naja
ik was ff met `m meegeweest voor t maken van de foto`s.
Stok lag (vanaf Deventer gezien) aan het einde van de spoorbrug.
Je rijdt de spoorbrug over, gaat dan een heuveltje af, en onderaan dat heuveltje lag ie
Niet vechten dames!quote:
Doe ik ook niet?quote:
niet dan?quote:
Was niet echt herkenbaar, was zeker een goede plek.quote:
Lees maar terug, ik zeg nergens dat ik het alleen heb gedaan? Ik kan dr ook niets aan doen dat ze mij erop aanspreken, ik denk omdat ik hier wat meer rondhang en meestal post ik de foto's, maar ik zet je naam d'r altijd bij, dus waarom zou ik het opeisen?quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef sander89 het volgende:
[..]
Was niet echt herkenbaar, was zeker een goede plek.
Door de post van TARAraboemdijee dat er ook een bovenleidingsportaal op de foto stond heb ik het kunnen vinden, want was mij totaal niet opgevallen.![]()
Al had ik de Fokstok nog steeds niet verwacht op die plek waar ik hem vond, zit ook raar in elkaar daar de provinciegrens dwars door bebouwd gebied en de plaats Steenenkamer wat opeens overloopt in Deventer.![]()
[ afbeelding ]
Overzichtsfoto van de Fokstok in Deventer.
[ afbeelding ]
Fokstok in Rijswijk
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Bord waar de sleutel in zit.(bord links foto 1 Rijswijk)
Ik weet wel zeker dat dat het NIET is. Jij zoekt bij Rijswijk ZH, bij Den Haag. Dit is gemeente Woudrichem, dus Rijswijk NBquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb even snel gezocht, hier misschien?
ja, dat verklaart wel het 1 en anderquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dat het NIET is. Jij zoekt bij Rijswijk ZH, bij Den Haag. Dit is gemeente Woudrichem, dus Rijswijk NB
Hier dus:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Rijswijksesteeg,+Woudrichem,+Nederland&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.857774,9.887695&ie=UTF8&ll=51.798133,5.018735&spn=0.011333,0.038624&t=h&z=15
Stukje meer naar de rotondequote:Op donderdag 18 juni 2009 08:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dat het NIET is. Jij zoekt bij Rijswijk ZH, bij Den Haag. Dit is gemeente Woudrichem, dus Rijswijk NB
Hier dus:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Rijswijksesteeg,+Woudrichem,+Nederland&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.857774,9.887695&ie=UTF8&ll=51.798133,5.018735&spn=0.011333,0.038624&t=h&z=15
Driedubbelquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:34 schreef Maruna het volgende:
Alweer een dubbele plaatsnaam dus!
quote:# Rijswijk (Zuid-Holland), een gemeente en plaats in de provincie Zuid-Holland
# Rijswijk (Gelderland), een plaats in de gemeente Buren, Gelderland
# Rijswijk (Noord-Brabant), een plaats in de gemeente Woudrichem, Noord-Brabant
Wiki
maaruh, klopt de plek?quote:
Dat zie je als je er bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |