welcome backquote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef 2cv het volgende:
Ik ben uit mijn coma ontwaakt dus ik zal even de foto's uit mijn camera slopen en op het interweb mikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een leuke overzichtsfoto.
Fok!Stok in de bocht:
Het bord staat niet in de buurt van die auto die er achter staat:
Maok en LoudGirl, bedankt voor het rijden, het gezelschap en de gezelligheid. Het was tof !![]()
![]()
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Wie die heeft weet ik ook niet (ik ben de bouwer van dat monster, aangenaam) maar de sleutel is afgebroken in het slot en we wachten nu met zijn allen af tot ik die stok open kan slijpen en het slot kan vervangen. Als ik dat ooit weer kan tenminste ...quote:Op maandag 8 juni 2009 18:40 schreef malse-sjanker het volgende:
hippe blauwe broek !
jammer dat de fokstok dus niet onder het lijk van een kat lag....maar onder gemaaid gras.
waar is overigens nu de stalen fokstokbalk ?dat is mij even ontgaan
![]()
Wat ben je dan ? Een hangbejaarde ?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:46 schreef LoudGirl het volgende:
Toch charmant dat ik op mijn leeftijd nog wordt bestempeld tot hangjeugd
Gewoon hopen dat dat niet gebeurt. Ik denk ook niet dat de kans daartoe groot is omdat de stok er kort ligt en het bord volgens mij niet op de route/van/naar een café ligt.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:47 schreef Maruna het volgende:
Hulde trouwens aan LoudGirl en Moak voor het vervoer van 2cv!
edit:
nog eens de foto's bekeken, volgens mij kun je met een beetje wurmen de stok met slot zo over het bord heen trekken zonder sleutel
Of tot 2cv of malse-sjanker een nieuw slot in de stalen stok last.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:38 schreef nijnja het volgende:
En met deze stok gaan we net zolang door totdat hij gejat wordt?
Maar zolang dat niet gebeurdquote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
Of tot 2cv of malse-sjanker een nieuw slot in de stalen stok last.
Maar dan moet ie wel eerst naar één van hun toe.
Ja, een heel raar voorstel.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar zolang dat niet gebeurd, kunnen we dan niet deze stok wisselen voor een lege stok
? Dat er weer opnieuw op gekalkt kan worden ofzo
? Of is dit nu een heel raar voorstel
?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:47 schreef Quir het volgende:
Oh, we hebben de stok in ons bezit hoor. Ik denk dat de makkelijkste oplossing een slot kopen en die door het gat halen is.
Laatste locatie was Oss.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Treces het volgende:
[..]
We hebben de stok, dus het lijkt mij.. dat we de stok hebben ja..
Omdat het jouw stok isquote:
De stalen stok valt ook weinig op te kalken hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat het jouw stok is![]()
Van mij mag jij deze dan hebben hoor schat, wat mij betreft doe jij het. Ik hou gewoon van kalken
Maar met deze doorgaan is ook prima't was maar een vraag
Ach, dan plakken we er toch gewoon een keer 10cm hout bij aan, dan is er weer wat te kalkenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
De stalen stok valt ook weinig op te kalken hoor.
Maar deze stok rot vanzelf wel een keer weg, aangezien ie niet gelakt of wat dan ook is.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Postmus het volgende:
wat voor slot moet je hebben kan wel wat regelen op mijn werk kost niks
Dat klopt. Ik heb hem opgeborgen totdat iemand hem naar 2cv kon brengen. Maar die kon vanwege persoonlijke redenen dat niet doen ofzo?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
treces heeft hem in de garage liggen, ik pm hem even
Ik kan eventueel wel naar de MacDonalds fietsen die langs de A59 ligt. Dat is waarschijnlijk ook een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
mooi, weten we dat ook weer
wie moet er binnenkort van oss naar friesland toe ?
reed jij net bij mij in de straat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef swollywood het volgende:
Even terug naar de houten stok.
Mijn broertje belde dat ie bij mijn moeder in Zwolle was (met stok) en dat zijn camera het niet deed.
Dus ik ff daarlangs, diagnose: camera overleden.![]()
Aangezien ik mijn camera niet uitleen, maar aangeboden om de stok voor hem te plaatsen.![]()
Rij ik daar met stok weg op weg naar huis om mijn camera op te halen, rij ik op de ringweg, zie ik opeens mijn temperatuurmeter oplopen boven de 100 ºC en de (witte) rookwolken onder de motorkap vandaan komen.![]()
Gevarenlichten aangedaan, zwaailampje op dak () en de laatste kilometer met 30 km/uur naar huis.
Daar direct de motorkap open, blijkt er een slang van het koelsysteem finaal kapot gescheurd te zijn.![]()
[ afbeelding ]
Nu dus eerst de motor af laten koelen, dan slang inkorten (is lang zat volgens mij) en hopen dat mijn koppakking er niet uitgeblazen is.![]()
Aangezien de boel nu toch leeg is direct maar de radiateur vervangen, die al klaar lag en wat eigenlijk voor ergens van de week op het programma stond.
Al met al komt het er op neer dat de stok pas op zijn vroegst ergens halverwege de avond geplaatst gaat worden.
Als jij hem naar de kant van deventer/twente kunt brengen, dan kan ik hem wel weer verder naar Friesland brengenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef Richfield het volgende:
Volgens mij moet ik binnenkort naar tilburg, maar dat zou zo nog een paar weken kunnen duren
tegen die tijd meld ik me wel, dan is ie iig al in zwolle
afslag oss centrum (/heesch)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik moet donderdag voor mijn werk in Oss zijn. Geen idee waar daar de Mac is. Maar ik ben er aan het eind van de ochtend tot begin van de middag. Ik kan zorgen dat de stok tot friesland komt.
kon ie zo'n slot regelen dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje werkt in Nunspeet en woont in Woudsend dus die rijdt dagelijks langs Zwolle op weg terug naar FRL. Die wil hem ook wel bij 2cv droppen. Kan ie direct dat slot meeleveren.
Heb hem uitgelegd wat voor slot er benodigd was (en straks ziet ie het plaatje nog wel in dit topic) en hij dacht niet dat het een probleem moest zijn.quote:
Tenzij Nijn hem wegkaaptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:11 schreef Maruna het volgende:
[..]
Als jij hem naar de kant van deventer/twente kunt brengen, dan kan ik hem wel weer verder naar Friesland brengen
dat kapen is dus net niet de bedoeling met de nog niet gerepareerde stalen stokquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik kan eventueel wel naar de MacDonalds fietsen die langs de A59 ligt. Dat is waarschijnlijk ook een stuk makkelijker.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik moet donderdag voor mijn werk in Oss zijn. Geen idee waar daar de Mac is. Maar ik ben er aan het eind van de ochtend tot begin van de middag. Ik kan zorgen dat de stok tot friesland komt.
dit wordt dus de reddingsactie, treces geeft hem aan sinclair, die geeft hem aan swollywood, die zorgt dat zijn broertje t slot heeft en dan kunnen deze samen bij 2cv langsgebracht wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje werkt in Nunspeet en woont in Woudsend dus die rijdt dagelijks langs Zwolle op weg terug naar FRL. Die wil hem ook wel bij 2cv droppen. Kan ie direct dat slot meeleveren.
De houten gaat gewoon door!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef nijnja het volgende:
Maar wat is er nu dan? Ligt het gewoon stil ofzo? Of gaat de houten nog wel gewoon rond totdat de stalen is gemaakt?
Haha, je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Misschien kan Treces het ergens in zijn voortuin droppen.. Zo crimineel moet Oss toch niet zijn!
google is op "steekpartij oss" ofzo, haha, er gebeurt genoeg in oss.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Misschien kan Treces het ergens in zijn voortuin droppen.. Zo crimineel moet Oss toch niet zijn!
Als jij dat wel wilt doen zou dat best makkelijk zijn. Als ik ooit weer mag lassen dan verwacht ik dat het pas 2010 wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef malse-sjanker het volgende:
ja zo een discusslot met een dikke stevige sleutel is perfect.
of ik of 2cv m erin moet ketsen maakt me niet uit.
om de sleutel te beschermen kan er een stuk rond opgelast worden waar de sleutel invalt qua hoogte.
er word nu al vanalles geregeld dat 2cv t gaat doen, ik wil het ook wel laten fiksen, mij maakt het echt niet uit.
en swolly, kut van je slang, slang gewoon aan zn eind? of thermostaat ook? iig hoop ik voor je dat je koppakking of zelfs de kop in het geheel niet naar zijn grootje zijn, houd de komende tijd de kleur van je kvs maar in de gaten.
oeps, vergeten. Dat kan inderdaad niet nee. compleet vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef maok het volgende:
Dat is natuurlijk wel een beetje tegen de fok!stoktraditie. Zo'n stok hoort niet in de post, die moet met liefde vervoerd worden.
/signed!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef maok het volgende:
Dat is natuurlijk wel een beetje tegen de fok!stoktraditie. Zo'n stok hoort niet in de post, die moet met liefde vervoerd worden.
1 maar voor straf de stok een keer laten liggen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oeps, vergeten. Dat kan inderdaad niet nee. compleet vergeten
het was mijn ideequote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat het jouw stok is![]()
Van mij mag jij deze dan hebben hoor schat, wat mij betreft doe jij het. Ik hou gewoon van kalken
Maar met deze doorgaan is ook prima't was maar een vraag
Die stok weegt 10kg en ik durf niet te zeggen of dat met of zonder staalkabel is. Tel daar de verpakking bij op (de stok is best breekbaar, toch ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef kanovinnie het volgende:
versturen?
Als het minder dan 10 kg is, kost het maar 7 euro, als iedereen even een euro overmaakt kan hij verstuurt worden naar malse-sjanker.
Jij post het niet. En:quote:
er hoeft nog ff niks te gebeuren, hij moet naar zeeland, naar malse sjanker aangezien 2cv niet kan lassen binnenkortquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:53 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik ben zo weg en ik heb nog geen idee wat er nou gebeuren moet morgen, dus wat bij betreft gebeurt er niks.
En wat is er met de houten stokquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef Postmus het volgende:
als ik het slot heb meld ik het daarna hoor ik wel waar heen hij moet oja swarma ik ben het broertje van swolly
Check FOK!Stok door Nederland #90: ONDERWEG (Postmus)quote:
Fiets, een die-hard Stokkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:17 schreef swollywood het volgende:
[..]
Check FOK!Stok door Nederland #90: ONDERWEG (Postmus)
Ligt hier op een stoel aangezien zijn camera kapot is en mijn auto.![]()
Hoop de auto straks zover klaar te hebben dat ik de stok buiten Zwolle neer kan leggen en zo niet, dan ga ik op de fiets.
Voor mij ook niet, maar misschien morgenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:47 schreef Richfield het volgende:
Ben alleen thuis met de kids vanavond dus voor mij word het em niet tenzij binnen een half uur
Kut, das waar ook. En het regent, dus dat wordt hem ook niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:20 schreef Postmus het volgende:
heb je je band al geplakt dan die was toch lek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |