SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van de tweede ronde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 5!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De plaatsen van ronde 6!Wie hebben de FOK!stok in de zesde ronde op weg gebracht?quote:1: Joure (Friesland)
2: Blesdijke (Friesland)
3: Kimswerd (Friesland)
4: Westerein (Friesland)
5: 't Loo (Gelderland)
6: Het Schouw (Noord Holland)
7: Jisp (Noord Holland)
8: Nijmegen (Gelderland)
9: Lathum (Gelderland)
10: Oosteind (Noord-Brabant)
11: Vlissingen (Zeeland)
12: Westkapelle (Zeeland)
13: Boerenhol (Zeeland)
14: St Anna ter Muiden(Zeeland)
15: Turkeye (Zeeland)
16: Terhofstede (Zeeland)
17: Oostburg (Zeeland)
18: Heille (Zeeland)
19: St. Jan ten Heere (Zeeland)
20: Buiten de Veste (Zuid-Holland)
21: Koudekerke (Zeeland)
22: Beesd (Gelderland)
23: Zuidzande (Zeeland)
24: Cadzand-Bad (Zeeland)
25: Zomerdorp het Zwin (Zeeland)
26: Leerdam (Zuid-Holland)
27: Nijmegen (Gelderland)
28: Oosterbeek (Gelderland)
29: Doornenburg (Gelderland)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Marum (Groningen)
32: Groningen (Groningen)
33: Klein Wetsinge (Groningen)
34: Holset(Limburg)
35: Banholt(Limburg)
36: Vught(Noord-Brabant)
37: Ewijk(Gelderland)
38: Leuth(Gelderland)
39: Oss(Noord-Brabant)
40: Wormer(Noord-Holland)
41: Zevenaar(Gelderland)
42: Zevenaar(Gelderland)
43: Wilsum(Overijssel)
44: Zwolle(Overijssel)
45: Arnhem(Gelderland)
46: Doornenburg(Gelderland)
47: Berg en Dal (Gelderland)
48: Batenburg (Gelderland)
49: Lith (Noord-Brabant)
50: Sint Oedenrode (Noord-Brabant)
51: Beneden-Leeuwen (Gelderland)
52: Wamel (Gelderland)
53: Velp (Gelderland)
54: Elshof (Overijssel)
55: Heerenveen (Friesland)
56: Haskerhorne (Friesland?)
57: Cuijk (Noord-Brabant)
58: Groesbeek (Gelderland)
59: Raalte (Overijssel)
60: Diepenveen (Overijssel)
61: Enter (Overijssel)
62: Vrouwenpolder (Zeeland)
63: Schellach (Zeeland)
64: Nunspeet (Gelderland)
65: Zutphen/Warnsveld (Gelderland)
66: Teuge (Gelderland)
67: Zwolle (Overijssel)
68: Windesheim (Overijssel)
69: Deventer (Overijssel)De FOK!stok is een idee van harrie1quote:1: 2cv (Maker van de huidige stok en starter van de ronde)
2: iFries
3: OxygeneFRL
4: Socios
5: TNO
6: rene90
7: kanovinnie
8: swarmahoer
9: Houniet
10: MartijnIV2008
11: nils7
12: Blumchen
13: nachtzuster
14: Menn0
15: theclansman
16: robertzone
17: DerMeister
18: Leaves
19: malse-sjanker
20: Blumchen
21: malse-sjanker
22: malse-sjanker
23: theclansman
24: stavast
25: nachtzuster
26: fendt
27: swarmahoer
28: hooibaal
29: Dirk-Kuijt
30: fendt
31: swollywood
32: maok
33: Yeux
34: Houniet
35: SuperwormJim
36: zwarte_hand
37: Bill_E
38: swarmahoer
39: gers
40: kanovinnie
41: fathank
42: sander89
43: Richfield
44: swollywood
45: Richfield
46: Dirk-Kuijt
47: swarmahoer
48: Mikkie
49: sander89
50: swarmahoer
51: Mikkie
52: Jotcha
53: ImTheBase
54: nijnja/babybel
55: iFries
56: Postmus
57: hornage
58: swarmahoer
59: Richfield
60: nijnja/babybel
61: Maruna
62: gerwil
63: malse-sjanker
64: Lord_Brett_Sinclair
65: babybel/nijnja
66: NeoDweezil
67: Richfield
68: swollywood
69: babybel/nijnja![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 3% gewijzigd door Maruna op 04-06-2009 15:53:41 ]If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv![]()
Locatie van vinden. Foto's zijn niet bijzonder goed, zijn gemaakt met m'n PDA
Algemeen plaatje
Sleutel
Stok
Google earth linkje: http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UTF8&hl=nl&msa=0&ll=52.23828,6.178973&spn=0.004652,0.013947&t=h&z=17&msid=103891100644067346745.00046b859d40f2ba41a41If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
TVP
Hij ligt nu nergens, ik vind dat hij naar 2cv moetOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Nu zit ik alleen met het volgende dilemma....
Ik heb de Stok! (ja eigenschuld!) en met zoveel verplaatsingen zou ik hem graag snel weer wegleggen (binnen nu en een uur) Maar dan ligt ie weer dicht bij Enter
Ik ga morgenavond naar Friesland, dus ga ik een lange weg, langs vele plaatsjes, waar ik 'm zou kunnen droppen, of zelfs in Friesland, vlak bij 2cv.
Your choice! Nu droppen, of morgen richting Friesland!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
ff wat laatste posts uit het andere topic gehaald voor de duidelijkheid. Ik ga nu eerste de Wiki eens updaten met de laatse 20 verplaatsingen ofzo, want de OP is erg verouderdIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Maruna het volgende:
ff wat laatste posts uit het andere topic gehaald voor de duidelijkheid. Ik ga nu eerste de Wiki eens updaten met de laatse 20 verplaatsingen ofzo, want de OP is erg verouderd
![]()
Goed ideeOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Frieslandquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Maruna het volgende:
Nu zit ik alleen met het volgende dilemma....
Ik heb de Stok! (ja eigenschuld!) en met zoveel verplaatsingen zou ik hem graag snel weer wegleggen (binnen nu en een uur) Maar dan ligt ie weer dicht bij Enter
Ik ga morgenavond naar Friesland, dus ga ik een lange weg, langs vele plaatsjes, waar ik 'm zou kunnen droppen, of zelfs in Friesland, vlak bij 2cv.
Your choice! Nu droppen, of morgen richting Friesland!Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
Ik had laatst de lijst in de OP aangepast, nu dus ook weg?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Ook naar de WIKI gekoepieerd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:34 schreef nijnja het volgende:
Ik had laatst de lijst in de OP aangepast, nu dus ook weg?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Neequote:
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
51: Beneden-Leeuwen (Gelderland)
52: Wamel (Gelderland)
53: Velp (Gelderland)
54: Elshof (Overijssel)
55: Heerenveen (Friesland)
56: Haskerhorne (Friesland?)
57: Cuijk (Noord-Brabant)
58: Groesbeek (Gelderland)
59: Raalte (Overijssel)
60: Diepenveen (Overijssel)
61: Enter (Overijssel)
62: Vrouwenpolder (Zeeland)
63: Schellach (Zeeland)
64: Nunspeet (Gelderland)
65: Zutphen/Warnsveld (Gelderland)
66: Teuge (Gelderland)
67: Zwolle (Overijssel)
68: Windesheim (Overijssel)
69: Deventer (Overijssel)Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Niet nu in de wiki gaan werken, ik ben er mee bezigIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Doe ik ook niet, ik heb ze hier neer gezetquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:44 schreef Maruna het volgende:
Niet nu in de wiki gaan werken, ik ben er mee bezigGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
En waar wil je hem gaan plaatsen Maruna?
OP en Wiki voledig bijgewerkt tot 69:Deventer
nieuwe locatie weet ik nog niet helemaal zeker. Waarschijnlijk in een straal *geschrapt*. Verwacht maar geen foto's voor 9 uur morgenavondDus iedereen kan een dag bijkomen van 5 verplaatsingen
[ Bericht 11% gewijzigd door Maruna op 04-06-2009 16:21:14 ]If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Is toch veel leuker om het als verrassing te houden, iemand pakt de stok, gaat waar hij of zij wil gaan en we zien wel waar de stok terecht komt. Dus niet "oh hij moet nu hier of daar liggen anders kan ik hem vrijdag niet meenemen"There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.![]()
nu wordt het overlegt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:08 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Is toch veel leuker om het als verrassing te houden, iemand pakt de stok, gaat waar hij of zij wil gaan en we zien wel waar de stok terecht komt. Dus niet "oh hij moet nu hier of daar liggen anders kan ik hem vrijdag niet meenemen"
en niet te vergeten, 2cv is toch de "geestelijk vader" van deze rondequote:
Stokvindpost. Morgen zit ik met m'n pa in de auto om her en der wat dingen op te halen (onderdelen voor mijn auto). Wellicht kom ik de stok dan ook tegen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
En daarbij is de locatie nog niet vastquote:Ik zal die genoemde plaats nog wel even weer schrappen uit m'n post
Voor de spanning
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Was eht zo levendig, verpest Maruna het weer![]()
Ik zeg, verder naar het noorden met dat ding
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ja, Klein Wetsinge of zo. Kunnen we weer 2 weken uitrusten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zeg, verder naar het noorden met dat ding![]()
![]()
Wat is datquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ja, Klein Wetsinge of zo. Kunnen we weer 2 weken uitrusten.?
Zondag naar Winschotenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ja, Klein Wetsinge of zo. Kunnen we weer 2 weken uitrusten.daar kan ie wel een jaar liggen
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
FOK!Stok door Nederland spel #81: KLEIN WETSINGEquote:
Daar heeft ie toen 2 weken gelegen. Iets van 15 km boven de stad Groningen en niemand die hem ging halen.![]()
![]()
Jup, was toen veels te koud om erheen te fietsen. Iets wat nu wel meevalt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
wat waren die 2 lampjes nu geweest?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Moet je even klikken op het google maps linkje. Het was een groen tankstationquote:If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Houd hem nou ook even in het Noorden, of uit de buurt van Deventer, want anders dan moet ik / moeten wij hem weer weghalen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:24 schreef maok het volgende:
Terug vind stok.
............................![]()
en nu
ik moet om 3 uur weg morgen, als die dan ergens langs de a50 geparkeerd staat vind ik het best
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
ik ben benieuwd
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]![]()
waar blijft die stomme stok nuik rijdt vanavond terug, dan wil ik m meenemen, morgen gaat niet lukken
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
waar blijft die stomme stok nuik rijdt vanavond terug, dan wil ik m meenemen, morgen gaat niet lukken
Het is nog geen 9 uur 'morgenavond'quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef Maruna het volgende:
OP en Wiki voledig bijgewerkt tot 69:Deventer
nieuwe locatie weet ik nog niet helemaal zeker. Waarschijnlijk in een straal *geschrapt*. Verwacht maar geen foto's voor 9 uur morgenavondDus iedereen kan een dag bijkomen van 5 verplaatsingen
[/swarma]
Vandaag met 2cv senior op stap geweest maar geen stok gevonden.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben zoals aangekondigd nog niet eens onderweg![]()
jullie zijn al net zo ongeduldig als dat ik altijd ben! Geinig
Ik ga om 7uur á half 8 rijden, dan ben ik 1.5 uur later in Friesland, dan leg ik de stok, rij dan naar mijn vriendin, zal daar toch eerst even hallo enzo moeten zeggen. Vorder dan een PC en ga de foto's uploaden.
Met andere woorden, het wordt wel 9 uur voordat je iets weet
Ik probeer het ze wel te zeggen, maar ze luisteren nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef Maruna het volgende:
Ik ben zoals aangekondigd nog niet eens onderweg![]()
jullie zijn al net zo ongeduldig als dat ik altijd ben! Geinig
Ik ga om 7uur á half 8 rijden, dan ben ik 1.5 uur later in Friesland, dan leg ik de stok, rij dan naar mijn vriendin, zal daar toch eerst even hallo enzo moeten zeggen. Vorder dan een PC en ga de foto's uploaden.
Met andere woorden, het wordt wel 9 uur voordat je iets weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef Maruna het volgende:En nu misschien wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2cv, moet ik hem voor jou laten liggen of zal ik m meenemen vanavond ?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Eerstvolgende kans dat ik de stok kan verplaatsen is zondag en dan moet ik nog het 1 en ander regelen met iemand die nu offline is ...Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben ondertussen aangekomen! zit nu aan de koffie met mn pda, foto's over een kwartiertje!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
![]()
De Nieuwe Locatie! Wijnjewoude! (-2 voor PDA fotos die door TinyPic zijn geresized)
De Locatie. De Stok ligt helemaal RECHTS onderin aan het plaatsnaambord.
De SLEUTEL ligt in het 30km bord aan de LINKER kant.
(+2 voor PAINT Skilzzz!)
De STOK!
'omgeving' van de stok.
Succes, swarma, of misschien 2cv!
[ Bericht 48% gewijzigd door Maruna op 05-06-2009 21:35:26 ]If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
ben nu klaar met werken, ff google earthen, anders laat ik m liggen
neh, die laat ik liggensucces 2cv
![]()
de locatie is echt heel makkelijkdus 1x google earth en je weet waar ie ligt 2cv
wat wil je, met 5 ontsluitingswegen
deze stok laten we lekker voor 2cv liggen, zondag
Kan um niet vindenBen nog niet klaar moet zoeken hoor
Ah, ik heb een vermoeden !Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
maar 2cv, die is voor jou dus zondag?
Misschien, moet ik eerst even wat regelen.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:24 schreef swarmahoer het volgende:
deze stok laten we lekker voor 2cv liggen, zondagGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Ik zal even een linkje in het vorige topic plaatsen, postte met mijn mobiel, had niet door dat het post 300 was
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Post dan even een google earth linkjequote:
Vanavond even (ik weet niet hoe dat moetquote:).
Nu eerst bedrijfsuitje.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
als je een map voor je hebt, staat er rechts boven het kaartje -Link-
das alles
Ik heb nog niets kunnen regelen qua vervoer. Ben vandaag weg geweest (bedrijfsuitje, ze zijn me nog niet vergeten) dus ik durf niet te zeggen of ik morgen de stok op kan halen
Ik ga proberen of ik alsnog iets kan regelen voor morgen (hint voor diegene die weet dat deze hint voor haar bedoeld is: mijn telefoon staat 24/7 aan, dus gewoon bellen. Ik slaap vrij diep dus niet na 3 keer over laten gaan het opgeven). Zodra ik iets weet zet ik het hier neer. Echter, ik wil de stok niet reserveren o.i.d.. Ik vind het absoluut super dat de stok in deze richting neergelegd is en dat hij ook even voor mij is blijven liggen, maar het is mijn eigendom niet (al wil ik heb wel graag even verplaatsen).
Ik denk dat de stok hier ligt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Morgen stok ophalen.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Yeah ! Dets du spirritquote:Op zondag 7 juni 2009 00:08 schreef 2cv het volgende:
Morgen stok ophalen.![]()
!
Met dank aan Maok !![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:12 schreef 2cv het volgende:
Ik heb nog niets kunnen regelen qua vervoer. Ben vandaag weg geweest (bedrijfsuitje, ze zijn me nog niet vergeten) dus ik durf niet te zeggen of ik morgen de stok op kan halen
ga proberen of ik alsnog iets kan regelen voor morgen (hint voor diegene die weet dat deze hint voor haar bedoeld is: mijn telefoon staat 24/7 aan, dus gewoon bellen.slaap vrij diep dus niet na 3 keer over laten gaan het opgeven). Zodra ik iets weet zet ik het hier neer. Echter, ik wil de stok niet reserveren o.i.d.. Ik vind het absoluut super dat de stok in deze richting neergelegd is en dat hij ook even voor mij is blijven liggen, maar het is mijn eigendom niet (al wil ik heb wel graag even verplaatsen).
Ik denk dat de stok hier ligt.
succes 2cv
zegguh, 2cv. Hebbie em al?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
2cv zegt: Ja, hier zijn de foto's
<<Insert pics>>Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Maok komt zometeen naar hier. Dan stap ik bij haar in en dan gaan we de stok halen.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
En en en
Maok is er nog niet.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
We wachten in spanning op uw bericht mit stok. Of mit verplaatste stok en foto's! Toch mooi dat je de stok weer in handen krijgt
Ik denk dat ik de stok houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Om met Swarmahoer's plaatjes te sprekenquote:
Nou mensen, vertel
Foto's enzo
jammer, kom op 2cv, jij bent zielig! claim die pc!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:25 schreef LoudGirl het volgende:
TVP
Iets zegt mij dat de zus van 21CV zijn PC heeft geclaimd...
DE fokstok is verplaatst naar Katlijk. Foto's volgen zsm, zusje is inderdaad niet erg genegen 2CV achter de PC te laten.![]()
dat ziet er uit als 4 uitvalswegen, dat kan niet al te moeilijk zijn
Zwolle!![]()
En ze woont daar niet eens...quote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef LoudGirl het volgende:
DE fokstok is verplaatst naar Katlijk. Foto's volgen zsm, zusje is inderdaad niet erg genegen 2CV achter de PC te laten.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
pics van zn zusje
onder de staart, of de darmen?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:53 schreef malse-sjanker het volgende:
ligt de stok nu aan een plaatsnaambord of onder het lijk van een kat?
Goed werk 2cv, kom maar op met die foto's!If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
je mag hem toch altijd bellen? dit is een noodgeval!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mijn broertje (user Postmus) belt me net:
"Ik heb godverdomme elk kutbord in dat tyfus Katlijk gehad en kan de stok nergens vinden!"
Dus dan is waarschijnlijk al weg!![]()
![]()
ben net het hele dorp al een keer door gereden niks gevonden alle borden gezien maar geen stok wacht wel op de fotos![]()
held! zoeken zonder foto'squote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef Postmus het volgende:
ben net het hele dorp al een keer door gereden niks gevonden alle borden gezien maar geen stok wacht wel op de fotos
hmm, geen vaste fokstokzoeker denk ik?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:39 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje (user Postmus) belt me net:
"Ik heb godverdomme elk kutbord in dat tyfus Katlijk gehad en kan de stok nergens vinden!"
Dus dan is waarschijnlijk al weg!
Heeft hem al eerder verplaatst deze ronde van Heerenveen naar Haskerhorne.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hmm, geen vaste fokstokzoeker denk ik?![]()
Ik bedoelde dat een andere niet vaste fokstokverplaatser/lurker hem misschien verplaatst hadquote:Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heeft hem al eerder verplaatst deze ronde van Heerenveen naar Haskerhorne.
klein dorp met nog best wel veel borden maar geen stok beetje jammer dochter was mee vond het wel leuk om rond te rijden nu gewoon wachten op fotos![]()
Ik ben uit mijn coma ontwaakt dus ik zal even de foto's uit mijn camera slopen en op het interweb mikken.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef 2cv het volgende:
Ik ben uit mijn coma ontwaakt dus ik zal even de foto's uit mijn camera slopen en op het interweb mikken.
![]()
welcome backquote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef 2cv het volgende:
Ik ben uit mijn coma ontwaakt dus ik zal even de foto's uit mijn camera slopen en op het interweb mikken.
Postmus, we hadden hem verstopt onder wat gemaait gras, misschien hadden we hem wel te goed verstopt
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!![]()
Gistermiddag zou Maok mij ophalen om de Fok!Stok te verplaatsen. LoudGirl ging ook mee. Ik had zelf het idee om de stok bij het drielandenpunt neer te leggen, maar om 1 of andere vage reden was Maok (chauffeuze voor die dag) het daar niet mee eens. Na wat gluren op GoogleEarth (het standaard gereedschap voor Fok!StokVerplaatsers) vonden we een goed alternatief, namelijk het altijd pittoreske Katlijk. Dus in de auto en op naar Wijnjewoude. Wonder boven wonder vonden we niet alleen Wijnjewoude in 1 keer, maar ook de exacte locatie van de Stok. Toen zetten we koers naar Katlijk. De dames hadden voor stiften gezorgd, dus de Stok werd vrolijk een stukje verder ondergekalkt. Ook plakten ze er wat stickers op.
Het bordje 'Katlijk' was ook vrij eenvoudig te vinden. Ter plekke heb ik ook nog iets op de stok geplakt want klooien met lijm in een rijdende auto leek mij niet verstandig. Ik zag het al helemaal voor me dat ik de stok aan Maok's auto vast zou plakken en dat daarom de stok met auto en al aan het bordje 'Katlijk' geketend zat en dat wij met de bus weer terug moesten.
Nadat ik klaar was met het spelen met de lijm hebben we de Stok aan het plaatsnaambord geketend en zijn we richting Joure vertrokken.
Hier de foto's:
De stok in Wijnjewoude voor hij ruw weggegrist zou gaan worden:
De Fok!Stok op zijn nieuwe plek.
Maok en LoudGirl staan her helemaal achter !
En geven een nieuwe dimensie aan het woord 'hangjeugd'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een leuke overzichtsfoto.
Fok!Stok in de bocht:
Het bord staat niet in de buurt van die auto die er achter staat:
Maok en LoudGirl, bedankt voor het rijden, het gezelschap en de gezelligheid. Het was tof !![]()
![]()
Overigens, alle foto's zijn klikbaar voor grotere versies.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Kan je eens een GoogleEarth link geven van waar jij denkt waar de Stok ligt ?Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
mooi werk 2cv, leuke middag er uit
prima foto's trouwens! strakke foto's, wat voor'n camera heb je?If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
FujiFilm FinePix S5700. 2e handsje, maar wel een goede. Ik ben er ook erg tevreden mee.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Leuke plek, maar ik merk dat hij alweer opgehaald is/gaat worden!
hippe blauwe broek !
jammer dat de fokstok dus niet onder het lijk van een kat lag....maar onder gemaaid gras.
waar is overigens nu de stalen fokstokbalk ?dat is mij even ontgaan
![]()
![]()
Hulde trouwens aan LoudGirl en Moak voor het vervoer van 2cv!
edit:
nog eens de foto's bekeken, volgens mij kun je met een beetje wurmen de stok met slot zo over het bord heen trekken zonder sleutel
Wie die heeft weet ik ook niet (ik ben de bouwer van dat monster, aangenaam) maar de sleutel is afgebroken in het slot en we wachten nu met zijn allen af tot ik die stok open kan slijpen en het slot kan vervangen. Als ik dat ooit weer kan tenminste ...quote:Op maandag 8 juni 2009 18:40 schreef malse-sjanker het volgende:
hippe blauwe broek !
jammer dat de fokstok dus niet onder het lijk van een kat lag....maar onder gemaaid gras.
waar is overigens nu de stalen fokstokbalk ?dat is mij even ontgaan
Wat ben je dan ? Een hangbejaarde ?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:46 schreef LoudGirl het volgende:
Toch charmant dat ik op mijn leeftijd nog wordt bestempeld tot hangjeugd
Gewoon hopen dat dat niet gebeurt. Ik denk ook niet dat de kans daartoe groot is omdat de stok er kort ligt en het bord volgens mij niet op de route/van/naar een café ligt.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:47 schreef Maruna het volgende:
Hulde trouwens aan LoudGirl en Moak voor het vervoer van 2cv!
edit:
nog eens de foto's bekeken, volgens mij kun je met een beetje wurmen de stok met slot zo over het bord heen trekken zonder sleutelOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
ben benieuwd waardie komt
En met deze stok gaan we net zolang door totdat hij gejat wordt?
Of tot 2cv of malse-sjanker een nieuw slot in de stalen stok last.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:38 schreef nijnja het volgende:
En met deze stok gaan we net zolang door totdat hij gejat wordt?
Maar dan moet ie wel eerst naar één van hun toe.![]()
![]()
Maar zolang dat niet gebeurdquote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
Of tot 2cv of malse-sjanker een nieuw slot in de stalen stok last.
Maar dan moet ie wel eerst naar één van hun toe., kunnen we dan niet deze stok wisselen voor een lege stok
? Dat er weer opnieuw op gekalkt kan worden ofzo
? Of is dit nu een heel raar voorstel
?
Ja, een heel raar voorstel.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar zolang dat niet gebeurd, kunnen we dan niet deze stok wisselen voor een lege stok
? Dat er weer opnieuw op gekalkt kan worden ofzo
? Of is dit nu een heel raar voorstel
?
wie heeft de ijzeren stok nu in de garage?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:47 schreef Quir het volgende:
Oh, we hebben de stok in ons bezit hoor. Ik denk dat de makkelijkste oplossing een slot kopen en die door het gat halen is.Laatste locatie was Oss.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef Treces het volgende:
[..]
We hebben de stok, dus het lijkt mij.. dat we de stok hebben ja..![]()
In oss ik zou in de op kijken voor je als ik niet op mijn mobiel bezig was nuQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
treces heeft hem in de garage liggen, ik pm hem evenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Omdat het jouw stok isquote:![]()
Van mij mag jij deze dan hebben hoor schat, wat mij betreft doe jij het. Ik hou gewoon van kalken
Maar met deze doorgaan is ook prima't was maar een vraag
De stalen stok valt ook weinig op te kalken hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat het jouw stok is![]()
Van mij mag jij deze dan hebben hoor schat, wat mij betreft doe jij het. Ik hou gewoon van kalken
Maar met deze doorgaan is ook prima't was maar een vraag
Maar deze stok rot vanzelf wel een keer weg, aangezien ie niet gelakt of wat dan ook is.![]()
![]()
veredelde tandenstoker is het.
nieuw slot in de stalen fokstok lassen is geen enkel problem,
ik moet alleen een gigadik slot krijgen met een stevige sleutel die niet 1,2,3 breekt.
maar ik heb wel een ideetje eventueel, dat vergt alleen wel wat denkwerk en dat doet pijn.![]()
En de nieuwe plek is geworden...........?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ach, dan plakken we er toch gewoon een keer 10cm hout bij aan, dan is er weer wat te kalkenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
De stalen stok valt ook weinig op te kalken hoor.
Maar deze stok rot vanzelf wel een keer weg, aangezien ie niet gelakt of wat dan ook is.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Postmus het volgende:
wat voor slot moet je hebben kan wel wat regelen op mijn werk kost niks
Zo'n soort slot ,maar voor details moet je even met 2CV of MalseSjanker overleggen
Dat klopt. Ik heb hem opgeborgen totdat iemand hem naar 2cv kon brengen. Maar die kon vanwege persoonlijke redenen dat niet doen ofzo?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
treces heeft hem in de garage liggen, ik pm hem even
Maar hij ligt dus nogsteeds bij mij![]()
![]()
mooi, weten we dat ook weer
wie moet er binnenkort van oss naar friesland toe ?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Ik kan eventueel wel naar de MacDonalds fietsen die langs de A59 ligt. Dat is waarschijnlijk ook een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
mooi, weten we dat ook weer
wie moet er binnenkort van oss naar friesland toe ?
![]()
![]()
Volgens mij moet ik binnenkort naar tilburg, maar dat zou zo nog een paar weken kunnen duren
tegen die tijd meld ik me wel, dan is ie iig al in zwolleQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Behalve een dikke sleutel in het slot moet er ook een extra beugel omheen zodat de sleutel beschermd wordt als je die er in laat zitten.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Even terug naar de houten stok.
Mijn broertje belde dat ie bij mijn moeder in Zwolle was (met stok) en dat zijn camera het niet deed.
Dus ik ff daarlangs, diagnose: camera overleden.![]()
Aangezien ik mijn camera niet uitleen, maar aangeboden om de stok voor hem te plaatsen.![]()
Rij ik daar met stok weg op weg naar huis om mijn camera op te halen, rij ik op de ringweg, zie ik opeens mijn temperatuurmeter oplopen boven de 100 ēC en de (witte) rookwolken onder de motorkap vandaan komen.![]()
Gevarenlichten aangedaan, zwaailampje op dak () en de laatste kilometer met 30 km/uur naar huis.
Daar direct de motorkap open, blijkt er een slang van het koelsysteem finaal kapot gescheurd te zijn.![]()
Nu dus eerst de motor af laten koelen, dan slang inkorten (is lang zat volgens mij) en hopen dat mijn koppakking er niet uitgeblazen is.![]()
Aangezien de boel nu toch leeg is direct maar de radiateur vervangen, die al klaar lag en wat eigenlijk voor ergens van de week op het programma stond.
Al met al komt het er op neer dat de stok pas op zijn vroegst ergens halverwege de avond geplaatst gaat worden.![]()
![]()
hmm, wet van murphy
succes met de werkzaamhedenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
reed jij net bij mij in de straat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef swollywood het volgende:
Even terug naar de houten stok.
Mijn broertje belde dat ie bij mijn moeder in Zwolle was (met stok) en dat zijn camera het niet deed.
Dus ik ff daarlangs, diagnose: camera overleden.![]()
Aangezien ik mijn camera niet uitleen, maar aangeboden om de stok voor hem te plaatsen.![]()
Rij ik daar met stok weg op weg naar huis om mijn camera op te halen, rij ik op de ringweg, zie ik opeens mijn temperatuurmeter oplopen boven de 100 ēC en de (witte) rookwolken onder de motorkap vandaan komen.![]()
Gevarenlichten aangedaan, zwaailampje op dak () en de laatste kilometer met 30 km/uur naar huis.
Daar direct de motorkap open, blijkt er een slang van het koelsysteem finaal kapot gescheurd te zijn.![]()
[ afbeelding ]
Nu dus eerst de motor af laten koelen, dan slang inkorten (is lang zat volgens mij) en hopen dat mijn koppakking er niet uitgeblazen is.![]()
Aangezien de boel nu toch leeg is direct maar de radiateur vervangen, die al klaar lag en wat eigenlijk voor ergens van de week op het programma stond.
Al met al komt het er op neer dat de stok pas op zijn vroegst ergens halverwege de avond geplaatst gaat worden.
ik zag precies zo'n zilverkleurige tempra station op me af komen zonet
Zwolle!![]()
Ik moet donderdag voor mijn werk in Oss zijn. Geen idee waar daar de Mac is. Maar ik ben er aan het eind van de ochtend tot begin van de middag. Ik kan zorgen dat de stok tot friesland komt.There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.![]()
Als jij hem naar de kant van deventer/twente kunt brengen, dan kan ik hem wel weer verder naar Friesland brengenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef Richfield het volgende:
Volgens mij moet ik binnenkort naar tilburg, maar dat zou zo nog een paar weken kunnen duren
tegen die tijd meld ik me wel, dan is ie iig al in zwolleIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
afslag oss centrum (/heesch)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik moet donderdag voor mijn werk in Oss zijn. Geen idee waar daar de Mac is. Maar ik ben er aan het eind van de ochtend tot begin van de middag. Ik kan zorgen dat de stok tot friesland komt.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Cereslaan+18+heesch&sll=51.735191,5.510096&sspn=0.085898,0.22316&ie=UTF8&t=h&z=16&iwloc=AQuisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
Mijn broertje werkt in Nunspeet en woont in Woudsend dus die rijdt dagelijks langs Zwolle op weg terug naar FRL. Die wil hem ook wel bij 2cv droppen. Kan ie direct dat slot meeleveren.![]()
![]()
we hebben het nu wel over de slotloze stok, dus ik denk dat deze wel overgedragen moet worden en niet aan borden gehangen?Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!![]()
kon ie zo'n slot regelen dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje werkt in Nunspeet en woont in Woudsend dus die rijdt dagelijks langs Zwolle op weg terug naar FRL. Die wil hem ook wel bij 2cv droppen. Kan ie direct dat slot meeleveren.
Zwolle!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: