Nee joh, zo vatte ik het niet op. Het is ook maar internet, nuanceren en het goed laten overkomen in platte tekst is ook niet echt mijn sterkste kantquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Willem het was ook geen aanval op jou hoor. Hoop niet dat je het zo opvatte.
Nou, wij waren ongeveer een jaar geleden in een kindvriendelijk restaurant, zonder verschoningsruimte. Ik heb mijn dochtertje toen verschoont in de speelhoek (waar alleen mijn kinderen aan het spelen waren), iets beters kon ik toen niet verzinnen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:13 schreef willempjewever het volgende:
Als we straks 2 kinderen hebben zal ik zeker naar kindvriendelijke restaurants gaan, scheelt in iedergeval een hoop stress en gezeur.
Daar mag je waarschijnlijk je mede-ouders voor bedanken. Sommige ouders schijnen namelijk de zindelijkheidstraining/toilettraining ook door te moeten zetten in het privétoilet van winkels. Wat resulteert in ondergezeken wc's omdat die kleine kinderen niet kunnen mikken en doortrekknoppen onder de poepsporen omdat de kleine zijn eigen kont nog niet goed af kan vegen omdat de ouders niet helpen maar op dat moment druk zijn met je papieren in het kantoor door te neuzen terwijl de kleine op het toilet zit of zelfs de deur van de winkel naar het kantoor dicht of op slot doen 'voor de privacy' zodat je als winkeleigenaar niet eens meer je eigen kantoor in kunt (!) en meer van die ellende.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar ik me ook heel erg aan kan irriteren is dat als jij met je peuter die net zindelijk is gaat winkelen dan heeft opeens geen enkele winkel een toilet.
Ik snap best dat ze het toilet niet voor publiek open zetten maar ik vond dat ze voor kleine kinderen best een uitzondering kunnen maken.
Heb weleens gehad dat ik met mijn zoontje nog zeker 10 minuten moest lopen naar een fastfoodrestaurant omdat dat de enige plek was waar hij naar de wc mocht. Dat haalde hij niet dus heb ik hem tegen een boom gezet, kwam oom agent voorbij en die wilde mij een boete geven. Na uitleg van mijn kant kon hij niet anders dan het met mij eens zijn. En ik kreeg dus alleen een waarschuwing.
Dat is ook niet netjes van die ouders! Tjonge! Wees blij dat je er gebruik van mag maken!quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Daar mag je waarschijnlijk je mede-ouders voor bedanken. Sommige ouders schijnen namelijk de zindelijkheidstraining/toilettraining ook door te moeten zetten in het privétoilet van winkels. Wat resulteert in ondergezeken wc's omdat die kleine kinderen niet kunnen mikken en doortrekknoppen onder de poepsporen omdat de kleine zijn eigen kont nog niet goed af kan vegen omdat de ouders niet helpen maar op dat moment druk zijn met je papieren in het kantoor door te neuzen terwijl de kleine op het toilet zit of zelfs de deur van de winkel naar het kantoor dicht of op slot doen 'voor de privacy' zodat je als winkeleigenaar niet eens meer je eigen kantoor in kunt (!) en meer van die ellende.
Bij ons kwam ook niemand meer op het toilet en al zeker geen mensen kleine kinderen.![]()
Klantvriendelijkheid is allemaal leuk en aardig maar die verdwijnt nogal snel als je voor de zoveelste keer de poep en plas van de muren hebt mogen boenen. Als ik dat wilde was ik wel een kindvriendelijk restaurant begonnen in plaats van een slijterij.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind die mannen die in de damestoiletten hun baby staan te verschonen altijd een beetje zielig.![]()
Staan er 10 vrouwen achter die vanuit hun ooghoeken controleren of ze het wel goed doen en met een beetje pech ongevraagd goedbedoeld 'advies' te geven alsof dit de eerste poepluier is die die man van dichtbij ziet.
"Goh, heeft ze luieruitslag? Je moet (insert luieruitslagmiddeltje) eens proberen, dat werkt veel beter!"
"Zitten die plakstrips wel goed vast?"
"Zo bij de beentjes pakken is helemaal niet goed voor de heupjes hoor!"
"Zo zie je maar weer, papa's hebben toch een heel eigen stijl..."
"Agut *koetsiekoetsiekroel*, arm ding, had mama geen tijd voor je?![]()
"
De vrouwen van je eigen leeftijd vallen mee, ik heb altijd oma'tjes die zich ermee beginnen te bemoeien. Maakt me verder niet zoveel uit, maar had laatst wel een oma (begon enthousiast over haar kleinkinderen te vertellen) die de hele tijd over mijn zoon aan het heenbuigen was en dan probeer jij een luier te verschonen zonder oma te rakenquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind die mannen die in de damestoiletten hun baby staan te verschonen altijd een beetje zielig.![]()
Staan er 10 vrouwen achter die vanuit hun ooghoeken controleren of ze het wel goed doen en met een beetje pech ongevraagd goedbedoeld 'advies' te geven alsof dit de eerste poepluier is die die man van dichtbij ziet.
hahaha dat is niet alleen als mannen staan te verschonen hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
"Goh, heeft ze luieruitslag? Je moet (insert luieruitslagmiddeltje) eens proberen, dat werkt veel beter!"
"Zitten die plakstrips wel goed vast?"
"Zo bij de beentjes pakken is helemaal niet goed voor de heupjes hoor!"
"Zo zie je maar weer, papa's hebben toch een heel eigen stijl..."
"Agut *koetsiekoetsiekroel*, arm ding, had mama geen tijd voor je?![]()
"
quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar mag je waarschijnlijk je mede-ouders voor bedanken. Sommige ouders schijnen namelijk de zindelijkheidstraining/toilettraining ook door te moeten zetten in het privétoilet van winkels. Wat resulteert in ondergezeken wc's omdat die kleine kinderen niet kunnen mikken en doortrekknoppen onder de poepsporen omdat de kleine zijn eigen kont nog niet goed af kan vegen omdat de ouders niet helpen maar op dat moment druk zijn met je papieren in het kantoor door te neuzen terwijl de kleine op het toilet zit of zelfs de deur van de winkel naar het kantoor dicht of op slot doen 'voor de privacy' zodat je als winkeleigenaar niet eens meer je eigen kantoor in kunt (!) en meer van die ellende.
Bij ons kwam ook niemand meer op het toilet en al zeker geen mensen kleine kinderen.![]()
Klantvriendelijkheid is allemaal leuk en aardig maar die verdwijnt nogal snel als je voor de zoveelste keer de poep en plas van de muren hebt mogen boenen. Als ik dat wilde was ik wel een kindvriendelijk restaurant begonnen in plaats van een slijterij.
Er komt binnenkort wel een tendens dat winkels weer klantvriendelijker worden. De winkeliers zullen wel moeten, klanten stappen momenteel over op kopen via internet en een winkel geeft nog weinig meerwaarde bij veel producten zoals electronica en muziekverkoop. Als je dan ook nog eens de klanten die wel de moeite nemen te komen (en teveel betalen in vergelijking met internet) toegang tot bijv. een toilet gaat ontzeggen ben je snel een deel van je klanten kwijt en die krijg je niet meer terug.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:36 schreef oh-oh het volgende:
En de mensen maar "zeiken" dat je niet klantvriendelijk bent dan.
Tja.
Met die kraamverzorgster waren we snel klaar!quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:31 schreef p_iglet het volgende:
hahaha dat is niet alleen als mannen staan te verschonen hoor.
D'r wordt over het algemeen van uit gegaan dat mannen geen verstand hebben van zorgtaken.
Dat begint al bij de kraamverzorgster.
"ik zal u eens even leren hoe u een luier om moet doen"
"vandaag zal ik u eens even laten zien hoe u uw kind moet temperaturen"
We hebben vooral heel hard moeten lachen toen. En toen ze vroeg waarom hebben we maar
uitgelegd dat t_igger in zijn leven waarschijnlijk al 10x zoveel luiers verschoont had dan de (onervaren) kraamverzorgster.![]()
Daarbij is het ook nogal afhankelijk van de situatie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja!
Dat hebben wij ook wel es gehad in de cd zaak ...
Na 3 keer denk je idd jammer dan, plas maar in je broek als de volgende komt.
En bij ons moest er altijd iemand mee met die mensen want idd, kantoor en voorraad ed waren door dezelfde deur, die zat niet voor niks op slot.
Dat kan ook niet overal , dat er zomaar een personeelslid van de vloer weg kan.
En de mensen maar "zeiken" dat je niet klantvriendelijk bent dan.
Tja.
Liever een krijsend, gillend en stinkend kind dan sommige volwassenen die zich niet weten te gedragenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo erg hoor. En ik zeg niet dat ouders met kleine kinderen niet mogen hoor. Snap heel goed dat ook die, nee juist die er graag af en toe uit willen.
Neemt niet weg dat ik er wel van mag balen als er aan het tafeltje naast me een krijsend, gillend en stinkend kind zit die dus mijn romantische avondje verziekt.
Mwa, mijn vrouw kan het een stuk beter hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef Pyttpytt het volgende:
En inderdaad niet om de landen daar te verheerlijken, maar Nederland mag best eens wat vaker buiten de deur ideëen op doen. Verschonen kunnen pappa's net zo goed, immers
Even mijn ervaringen:quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:59 schreef t_igger het volgende:
Toch ff klein kickje omhoog!![]()
We waren zaterdag in Madurodam & daar hebben ze dus een verschoon plek in het herentoilet!
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:26 schreef t_igger het volgende:
Als geëmancipeerde pappa verschoon ik Pepijn regelmatig. Ook in openbare toiletten.
Wat mij wel eens stoort is dat er nooit een babyverschoonruimte is in het herentoilet!
Altijd wel in het damestoilet of het invalide toilet.
Nu verschoon ik Pepijn ook gewoon in het damestoilet als ik nergens anders kan verschonen!
Doen meer pappa's dat of laten we dat over aan de mamma's?! Durven jullie niet in het damestoilet te verschonen?!
Ben gewoon benieuwd hoe men hierover denkt!!
Echt?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dan krijg je dus zo'n lesbeau die als ze eerder 60 jaar geboren was voor een zeklere oostenrijkse schilder had kunnen werken ...die mij komt vragen of ik geen vrouw bij me heb om dat even te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |