en dat moet het vooral blijven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef Kings het volgende:
Ha! Nooit bij stilgestaan. Als vrouw zou ik het niet erg vinden hoor, als een man zijn kind komt verschonen in het vrouwentoilet. Maar idd, baby verschonen is toch meestal een vrouwenaangelegenheid..
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef Kings het volgende:
Ha! Nooit bij stilgestaan. Als vrouw zou ik het niet erg vinden hoor, als een man zijn kind komt verschonen in het vrouwentoilet. Maar idd, baby verschonen is toch meestal een vrouwenaangelegenheid..
We hebben het over een kind geen beest!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:45 schreef Florian_ het volgende:.
Het maakt mij ook nikx uit, maar we hebben het altijd over emancipatie van de man & vouw...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Maakt toch niks uit denk ik? Op het vrouwentoillet zit iedereen toch in zn eigen wc hokje.
( was jij op tv zondagnacht met jouw Pepijn???)
Blijkbaar word het inderdaad nog steeds als een vrouwen ding gezien...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu je het zegt. Waarschijnlijk omdat de maatschappij nog steeds vindt dat de vrouw voor het kind moet zorgen. Een beetje achterhaald dus. Wel is het vaak zo dat het herentoilet nogal ranzig en smerig is.
Ik heb pas nog meegemaakt dat een moeder niet even de moeite nam om in een eetgelegenheid even te kijken of er een babyverschoonruimte was. Die ging terwijl ik een heerlijke pannenkoek zat te eten voor mijn neus een strontluier verschonen. Toen ik haar vertelde dat er gewoon plek voor was op de wc kreeg ik een grote bek.
Eigenlijk wel! Of een aparte ruimte naast een herentoilet & damestoilet!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, mss is het wel ook gewoon praktischer, ik zou liever niet met mn baby / peuter tussen de pisbakken staan ook, ook niet als man zijnde denk ik.
Maar eigenlijk vind je dus dat er op beide toiletten een verschoonplankje moet hangen?
Kleine moeite eigenlijk , dus daar zit ook wel weer wat in.
Bij de MacDonalds in Dordrecht centrum hebben ze letterlijk zo'n verschoonding bij het hokje ingepropt. Als je kind dan van het plankje afdraait valt ie echt in de pleepot. Niet echt ideaal maar bewijst wel dat je met weinig ruimte ook een verschoonplek kan creërenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar aparte ruimte lijkt me niet reëel voor de meeste bestaande plaatsen hoor.
Maar zo een vouwplankje zou je op de meeste plekken wel ergens kwijt moeten kunnen naast een wasbak ergens
En toch zijn er vrouwen die daar wel moeilijk over doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef chacama het volgende:
Ze zijn er wel, maar inderdaad veel te weinig. Zo'n inklap-plank is toch eigenlijk overal wel te realiseren al is het inderdaad boven een toilet.
Heb er overigens geen moeite mee als een man zijn kind staat te verschonen in het damestoilet, dat geldt wat dat betreft ook voor de vaders die met hun dochter mee komen als die gaat plassen. Lijkt me niet meer dan logisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |