Omdat het jouw stok isquote:
De stalen stok valt ook weinig op te kalken hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat het jouw stok is![]()
Van mij mag jij deze dan hebben hoor schat, wat mij betreft doe jij het. Ik hou gewoon van kalken
Maar met deze doorgaan is ook prima't was maar een vraag
Ach, dan plakken we er toch gewoon een keer 10cm hout bij aan, dan is er weer wat te kalkenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
De stalen stok valt ook weinig op te kalken hoor.
Maar deze stok rot vanzelf wel een keer weg, aangezien ie niet gelakt of wat dan ook is.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Postmus het volgende:
wat voor slot moet je hebben kan wel wat regelen op mijn werk kost niks
Dat klopt. Ik heb hem opgeborgen totdat iemand hem naar 2cv kon brengen. Maar die kon vanwege persoonlijke redenen dat niet doen ofzo?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
treces heeft hem in de garage liggen, ik pm hem even
Ik kan eventueel wel naar de MacDonalds fietsen die langs de A59 ligt. Dat is waarschijnlijk ook een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
mooi, weten we dat ook weer
wie moet er binnenkort van oss naar friesland toe ?
reed jij net bij mij in de straat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef swollywood het volgende:
Even terug naar de houten stok.
Mijn broertje belde dat ie bij mijn moeder in Zwolle was (met stok) en dat zijn camera het niet deed.
Dus ik ff daarlangs, diagnose: camera overleden.![]()
Aangezien ik mijn camera niet uitleen, maar aangeboden om de stok voor hem te plaatsen.![]()
Rij ik daar met stok weg op weg naar huis om mijn camera op te halen, rij ik op de ringweg, zie ik opeens mijn temperatuurmeter oplopen boven de 100 ºC en de (witte) rookwolken onder de motorkap vandaan komen.![]()
Gevarenlichten aangedaan, zwaailampje op dak () en de laatste kilometer met 30 km/uur naar huis.
Daar direct de motorkap open, blijkt er een slang van het koelsysteem finaal kapot gescheurd te zijn.![]()
[ afbeelding ]
Nu dus eerst de motor af laten koelen, dan slang inkorten (is lang zat volgens mij) en hopen dat mijn koppakking er niet uitgeblazen is.![]()
Aangezien de boel nu toch leeg is direct maar de radiateur vervangen, die al klaar lag en wat eigenlijk voor ergens van de week op het programma stond.
Al met al komt het er op neer dat de stok pas op zijn vroegst ergens halverwege de avond geplaatst gaat worden.
Als jij hem naar de kant van deventer/twente kunt brengen, dan kan ik hem wel weer verder naar Friesland brengenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef Richfield het volgende:
Volgens mij moet ik binnenkort naar tilburg, maar dat zou zo nog een paar weken kunnen duren
tegen die tijd meld ik me wel, dan is ie iig al in zwolle
afslag oss centrum (/heesch)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Ik moet donderdag voor mijn werk in Oss zijn. Geen idee waar daar de Mac is. Maar ik ben er aan het eind van de ochtend tot begin van de middag. Ik kan zorgen dat de stok tot friesland komt.
kon ie zo'n slot regelen dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef swollywood het volgende:
Mijn broertje werkt in Nunspeet en woont in Woudsend dus die rijdt dagelijks langs Zwolle op weg terug naar FRL. Die wil hem ook wel bij 2cv droppen. Kan ie direct dat slot meeleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |