Gistermiddag zou Maok mij ophalen om de Fok!Stok te verplaatsen. LoudGirl ging ook mee. Ik had zelf het idee om de stok bij het drielandenpunt neer te leggen, maar om 1 of andere vage reden was Maok (chauffeuze voor die dag) het daar niet mee eens. Na wat gluren op GoogleEarth (het standaard gereedschap voor Fok!StokVerplaatsers) vonden we een goed alternatief, namelijk het altijd pittoreske Katlijk. Dus in de auto en op naar Wijnjewoude. Wonder boven wonder vonden we niet alleen Wijnjewoude in 1 keer, maar ook de exacte locatie van de Stok. Toen zetten we koers naar Katlijk. De dames hadden voor stiften gezorgd, dus de Stok werd vrolijk een stukje verder ondergekalkt. Ook plakten ze er wat stickers op.
Het bordje 'Katlijk' was ook vrij eenvoudig te vinden. Ter plekke heb ik ook nog iets op de stok geplakt want klooien met lijm in een rijdende auto leek mij niet verstandig. Ik zag het al helemaal voor me dat ik de stok aan Maok's auto vast zou plakken en dat daarom de stok met auto en al aan het bordje 'Katlijk' geketend zat en dat wij met de bus weer terug moesten.
Nadat ik klaar was met het spelen met de lijm hebben we de Stok aan het plaatsnaambord geketend en zijn we richting Joure vertrokken.
Hier de foto's:
De stok in Wijnjewoude voor hij ruw weggegrist zou gaan worden:
![]()
De Fok!Stok op zijn nieuwe plek.
![]()
Maok en LoudGirl staan her helemaal achter !
![]()
En geven een nieuwe dimensie aan het woord 'hangjeugd'.
![]()
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een leuke overzichtsfoto.
![]()
Fok!Stok in de bocht:
![]()
Het bord staat niet in de buurt van die auto die er achter staat:
![]()
Maok en LoudGirl, bedankt voor het rijden, het gezelschap en de gezelligheid. Het was tof !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/