Heb hem uitgelegd wat voor slot er benodigd was (en straks ziet ie het plaatje nog wel in dit topic) en hij dacht niet dat het een probleem moest zijn.quote:
Tenzij Nijn hem wegkaaptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:11 schreef Maruna het volgende:
[..]
Als jij hem naar de kant van deventer/twente kunt brengen, dan kan ik hem wel weer verder naar Friesland brengen
dat kapen is dus net niet de bedoeling met de nog niet gerepareerde stalen stokquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Treces het volgende:
[..]
Ik kan eventueel wel naar de MacDonalds fietsen die langs de A59 ligt. Dat is waarschijnlijk ook een stuk makkelijker.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik moet donderdag voor mijn werk in Oss zijn. Geen idee waar daar de Mac is. Maar ik ben er aan het eind van de ochtend tot begin van de middag. Ik kan zorgen dat de stok tot friesland komt.
dit wordt dus de reddingsactie, treces geeft hem aan sinclair, die geeft hem aan swollywood, die zorgt dat zijn broertje t slot heeft en dan kunnen deze samen bij 2cv langsgebracht wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje werkt in Nunspeet en woont in Woudsend dus die rijdt dagelijks langs Zwolle op weg terug naar FRL. Die wil hem ook wel bij 2cv droppen. Kan ie direct dat slot meeleveren.
De houten gaat gewoon door!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef nijnja het volgende:
Maar wat is er nu dan? Ligt het gewoon stil ofzo? Of gaat de houten nog wel gewoon rond totdat de stalen is gemaakt?
Haha, je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Misschien kan Treces het ergens in zijn voortuin droppen.. Zo crimineel moet Oss toch niet zijn!
google is op "steekpartij oss" ofzo, haha, er gebeurt genoeg in oss.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Misschien kan Treces het ergens in zijn voortuin droppen.. Zo crimineel moet Oss toch niet zijn!
Als jij dat wel wilt doen zou dat best makkelijk zijn. Als ik ooit weer mag lassen dan verwacht ik dat het pas 2010 wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef malse-sjanker het volgende:
ja zo een discusslot met een dikke stevige sleutel is perfect.
of ik of 2cv m erin moet ketsen maakt me niet uit.
om de sleutel te beschermen kan er een stuk rond opgelast worden waar de sleutel invalt qua hoogte.
er word nu al vanalles geregeld dat 2cv t gaat doen, ik wil het ook wel laten fiksen, mij maakt het echt niet uit.
en swolly, kut van je slang, slang gewoon aan zn eind? of thermostaat ook? iig hoop ik voor je dat je koppakking of zelfs de kop in het geheel niet naar zijn grootje zijn, houd de komende tijd de kleur van je kvs maar in de gaten.
oeps, vergeten. Dat kan inderdaad niet nee. compleet vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef maok het volgende:
Dat is natuurlijk wel een beetje tegen de fok!stoktraditie. Zo'n stok hoort niet in de post, die moet met liefde vervoerd worden.
/signed!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef maok het volgende:
Dat is natuurlijk wel een beetje tegen de fok!stoktraditie. Zo'n stok hoort niet in de post, die moet met liefde vervoerd worden.
1 maar voor straf de stok een keer laten liggen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oeps, vergeten. Dat kan inderdaad niet nee. compleet vergeten
het was mijn ideequote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat het jouw stok is![]()
Van mij mag jij deze dan hebben hoor schat, wat mij betreft doe jij het. Ik hou gewoon van kalken
Maar met deze doorgaan is ook prima't was maar een vraag
Die stok weegt 10kg en ik durf niet te zeggen of dat met of zonder staalkabel is. Tel daar de verpakking bij op (de stok is best breekbaar, toch ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef kanovinnie het volgende:
versturen?
Als het minder dan 10 kg is, kost het maar 7 euro, als iedereen even een euro overmaakt kan hij verstuurt worden naar malse-sjanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |