quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef snoopy het volgende:
Deze is helemaal brutaal
[OUD] Update-topic
Het moet Marien Kobus zijn.quote:07 juni 2009: Marijn Kobus, zoon van Oeke
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:50 schreef oeke het volgende:
Officieel heet hij Marien Kobus, de eerste naam is een vernoeming naar mijn 95 jarige opa, maar we noemen hem Kobus!
Ik snap überhaupt niet waarom iedereen dat zo nodig in zijn active topics moet hebben. Het topic is toch juist sticky zodat het makkelijk te vinden is...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zo... de bezem is door het topic gehaald, hoe begrijpelijk ook ook, wij modjes doen er net zo hard aan mee, maar tvp' s zijn in dit topic echt niet wenselijk. Voor we het weten staan er 150 tvp' s op 300 posts ofzo.
Dus halen we ze vanaf nu gewoon allemaal weg hier. Zorgen dat je dus een nieuwtje te posten hebt als je dit topic in je AT wil krijgen.
Ik kan het wel begrijpen, ik kijk eerst in My Active Topics en daarna pas in OUD. Dus als ik de Update topic in de MAT heb, zie ik sneller of er groot nieuws is!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom iedereen dat zo nodig in zijn active topics moet hebben. Het topic is toch juist sticky zodat het makkelijk te vinden is...
Ja, maar dat geldt sowieso voor zo ongeveer alle topics...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom iedereen dat zo nodig in zijn active topics moet hebben. Het topic is toch juist sticky zodat het makkelijk te vinden is...
Ja maar als iedereen alle topics in MyActive topics heeft staan, heb je daar zoveel staan dat je het overzicht nog kwijtraakt. Kun je net zo goed in de topiclijst kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, ik kijk eerst in My Active Topics en daarna pas in OUD. Dus als ik de Update topic in de MAT heb, zie ik sneller of er groot nieuws is!
True, true, maar toch is het wel net een beetje makkelijkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen alle topics in MyActive topics heeft staan, heb je daar zoveel staan dat je het overzicht nog kwijtraakt. Kun je net zo goed in de topiclijst kijken
Bij mij ook hoor! Behalve op mijn werk dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Sugar het volgende:
Bij mij is het zelfs mijn startpagina.![]()
En op mijn iPhone ook directe link naar MyAT.
Even totaal offtopic, kun jij op je iPhone dan andere dingen instellen als op je computerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Sugar het volgende:
Bij mij is het zelfs mijn startpagina.![]()
En op mijn iPhone ook directe link naar MyAT.
ik kom nooit buiten OUDquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt sowieso voor zo ongeveer alle topics...
Mensen die tvp'en in de SC...waarom in godsnaam... je opent FOK, je opent OUD en dan tadaaaaaaaaa, keurig op een rijtje de SC, Z&G, streepjes, babietjes, peuters, weetikveel... echt hoe moeilijk is het?
Ik vond sommige opmerkingen zó suf (of grof...) dat negeren niet meer lukte. Echt, ik heb het geprobeerd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:01 schreef Lois het volgende:
Maar waarom gaan jullie er dan ook steeds op in?
Oke. Ik hoop in ieder geval dat, mocht er een keer een dergelijk serieus topic geopend worden, er niet meteen gezegd wordt dat het kwetsend is voor de mensen die niet zwanger kunnen worden en zij niet direct naar R&P verwezen wordt. Want dat heb ik namelijk toentertijd als héél kwetsend ervaren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef Lois het volgende:
Tink waar jij het nu over hebt is wel iets wat in OUD zou kunnen maar zo was dit topic niet bedoeld geloof ik. Ik denk dan dat de toon van de OP al heel anders is, en dus de reacties ook.
Ik weet alleen niet meer of het nou in OUD was of in het voorgangertopic. DUs voel je maar niet aangesprokenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook met jou en Lois eens dat dat wel in OUD moet kunnen hoor.Waarom niet? Zeker als de intentie er is om de zwangerschap niet af te breken.
Echter, de mensen die nu in dat topic postten waren (voor zover ik het zag) juist de mensen die niet weten hoe snel ze een afspraak moeten maken met een abortuskliniek en er is niet eens sprake van overdenken het te houden. Dan hoeft dat wmb ook niet in OUD want daar zul je geen gelijkgestemde zielen vinden...
Maar rigoreus alles was niet meteen te maken heeft met een roze wolk en happyhappyjoyjoy naar R&P verwijzen is idd ook absoluut niet de bedoeling.
Ik vind het dan ook rot te horen dat jij blijkbaar wel zo'n ervaring hebt gehad in OUD.
Volgens mij is zo'n topic er zelfs geweest, en is dat heel prima ontvangen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Ik hoop in ieder geval dat, mocht er een keer een dergelijk serieus topic geopend worden, er niet meteen gezegd wordt dat het kwetsend is voor de mensen die niet zwanger kunnen worden en zij niet direct naar R&P verwezen wordt. Want dat heb ik namelijk toentertijd als héél kwetsend ervaren.
Gelukkig was het allemaal niet serieus, dus je kan weer rustig adem halen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Ik hoop in ieder geval dat, mocht er een keer een dergelijk serieus topic geopend worden, er niet meteen gezegd wordt dat het kwetsend is voor de mensen die niet zwanger kunnen worden en zij niet direct naar R&P verwezen wordt. Want dat heb ik namelijk toentertijd als héél kwetsend ervaren.
Nee, dat moge duidelijk zijn. Ik denk eigenlijk dat het een beetje onnadenkendheid is geweest van die meiden en zeker niet bedoeld om mensen te kwetsen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n topic er zelfs geweest, en is dat heel prima ontvangen.
Ik vond ook niet dat het ging om het idee dat je niet mag twijfelen, of niet niet-blij mag zijn met je zwangerschap, of dat je niet mag overwegen om de zwangerschao af te breken of het te doen.
De insteek van het topic was om reacties uit te lokken en om in OUD even lekker te rellen. Dat lijkt me ook niet het topic dat jij bedoelt, of wel?
Ik heb ook niet het idee dat het allemaal roze wolk, happyhappyjoyjoy of kus-kuffel-kroel is hier. Die indruk leeft alleen bij mensen buiten OUD, zoals de meiden uit het topic van vanmiddag.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Maar rigoreus alles was niet meteen te maken heeft met een roze wolk en happyhappyjoyjoy naar R&P verwijzen is idd ook absoluut niet de bedoeling.
Ik vind het dan ook rot te horen dat jij blijkbaar wel zo'n ervaring hebt gehad in OUD.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gelukkig was het allemaal niet serieus, dus je kan weer rustig adem halen!.
Slank #761: posten geen 06-nummers...
Vandaar ook dat ik het woord "serieus" toevoegde aan mijn zin. Ik weet dat het niet serieus bedoeld was. Maar ik wilde alleen maar aangeven dat ik hoopte dat een dergelijk serieus topic niet direct gesloten wordt. En dat wordt het niet, weet ik nu.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gelukkig was het allemaal niet serieus, dus je kan weer rustig adem halen!.
Slank #761: posten geen 06-nummers...
Dat zou best kunnen, en dat ma gook best. Maar dan zouden ze kunnen proberen de argumenten ook te lezen en te begrijpen ipv kost wat kost vast te houden aan hun verontwaardiging dat ze hier niet welkom zouden zijn als niet manische moeders en later in het slank-topic nog even een beetje na te pruttelen. lijkt me.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, dat moge duidelijk zijn. Ik denk eigenlijk dat het een beetje onnadenkendheid is geweest van die meiden en zeker niet bedoeld om mensen te kwetsen.
Ow, ja, dat had ik ook beter heir kunnen postenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:14 schreef Belana het volgende:
ik ben (ook) even nieuwsgierig waarom er een post in het update topic weg gehaald is?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:20 schreef freecell het volgende:
Deed mijn link het niet (mijn paginainstellingen zijn geloof ik vrij onstandaard) of was mijn post niet goed?![]()
Ik bedoelde het echt meelevend(vooral omdat er nog steeds mensen vanaf hier kwamen binnenhyperen voor happy en dat leek me wat knullig)
Ik offer me wel even opquote:Op maandag 15 juni 2009 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Goed plan, ik zal zo eens even kijken of ik dat op een simpele manier voor elkaar krijg.
Oh nee... niet ik zit op mijn EEE tje.
Is er iemand die een poging wil wagen? Als je de OP quote, de lijst even in Excel zetten ofzo en dan sorteren op de 2e colom met de namen.
Met de hand doen is zo'n dievenklus!
Ik wacht even een uurtje of 1-2, als niemand zich dan meldt dan doe ik het wel even.
Overigens lady-wrb, ctrl-F en dan Rottdog intikken gaat wel ook heel snel he.
We hebben er al naar gekeken en er zijn ook al dingen weg gehaald, Snakelady had hier zelf ook al om een slotje gevraagd.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Als anderen opmerkingen hebben over je kind(eren). Sommige reacties vind ik niet nodig en net te ver gaan
Ja tuurlijk maar om nou zo te gaan bashen dan zit je naar mijn idee op het verkeerde subforum.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nog een paar dingen weg gehaald, maar aangezien er op sommige dingen in posts ook weer gereageerd is kan ik ook niet alles weg halen. En zoals gezegd... het blijft een openbaar forum, het blijft FOK.
ik zag hetquote:Op maandag 15 juni 2009 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Gedaan. Behalve dan dat jouw post er in is blijven staan.
Ja, maar dan nog is die weer niet up to date... we gaan er geen 2 bij houden toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef Lois het volgende:
Je kunt ook de post van Huppelmuts laten staan BE (of terugplaatsen) en evt. een linkje in de OP doen met alfabetische volgorde staat [hier]
Ofzoiets? Dan is al dat werk niet voor niets
Ik verveelde me en was weer 10 minuten ergens mee bezigquote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Sorrysorrysorry.... ik vind het ook echt heel lullig en was al aan het wensen dat ik het gewoon zelf gedaan had.
Heb er een slot aangehangen. Dat kan ik wel heel goed vanaf mijn werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:04 schreef Poppedein het volgende:
We zijn weer aan t dubbelen geweest... Wil 1 vd modjes mijn nieuwe Z&G weer sluiten? Anders moet BE alsnog de topictitel fixen
Heb eerstgenoemde gesloten. Het is hier geen ONZ.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Ynske het volgende:
k heb t idee dat dit mijn kind geslagen een reltopic word, nav rellen in OUD
dat snap ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dat topic al bij de FA's gemeld en ook die tekening. Er zou iemand mee bezig zijn.
Ik kan niet meer dan dat melden en mss later nog een keer aankaarten. Ik mag (en wil) daar niet zelf gaan editten.
Thanks voor alle meldingen meiden!
Heb je het over mij toevallig?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:59 schreef Ynske het volgende:
t enige wat ik nog lullig vind is de tekening over n kindje van ingrid in dat topic in klb maar een tr heeft daar niet gewerkt
Ja, volgens mij wel! Tnx!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:21 schreef Belana het volgende:
deze vind ik, is dat hem?
Tips voor (goedkope) uitstapjes met de kinderen
Jawelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het niet weten, ik heb dat oogje dus niet.Ik gebruik altijd de datum en tijd van een post, even rechts klikken en die link kopieren, kan niet missen.
Ik pak altijd het adres wat gekoppeld zit achter dat blaadje,boekje, posticoontje links naast het berichtje.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Jawel
Dat doe ik normaal dus ook, maar mijn pagina indeling is niet standaard en dan link ik dus naar die post op mijn pagina... En dat wil dus ook niet.
Noli.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Niet met opzet. We gaan alleen niet zodra iemand een nieuwe nick kiest alle lijstjes af om te zien of er ergens nog een oude nick staat. Dus dan kan het zijn dat als er een derde in het lijstje gezet wordt, dat dan de namen niet meer kloppen.
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik ook even niet op haar nieuwe nick kan komen...
Het is dat ik jij zei dat je er een nieuwe kleuter bijgezet had, anders had ik het ook niet gezien hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:09 schreef RockabeIIa het volgende:
ah, ik wist echt niet dat dat Noli was
(en ik vind dat men daar zelf wel op mag letten eerlijk gezegd)
Als je nou per sé die ene post van mij waarin ik Vivi *weg* noem wilt verwijderen, wees dan consequent en haal zoiets ook weg.quote:
quote:
Wat een achterlijk commentaar weer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Het is appels met peren vergelijken, verder zie PM.
Het is gewoon heel simpel, ik mag die betreffende user echt totaal niet, ik spreek haar nooit aan, en zij vindt het nodig om uit het niets op te merken dat ik volgens haar weer iets achterlijks zeg. En als ik daar dan op reageer krijg ik commentaar, een leeggehaalde post en vermoedeijk nog een note ook. Het lijkt me veel logischer om beide posts te verwijderen, aangezien het helemaal niets toevoegt aan de discussie, maar gewoon lomp gescheld is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Eh ja... de laatste keer dat ik keek was dit FOK en niet het EO forum en als mensen al gaan zeuren over dat iemand zegt dat ze zijn of haar commentaar achterlijk vinden vraag ik me af waar die generatiekloof waar men het over heeft in dat topic dan precies ligt.
Jemig zeg... Dit meen je toch niet echt serieus?
En zo wel... grow up! Echt!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Dat valt toch makkelijk na te gaan dacht ik zo
haha, ja ik ben scherp vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:56 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]ik dacht ik probber het effe
![]()
Ik ga kijken
Ik zeg alleen maar dat ik je niet mag, in de zin van, je posts en je manier van schrijven irriteren me en je kop staat me niet aan. Dat is allles, en wat jij daar verder bij haalt komt uit je eigen fantasie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:54 schreef Vivi het volgende:
Royal sadness. Punt één, jij mag mij niet? Gast, jij was mij zelfs nog nooit opgevallen totdat je me een keer vanuit het niets voor van alles begon uit te maken. Het feit dat jij zo'n diepgewortelde "haat" hebt voor iemand die je zelfs nog nooit hebt gesproken en dat ook jarenlang cultiveert vind ik persoonlijk behoorlijk ongezond.
Maar goed, dat moet je zelf weten als je daar je energie in wil steken hoor. Het is een beetje zielig en ook een beetje eng, maar whatever floats your boat. Zolang je je moeder maar niet opvult met stro en onder je bed verstopt.
Feit blijft dat ik mag ventileren dat ik jouw mening over een bepaald onderwerp dom, idioot of achterlijk vindt. Het zou, in theorie dan he, zomaar kunnen dat ik de volgende keer zeg dat ik je mening helemaal geweldig vind, ik ben namelijk helemaal niet bezig met jou als persoon, en of ik je bewust wel of niet aanspreek, sorry, maar zo'n soort plek neem je nu eenmaal niet in in mijn belevingswereld, je bent gewoon een mannetje achter een computertje, niks meer. Ik haat je niet, ik zit niet te zoeken op dingen waarop ik je kan "pakken", je betekent gewoon niks, je laat me totaal koud, En dat jij nu floreert op een of andere door jezelf gecreeerde vete moet jij weten, maar daar ga ik mezelf niet voor in allerlei bochten wringen, door je wél of niet te vermijden.
En als ik nu, bijvoorbeeld he, had gezegd dat ik je een enge stalker vindt met een hysterische persoonlijkheid die nodig een leven moet krijgen, dán is het vergelijkbaar met wat jij mij noemde, dat is op de persoon spelen namelijk, en niet het geven van een weerwoord op jouw mening.
Goh, wat raar dan, want ik was jou alweer vergeten totdat je je als een hysterische, door een bij gestoken overweight en overbehaarde keukenmeid opstelde daarnet. Maar goed, ik zal je nu onthouden als de man die niet alleen geen leven heeft, geen visie, maar ook geen klasse, dan neem je toch een plekje in in mijn gedachtenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik je niet mag, in de zin van, je posts en je manier van schrijven irriteren me en je kop staat me niet aan. Dat is allles, en wat jij daar verder bij haalt komt uit je eigen fantasie.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:04 schreef k_i_m het volgende:
Zal ik alvast een schapenvachtje tevoorschijn halen?.
Ga iemand anders vervelen, *piep*quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goh, wat raar dan, want ik was jou alweer vergeten totdat je je als een hysterische, door een bij gestoken overweight en overbehaarde keukenmeid opstelde daarnet. Maar goed, ik zal je nu onthouden als de man die niet alleen geen leven heeft, geen visie, maar ook geen klasse, dan neem je toch een plekje in in mijn gedachten.
Kan mij het rotten, als ik maar lekker zitquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef Vivi het volgende:
[..]Ik dacht nog; zal ik?! Maar zijn vriendin is best een toffe meid. Misschien is Heiden irl ook wel een lammetje poesje
.
En daarom vroeg ik even door zodat het meteen goed duidelijk is voor iedereenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Helemaal eens. Daarom vroeg ik ook wat mrien er precies mee wilde
Thanksquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
De allerleukste kinderschoenen deel 6.
desbetreffend modje vond het op dat moment niet zo noodzakelijk er haar bed voor uit te komen! En vanochtend heeft desbetreffend modje er niet meer aan gedacht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
Is goed.
Lijkt me handig als het desbetreffende modje voortaan er neer zet waarom die dicht gaat.
En dat was de strekking van het topic, wat is een goede ehbo koffer, wat is onnmisbaar en wat is een goede ehbo cursus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:36 schreef hestria het volgende:
Er is maar een advies: koop een ehbo koffer en volge een cursus.
verkeerde topic troel...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb een ehbo-koffer in huis, maar zelf geen diploma. Bert heeft dat wel een aantal jaar geleden gehaald, maar dat is natuurlijk niet meer geldig. Wel heb ik een boekje ehbo bij kinderen in huis, ergens, waar ik het ongetwijfeld niet kan vinden als de nood aan het kind zal zijn.
Van de week heb ik in ieder geval de ehbo-koffer uitgemest, dingen die al sinds 2005 niet meer steriel waren heb ik nu maar eens vervangen
Ik vind het op zich ook een heel gek iets, ben ook van mening dat je je ook kan verdiepen in hetgeen je gebruikt. Maar omdat er al een keer de vraag is geweest of het op alfabetische volgorde kon omdat het zoeken nu zo lastig was (en ik toen zo lief was om dat idd ook even te doen voor BE) dacht ik van misschien is dat een optiequote:Op donderdag 9 juli 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind dat persoonlijk echt een heel gek idee.
Moet overal een gebruiksaanwijzing bij staan? Ik neem toch aan dat als je je pc kunt opstarten en een fok-account kunt gebruiken, je toch ook wel een lijst door kunt scrollen of CTRL+F weet te gebruiken?
IE werkt hetzelfde trouwens, net als andere browsers
eh...... ik?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:27 schreef bixister het volgende:
wie kent ctrl-F nou nog niet?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:13 schreef bixister het volgende:
op je toetsenbord.
tot nu wist ik niet eens wat met browser wordt bedoeld. en ik ben niet eens blond van nature.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:58 schreef RockabeIIa het volgende:
lady-wrb, heb je je browser wel eens goed bekeken? Bovenaan staan knopjes; bestand, bewerken, beeld, e.d. Als je daar eens op bewerken drukt wordt je vast wijzer
Jij hoeft volgens mij niets te doen, Vivi en jij hebben gewoon een andere mening als ik het zo lees. Je gedichtje is niet van toepassing omdat Vivi niet boos is, vandaar haar laatste post, en haar eennalaatste post weerspreekt jouw stelling en uitleg van sarcasme dat ze wroeging om haar eigen leven zou hebben. Sarcasme is een vorm van spot, geen wroeging, misschien is je dat verkeerd uitgelegd? Maar goed, Vivi wil nergens heen, ze heeft gewoon een andere mening dan jij. Je vraagt wat je moet doen. Ik denk niet dat het nodig is je posts te verwijderen, jullie hebben gewoon een andere mening en daar is niets mis mee.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:42 schreef Oxymoron het volgende:
Nu snap ik het niet goed meer..
Zwakbegaafd en ouderschap?
Ik snap niet goed waar Vivi ''heen wil''. Kan een Mod mij, uitleggen wat ik nu moet doen? Of moet ik mijn posts verwijderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |