Ik stem voor!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:24 schreef swarmahoer het volgende:
deze stok laten we lekker voor 2cv liggen, zondag
Post dan even een google earth linkjequote:
Vanavond even (ik weet niet hoe dat moetquote:
Yeah ! Dets du spirritquote:Op zondag 7 juni 2009 00:08 schreef 2cv het volgende:
Morgen stok ophalen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:12 schreef 2cv het volgende:
Ik heb nog niets kunnen regelen qua vervoer. Ben vandaag weg geweest (bedrijfsuitje, ze zijn me nog niet vergeten) dus ik durf niet te zeggen of ik morgen de stok op kan halen
ga proberen of ik alsnog iets kan regelen voor morgen (hint voor diegene die weet dat deze hint voor haar bedoeld is: mijn telefoon staat 24/7 aan, dus gewoon bellen.slaap vrij diep dus niet na 3 keer over laten gaan het opgeven). Zodra ik iets weet zet ik het hier neer. Echter, ik wil de stok niet reserveren o.i.d.. Ik vind het absoluut super dat de stok in deze richting neergelegd is en dat hij ook even voor mij is blijven liggen, maar het is mijn eigendom niet (al wil ik heb wel graag even verplaatsen).
Ik denk dat de stok hier ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Om met Swarmahoer's plaatjes te sprekenquote:
jammer, kom op 2cv, jij bent zielig! claim die pc!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:25 schreef LoudGirl het volgende:
TVP
Iets zegt mij dat de zus van 21CV zijn PC heeft geclaimd...
En ze woont daar niet eens...quote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef LoudGirl het volgende:
DE fokstok is verplaatst naar Katlijk. Foto's volgen zsm, zusje is inderdaad niet erg genegen 2CV achter de PC te laten.
onder de staart, of de darmen?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:53 schreef malse-sjanker het volgende:
ligt de stok nu aan een plaatsnaambord of onder het lijk van een kat?
held! zoeken zonder foto'squote:Op maandag 8 juni 2009 14:40 schreef Postmus het volgende:
ben net het hele dorp al een keer door gereden niks gevonden alle borden gezien maar geen stok wacht wel op de fotos
hmm, geen vaste fokstokzoeker denk ik?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:39 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje (user Postmus) belt me net:
"Ik heb godverdomme elk kutbord in dat tyfus Katlijk gehad en kan de stok nergens vinden!"
Dus dan is waarschijnlijk al weg!
Heeft hem al eerder verplaatst deze ronde van Heerenveen naar Haskerhorne.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hmm, geen vaste fokstokzoeker denk ik?
Ik bedoelde dat een andere niet vaste fokstokverplaatser/lurker hem misschien verplaatst hadquote:Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heeft hem al eerder verplaatst deze ronde van Heerenveen naar Haskerhorne.
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef 2cv het volgende:
Ik ben uit mijn coma ontwaakt dus ik zal even de foto's uit mijn camera slopen en op het interweb mikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |