En daarom vroeg ik even door zodat het meteen goed duidelijk is voor iedereenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Helemaal eens. Daarom vroeg ik ook wat mrien er precies mee wilde
Thanksquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
De allerleukste kinderschoenen deel 6.
desbetreffend modje vond het op dat moment niet zo noodzakelijk er haar bed voor uit te komen! En vanochtend heeft desbetreffend modje er niet meer aan gedacht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
Is goed.
Lijkt me handig als het desbetreffende modje voortaan er neer zet waarom die dicht gaat.
En dat was de strekking van het topic, wat is een goede ehbo koffer, wat is onnmisbaar en wat is een goede ehbo cursus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:36 schreef hestria het volgende:
Er is maar een advies: koop een ehbo koffer en volge een cursus.
verkeerde topic troel...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:31 schreef Troel het volgende:
Ik heb een ehbo-koffer in huis, maar zelf geen diploma. Bert heeft dat wel een aantal jaar geleden gehaald, maar dat is natuurlijk niet meer geldig. Wel heb ik een boekje ehbo bij kinderen in huis, ergens, waar ik het ongetwijfeld niet kan vinden als de nood aan het kind zal zijn.
Van de week heb ik in ieder geval de ehbo-koffer uitgemest, dingen die al sinds 2005 niet meer steriel waren heb ik nu maar eens vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |