Ik zou het graag willen, maar als er bv kauwgomballen getrakteerd worden, dan kan ik het gewoon niet verbieden. Wel verbied ik ze om er mee te rennen o.i.d.quote:Op donderdag 2 juli 2009 04:01 schreef Pacmaniac het volgende:
Verantwoording van de ouders / leerkrachten . Zelf zou ik die dingen verbieden als ik leraar zou zijn.
Ja das ook mijn idee, maar Suus vind het dus heerlijk?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind kauwgom gewoon helemaal niets, ik vind het een vreselijk gezicht dat herkauwen...
Pfff ja, dat lijkt me dus echt super engquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:56 schreef Ynske het volgende:
Bij ons op de basisschool is een kind uit t klimrek gevallen met zo'n ding in de mond dat de keel inschoot.
n 8e-groeper was er toen op tijd bij (kinderehbo) en heeft m eruit gehaald.
daarna was t verboden op school, niet verwonderlijk overigens
Trakteren ook gewoon verbieden , levensgevaarlijk die dingen rennend of zittend .quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen, maar als er bv kauwgomballen getrakteerd worden, dan kan ik het gewoon niet verbieden. Wel verbied ik ze om er mee te rennen o.i.d.
Maar als je pinda's verbiedt, dan moet je toch ook al die andere kleine snoepjes verbieden?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:33 schreef Rewimo het volgende:
Hier tot 6 jaar geen kauwgom en geen pinda's. En niet lopen met een lolly (dat geldt nog steeds).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |