abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:26:43 #1
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70500912
Als geëmancipeerde pappa verschoon ik Pepijn regelmatig. Ook in openbare toiletten.

Wat mij wel eens stoort is dat er nooit een babyverschoonruimte is in het herentoilet!
Altijd wel in het damestoilet of het invalide toilet.

Nu verschoon ik Pepijn ook gewoon in het damestoilet als ik nergens anders kan verschonen!
Doen meer pappa's dat of laten we dat over aan de mamma's?! Durven jullie niet in het damestoilet te verschonen?!

Ben gewoon benieuwd hoe men hierover denkt!!

[ Bericht 5% gewijzigd door t_igger op 30-06-2009 00:33:02 ]
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:40:40 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_70501292
jaja, en dan stiekem allemaal vieze filmpjes van plassende vrouwen maken he.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_70501360
Chick magnet hoor, zo met je wandelende poepfabriek in die damestoilet.
pi_70501403
Ha! Nooit bij stilgestaan. Als vrouw zou ik het niet erg vinden hoor, als een man zijn kind komt verschonen in het vrouwentoilet. Maar idd, baby verschonen is toch meestal een vrouwenaangelegenheid..
Find your prince, before you start kissing frogs
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:45:02 #5
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_70501428
.

[ Bericht 98% gewijzigd door RockabeIIa op 30-06-2009 03:40:54 (Grappig!) ]
Primum non nocere
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:45:08 #6
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_70501434
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef Kings het volgende:
Ha! Nooit bij stilgestaan. Als vrouw zou ik het niet erg vinden hoor, als een man zijn kind komt verschonen in het vrouwentoilet. Maar idd, baby verschonen is toch meestal een vrouwenaangelegenheid..
en dat moet het vooral blijven.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:52:18 #7
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70501664
quote:
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:45 schreef Florian_ het volgende:.
We hebben het over een kind geen beest!
Enne waarom is dat altijd aan de vrouw?! Waarom kan de man dat niet ff doen dan?!

[ Bericht 21% gewijzigd door RockabeIIa op 30-06-2009 08:43:17 ]
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:06:55 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70504125
Wij waren laatst ergens waar ook op het herentoilet een verschoonruimte was. Dat was ook voor het eerst dat we dat meemaakten!ik zit me suf te verzinnen waar dat nou toch was In Blijdorp hebben ze het trouwens ook netjes opgelost door de verschoonruimte voor de toiletten te plaatsen (bij het oceanium dan).
Lautie verschoonde Tobias daar waar er plek was, het maakte hem niet uit om dan het damestoilet in te stappen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:12:53 #9
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70504185
Waarom ze dat niet hebben, geen flauw idee. Wel goed bedacht trouwens.

Maar ik heb er geen problemen mee om te verschonen daar waar kan. Als dat op het vrouwen toilet is. Pech dan. Het zal toch moeten.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_70504231
Suf is dat idd.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:47:24 #11
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70504572
Nu je het zegt. Waarschijnlijk omdat de maatschappij nog steeds vindt dat de vrouw voor het kind moet zorgen. Een beetje achterhaald dus.
Wel is het vaak zo dat het herentoilet nogal ranzig en smerig is.

Ik heb pas nog meegemaakt dat een moeder niet even de moeite nam om in een eetgelegenheid even te kijken of er een babyverschoonruimte was. Die ging terwijl ik een heerlijke pannenkoek zat te eten voor mijn neus een strontluier verschonen. Toen ik haar vertelde dat er gewoon plek voor was op de wc kreeg ik een grote bek.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:48:17 #12
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70504579
Maakt toch niks uit denk ik? Op het vrouwentoillet zit iedereen toch in zn eigen wc hokje.
( was jij op tv zondagnacht met jouw Pepijn ???)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_70504598
Ik heb me daar ook wel eens aan geërgerd. Op vakantie op de Dominicaanse Republiek hadden ze nota bene een verschoonruimte in de herentoilletten en hier niet. En Zuidamerikanen staan nou niet bepaald bekend om hun geëmancipeerdheid!
[. [__] .]
[+[__]◊]
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:53:05 #14
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70504666
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Maakt toch niks uit denk ik? Op het vrouwentoillet zit iedereen toch in zn eigen wc hokje.
( was jij op tv zondagnacht met jouw Pepijn ???)
Het maakt mij ook nikx uit, maar we hebben het altijd over emancipatie van de man & vouw...

Off topic:
Jah dat waren Pepijn & ik :-)
Goed opgelet, was echt maar 5 sec of fame! ;-)
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:56:14 #15
176471 oh-oh
pi_70504737
Hmm, mss is het wel ook gewoon praktischer, ik zou liever niet met mn baby / peuter tussen de pisbakken staan ook, ook niet als man zijnde denk ik.
Maar eigenlijk vind je dus dat er op beide toiletten een verschoonplankje moet hangen?
Kleine moeite eigenlijk , dus daar zit ook wel weer wat in.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:58:08 #16
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70504767
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu je het zegt. Waarschijnlijk omdat de maatschappij nog steeds vindt dat de vrouw voor het kind moet zorgen. Een beetje achterhaald dus. Wel is het vaak zo dat het herentoilet nogal ranzig en smerig is.

Ik heb pas nog meegemaakt dat een moeder niet even de moeite nam om in een eetgelegenheid even te kijken of er een babyverschoonruimte was. Die ging terwijl ik een heerlijke pannenkoek zat te eten voor mijn neus een strontluier verschonen. Toen ik haar vertelde dat er gewoon plek voor was op de wc kreeg ik een grote bek.
Blijkbaar word het inderdaad nog steeds als een vrouwen ding gezien...
Jah, dat is waar herentoilet is vaak ranzig! Maar hopelijk blijft de verschoon plek dan wel schoon...

Dat je je kind midden in een restaurant gaat verschonen vind ik absoluut nie kunnen, zeker niet met een poepbroek! Raar mens!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:01:59 #17
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70504821
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, mss is het wel ook gewoon praktischer, ik zou liever niet met mn baby / peuter tussen de pisbakken staan ook, ook niet als man zijnde denk ik.
Maar eigenlijk vind je dus dat er op beide toiletten een verschoonplankje moet hangen?
Kleine moeite eigenlijk , dus daar zit ook wel weer wat in.
Eigenlijk wel! Of een aparte ruimte naast een herentoilet & damestoilet!
In Duitsland was er in een winkelcentrum een aparte balzaal voor het verschonen van je kind! Dat was ideaal!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:06:26 #18
176471 oh-oh
pi_70504890
Jamaar aparte ruimte lijkt me niet reëel voor de meeste bestaande plaatsen hoor.
Maar zo een vouwplankje zou je op de meeste plekken wel ergens kwijt moeten kunnen naast een wasbak ergens
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:44:42 #19
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70505735
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar aparte ruimte lijkt me niet reëel voor de meeste bestaande plaatsen hoor.
Maar zo een vouwplankje zou je op de meeste plekken wel ergens kwijt moeten kunnen naast een wasbak ergens
Bij de MacDonalds in Dordrecht centrum hebben ze letterlijk zo'n verschoonding bij het hokje ingepropt. Als je kind dan van het plankje afdraait valt ie echt in de pleepot. Niet echt ideaal maar bewijst wel dat je met weinig ruimte ook een verschoonplek kan creëren
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:28:24 #20
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70506869
Ze zijn er wel, maar inderdaad veel te weinig. Zo'n inklap-plank is toch eigenlijk overal wel te realiseren al is het inderdaad boven een toilet.

Heb er overigens geen moeite mee als een man zijn kind staat te verschonen in het damestoilet, dat geldt wat dat betreft ook voor de vaders die met hun dochter mee komen als die gaat plassen. Lijkt me niet meer dan logisch.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:31:38 #21
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70506968
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef chacama het volgende:
Ze zijn er wel, maar inderdaad veel te weinig. Zo'n inklap-plank is toch eigenlijk overal wel te realiseren al is het inderdaad boven een toilet.

Heb er overigens geen moeite mee als een man zijn kind staat te verschonen in het damestoilet, dat geldt wat dat betreft ook voor de vaders die met hun dochter mee komen als die gaat plassen. Lijkt me niet meer dan logisch.
En toch zijn er vrouwen die daar wel moeilijk over doen Onvoorstelbaar
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:42:07 #22
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70507280
Zo'n aparte verschoon/voedruimte zie je langs de snelwegen wel ja.
En bi de IKEA zou je gewoon voor de lol je kind tien keer verschonen. Luiers, doekjes, alles is voor handen. In Delft dan tenminste.

Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat je op mannentoiletten geen verschoonruimtes hebt,
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:52:16 #23
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70507622
Jaaaa bij Ikea is het helemaal top geregeld
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70508005
Bij de IKEA in Groningen is een aparte kamer om je kind te verschonen en te voeden. Er staat gewoon een ruime stoel in het hokje. Zo super!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:07:53 #25
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70508086
IKEA is ook een heel kindvriendelijke winkel.
[b]AirwiN schreef [/b]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 juni 2009 @ 11:43:18 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70509319
quote:
Maar idd, baby verschonen is toch meestal een vrouwenaangelegenheid..
Ow ja
pi_70509368
Nou, ik moet zeggen dat ik het niet erg vind om Anna te verschonen, maar ik zit er niet op te wachten om zomaar een vrouwentoilet in te bonjouren. Misschien ben ik daar dan niet genoeg geemancipeerd voor ofzo, maar dan laat ik het toch liever aan m'n vrouw.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 juni 2009 @ 11:46:32 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70509461
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Jarno het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat ik het niet erg vind om Anna te verschonen, maar ik zit er niet op te wachten om zomaar een vrouwentoilet in te bonjouren. Misschien ben ik daar dan niet genoeg geemancipeerd voor ofzo, maar dan laat ik het toch liever aan m'n vrouw.
Ja, maar dat is dus het gevolg, niet de oorzaak. Dus kinderen verschonen is niet meestal een vrouwengelegnheid als er gewoon goede voorzieningen zijn.

Nu heb ik er gewoon schijt aan, ik heb saskia ergens langs de Moezel op een openbaar bankje een schone luier om staan vouwen. Allemaal Duitse omaatjes er goedkeurend omheen
pi_70509556
Mja, ik heb het de vorige keer ook gewoon op (een rustig hoekje van) het vliegveld van Kreta gedaan. Mede doordat er bij de mannen dus geen voorzieningen waren en het bij de vrouwen allejezus druk was (en dan zal ik wel een mietje zijn maar dan ga ik er dus niet dwars doorheen drammen met een slaperige peuter ).
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:49:31 #30
45621 Suzanna
Mama van...
pi_70509566
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu heb ik er gewoon schijt aan, ik heb saskia ergens langs de Moezel op een openbaar bankje een schone luier om staan vouwen. Allemaal Duitse omaatjes er goedkeurend omheen
Ja, maar dat is toch ook heeeeeeel bijzonder!

Nee hoor, mijn man doet het ook regelmatig, vaker dan ik als we onderweg zijn omdat hij makkelijker uit de auto kan. Ben ik ook heel erg blij mee. Hij gaat volgens mij ook gewoon het damestoilet in als dat moet...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:53:03 #31
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70509701
Ik denk dat die opklapverschoondingen niet al te goedkoop zijn, ik snap dan wel dat kleine ondernemers er maar één plaatsen. Maar grote bedrijven moeten dat toch wel kunnen betalen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_70509723
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef Memmel het volgende:
Zo'n aparte verschoon/voedruimte zie je langs de snelwegen wel ja.
En bi de IKEA zou je gewoon voor de lol je kind tien keer verschonen. Luiers, doekjes, alles is voor handen. In Delft dan tenminste.

Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat je op mannentoiletten geen verschoonruimtes hebt,
In onze ikea heb je ook een aparte ruimte... maar zonder zeep.
Er is wel zeep voorzien bij de vrouwen- en bij de herentoiletten. Maar niet in de babyruimte

On topic: mja, leuk dat de mannen het willen doen, het verschonen, maar de ruimte bij de vrouwen is meestal groter en schoner, dus het meest geschikt om er de verschoonplank te installeren.
pi_70509749
Trouwens... vrouwen wc's schoner? Da's niet wat je meestal hoort.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:57:29 #34
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_70509870
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:26 schreef t_igger het volgende:
Doen meer pappa's dat of laten we dat over aan de mamma's?! Durven jullie niet in het damestoilet te verschonen?!

Ben gewoon benieuwd hoe men hierover denkt!!
Ik vind mezelf ook redelijk geëmancipeerd maar als ik samen met mijn vrouw ergens ben dan lijkt het me een kleine moeite dat zij even naar het damestoilet loopt om de kleine man te verschonen. Emancipatie prima maar het moet niet doorslaan
pi_70509900
Dan ga je toch gewoon met je kind naar het damestoilet? Alsof er daar geheime dingen afspelen voor mannen of zo

Dat probleem blijf je houden tot ze alles helemaal zelf kunnen of niet? Als mijn zoon straks groter is en ik ben met hem ergens en hij moet plassen waar neem ik hem dan mee naar toe?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70510023
Ik ga ook gewoon op dameswc mijn kind verschonen als er niet ergens anders plek is
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:06:15 #37
156412 hestria
erg gastvrij
pi_70510159
bij ons is het ook vaak zo, ik ga met mies naar de dames en manlief verzorgt dennis. Maar idd meestal komt manlief terug omdat er geen ruimte is.

Overgigens waren we laats bij de efteling en daar was een complete ruimte, met wasbak(warm en koud). Laat dat nou net utikomen omdat dennis van nek tot enkels onderzat.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_70511496
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Jarno het volgende:
Trouwens... vrouwen wc's schoner? Da's niet wat je meestal hoort.
niet? ik wel! (en zie, en ruik... )

etrys, waar zou je dan inderdaad voor kiezen met je zoon als hij wat groter is? dames of herentoilet?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:11:18 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70512039
Ik gok dat de reden is dat die dingen bij de vrouwen hangen idd vaak vanwege het standaard patroontje is, maar ook... een man kan zo de dames inlopen zonder mensen echt in hun privacy te schenden terwijl ik denk dat de meeste mannen er ook niet op zitten te wachten dat ik daar een luier sta te verschonen pal naast zo'n rijtje pisbakken toch? Da's toch net even iets minder afgeschermd enzo.

Dus als je dan als bedrijf moet (of wil) kiezen tussen 1 van de twee zou ik ook wel voor de dames gaan als er geen ruimte is voor een aparte ruimte.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:12:12 #40
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70512066
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef bixister het volgende:

[..]

niet? ik wel! (en zie, en ruik... )

etrys, waar zou je dan inderdaad voor kiezen met je zoon als hij wat groter is? dames of herentoilet?
da's een goeie. Raar eigenlijk. Maar ik zou met een kleine vent dus bij de dames gaan, omdat ik het raar vind om bij de heren naar binnen te gaan en dit terwijl ik het niet raar vind als een papa met zijn dochter bij de dames komt plassen.
pi_70512601
nou zo vreemd is die redenering niet, ivm de urinoirs. toch?
  FOK!fotograaf dinsdag 30 juni 2009 @ 13:28:50 #42
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_70512627
Erg herkenbaar....

Ik twijfel soms ook waar ik met mijn oudste dochter moet gaan plassen. Zij is een dame en dus zou naar het dames toilet moeten, maar ja ik ben weer een mannetje....
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:55:13 #43
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70513448
Ik ga met mijn jongens naar de dameswc omdat die hokjes dicht kunnen. Vaders gaat met de jongens om diezelfde reden ook naar de dameswc
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:59:51 #44
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70513591
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:28 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Erg herkenbaar....

Ik twijfel soms ook waar ik met mijn oudste dochter moet gaan plassen. Zij is een dame en dus zou naar het dames toilet moeten, maar ja ik ben weer een mannetje....
Dan zet je je eigen gevoel maar aan de kant vind ik. Zeker als je dochter al een echt dametje aan het worden is zou ik haar niet graag meenemen het herentoilet in van een openbare gelegenheid.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_70513792
Ik nam de jongens altijd mee naar het damestoilet. Nu gaan ze alleen (naar de heren).

Ik stond laatst buiten het toilet te wachten op de jongste van 4 en toen de deur openging (doordat een andere bezoeker de ruimte inging) zie ik hem met de broek op zijn enkels, op zijn tenen en de toiletdeur wagenwijd open staan plassen. Was wel grappig.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:11:10 #46
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70513862
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:08 schreef lily het volgende:
Ik nam de jongens altijd mee naar het damestoilet. Nu gaan ze alleen (naar de heren).

Ik stond laatst buiten het toilet te wachten op de jongste van 4 en toen de deur openging (doordat een andere bezoeker de ruimte inging) zie ik hem met de broek op zijn enkels, op zijn tenen en de toiletdeur wagenwijd open staan plassen. Was wel grappig.
Zo schaamteloos als die kleintjes kunnen zijn is zo vertederend
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_70513920
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dan zet je je eigen gevoel maar aan de kant vind ik. Zeker als je dochter al een echt dametje aan het worden is zou ik haar niet graag meenemen het herentoilet in van een openbare gelegenheid.
Waarom eigenlijk?

Dat geneuzel over dames/heren altijd. Ja, ik stap bij een keuze altijd het herentoilet binnen, maar moet je eens op een gemiddelde dag in een pretpark/dierentuin/weet ik veel gaan kijken: lange rijen bij het damestoilet en voldoende plaats bij de heren.

Loena stapt dan gewoon die rij voorbij (want herentoiletten zijn echt niet per definitie smeriger dan damestoiletten) en gaat bij de heren naar binnen. Ik zie dat probleem nooit zo, eigenlijk.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_70514056
ik doe 't ook hoor, als de nood hoog is. maar ze zijn wél meestal echt minstens 2x zo vies als de damestoiletten, en bovendien vind ik 't toch wat vervelend voor & door de mannen bij de pisbakken.
pi_70514123
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef bixister het volgende:
ik doe 't ook hoor, als de nood hoog is. maar ze zijn wél meestal echt minstens 2x zo vies als de damestoiletten,
Dan hebben jullie andere ervaringen. Kan.
quote:
en bovendien vind ik 't toch wat vervelend voor & door de mannen bij de pisbakken.
Dat zit dan echt in je hoofd. Ik neem niet aan dat je tussen de heren door even gaat bekijken wat er allemaal gebeurt, daarzo. Volgens mij kunnen de meeste mannen er sowieso niet zo mee zitten.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_70514169
het voelt toch een beetje alsof ik inbreuk maak op hun privacy.

en wat fijn dat onze ervaringen kunnen verschillen, dank je wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')