abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70557571
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ja, we staan ook niet midden in de ruimte te slingeren.
Eh, niet dus? O.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 20:02:27 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70557751
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eh, niet dus? O.
*mental note* nooit gelijktijdig met J. gaan plassen.
pi_70558715
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat vind ik dus echt niet kunnen
Draag eens een alternatief aan dat zou werken in deze situatie (je bent aan het dineren en je kind doet een poep in zijn luier wat gaat stinken en de wc's zijn dusdanig klein dat verschonen geen optie is aldaar). Ben benieuwd met wat voor idee je komt, ik zou het echt niet anders weten. En asociaal ben ik niet, maar je kan moeilijk gaan aandragen dat ik maar moet betalen voor het eten dat ik genoten heb en naar huis moet gaan of naar mijn auto om mijn kind daar maar te verschonen?
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:36:24 #79
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70558932
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:30 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Draag eens een alternatief aan dat zou werken in deze situatie (je bent aan het dineren en je kind doet een poep in zijn luier wat gaat stinken en de wc's zijn dusdanig klein dat verschonen geen optie is aldaar). Ben benieuwd met wat voor idee je komt, ik zou het echt niet anders weten. En asociaal ben ik niet, maar je kan moeilijk gaan aandragen dat ik maar moet betalen voor het eten dat ik genoten heb en naar huis moet gaan of naar mijn auto om mijn kind daar maar te verschonen?
Nee ik ben nog erger. Ik vind dat hele kleine kinderen niet in een restaurant thuishoren. Juist omdat niet iedereen de geur van een versgedraaide babydrol kan waarderen, om nog maar te zwijgen over het gekrijs, gegil en gekwijl.

Nou heb ik me erbij neergelegd dat ook ouders van jonge kinderen weleens uit eten willen en dan niet constant bij de Mac oid maar als je toch een strontluier gaat verschonen als ik daar zit te eten kan ik je beloven dat je mijn rekening erbij krijgt, voordeel is wel dat je dan ook het restant wat nog op mijn bord ligt mee krijgt in een doggybag.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:39:12 #80
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70559027
Of nog beter: je zoekt van tevoren even uit of het restaurant waar je heen wilt een verschoonruimte heeft
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 20:39:41 #81
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70559046

"Hij betaald mijn rekening!"
"Denk het niet mevrouwtje"
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:46:14 #82
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70559302
Naja ik vind het ook echt not done om dat in een restaurant op de vloer te gaan doen hoor.
Geloof dat ik dan echt ff naar de auto zou lopen met die kakluier hoor!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:50:13 #83
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70559480
Bij grote stress verschoon ik in m`n auto. In de kofferbak of op de achterbank. Absoluut niet in een restaurant en al helemaal niet op de vloer van het toilet *huiver*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70559586
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij grote stress verschoon ik in m`n auto. In de kofferbak of op de achterbank. Absoluut niet in een restaurant en al helemaal niet op de vloer van het toilet *huiver*
oh, met een handoek en daaroverheen het verschoningskussentje kom ik een heel eind op een wc vloer, doe het liever ook ergens anders, maar om nu helemaal naar de parkeergarage te lopen (wat minimaal een kwartier kost) gaat mij echt te ver.

En mijn zoon gaat er niet dood van als hij op de grond van een toilet verschoont wordt, hij eet ook af en toe een hap aarde en kattenbrokken als hij de kans krijg, dus tja... handjes wassen en klaar hoor. En 's avonds nog even in bad desnoods.
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:53:41 #85
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70559618
Wat jij wil
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:56:24 #86
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70559731
Toen Linde nog in de kinderwagenbak lag hebben we haar ook wel eens in de kinderwagen verschoond. Kan je dus zo even naar buiten rijden en niks aan de hand (mits niet hartje winter dan he?)

Belachelijk trouwens om te vinden dat ouders met kleine kinderen niet uit eten mogen gaan. Sommigen mensen vinden geloof ik dat je je als ouder de eerste 8 jaar eenzaam moet opsluiten met je kind ofzo... Denk dat ik volgende keer maar eens ga proberen of 1 van de dames met een megawolk parfum mijn restaurantrekening wil betalen wegens stankoverlast
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:58:26 #87
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70559814
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Of nog beter: je zoekt van tevoren even uit of het restaurant waar je heen wilt een verschoonruimte heeft
Dat is nog steeds geen optie voor je?
1 die niet egoïstisch en misschien zelfs ranzig is
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:00:02 #88
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70559874
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:56 schreef Stiemie het volgende:
Toen Linde nog in de kinderwagenbak lag hebben we haar ook wel eens in de kinderwagen verschoond. Kan je dus zo even naar buiten rijden en niks aan de hand (mits niet hartje winter dan he?)

Belachelijk trouwens om te vinden dat ouders met kleine kinderen niet uit eten mogen gaan. Sommigen mensen vinden geloof ik dat je je als ouder de eerste 8 jaar eenzaam moet opsluiten met je kind ofzo... Denk dat ik volgende keer maar eens ga proberen of 1 van de dames met een megawolk parfum mijn restaurantrekening wil betalen wegens stankoverlast
Dat vind ik net zo erg hoor. En ik zeg niet dat ouders met kleine kinderen niet mogen hoor. Snap heel goed dat ook die, nee juist die er graag af en toe uit willen.
Neemt niet weg dat ik er wel van mag balen als er aan het tafeltje naast me een krijsend, gillend en stinkend kind zit die dus mijn romantische avondje verziekt.
[b]AirwiN schreef [/b]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 21:03:26 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70560017
Toen ik kortgeleden stelde dat ik mijn kinderen alleen meeneem naar restaurants met faciliteiten voor kinderen, werd ik verkettert. Zo leerde die kinderen nooit hoe je je in een restaurant moet gedragen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:03:40 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70560032
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat vind ik net zo erg hoor. En ik zeg niet dat ouders met kleine kinderen niet mogen hoor. Snap heel goed dat ook die, nee juist die er graag af en toe uit willen.
Neemt niet weg dat ik er wel van mag balen als er aan het tafeltje naast me een krijsend, gillend en stinkend kind zit die dus mijn romantische avondje verziekt.
Ja ach, een ander kan zich mss wel eens ergeren aan het harde geblaat aan een ander tafeltje.

Maar goed, dat was ook het onderwerp niet. Daar zijn al genoeg topics over geweest!
pi_70560043
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat is nog steeds geen optie voor je?
1 die niet egoïstisch en misschien zelfs ranzig is
Natuurlijk wel, ik heb het ook maar 1 keer meegemaakt en kwam er pas tijdens het eten en die poepluier achter dat het toilet zo smal was dat ik mijzelf niet eens kon omdraaien.

Ik eet vaak in dezelfde restaurants en daar kan het prima, daar leer je ook wel rekening mee houden (onbewust). Maar het kan gebeuren en ik geef het hier als voorbeeld naar aanleiding van de openingspost.
Het is in 2 jaar tijd maar 1 keer voorgekomen en nu mijn zoon wat ouder is gaat het ook makkelijker (meneer kan blijven staan bijvoorbeeld en dan kan het ook in een krapper toilet).

Jullie denken nu dat ik dit wekelijks doe ofzo en dat is niet zo
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:05:15 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70560092
Ja hoor daar mag je van mij best van balen. Ik baal ook wel eens van andere restaurantgangers. Al dan niet met kinderen
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:06:25 #93
176471 oh-oh
pi_70560134
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:52 schreef willempjewever het volgende:

[..]

oh, met een handoek en daaroverheen het verschoningskussentje kom ik een heel eind op een wc vloer, doe het liever ook ergens anders, maar om nu helemaal naar de parkeergarage te lopen (wat minimaal een kwartier kost) gaat mij echt te ver.

En mijn zoon gaat er niet dood van als hij op de grond van een toilet verschoont wordt, hij eet ook af en toe een hap aarde en kattenbrokken als hij de kans krijg, dus tja... handjes wassen en klaar hoor. En 's avonds nog even in bad desnoods.
Volgens mij kies je gewoon expres restaurants uit die onbereikbaar en kindonvriendelijk zijn zodat je poepluiers kan verschonen in de eetzaal!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:07:08 #94
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70560162
Overigens ga je als ouders met kleine kinderen toch vaak eten bij kindvriendelijkere restaurants met bv een kinderstoel en daar is vaak ook wel rekening met verschonen gehouden
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 21:07:11 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70560165
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Volgens mij kies je gewoon expres restaurants uit die onbereikbaar en kindonvriendelijk zijn zodat je poepluiers kan verschonen in de eetzaal!
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:03 schreef willempjewever het volgende:

ik heb het ook maar 1 keer meegemaakt
Blijft altijd moeilijk... lezen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:08:22 #96
176471 oh-oh
pi_70560205
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[..]

Blijft altijd moeilijk... lezen.
Hij postte terwijl ik typte hoor, bijdehandje...
Overigens deed ie wel of ie t wekelijks deed.
Nu blijkt ie t een keer gedaan te hebben.
( Groucho Marx )
pi_70560385
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:08 schreef oh-oh het volgende:
In winkels wel , maar niet in restaurants. Staat inderdaad wat onduidelijk op de vorige pagina.

Iemand vroeg ook hier ergens hoe het in Scandinavie is geregeld en ik kan uit ervaring zeggen: een stuk beter. Bijna overal mogelijkheden (ook in winkels) en in de trein is het helemaal top. Daar heb je zelfs voor de kids speelhoeken en ballenbakken. Je zoon/dochter wil nooit meer met je in de auto zitten als hij/zij een keer daar in de trein heeft mogen spelen

In Nederland kan je gelukkig wel goed terecht bij de grotere warenhuizen die hierop zijn ingesteld en die snel vanaf overal in de binnenstad wel bereikbaar zijn. Maar vooral de kleinere eettentjes zoals broodjeshuizen bieden wel kinderstoelen e.d. aan, maar geen verschoningsruimtes en dat vind ik echt niet kunnen. Wel profiteren van ouders met kids (met bijv. kindermaaltijden etc.) en geen toiletmogelijkheden voor de kleine kids bieden, een vreemde zaak terwijl het in een vierkante meter is op te lossen met een unit aan de muur.
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Toen ik kortgeleden stelde dat ik mijn kinderen alleen meeneem naar restaurants met faciliteiten voor kinderen, werd ik verkettert. Zo leerde die kinderen nooit hoe je je in een restaurant moet gedragen.
Als we straks 2 kinderen hebben zal ik zeker naar kindvriendelijke restaurants gaan, scheelt in iedergeval een hoop stress en gezeur. Enige nadeel is dat ze daar meestal alleen patat e.d. aanbieden aan je kinderen en ik het fijner zou vinden als ze kiezen voor een mootje zalm of een biefstukje, maarja, dat is ijdele hoop met mijn zoon die alleen maar eten uit potjes en hamburgers wil momenteel, maar dat is hopelijk een fase in zijn peuterpuberteit

[ Bericht 41% gewijzigd door willempjewever op 01-07-2009 21:21:44 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 21:20:11 #98
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70560649
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hij postte terwijl ik typte hoor, bijdehandje...
Nu blijkt ie t een keer gedaan te hebben.
3 minuten tikken op 2 regeltjes?
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:25:49 #99
176471 oh-oh
pi_70560848
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

3 minuten tikken op 2 regeltjes?
Yeps, ik werd ff afgeleid.
Blijf je nu overal waar je me tegenkomt op me inhakken?
( Groucho Marx )
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 21:26:18 #100
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70560866
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:25 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Yeps, ik werd ff afgeleid.
Blijf je nu overal waar je me tegenkomt op me inhakken?
Eh je denkt dat ik weet wie je ben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')