Zolang je niet over m'n schouder meegluurt vind ik het okay bix.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef bixister het volgende:
het voelt toch een beetje alsof ik inbreuk maak op hun privacy.
Je staat daar met tien mannen op een rij, met hooguit 30 cm tussenruimte en een miniem tussenschotje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef bixister het volgende:
het voelt toch een beetje alsof ik inbreuk maak op hun privacy.
Graag gedaanquote:en wat fijn dat onze ervaringen kunnen verschillen, dank je wel!
Plank, scharnieren, balkje aan de andere muur. Zelfs als je niet handig bent, kun je de basis nog wel doe-het-zelven. Volgens mij kost dat maar een paar tientjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:53 schreef Jelief het volgende:
Ik denk dat die opklapverschoondingen niet al te goedkoop zijn, ik snap dan wel dat kleine ondernemers er maar één plaatsen. Maar grote bedrijven moeten dat toch wel kunnen betalen.
Ik hoor wel is dat mannen dat dus niet durven of willen doen.quote:Ik heb nog geen kind, maar ik zou rustig een damestoilet binnenstappen. Grote onzin dat mannen dat niet zouden doen. Hoe geëmancipeerd zijn we nou in dit land?
Dat kan ik me bij mezelf niet voorstellen, maar goed, dat ben ik dan misschien weer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:36 schreef t_igger het volgende:
[..]
Ik hoor wel is dat mannen dat dus niet durven of willen doen.
En het dan dus maar aan moeders over laten...
Helemaal als je b.v. 2 dochters hebt die tegelijk moeten, of je bent als man alleen met je kid(s) op stap.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef chacama het volgende:
Ze zijn er wel, maar inderdaad veel te weinig. Zo'n inklap-plank is toch eigenlijk overal wel te realiseren al is het inderdaad boven een toilet.
Heb er overigens geen moeite mee als een man zijn kind staat te verschonen in het damestoilet, dat geldt wat dat betreft ook voor de vaders die met hun dochter mee komen als die gaat plassen. Lijkt me niet meer dan logisch.
Echt???quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:47 schreef moussy het volgende:
Mijnheeft onze zoon eens op het buro van de bedrijfsleider van ballorig verschoond, omdat er geen verschonigs ruimte was op het herentoilet en hij het damestoilet uit werd gezet
Nou ja zegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:47 schreef moussy het volgende:
Mijnheeft onze zoon eens op het buro van de bedrijfsleider van ballorig verschoond, omdat er geen verschonigs ruimte was op het herentoilet en hij het damestoilet uit werd gezet
Daar zul je je als homo stel met een dochter welkom voelen zegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:47 schreef moussy het volgende:
sowieso nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar zul je je als homo stel met een dochter welkom voelen zeg
Voor kinderen en (hoog)zwangere vrouwen inderdaad! Ben eens hoogzwanger, met enorme hoge nood, en zwaar BI de Etos uitgestuurd omdat ik daar absoluut niet mocht plassen. Moest maar naar een eetcafé gaan, 3 straten verder. Voor ik daar was had ik al in m`n broek gepiestquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar ik me ook heel erg aan kan irriteren is dat als jij met je peuter die net zindelijk is gaat winkelen dan heeft opeens geen enkele winkel een toilet.
Ik snap best dat ze het toilet niet voor publiek open zetten maar ik vond dat ze voor kleine kinderen best een uitzondering kunnen maken.
Heb weleens gehad dat ik met mijn zoontje nog zeker 10 minuten moest lopen naar een fastfoodrestaurant omdat dat de enige plek was waar hij naar de wc mocht. Dat haalde hij niet dus heb ik hem tegen een boom gezet, kwam oom agent voorbij en die wilde mij een boete geven. Na uitleg van mijn kant kon hij niet anders dan het met mij eens zijn. En ik kreeg dus alleen een waarschuwing.
Heel herkenbaar verhaal!quote:
En dat vind ik dus echt niet kunnenquote:Als er geen mogelijkheid is om het in een wc te doen (bijv. te smal), dan doe ik het gewoon op de grond in de winkel / restaurant. Ook nooit gezeur gehad, ik vraag ook geen toestemming. Ik probeer wel achterin de zaak het te doen zodat niet iedereen de poepluchten ruikt bij het eten
Nou ja, we staan ook niet midden in de ruimte te slingeren. In de regel zie je alleen maar ruggen in het heren toilet of je moet uitgebreid over het schotje gaan staan gluren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:48 schreef Troel het volgende:
Ik stap voor mezelf ook rustig het herentoilet binnen als daar geen rij staat en bij de dames wel
Jammer dan heren, ik heb wel vaker een blote piemel gezien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |