abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:26:43 #1
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70500912
Als geėmancipeerde pappa verschoon ik Pepijn regelmatig. Ook in openbare toiletten.

Wat mij wel eens stoort is dat er nooit een babyverschoonruimte is in het herentoilet!
Altijd wel in het damestoilet of het invalide toilet.

Nu verschoon ik Pepijn ook gewoon in het damestoilet als ik nergens anders kan verschonen!
Doen meer pappa's dat of laten we dat over aan de mamma's?! Durven jullie niet in het damestoilet te verschonen?!

Ben gewoon benieuwd hoe men hierover denkt!!

[ Bericht 5% gewijzigd door t_igger op 30-06-2009 00:33:02 ]
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:40:40 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_70501292
jaja, en dan stiekem allemaal vieze filmpjes van plassende vrouwen maken he.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_70501360
Chick magnet hoor, zo met je wandelende poepfabriek in die damestoilet.
pi_70501403
Ha! Nooit bij stilgestaan. Als vrouw zou ik het niet erg vinden hoor, als een man zijn kind komt verschonen in het vrouwentoilet. Maar idd, baby verschonen is toch meestal een vrouwenaangelegenheid..
Find your prince, before you start kissing frogs
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:45:02 #5
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_70501428
.

[ Bericht 98% gewijzigd door RockabeIIa op 30-06-2009 03:40:54 (Grappig!) ]
Primum non nocere
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:45:08 #6
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_70501434
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef Kings het volgende:
Ha! Nooit bij stilgestaan. Als vrouw zou ik het niet erg vinden hoor, als een man zijn kind komt verschonen in het vrouwentoilet. Maar idd, baby verschonen is toch meestal een vrouwenaangelegenheid..
en dat moet het vooral blijven.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:52:18 #7
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70501664
quote:
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:45 schreef Florian_ het volgende:.
We hebben het over een kind geen beest!
Enne waarom is dat altijd aan de vrouw?! Waarom kan de man dat niet ff doen dan?!

[ Bericht 21% gewijzigd door RockabeIIa op 30-06-2009 08:43:17 ]
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:06:55 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70504125
Wij waren laatst ergens waar ook op het herentoilet een verschoonruimte was. Dat was ook voor het eerst dat we dat meemaakten!ik zit me suf te verzinnen waar dat nou toch was In Blijdorp hebben ze het trouwens ook netjes opgelost door de verschoonruimte voor de toiletten te plaatsen (bij het oceanium dan).
Lautie verschoonde Tobias daar waar er plek was, het maakte hem niet uit om dan het damestoilet in te stappen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:12:53 #9
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70504185
Waarom ze dat niet hebben, geen flauw idee. Wel goed bedacht trouwens.

Maar ik heb er geen problemen mee om te verschonen daar waar kan. Als dat op het vrouwen toilet is. Pech dan. Het zal toch moeten.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_70504231
Suf is dat idd.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:47:24 #11
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70504572
Nu je het zegt. Waarschijnlijk omdat de maatschappij nog steeds vindt dat de vrouw voor het kind moet zorgen. Een beetje achterhaald dus.
Wel is het vaak zo dat het herentoilet nogal ranzig en smerig is.

Ik heb pas nog meegemaakt dat een moeder niet even de moeite nam om in een eetgelegenheid even te kijken of er een babyverschoonruimte was. Die ging terwijl ik een heerlijke pannenkoek zat te eten voor mijn neus een strontluier verschonen. Toen ik haar vertelde dat er gewoon plek voor was op de wc kreeg ik een grote bek.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:48:17 #12
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70504579
Maakt toch niks uit denk ik? Op het vrouwentoillet zit iedereen toch in zn eigen wc hokje.
( was jij op tv zondagnacht met jouw Pepijn ???)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_70504598
Ik heb me daar ook wel eens aan geėrgerd. Op vakantie op de Dominicaanse Republiek hadden ze nota bene een verschoonruimte in de herentoilletten en hier niet. En Zuidamerikanen staan nou niet bepaald bekend om hun geėmancipeerdheid!
[. [__] .]
[+[__]◊]
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:53:05 #14
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70504666
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Maakt toch niks uit denk ik? Op het vrouwentoillet zit iedereen toch in zn eigen wc hokje.
( was jij op tv zondagnacht met jouw Pepijn ???)
Het maakt mij ook nikx uit, maar we hebben het altijd over emancipatie van de man & vouw...

Off topic:
Jah dat waren Pepijn & ik :-)
Goed opgelet, was echt maar 5 sec of fame! ;-)
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:56:14 #15
176471 oh-oh
pi_70504737
Hmm, mss is het wel ook gewoon praktischer, ik zou liever niet met mn baby / peuter tussen de pisbakken staan ook, ook niet als man zijnde denk ik.
Maar eigenlijk vind je dus dat er op beide toiletten een verschoonplankje moet hangen?
Kleine moeite eigenlijk , dus daar zit ook wel weer wat in.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:58:08 #16
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70504767
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu je het zegt. Waarschijnlijk omdat de maatschappij nog steeds vindt dat de vrouw voor het kind moet zorgen. Een beetje achterhaald dus. Wel is het vaak zo dat het herentoilet nogal ranzig en smerig is.

Ik heb pas nog meegemaakt dat een moeder niet even de moeite nam om in een eetgelegenheid even te kijken of er een babyverschoonruimte was. Die ging terwijl ik een heerlijke pannenkoek zat te eten voor mijn neus een strontluier verschonen. Toen ik haar vertelde dat er gewoon plek voor was op de wc kreeg ik een grote bek.
Blijkbaar word het inderdaad nog steeds als een vrouwen ding gezien...
Jah, dat is waar herentoilet is vaak ranzig! Maar hopelijk blijft de verschoon plek dan wel schoon...

Dat je je kind midden in een restaurant gaat verschonen vind ik absoluut nie kunnen, zeker niet met een poepbroek! Raar mens!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:01:59 #17
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70504821
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, mss is het wel ook gewoon praktischer, ik zou liever niet met mn baby / peuter tussen de pisbakken staan ook, ook niet als man zijnde denk ik.
Maar eigenlijk vind je dus dat er op beide toiletten een verschoonplankje moet hangen?
Kleine moeite eigenlijk , dus daar zit ook wel weer wat in.
Eigenlijk wel! Of een aparte ruimte naast een herentoilet & damestoilet!
In Duitsland was er in een winkelcentrum een aparte balzaal voor het verschonen van je kind! Dat was ideaal!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:06:26 #18
176471 oh-oh
pi_70504890
Jamaar aparte ruimte lijkt me niet reėel voor de meeste bestaande plaatsen hoor.
Maar zo een vouwplankje zou je op de meeste plekken wel ergens kwijt moeten kunnen naast een wasbak ergens
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:44:42 #19
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70505735
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar aparte ruimte lijkt me niet reėel voor de meeste bestaande plaatsen hoor.
Maar zo een vouwplankje zou je op de meeste plekken wel ergens kwijt moeten kunnen naast een wasbak ergens
Bij de MacDonalds in Dordrecht centrum hebben ze letterlijk zo'n verschoonding bij het hokje ingepropt. Als je kind dan van het plankje afdraait valt ie echt in de pleepot. Niet echt ideaal maar bewijst wel dat je met weinig ruimte ook een verschoonplek kan creėren
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:28:24 #20
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70506869
Ze zijn er wel, maar inderdaad veel te weinig. Zo'n inklap-plank is toch eigenlijk overal wel te realiseren al is het inderdaad boven een toilet.

Heb er overigens geen moeite mee als een man zijn kind staat te verschonen in het damestoilet, dat geldt wat dat betreft ook voor de vaders die met hun dochter mee komen als die gaat plassen. Lijkt me niet meer dan logisch.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:31:38 #21
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70506968
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef chacama het volgende:
Ze zijn er wel, maar inderdaad veel te weinig. Zo'n inklap-plank is toch eigenlijk overal wel te realiseren al is het inderdaad boven een toilet.

Heb er overigens geen moeite mee als een man zijn kind staat te verschonen in het damestoilet, dat geldt wat dat betreft ook voor de vaders die met hun dochter mee komen als die gaat plassen. Lijkt me niet meer dan logisch.
En toch zijn er vrouwen die daar wel moeilijk over doen Onvoorstelbaar
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:42:07 #22
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70507280
Zo'n aparte verschoon/voedruimte zie je langs de snelwegen wel ja.
En bi de IKEA zou je gewoon voor de lol je kind tien keer verschonen. Luiers, doekjes, alles is voor handen. In Delft dan tenminste.

Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat je op mannentoiletten geen verschoonruimtes hebt,
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:52:16 #23
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70507622
Jaaaa bij Ikea is het helemaal top geregeld
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70508005
Bij de IKEA in Groningen is een aparte kamer om je kind te verschonen en te voeden. Er staat gewoon een ruime stoel in het hokje. Zo super!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:07:53 #25
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70508086
IKEA is ook een heel kindvriendelijke winkel.
[b]AirwiN schreef [/b]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 juni 2009 @ 11:43:18 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70509319
quote:
Maar idd, baby verschonen is toch meestal een vrouwenaangelegenheid..
Ow ja
pi_70509368
Nou, ik moet zeggen dat ik het niet erg vind om Anna te verschonen, maar ik zit er niet op te wachten om zomaar een vrouwentoilet in te bonjouren. Misschien ben ik daar dan niet genoeg geemancipeerd voor ofzo, maar dan laat ik het toch liever aan m'n vrouw.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 juni 2009 @ 11:46:32 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70509461
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:44 schreef Jarno het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat ik het niet erg vind om Anna te verschonen, maar ik zit er niet op te wachten om zomaar een vrouwentoilet in te bonjouren. Misschien ben ik daar dan niet genoeg geemancipeerd voor ofzo, maar dan laat ik het toch liever aan m'n vrouw.
Ja, maar dat is dus het gevolg, niet de oorzaak. Dus kinderen verschonen is niet meestal een vrouwengelegnheid als er gewoon goede voorzieningen zijn.

Nu heb ik er gewoon schijt aan, ik heb saskia ergens langs de Moezel op een openbaar bankje een schone luier om staan vouwen. Allemaal Duitse omaatjes er goedkeurend omheen
pi_70509556
Mja, ik heb het de vorige keer ook gewoon op (een rustig hoekje van) het vliegveld van Kreta gedaan. Mede doordat er bij de mannen dus geen voorzieningen waren en het bij de vrouwen allejezus druk was (en dan zal ik wel een mietje zijn maar dan ga ik er dus niet dwars doorheen drammen met een slaperige peuter ).
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:49:31 #30
45621 Suzanna
Mama van...
pi_70509566
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu heb ik er gewoon schijt aan, ik heb saskia ergens langs de Moezel op een openbaar bankje een schone luier om staan vouwen. Allemaal Duitse omaatjes er goedkeurend omheen
Ja, maar dat is toch ook heeeeeeel bijzonder!

Nee hoor, mijn man doet het ook regelmatig, vaker dan ik als we onderweg zijn omdat hij makkelijker uit de auto kan. Ben ik ook heel erg blij mee. Hij gaat volgens mij ook gewoon het damestoilet in als dat moet...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:53:03 #31
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70509701
Ik denk dat die opklapverschoondingen niet al te goedkoop zijn, ik snap dan wel dat kleine ondernemers er maar één plaatsen. Maar grote bedrijven moeten dat toch wel kunnen betalen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_70509723
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef Memmel het volgende:
Zo'n aparte verschoon/voedruimte zie je langs de snelwegen wel ja.
En bi de IKEA zou je gewoon voor de lol je kind tien keer verschonen. Luiers, doekjes, alles is voor handen. In Delft dan tenminste.

Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat je op mannentoiletten geen verschoonruimtes hebt,
In onze ikea heb je ook een aparte ruimte... maar zonder zeep.
Er is wel zeep voorzien bij de vrouwen- en bij de herentoiletten. Maar niet in de babyruimte

On topic: mja, leuk dat de mannen het willen doen, het verschonen, maar de ruimte bij de vrouwen is meestal groter en schoner, dus het meest geschikt om er de verschoonplank te installeren.
pi_70509749
Trouwens... vrouwen wc's schoner? Da's niet wat je meestal hoort.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:57:29 #34
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_70509870
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:26 schreef t_igger het volgende:
Doen meer pappa's dat of laten we dat over aan de mamma's?! Durven jullie niet in het damestoilet te verschonen?!

Ik vind mezelf ook redelijk geėmancipeerd maar als ik samen met mijn vrouw ergens ben dan lijkt het me een kleine moeite dat zij even naar het damestoilet loopt om de kleine man te verschonen. Emancipatie prima maar het moet niet doorslaan
pi_70509900
Dan ga je toch gewoon met je kind naar het damestoilet? Alsof er daar geheime dingen afspelen voor mannen of zo

Dat probleem blijf je houden tot ze alles helemaal zelf kunnen of niet? Als mijn zoon straks groter is en ik ben met hem ergens en hij moet plassen waar neem ik hem dan mee naar toe?
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_70510023
Ik ga ook gewoon op dameswc mijn kind verschonen als er niet ergens anders plek is
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:06:15 #37
156412 hestria
erg gastvrij
pi_70510159
bij ons is het ook vaak zo, ik ga met mies naar de dames en manlief verzorgt dennis. Maar idd meestal komt manlief terug omdat er geen ruimte is.

Overgigens waren we laats bij de efteling en daar was een complete ruimte, met wasbak(warm en koud). Laat dat nou net utikomen omdat dennis van nek tot enkels onderzat.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_70511496
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:54 schreef Jarno het volgende:
Trouwens... vrouwen wc's schoner? Da's niet wat je meestal hoort.
niet? ik wel! (en zie, en ruik... )

etrys, waar zou je dan inderdaad voor kiezen met je zoon als hij wat groter is? dames of herentoilet?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:11:18 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70512039
Ik gok dat de reden is dat die dingen bij de vrouwen hangen idd vaak vanwege het standaard patroontje is, maar ook... een man kan zo de dames inlopen zonder mensen echt in hun privacy te schenden terwijl ik denk dat de meeste mannen er ook niet op zitten te wachten dat ik daar een luier sta te verschonen pal naast zo'n rijtje pisbakken toch? Da's toch net even iets minder afgeschermd enzo.

Dus als je dan als bedrijf moet (of wil) kiezen tussen 1 van de twee zou ik ook wel voor de dames gaan als er geen ruimte is voor een aparte ruimte.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:12:12 #40
144006 chacama
Ondernemend!
pi_70512066
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef bixister het volgende:

[..]

niet? ik wel! (en zie, en ruik... )

etrys, waar zou je dan inderdaad voor kiezen met je zoon als hij wat groter is? dames of herentoilet?
da's een goeie. Raar eigenlijk. Maar ik zou met een kleine vent dus bij de dames gaan, omdat ik het raar vind om bij de heren naar binnen te gaan en dit terwijl ik het niet raar vind als een papa met zijn dochter bij de dames komt plassen.
pi_70512601
nou zo vreemd is die redenering niet, ivm de urinoirs. toch?
  FOK!fotograaf dinsdag 30 juni 2009 @ 13:28:50 #42
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_70512627
Erg herkenbaar....

Ik twijfel soms ook waar ik met mijn oudste dochter moet gaan plassen. Zij is een dame en dus zou naar het dames toilet moeten, maar ja ik ben weer een mannetje....
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:55:13 #43
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70513448
Ik ga met mijn jongens naar de dameswc omdat die hokjes dicht kunnen. Vaders gaat met de jongens om diezelfde reden ook naar de dameswc
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:59:51 #44
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70513591
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:28 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Erg herkenbaar....

Ik twijfel soms ook waar ik met mijn oudste dochter moet gaan plassen. Zij is een dame en dus zou naar het dames toilet moeten, maar ja ik ben weer een mannetje....
Dan zet je je eigen gevoel maar aan de kant vind ik. Zeker als je dochter al een echt dametje aan het worden is zou ik haar niet graag meenemen het herentoilet in van een openbare gelegenheid.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_70513792
Ik nam de jongens altijd mee naar het damestoilet. Nu gaan ze alleen (naar de heren).

Ik stond laatst buiten het toilet te wachten op de jongste van 4 en toen de deur openging (doordat een andere bezoeker de ruimte inging) zie ik hem met de broek op zijn enkels, op zijn tenen en de toiletdeur wagenwijd open staan plassen. Was wel grappig.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:11:10 #46
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70513862
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:08 schreef lily het volgende:
Ik nam de jongens altijd mee naar het damestoilet. Nu gaan ze alleen (naar de heren).

Ik stond laatst buiten het toilet te wachten op de jongste van 4 en toen de deur openging (doordat een andere bezoeker de ruimte inging) zie ik hem met de broek op zijn enkels, op zijn tenen en de toiletdeur wagenwijd open staan plassen. Was wel grappig.
Zo schaamteloos als die kleintjes kunnen zijn is zo vertederend
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_70513920
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dan zet je je eigen gevoel maar aan de kant vind ik. Zeker als je dochter al een echt dametje aan het worden is zou ik haar niet graag meenemen het herentoilet in van een openbare gelegenheid.
Waarom eigenlijk?

Dat geneuzel over dames/heren altijd. Ja, ik stap bij een keuze altijd het herentoilet binnen, maar moet je eens op een gemiddelde dag in een pretpark/dierentuin/weet ik veel gaan kijken: lange rijen bij het damestoilet en voldoende plaats bij de heren.

Loena stapt dan gewoon die rij voorbij (want herentoiletten zijn echt niet per definitie smeriger dan damestoiletten) en gaat bij de heren naar binnen. Ik zie dat probleem nooit zo, eigenlijk.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_70514056
ik doe 't ook hoor, als de nood hoog is. maar ze zijn wél meestal echt minstens 2x zo vies als de damestoiletten, en bovendien vind ik 't toch wat vervelend voor & door de mannen bij de pisbakken.
pi_70514123
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:17 schreef bixister het volgende:
ik doe 't ook hoor, als de nood hoog is. maar ze zijn wél meestal echt minstens 2x zo vies als de damestoiletten,
Dan hebben jullie andere ervaringen. Kan.
quote:
en bovendien vind ik 't toch wat vervelend voor & door de mannen bij de pisbakken.
Dat zit dan echt in je hoofd. Ik neem niet aan dat je tussen de heren door even gaat bekijken wat er allemaal gebeurt, daarzo. Volgens mij kunnen de meeste mannen er sowieso niet zo mee zitten.
pi_70514169
het voelt toch een beetje alsof ik inbreuk maak op hun privacy.

en wat fijn dat onze ervaringen kunnen verschillen, dank je wel!
pi_70514173
Ik ga ook net zo makkelijk bij de heren plassen hoor.. zeker als er een onwijze rij bij de dames staat.

M. verschoont Amber eigenlijk niet als we met z'n 4-en op stap zijn, maar ik vind het best raar als er bij de heren geen verschoonruimte is... idd alsof vaders nooit hun kindren verschonen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70514226
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef bixister het volgende:

Zolang je niet over m'n schouder meegluurt vind ik het okay bix.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:25:32 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70514266
Ik ga ook bij de heren als het me bij de dames te lang duurt. In het theater ben je soms je hele pauze anders kwijt aan in de rij staan.
pi_70514440
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef bixister het volgende:
Je staat daar met tien mannen op een rij, met hooguit 30 cm tussenruimte en een miniem tussenschotje.
quote:
en wat fijn dat onze ervaringen kunnen verschillen, dank je wel!
Graag gedaan
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:54:47 #55
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70518760
Grappig dat er zo verschilliend over gedacht word!

Maar ik verwacht ook geen verschoon plek boven de pisbakken, dat lijkt me ook nikx! Gewoon ergens aan de wand, of naast de wasbak. Nu lijkt het idd zo alsof mannen hun kind nooit verschoont...

Herentoilet is vaak vies dat klopt, maar lang niet alle damestoiletten zijn altijd even schoon!

Ikea is een goed voorbeeld van hoe het eigenlijk zou moeten! Daar heeft natuurlijk niet iedere onderneming plek voor!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:09:24 #56
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_70520841
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:53 schreef Jelief het volgende:
Ik denk dat die opklapverschoondingen niet al te goedkoop zijn, ik snap dan wel dat kleine ondernemers er maar één plaatsen. Maar grote bedrijven moeten dat toch wel kunnen betalen.
Plank, scharnieren, balkje aan de andere muur. Zelfs als je niet handig bent, kun je de basis nog wel doe-het-zelven. Volgens mij kost dat maar een paar tientjes.

Ik heb nog geen kind, maar ik zou rustig een damestoilet binnenstappen. Grote onzin dat mannen dat niet zouden doen. Hoe geėmancipeerd zijn we nou in dit land?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:36:21 #57
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70521532
quote:
Ik heb nog geen kind, maar ik zou rustig een damestoilet binnenstappen. Grote onzin dat mannen dat niet zouden doen. Hoe geėmancipeerd zijn we nou in dit land?
Ik hoor wel is dat mannen dat dus niet durven of willen doen.
En het dan dus maar aan moeders over laten...
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2009 @ 18:47:00 #58
7074 moussy
kuttekop
pi_70521826
Mijn heeft onze zoon eens op het buro van de bedrijfsleider van ballorig verschoond, omdat er geen verschonigs ruimte was op het herentoilet en hij het damestoilet uit werd gezet
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:52:41 #59
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_70521992
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:36 schreef t_igger het volgende:

[..]

Ik hoor wel is dat mannen dat dus niet durven of willen doen.
En het dan dus maar aan moeders over laten...
Dat kan ik me bij mezelf niet voorstellen, maar goed, dat ben ik dan misschien weer.

Hoe is dat eigenlijk in pak-hem-beet Zweden of Noorwegen geregeld? Daar is de emancipatie op dit soort vlakken toch nog een stuk verder dan in Nederland? Iemand toevallig daar onlangs geweest?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_70522858
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef chacama het volgende:

Helemaal als je b.v. 2 dochters hebt die tegelijk moeten, of je bent als man alleen met je kid(s) op stap.

Ik heb me ook altijd afgevraagd waarom juist in dit aspect nog zo ouderwets gedacht wordt, want ook in recente gebouwde of gerenoveerde toilet ruimtes is de kans dat je op het mannentoilet een kind makkelijk kunt verschonen nihil.

Ben zelf ook altijd gewoon de dameswc ingegaan, ook nooit opmerkingen over gehad, hooguit in positieve zin omdat Kady altijd enorm vrolijk kwebbelde en iedereen aansprak.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:28:34 #61
176471 oh-oh
pi_70523023
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:47 schreef moussy het volgende:
Mijn heeft onze zoon eens op het buro van de bedrijfsleider van ballorig verschoond, omdat er geen verschonigs ruimte was op het herentoilet en hij het damestoilet uit werd gezet
Echt???
Dat zijn wss dezelfde wijven die ook lopen te zeiken dat hun vent nooit de kinderen verschoont
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:30:57 #62
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70523089
quote:
Nou ja zeg
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_70523439
quote:
Daar zul je je als homo stel met een dochter welkom voelen zeg
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2009 @ 21:26:14 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_70526610
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:42 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Daar zul je je als homo stel met een dochter welkom voelen zeg
sowieso niet

Hij moest hem maar in de herentoilet verschonen tussen de wasbakken, maar dan had óf zn hoofd in een wasbak gelegen, óf zn benen. Een hele toestand was het iig.

Hij werd overigens de damestoilet uitgehaald door een medewerker, de bedrijfsleider zelf.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:36:47 #65
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70527011
Ik denk dat ik het helemaal niet erg zou vinden als een man zijn kind komt verschonen bij de dames, als ik op de wc zit zit er toch een deur voor en buiten die deur loop ik niet in mijn nakie dussuh...
En ik ga ook gerust op het herentoilet asl het bij de dames te druk is, soms zie je die dames in de rij dan wel vreemd kijken - hé hoge nood is hoge nood!-
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:42:07 #66
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_70532099
Van mij hoeft die verschoningsruimte echt niet op het herentoilet. Maar liefst gewoon een aparte ruimte (zoals je in Frankrijk langs de tolwegen ziet). Soms zit de verschoningsruimte in het invalidentoilet. Alleen zit die vaak op slot...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 1 juli 2009 @ 07:27:39 #67
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70536137
Waar ik me ook heel erg aan kan irriteren is dat als jij met je peuter die net zindelijk is gaat winkelen dan heeft opeens geen enkele winkel een toilet.
Ik snap best dat ze het toilet niet voor publiek open zetten maar ik vond dat ze voor kleine kinderen best een uitzondering kunnen maken.

Heb weleens gehad dat ik met mijn zoontje nog zeker 10 minuten moest lopen naar een fastfoodrestaurant omdat dat de enige plek was waar hij naar de wc mocht. Dat haalde hij niet dus heb ik hem tegen een boom gezet, kwam oom agent voorbij en die wilde mij een boete geven. Na uitleg van mijn kant kon hij niet anders dan het met mij eens zijn. En ik kreeg dus alleen een waarschuwing.
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:48:49 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_70538162
Ik stap voor mezelf ook rustig het herentoilet binnen als daar geen rij staat en bij de dames wel

Jammer dan heren, ik heb wel vaker een blote piemel gezien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:51:53 #69
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70538243
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar ik me ook heel erg aan kan irriteren is dat als jij met je peuter die net zindelijk is gaat winkelen dan heeft opeens geen enkele winkel een toilet.
Ik snap best dat ze het toilet niet voor publiek open zetten maar ik vond dat ze voor kleine kinderen best een uitzondering kunnen maken.

Heb weleens gehad dat ik met mijn zoontje nog zeker 10 minuten moest lopen naar een fastfoodrestaurant omdat dat de enige plek was waar hij naar de wc mocht. Dat haalde hij niet dus heb ik hem tegen een boom gezet, kwam oom agent voorbij en die wilde mij een boete geven. Na uitleg van mijn kant kon hij niet anders dan het met mij eens zijn. En ik kreeg dus alleen een waarschuwing.
Voor kinderen en (hoog)zwangere vrouwen inderdaad! Ben eens hoogzwanger, met enorme hoge nood, en zwaar BI de Etos uitgestuurd omdat ik daar absoluut niet mocht plassen. Moest maar naar een eetcafé gaan, 3 straten verder. Voor ik daar was had ik al in m`n broek gepiest
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:28:46 #70
156412 hestria
erg gastvrij
pi_70544990
ik heb het ook een aantal keer met mies meegmaakt dat we niet mochten. toen ik zei dat ik haar dan wel voor de deur liet plassen kon het ineens wel.
Ook de keer dat ze dus echt te laat was en terwijl de juffrouw zei dat het niet mocht al huilend in haar broek plaste. Paar omaatjes vonden het schandalig van de winkel.
Overigens de meeste winkels hier in de buurt maken er geen probleem van. kan je zo even plassen met de kinderen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_70545569
Ik verschoon mijn zoon eigenlijk gewoon overal en nergens. Probeer hierbij wel rekening te houden met mensen om mij heen.

Meestal is dit in een verschoningsruimte van een toilet en dat kan zeker een damestoilet zijn (al ben ik dat nog maar 1 keer tegengekomen). Ik loop er juist tegenaan dat er vaak geen verschoningsruimte is voor baby's en ik houd er wat rekening mee (bijv. de hema waar het wel kan), daar loop ik dan even heen met de kleine als ik in de stad ben.

Voorheen kon het nog bij de H&M in Leeuwarden, in een groot pashok. Maar dat is opgeheven (al staat het bord er nog wel). Daar staat wel altijd een hele rij meiden te wachten op een paskamer, maar ik als man loop er gewoon voorbij en ga voor het hok staan. Geeft af en toe gezeur, maar meestal denken de meiden dat mijn vrouw/vriendin in dat hok zit en hoor ik geen klachten.

Als er geen verschoningsruimte is doe ik het op de grond van het toilet (ik heb een opvouwbaar kussentje mee waarop mijn zoon kan liggen). Werkt ook prima.

Als er geen mogelijkheid is om het in een wc te doen (bijv. te smal), dan doe ik het gewoon op de grond in de winkel / restaurant. Ook nooit gezeur gehad, ik vraag ook geen toestemming. Ik probeer wel achterin de zaak het te doen zodat niet iedereen de poepluchten ruikt bij het eten

In de trein ook een paar keer gedaan, deed ik het tussen 2 treinstellen in in zo'n tussenruimte. Zitten weleens mensen en die hebben dan pech. In een vol treinstel vind ik het niet zo kunnen, heb zelf een keer meegemaakt dat een moeder daar haar kind ging verschonen en de poepluier in het vuilnisvatje deed wat niet afgesloten was, nou lekker

Verder zou ik mij niet laten wegsturen ergens omdat het niet mag of omdat ik op een vrouwentoilet van de babyveschoonmogelijkheid gebruik maak. Ze hebben ook een verkeerde aan mij als ze mij dat gaan proberen te laten doen, dan halen ze de politie er maar bij. Maar ik laat mij niet wegsturen. Gelukkig verder nooit voorgekomen, zou niet echt een goed voorbeeld voor mijn zoon zijn als ik daar een bedrijfsleider verbaal ga aanvallen

[ Bericht 12% gewijzigd door willempjewever op 01-07-2009 13:56:37 ]
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:11:50 #72
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70556088
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:47 schreef willempjewever het volgende:

Verhaal...
Heel herkenbaar verhaal!
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:43:23 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70557127
Ieuw, op de grond van het toilet? Nee, dat gaat mij echt te ver. Matje of niet. Brrr...
Ik zou dan geloof ik nog eerder naar buiten lopen en het daar op straat doen.

[ Bericht 43% gewijzigd door BE op 01-07-2009 19:55:10 ]
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:47:56 #74
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70557261
quote:
Als er geen mogelijkheid is om het in een wc te doen (bijv. te smal), dan doe ik het gewoon op de grond in de winkel / restaurant. Ook nooit gezeur gehad, ik vraag ook geen toestemming. Ik probeer wel achterin de zaak het te doen zodat niet iedereen de poepluchten ruikt bij het eten
En dat vind ik dus echt niet kunnen
[b]AirwiN schreef [/b]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 19:51:36 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70557392
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:48 schreef Troel het volgende:
Ik stap voor mezelf ook rustig het herentoilet binnen als daar geen rij staat en bij de dames wel

Jammer dan heren, ik heb wel vaker een blote piemel gezien
Nou ja, we staan ook niet midden in de ruimte te slingeren. In de regel zie je alleen maar ruggen in het heren toilet of je moet uitgebreid over het schotje gaan staan gluren.
pi_70557571
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ja, we staan ook niet midden in de ruimte te slingeren.
Eh, niet dus? O.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 20:02:27 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70557751
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eh, niet dus? O.
*mental note* nooit gelijktijdig met J. gaan plassen.
pi_70558715
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat vind ik dus echt niet kunnen
Draag eens een alternatief aan dat zou werken in deze situatie (je bent aan het dineren en je kind doet een poep in zijn luier wat gaat stinken en de wc's zijn dusdanig klein dat verschonen geen optie is aldaar). Ben benieuwd met wat voor idee je komt, ik zou het echt niet anders weten. En asociaal ben ik niet, maar je kan moeilijk gaan aandragen dat ik maar moet betalen voor het eten dat ik genoten heb en naar huis moet gaan of naar mijn auto om mijn kind daar maar te verschonen?
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:36:24 #79
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70558932
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:30 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Draag eens een alternatief aan dat zou werken in deze situatie (je bent aan het dineren en je kind doet een poep in zijn luier wat gaat stinken en de wc's zijn dusdanig klein dat verschonen geen optie is aldaar). Ben benieuwd met wat voor idee je komt, ik zou het echt niet anders weten. En asociaal ben ik niet, maar je kan moeilijk gaan aandragen dat ik maar moet betalen voor het eten dat ik genoten heb en naar huis moet gaan of naar mijn auto om mijn kind daar maar te verschonen?
Nee ik ben nog erger. Ik vind dat hele kleine kinderen niet in een restaurant thuishoren. Juist omdat niet iedereen de geur van een versgedraaide babydrol kan waarderen, om nog maar te zwijgen over het gekrijs, gegil en gekwijl.

Nou heb ik me erbij neergelegd dat ook ouders van jonge kinderen weleens uit eten willen en dan niet constant bij de Mac oid maar als je toch een strontluier gaat verschonen als ik daar zit te eten kan ik je beloven dat je mijn rekening erbij krijgt, voordeel is wel dat je dan ook het restant wat nog op mijn bord ligt mee krijgt in een doggybag.
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:39:12 #80
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70559027
Of nog beter: je zoekt van tevoren even uit of het restaurant waar je heen wilt een verschoonruimte heeft
[b]AirwiN schreef [/b]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 20:39:41 #81
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70559046

"Hij betaald mijn rekening!"
"Denk het niet mevrouwtje"
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:46:14 #82
176471 oh-oh
pi_70559302
Naja ik vind het ook echt not done om dat in een restaurant op de vloer te gaan doen hoor.
Geloof dat ik dan echt ff naar de auto zou lopen met die kakluier hoor!
( Groucho Marx )
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:50:13 #83
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70559480
Bij grote stress verschoon ik in m`n auto. In de kofferbak of op de achterbank. Absoluut niet in een restaurant en al helemaal niet op de vloer van het toilet *huiver*
pi_70559586
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij grote stress verschoon ik in m`n auto. In de kofferbak of op de achterbank. Absoluut niet in een restaurant en al helemaal niet op de vloer van het toilet *huiver*
oh, met een handoek en daaroverheen het verschoningskussentje kom ik een heel eind op een wc vloer, doe het liever ook ergens anders, maar om nu helemaal naar de parkeergarage te lopen (wat minimaal een kwartier kost) gaat mij echt te ver.

En mijn zoon gaat er niet dood van als hij op de grond van een toilet verschoont wordt, hij eet ook af en toe een hap aarde en kattenbrokken als hij de kans krijg, dus tja... handjes wassen en klaar hoor. En 's avonds nog even in bad desnoods.
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:53:41 #85
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70559618
Wat jij wil
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:56:24 #86
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70559731
Toen Linde nog in de kinderwagenbak lag hebben we haar ook wel eens in de kinderwagen verschoond. Kan je dus zo even naar buiten rijden en niks aan de hand (mits niet hartje winter dan he?)

Belachelijk trouwens om te vinden dat ouders met kleine kinderen niet uit eten mogen gaan. Sommigen mensen vinden geloof ik dat je je als ouder de eerste 8 jaar eenzaam moet opsluiten met je kind ofzo... Denk dat ik volgende keer maar eens ga proberen of 1 van de dames met een megawolk parfum mijn restaurantrekening wil betalen wegens stankoverlast
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:58:26 #87
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70559814
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Of nog beter: je zoekt van tevoren even uit of het restaurant waar je heen wilt een verschoonruimte heeft
Dat is nog steeds geen optie voor je?
1 die niet egoļstisch en misschien zelfs ranzig is
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:00:02 #88
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70559874
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:56 schreef Stiemie het volgende:
Toen Linde nog in de kinderwagenbak lag hebben we haar ook wel eens in de kinderwagen verschoond. Kan je dus zo even naar buiten rijden en niks aan de hand (mits niet hartje winter dan he?)

Belachelijk trouwens om te vinden dat ouders met kleine kinderen niet uit eten mogen gaan. Sommigen mensen vinden geloof ik dat je je als ouder de eerste 8 jaar eenzaam moet opsluiten met je kind ofzo... Denk dat ik volgende keer maar eens ga proberen of 1 van de dames met een megawolk parfum mijn restaurantrekening wil betalen wegens stankoverlast
Dat vind ik net zo erg hoor. En ik zeg niet dat ouders met kleine kinderen niet mogen hoor. Snap heel goed dat ook die, nee juist die er graag af en toe uit willen.
Neemt niet weg dat ik er wel van mag balen als er aan het tafeltje naast me een krijsend, gillend en stinkend kind zit die dus mijn romantische avondje verziekt.
[b]AirwiN schreef [/b]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 21:03:26 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70560017
Toen ik kortgeleden stelde dat ik mijn kinderen alleen meeneem naar restaurants met faciliteiten voor kinderen, werd ik verkettert. Zo leerde die kinderen nooit hoe je je in een restaurant moet gedragen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:03:40 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70560032
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat vind ik net zo erg hoor. En ik zeg niet dat ouders met kleine kinderen niet mogen hoor. Snap heel goed dat ook die, nee juist die er graag af en toe uit willen.
Neemt niet weg dat ik er wel van mag balen als er aan het tafeltje naast me een krijsend, gillend en stinkend kind zit die dus mijn romantische avondje verziekt.
Ja ach, een ander kan zich mss wel eens ergeren aan het harde geblaat aan een ander tafeltje.

Maar goed, dat was ook het onderwerp niet. Daar zijn al genoeg topics over geweest!
pi_70560043
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat is nog steeds geen optie voor je?
1 die niet egoļstisch en misschien zelfs ranzig is
Natuurlijk wel, ik heb het ook maar 1 keer meegemaakt en kwam er pas tijdens het eten en die poepluier achter dat het toilet zo smal was dat ik mijzelf niet eens kon omdraaien.

Ik eet vaak in dezelfde restaurants en daar kan het prima, daar leer je ook wel rekening mee houden (onbewust). Maar het kan gebeuren en ik geef het hier als voorbeeld naar aanleiding van de openingspost.
Het is in 2 jaar tijd maar 1 keer voorgekomen en nu mijn zoon wat ouder is gaat het ook makkelijker (meneer kan blijven staan bijvoorbeeld en dan kan het ook in een krapper toilet).

Jullie denken nu dat ik dit wekelijks doe ofzo en dat is niet zo
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:05:15 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70560092
Ja hoor daar mag je van mij best van balen. Ik baal ook wel eens van andere restaurantgangers. Al dan niet met kinderen
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:06:25 #93
176471 oh-oh
pi_70560134
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:52 schreef willempjewever het volgende:

[..]

oh, met een handoek en daaroverheen het verschoningskussentje kom ik een heel eind op een wc vloer, doe het liever ook ergens anders, maar om nu helemaal naar de parkeergarage te lopen (wat minimaal een kwartier kost) gaat mij echt te ver.

En mijn zoon gaat er niet dood van als hij op de grond van een toilet verschoont wordt, hij eet ook af en toe een hap aarde en kattenbrokken als hij de kans krijg, dus tja... handjes wassen en klaar hoor. En 's avonds nog even in bad desnoods.
Volgens mij kies je gewoon expres restaurants uit die onbereikbaar en kindonvriendelijk zijn zodat je poepluiers kan verschonen in de eetzaal!
( Groucho Marx )
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:07:08 #94
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70560162
Overigens ga je als ouders met kleine kinderen toch vaak eten bij kindvriendelijkere restaurants met bv een kinderstoel en daar is vaak ook wel rekening met verschonen gehouden
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 21:07:11 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70560165
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Volgens mij kies je gewoon expres restaurants uit die onbereikbaar en kindonvriendelijk zijn zodat je poepluiers kan verschonen in de eetzaal!
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:03 schreef willempjewever het volgende:

ik heb het ook maar 1 keer meegemaakt
Blijft altijd moeilijk... lezen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:08:22 #96
176471 oh-oh
pi_70560205
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[..]

Blijft altijd moeilijk... lezen.
Hij postte terwijl ik typte hoor, bijdehandje...
Overigens deed ie wel of ie t wekelijks deed.
Nu blijkt ie t een keer gedaan te hebben.
( Groucho Marx )
pi_70560385
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:08 schreef oh-oh het volgende:
In winkels wel , maar niet in restaurants. Staat inderdaad wat onduidelijk op de vorige pagina.

Iemand vroeg ook hier ergens hoe het in Scandinavie is geregeld en ik kan uit ervaring zeggen: een stuk beter. Bijna overal mogelijkheden (ook in winkels) en in de trein is het helemaal top. Daar heb je zelfs voor de kids speelhoeken en ballenbakken. Je zoon/dochter wil nooit meer met je in de auto zitten als hij/zij een keer daar in de trein heeft mogen spelen

In Nederland kan je gelukkig wel goed terecht bij de grotere warenhuizen die hierop zijn ingesteld en die snel vanaf overal in de binnenstad wel bereikbaar zijn. Maar vooral de kleinere eettentjes zoals broodjeshuizen bieden wel kinderstoelen e.d. aan, maar geen verschoningsruimtes en dat vind ik echt niet kunnen. Wel profiteren van ouders met kids (met bijv. kindermaaltijden etc.) en geen toiletmogelijkheden voor de kleine kids bieden, een vreemde zaak terwijl het in een vierkante meter is op te lossen met een unit aan de muur.
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Toen ik kortgeleden stelde dat ik mijn kinderen alleen meeneem naar restaurants met faciliteiten voor kinderen, werd ik verkettert. Zo leerde die kinderen nooit hoe je je in een restaurant moet gedragen.
Als we straks 2 kinderen hebben zal ik zeker naar kindvriendelijke restaurants gaan, scheelt in iedergeval een hoop stress en gezeur. Enige nadeel is dat ze daar meestal alleen patat e.d. aanbieden aan je kinderen en ik het fijner zou vinden als ze kiezen voor een mootje zalm of een biefstukje, maarja, dat is ijdele hoop met mijn zoon die alleen maar eten uit potjes en hamburgers wil momenteel, maar dat is hopelijk een fase in zijn peuterpuberteit

[ Bericht 41% gewijzigd door willempjewever op 01-07-2009 21:21:44 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 21:20:11 #98
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70560649
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hij postte terwijl ik typte hoor, bijdehandje...
Nu blijkt ie t een keer gedaan te hebben.
3 minuten tikken op 2 regeltjes?
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:25:49 #99
176471 oh-oh
pi_70560848
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

3 minuten tikken op 2 regeltjes?
Yeps, ik werd ff afgeleid.
Blijf je nu overal waar je me tegenkomt op me inhakken?
( Groucho Marx )
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 21:26:18 #100
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70560866
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Yeps, ik werd ff afgeleid.
Blijf je nu overal waar je me tegenkomt op me inhakken?
Eh je denkt dat ik weet wie je ben?
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:27:30 #101
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70560922
Willem het was ook geen aanval op jou hoor. Hoop niet dat je het zo opvatte.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_70561137
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Willem het was ook geen aanval op jou hoor. Hoop niet dat je het zo opvatte.
Nee joh, zo vatte ik het niet op. Het is ook maar internet, nuanceren en het goed laten overkomen in platte tekst is ook niet echt mijn sterkste kant
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:00:49 #103
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70568133
Ik heb niet eens een auto om me kind in te verschonen... Wel een bakfiets!
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:15:18 #104
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_70568411
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:13 schreef willempjewever het volgende:
Als we straks 2 kinderen hebben zal ik zeker naar kindvriendelijke restaurants gaan, scheelt in iedergeval een hoop stress en gezeur.
Nou, wij waren ongeveer een jaar geleden in een kindvriendelijk restaurant, zonder verschoningsruimte. Ik heb mijn dochtertje toen verschoont in de speelhoek (waar alleen mijn kinderen aan het spelen waren), iets beters kon ik toen niet verzinnen...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_70568873
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:

Daar mag je waarschijnlijk je mede-ouders voor bedanken. Sommige ouders schijnen namelijk de zindelijkheidstraining/toilettraining ook door te moeten zetten in het privétoilet van winkels. Wat resulteert in ondergezeken wc's omdat die kleine kinderen niet kunnen mikken en doortrekknoppen onder de poepsporen omdat de kleine zijn eigen kont nog niet goed af kan vegen omdat de ouders niet helpen maar op dat moment druk zijn met je papieren in het kantoor door te neuzen terwijl de kleine op het toilet zit of zelfs de deur van de winkel naar het kantoor dicht of op slot doen 'voor de privacy' zodat je als winkeleigenaar niet eens meer je eigen kantoor in kunt (!) en meer van die ellende.
Bij ons kwam ook niemand meer op het toilet en al zeker geen mensen kleine kinderen.
Klantvriendelijkheid is allemaal leuk en aardig maar die verdwijnt nogal snel als je voor de zoveelste keer de poep en plas van de muren hebt mogen boenen. Als ik dat wilde was ik wel een kindvriendelijk restaurant begonnen in plaats van een slijterij.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:49:00 #106
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70568934
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:

Daar mag je waarschijnlijk je mede-ouders voor bedanken. Sommige ouders schijnen namelijk de zindelijkheidstraining/toilettraining ook door te moeten zetten in het privétoilet van winkels. Wat resulteert in ondergezeken wc's omdat die kleine kinderen niet kunnen mikken en doortrekknoppen onder de poepsporen omdat de kleine zijn eigen kont nog niet goed af kan vegen omdat de ouders niet helpen maar op dat moment druk zijn met je papieren in het kantoor door te neuzen terwijl de kleine op het toilet zit of zelfs de deur van de winkel naar het kantoor dicht of op slot doen 'voor de privacy' zodat je als winkeleigenaar niet eens meer je eigen kantoor in kunt (!) en meer van die ellende.
Bij ons kwam ook niemand meer op het toilet en al zeker geen mensen kleine kinderen.
Klantvriendelijkheid is allemaal leuk en aardig maar die verdwijnt nogal snel als je voor de zoveelste keer de poep en plas van de muren hebt mogen boenen. Als ik dat wilde was ik wel een kindvriendelijk restaurant begonnen in plaats van een slijterij.
Dat is ook niet netjes van die ouders! Tjonge! Wees blij dat je er gebruik van mag maken!
Enne laat het dan ook schoon achter! Ik snap je wel!
pi_70569028
Ik vind die mannen die in de damestoiletten hun baby staan te verschonen altijd een beetje zielig.
Staan er 10 vrouwen achter die vanuit hun ooghoeken controleren of ze het wel goed doen en met een beetje pech ongevraagd goedbedoeld 'advies' te geven alsof dit de eerste poepluier is die die man van dichtbij ziet.
"Goh, heeft ze luieruitslag? Je moet (insert luieruitslagmiddeltje) eens proberen, dat werkt veel beter!"
"Zitten die plakstrips wel goed vast?"
"Zo bij de beentjes pakken is helemaal niet goed voor de heupjes hoor!"
"Zo zie je maar weer, papa's hebben toch een heel eigen stijl..."
"Agut *koetsiekoetsiekroel*, arm ding, had mama geen tijd voor je? "
  donderdag 2 juli 2009 @ 07:11:31 #108
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70569884
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind die mannen die in de damestoiletten hun baby staan te verschonen altijd een beetje zielig.
Staan er 10 vrouwen achter die vanuit hun ooghoeken controleren of ze het wel goed doen en met een beetje pech ongevraagd goedbedoeld 'advies' te geven alsof dit de eerste poepluier is die die man van dichtbij ziet.
"Goh, heeft ze luieruitslag? Je moet (insert luieruitslagmiddeltje) eens proberen, dat werkt veel beter!"

Eigenlijk zijn wij vrouwen wel heel gemeen naar de vaders toe
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_70570326
quote:
De vrouwen van je eigen leeftijd vallen mee, ik heb altijd oma'tjes die zich ermee beginnen te bemoeien. Maakt me verder niet zoveel uit, maar had laatst wel een oma (begon enthousiast over haar kleinkinderen te vertellen) die de hele tijd over mijn zoon aan het heenbuigen was en dan probeer jij een luier te verschonen zonder oma te raken

En inderdaad wel in het begin wat advies gekregen, maar echt over de meest vreemde dingen. Zolang ze maar niet aan mijn zoon gaan zitten vind ik het wel prima, maar sommige mensen denken dat ze gewoon aan je kind kunnen gaan zitten strelen of kietelen of in de wang knijpen en dat is nog het meest irritant. Je wilt ook niet boos doen omdat ze het niet zo bedoelen, maar ik zeg wel dat ik het liever niet heb en dan is het ook wel over. Afschuwelijk gedrag.
pi_70570521
quote:
hahaha dat is niet alleen als mannen staan te verschonen hoor.
D'r wordt over het algemeen van uit gegaan dat mannen geen verstand hebben van zorgtaken.
Dat begint al bij de kraamverzorgster.
"ik zal u eens even leren hoe u een luier om moet doen"
"vandaag zal ik u eens even laten zien hoe u uw kind moet temperaturen"

We hebben vooral heel hard moeten lachen toen. En toen ze vroeg waarom hebben we maar
uitgelegd dat t_igger in zijn leven waarschijnlijk al 10x zoveel luiers verschoont had dan de (onervaren) kraamverzorgster.
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:36:37 #111
176471 oh-oh
pi_70570581
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh ja!
Dat hebben wij ook wel es gehad in de cd zaak ...
Na 3 keer denk je idd jammer dan, plas maar in je broek als de volgende komt.
En bij ons moest er altijd iemand mee met die mensen want idd, kantoor en voorraad ed waren door dezelfde deur, die zat niet voor niks op slot.
Dat kan ook niet overal , dat er zomaar een personeelslid van de vloer weg kan.
En de mensen maar "zeiken" dat je niet klantvriendelijk bent dan.
Tja.
( Groucho Marx )
pi_70573231
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:36 schreef oh-oh het volgende:
Tja.
Er komt binnenkort wel een tendens dat winkels weer klantvriendelijker worden. De winkeliers zullen wel moeten, klanten stappen momenteel over op kopen via internet en een winkel geeft nog weinig meerwaarde bij veel producten zoals electronica en muziekverkoop. Als je dan ook nog eens de klanten die wel de moeite nemen te komen (en teveel betalen in vergelijking met internet) toegang tot bijv. een toilet gaat ontzeggen ben je snel een deel van je klanten kwijt en die krijg je niet meer terug.
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:27:04 #113
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70583532
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:31 schreef p_iglet het volgende:

hahaha dat is niet alleen als mannen staan te verschonen hoor.
D'r wordt over het algemeen van uit gegaan dat mannen geen verstand hebben van zorgtaken.
Dat begint al bij de kraamverzorgster.
"ik zal u eens even leren hoe u een luier om moet doen"
"vandaag zal ik u eens even laten zien hoe u uw kind moet temperaturen"

We hebben vooral heel hard moeten lachen toen. En toen ze vroeg waarom hebben we maar
uitgelegd dat t_igger in zijn leven waarschijnlijk al 10x zoveel luiers verschoont had dan de (onervaren) kraamverzorgster.
Met die kraamverzorgster waren we snel klaar!
pi_70586258
Laatst in de stad Tyler gewoon verschoond in de kinderwagen buiten. Nou was het warm, dus kon dat wel. Waar we waren kon hij niet verschoond worden.
Gisteren bij Zeeman een jongetje dat heel nodig moest plassen. Maar mocht niet. Vond ik toch ook wel zielig.
pi_70586540
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 08:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh ja!
Dat hebben wij ook wel es gehad in de cd zaak ...
Na 3 keer denk je idd jammer dan, plas maar in je broek als de volgende komt.
En bij ons moest er altijd iemand mee met die mensen want idd, kantoor en voorraad ed waren door dezelfde deur, die zat niet voor niks op slot.
Dat kan ook niet overal , dat er zomaar een personeelslid van de vloer weg kan.
Tja.
Daarbij is het ook nogal afhankelijk van de situatie.
Lopen er figuren die je in de gaten wilt houden (en waar die ouder met kind wellicht zelfs bij hoort?), lopen er zwervers in de winkel die de volgende keer dan ook gaan eisen gebruik van het toilet te mogen maken, hoe druk is het, ben je alleen of zijn er ook collega's in de zaak, staat de kluis achter open of ligt er een volle kassalade die je net aan het opmaken was, is er een achterdeur waardoor diegene er anderen in kan laten of zelf met een deel van je voorraad er vandoor kan gaan etc.
Maar dat zijn allemaal dingen waar een willekeurige klant natuurlijk helemaal niet op let.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 05:41:13 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_70600918
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Liever een krijsend, gillend en stinkend kind dan sommige volwassenen die zich niet weten te gedragen

Verder vind ik het echt niet nodig dat elk restaurant of wat dan ook een verschoonruimte heeft, zet desnoods een tafel bij de toiletten waar ik mijn kind op kan leggen, zolang het maar duidelijk is dat die tafel daar voor is en je niet een tafeltje pakt waar een kwartiertje later iemand aan moet gaan eten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:23:09 #117
176471 oh-oh
pi_70602674
Idd daar zeg je wat. Toiletten zijn zelden rechtstreeks in de eetruimte van het restaurant zelf, meestal in zo een achteraf gangetje, als ze nu de plank voortaan daar op hangen ipv in de toiletruimtes, dan ben je al een heel eind toch?
Heb je alleen geen water, maar je kan je handen na het verschonen wel ff op t toilet wassen, thuis hebben de meeste mensen ook geen wasbak op de kamer waar de commode staat toch?
( Groucho Marx )
  maandag 6 juli 2009 @ 21:21:08 #118
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_70717104
Een beetje laat vanwege vakantie, maar dit is éen van mijn grootste kleine ergenissen.
In Zweden, waar ik woon, is het zonder overdrijven de gewoonste zaak van de wereld dat er ook op de heren wc een verschoonruimte is. Sterker nog..ik denk dat ik drie kwart van de toilettenruimtes in restaurants, benzinepompen, warenhuizen e.d. een APARTE ruimte heeft om je kind te verschonen. En er zijn genoeg voorbeelden van ruimtes waar er een kolfhoek is. En met een magnetron om melk, eten o.i.d op te warmen. En dat zijn niet eens uitzonderingen!

Als ik dan een keer in Nederland ben, dan moet ik altijd weer glimlachen als ik op de dames-wc mijn dochter sta te verschonen. De eerste keer in Nederland met mijn dochter was ik oprecht verbaasd toen ik in de V en D de mannen wc inliep en GEEN verschoontafel aantrof. Vind het maar raar......

(Niet bedoeld als "ergens anders is alles beter", maar het valt gewoon op hoe anders dingen in Nederland zijn als je ergens anders woont.)
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_70717564
Idem hier in Noorwegen. Ik heb sterk het gevoel dat Scandinavische landen veel meer op kinderen ingesteld zijn, en misschien ook veel meer geėmancipeerd. Niet alleen zie je dat aan verschoonplekken bij de mannen of idd helemaal unisex zeg maar, maar natuurlijk ook in de lengte van het ouderschapsverlof voor beide ouders (het leven van de man verandert immers net zo ingrijpend, met het enige verschil dat hij het kind niet draagt), het streven naar 100% creche-dekking... en het mooist vind ik nog dat je heel vaak een groepje pappa's op stap ziet met hun kinders. Nog maar zelden gezien in NL...

En inderdaad niet om de landen daar te verheerlijken, maar Nederland mag best eens wat vaker buiten de deur ideėen op doen. Verschonen kunnen pappa's net zo goed, immers
pi_70717985
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef Pyttpytt het volgende:
En inderdaad niet om de landen daar te verheerlijken, maar Nederland mag best eens wat vaker buiten de deur ideėen op doen. Verschonen kunnen pappa's net zo goed, immers
Mwa, mijn vrouw kan het een stuk beter hoor
  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:30:46 #121
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_70726818
Dus dat het mij stoort is niet eens zo gek!

Lijkt me heerlijk zo als het in Zweden & Noorwegen is geregeld!
Net al het ouderschapsverlof!

Ik kan net zo goed verschonen als mamma!
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:59:16 #122
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_71773600
Toch ff klein kickje omhoog!

We waren zaterdag in Madurodam & daar hebben ze dus een verschoon plek in het herentoilet!
pi_71800499
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:59 schreef t_igger het volgende:
Toch ff klein kickje omhoog!

We waren zaterdag in Madurodam & daar hebben ze dus een verschoon plek in het herentoilet!
Even mijn ervaringen:

1) Ikea: echt top, overal kinderstoelen en de verschoningsruimtes zijn fantastisch, lekkere stoel staat klaar, schoonmaakalcohol, zeep, wasbak, zelfs een soort papier om over het kussen te doen zodat elke baby schoon ligt.

2) Bouwmarkt Praxis te Leeuwarden: mijn hoogzwangere vrouw mocht niet naar het toilet terwijl ik voor een 400tal euro's een nieuwe douche aan het kopen was. Heb gezegd dat ik het geen doen vond, heb de spullen teruggezet en ben weggegaan, ik kom er nooit meer. Ik begrijp het als een kleine winkel geen wc voor haar klanten heeft, maar een fucking bouwmarkt van 2 voetbalvelden groot? Echt absurd, en dan die vrouw met droge ogen nog zeggen dat we maar naar de crossanterie toe moeten die ernaast ligt en daar naar het toilet moeten gaan (terwijl mijn vrouw echt 1 minuut eerder aan haar uitlegde dat die wc kapot is en gesloten).

3) Boot van Doeksen (Harlingen - Vlieland). Overal bordjes voor verschoningsruimte, maar ik kon met mijn zoon niks vinden. Bij navraag bij de bar bleek de ruimte in het vrouwentoilet te zitten. Prima zei ik, dan doe ik het daar en dat beviel ook goed. Een vrouw die kwam binnen, zei me gedag en ging op het toilet zitten en ruimte zat.

4) Dierentuin Emmen. Echt top, in het park zelf op elke vrouwentoilet 2 baby verschoonplekken en om de 10 meter zijn die wel te vinden lijkt het. Bij de parkeerplek ook in het mannentoilet een verschoonplek. Erg schoon, mooi en ruim.

En van mijn werkgever krijg ik nu als man een week verlof bij de bevalling, was 2 jaar geleden nog 2 dagen, hulde!
pi_71923902
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:26 schreef t_igger het volgende:
Als geėmancipeerde pappa verschoon ik Pepijn regelmatig. Ook in openbare toiletten.

Wat mij wel eens stoort is dat er nooit een babyverschoonruimte is in het herentoilet!
Altijd wel in het damestoilet of het invalide toilet.

Nu verschoon ik Pepijn ook gewoon in het damestoilet als ik nergens anders kan verschonen!

Helemaal mee eens.
Had het laats op de luchthavewn in Dublin..... Ik doe het tegenwoordiog anders

Ik steek mijn kop het dames toilet op en geef een brul of het goed is of ik daar effe verschoon.
Da's nooit een probleem
Maar nu was er een of andere graftakketrut die
1) na mij binnenkwam
2) De beveiliging erbij haalde

Dan krijg je dus zo'n lesbeau die als ze eerder 60 jaar geboren was voor een zeklere oostenrijkse schilder had kunnen werken ...die mij komt vragen of ik geen vrouw bij me heb om dat even te doen.

Waarop ik damelief dus allereerst vraag of om een luier te verschonen dat een vrouwentaak is?

Twee aanbied (daar ik vermoed omdat ze een dikke reet en twee tieten heeft er achter die hitlersnor toch een vrouw / althans een persoon met twee gelijke chromosomen schuil gaat) of zij dan niet even het luiertje (No2) van mijn tandenkrijgende zoontje wil vervangen.

Waarop ik gelukkig na deze tirade bijval kreeg van drie op het toilet aanwezige dames
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_71929175
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Dan krijg je dus zo'n lesbeau die als ze eerder 60 jaar geboren was voor een zeklere oostenrijkse schilder had kunnen werken ...die mij komt vragen of ik geen vrouw bij me heb om dat even te doen.

Echt?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:09:35 #126
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_71952704
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Had het laats op de luchthavewn in Dublin..... Ik doe het tegenwoordiog anders

Ik steek mijn kop het dames toilet op en geef een brul of het goed is of ik daar effe verschoon.
Da's nooit een probleem
Maar nu was er een of andere graftakketrut die
1) na mij binnenkwam
2) De beveiliging erbij haalde

Waarop ik damelief dus allereerst vraag of om een luier te verschonen dat een vrouwentaak is?

Twee aanbied (daar ik vermoed omdat ze een dikke reet en twee tieten heeft er achter die hitlersnor toch een vrouw / althans een persoon met twee gelijke chromosomen schuil gaat) of zij dan niet even het luiertje (No2) van mijn tandenkrijgende zoontje wil vervangen.

Waarop ik gelukkig na deze tirade bijval kreeg van drie op het toilet aanwezige dames
Pfff... Wat een stom wijf! Doet een man eindelijk is wat! Is het weer niet goed!
Wel goed gereageerd! Enne leuk dat de dames op het toilet je hielpen!
Wat zeiden de dames tegen die dame?!
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:17:18 #127
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_71952882
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef willempjewever het volgende:

Even mijn ervaringen:

1) Ikea: echt top, overal kinderstoelen en de verschoningsruimtes zijn fantastisch, lekkere stoel staat klaar, schoonmaakalcohol, zeep, wasbak, zelfs een soort papier om over het kussen te doen zodat elke baby schoon ligt.

2) Bouwmarkt Praxis te Leeuwarden: mijn hoogzwangere vrouw mocht niet naar het toilet terwijl ik voor een 400tal euro's een nieuwe douche aan het kopen was. Heb gezegd dat ik het geen doen vond, heb de spullen teruggezet en ben weggegaan, ik kom er nooit meer. Ik begrijp het als een kleine winkel geen wc voor haar klanten heeft, maar een fucking bouwmarkt van 2 voetbalvelden groot? Echt absurd, en dan die vrouw met droge ogen nog zeggen dat we maar naar de crossanterie toe moeten die ernaast ligt en daar naar het toilet moeten gaan (terwijl mijn vrouw echt 1 minuut eerder aan haar uitlegde dat die wc kapot is en gesloten).

3) Boot van Doeksen (Harlingen - Vlieland). Overal bordjes voor verschoningsruimte, maar ik kon met mijn zoon niks vinden. Bij navraag bij de bar bleek de ruimte in het vrouwentoilet te zitten. Prima zei ik, dan doe ik het daar en dat beviel ook goed. Een vrouw die kwam binnen, zei me gedag en ging op het toilet zitten en ruimte zat.

4) Dierentuin Emmen. Echt top, in het park zelf op elke vrouwentoilet 2 baby verschoonplekken en om de 10 meter zijn die wel te vinden lijkt het. Bij de parkeerplek ook in het mannentoilet een verschoonplek. Erg schoon, mooi en ruim.

En van mijn werkgever krijg ik nu als man een week verlof bij de bevalling, was 2 jaar geleden nog 2 dagen, hulde!
1) Ikea is inderdaad helemaal geweldig! Er staan zelfs stoelen, beetje afgeschermd, in hoek van het restaurant om je kind te kunnen voeden!

2) Raar personeel bij de Praxis! Goed dat je alle spullen terug hebt gezet!

3) Meestal zijn de verschoonplekken bij de dames, en is het ook nooit een probleem!

4) Fijn dat er in de dierentuin zoveel toiletten zijn, maar wat ik lees, weer alleen maar op het damestoilet!
Behalve dan op de parkeerplek... Eigenlijk zou het op alle toiletten zo moeten zijn dat je zowel bij de dames als bij de heren je kind kan verschonen!

Gaaf van je werkgever dat je een week verlof krijgt! Dat moet wel een hele fijne werkgever zijn!
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:19:55 #128
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71952952
Pepijn
WOS'ser for life.
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:27:56 #129
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_71953172
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:19 schreef Gabbylicious het volgende:
Pepijn
Wat is er met Pepijn?
pi_71975794
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:39 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Mwa, mijn vrouw kan het een stuk beter hoor
Nou, ik kan het niet beter maar ik gebruik wel een stuk minder billendoekjes per keer.

Is dat nu mannen eigen om er zowat een half pak doorheen te jagen per verschoonbeurt? Of ligt dat aan mijn ega?
pi_72109081
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:09 schreef t_igger het volgende:

[..]

Pfff... Wat een stom wijf! Doet een man eindelijk is wat! Is het weer niet goed!
Wel goed gereageerd! Enne leuk dat de dames op het toilet je hielpen!
Wat zeiden de dames tegen die dame?!
Die Ieren zijn wat minder direct dan ondergetekende.....maar dat kwam inderdaad neer op van wat wil je nu, verschoont een man eindelijk een luier mag het alweer niet. Was wel leuke dat er even duidelijk gemaakt werd dat het verschonen dus echt geen probleem is. "iedereen heeft tenslotte toch zijn eigen hokje", "Hij staat hier notabene met een baby", <De meest duidelijke was "of fr maacht van haar uniform haar naar haar hoofdJE gestegen was"

Ik heb dat al vaker moeten doen en 99.9% van de vrouwen heeft echt geen probleem.
Ik vraag het altijd eerst even netjes en ik heb zelfs al reacties gehad ja natuurlijk, al de toiletten hebben een eigen deur.

Ik begin het hier nu ook vaker te zien dat het verschonen in het gehandicapten toilet kan.
Dat is helemaal wat meer prive ane geeft lekker de ruimte
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')