abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70563740
Ik vroeg me af of vrouwen gedurende de hele zwangerschap normaal kunnen lopen, met name wanneer ze bijna moeten bevallen dus tegen de 9e maand aan.. De reden dat ik die vraag stel is dat ik vandaag een vrouw zag, zwanger, en ze liep alsof ze O benen had of in haar reet was ge..bliepppp.. if you know what I mean..
Of horen vrouwen de laatste weken alleen maar te liggen.
pi_70563937
Dat hangt van de zwangere vrouw af. Mijn vriendin was bijna 25 kilo aangekomen (en ze woog 65). Op het eind was knap lopen er niet meer bij natuurlijk.

Maar een vriendin van mij had een klein buikje zelf bij een week overtijd. En die kon nog breakdancen volgens mij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2009 22:49:05 ]
pi_70563998
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:48 schreef TheFrankey het volgende:
Dat hangt van de zwangere vrouw af. Mijn vriendin was bijna 25 kilo aangekomen (en ze woog 65). Op het eind was knap lopen er niet meer bij natuurlijk.

Maar een vriendin van mij had een klein buikje zelf bij een week overtijd. En die kon nog breakdancen volgens mij
OK dus het kan ook te maken hebben met het feit of het wel of geen zware (kg) baby is.
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2009 @ 22:50:18 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70564015
ik heb in de laatste week de avondvierdaagse gelopen.
drie dagen van de vier dan
kind werd op de laatste dag geboren.
pi_70564059
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb in de laatste week de avondvierdaagse gelopen.
drie dagen van de vier dan
kind werd op de laatste dag geboren.
wow dat is best knap van je..
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 22:52:04 #6
5428 crew  miss_sly
pi_70564082
Het is niet alleen afhankelijk van hoeveel de vrouw is aangekomen, maar zoveel extra kilo's maken het niet gemakkelijker. Verder krijg je last van verweking, waardoor je ook minder soepel wordt en kun je last hebben van bekkeninstabiliteit en bandenpijn. Allemaal dingen die het lopen bepaald minder prettig en gemakkelijk maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2009 @ 22:55:41 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70564238
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:51 schreef matarazi het volgende:

[..]

wow dat is best knap van je..
hij is zelfs op de tijd geboren dat de laatste avond van start ging. (6 uur 's avonds)
pi_70564297
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kind was 2 weken te laat.
ik dacht dattie er allang uit zou zijn, vandaar dat ik ingeschreven had.
hehehehe dat kind dacht 3 dagen avondvierdaagse is me teveel ik kom er nu gewoon uit..
pi_70564696
Onvoorstelbaar, dat van die avondvierdaagse, haha. Ik ben nu 26 weken zwanger en ik heb nu al moeite met lopen. Vraag me soms af hoe ik die 40 weken vol moet maken.
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:08:00 #10
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70564713
Ik zat met 27 weken zwangerschap in een rolstoel omdat ik geen stap meer kon verzetten. Bekkeninstabiliteit
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70564780
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:07 schreef _Floddertje_ het volgende:
Onvoorstelbaar, dat van die avondvierdaagse, haha. Ik ben nu 26 weken zwanger en ik heb nu al moeite met lopen. Vraag me soms af hoe ik die 40 weken vol moet maken.
misschien is het verstandig om vaker te gaan lopen, als je zegmaar heel weinig loopt en je moet opeens een stuk gaan lopen en dan zal dan opeens vet moeilijk gaan. als je vaker loopt dan ben je het gewend en zul je er niet zoveel last van hebben.. je moet dus gewoon dagelijks bewegen met die beentjes..
pi_70564824
Ik kon vanaf de 16 weken al bijna niet meer lopen soms.
Daarna werd het erger en erger. Ook bekkeninstabiliteit.
pi_70565326
Schijnt ook af te hangen van het feit hoe laag je buik zit (vanaf dat de baby ingedaald is, zit 'ie nog een pak lager)
Ik hoor bij de gelukkige vrouwen die geen last hebben van hun bekken en heb dus bij beide keer tot het einde flinke afstanden kunnen stappen, zonder te "pinguinnen"
pi_70565520
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef Iksje het volgende:
Schijnt ook af te hangen van het feit hoe laag je buik zit (vanaf dat de baby ingedaald is, zit 'ie nog een pak lager)
Ik hoor bij de gelukkige vrouwen die geen last hebben van hun bekken en heb dus bij beide keer tot het einde flinke afstanden kunnen stappen, zonder te "pinguinnen"
ik wist niet dat er een woord voor bestond , maar pinguinnen beschrijft duidelijk wat ik in het voorbeeldje in de OP wilde aangeven.
pi_70567131
Luc was met 28 weken al helemaal ingedaald en met 37 +4 geboren, maar tot het einde rende ik de trap og op om het zo maar te zeggen, geen problemen mee.

Alleen met dat hete weer vorige zomer (lees, een week lang 30 graden) liep ik lastiger door het vocht in mn enkels, maar dat was het ook. Wel had ik vanaf 30 weken ONTZETTENDE pijn in mn rug omdat er een zenuw klem zat, had er echter alleen last van als ik lag en moest opstaan, dan verging ik vd pijn.

Na de bevalling was het ook gelijk weg, ik voelde een soort knap in mn rug en getintel en weg was het.
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:01:23 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70570991
Ik ben nog niet overdreven veel aangekomen maar heb wel een flinke buik. En dat hangt allemaal aan de banden en spieren daar voor.
En geloof me... of je wil of niet, je kan niet anders dan raar lopen.
Ik draai tegenwoordig niet met mijn kont maar met mijn buik. Die gaat echt van links naar rechts.
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:03:41 #17
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70571040
Ik heb mijn hele zwangerschap op mijn blokhakken gelopen, ging ook op mijn hakken naar het ziekenhuis om te bevallen.
Wel had ik af en toe dat het kind de finale van een WK of EK aan het nadoen was in mijn buik, dan moest ik echt even gaan zitten want die schopte gewoon het evenwicht eruit.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Jubileum moderator donderdag 2 juli 2009 @ 09:04:10 #18
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70571047
Weet je wat het ook is, er ligt ineens een enorm gewicht op je bekkenbodem, en je bekken wordt ook nog eens uitelkaar geduwd door dat koppie wat daar ligt. Dan kan je haast niet anders dan wijdbeens gaan lopen.
Als je zwangere vrouwen al raar vind lopen.... moet je eens 1 dag na de (natuurlijke) bevalling kijken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:05:24 #19
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70571079
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Lois het volgende:
Weet je wat het ook is, er ligt ineens een enorm gewicht op je bekkenbodem, en je bekken wordt ook nog eens uitelkaar geduwd door dat koppie wat daar ligt. Dan kan je haast niet anders dan wijdbeens gaan lopen.
Als je zwangere vrouwen al raar vind lopen.... moet je eens 1 dag na de (natuurlijke) bevalling kijken
Haha ja ik weet nog dat ik toen gewoon werd ingehaald door bejaarde mensen met rollator. Over een stukje van normaal 5 minuten deed ik toen 3 kwartier.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_70574194
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Haha ja ik weet nog dat ik toen gewoon werd ingehaald door bejaarde mensen met rollator. Over een stukje van normaal 5 minuten deed ik toen 3 kwartier.
Same story hier.
Uit bed rollen ziet er helemaal charmant uit.
Met name opstartpijn is ook erg vervelend na een tijdje lopen wordt het gewaggel idd iets beter.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:33:45 #21
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70574911
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:06 schreef Urla het volgende:

[..]

Same story hier.
Uit bed rollen ziet er helemaal charmant uit.
Met name opstartpijn is ook erg vervelend na een tijdje lopen wordt het gewaggel idd iets beter.
Ik kon niet rollen had zo'n pijn in mijn borsten en die waren zo enorm groot geworden (FF) dat het gewoon pijn deed als er ook maar iets was dat in aanraking kwam met een borst. Ik heb ook 2 dagen zittend geslapen in mijn hele fijne schommelstoel
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_70578315
Ik heb de dag voor de bevalling nog een middagje meubelboulevard gedaan. Zeker 3 uur gelopen. Maar ik had ook weinig last en maar 7 kilo aangekomen.

Maar sommige dagen liep ik wel net even iets anders. Meer waggelend, omdat je banden verslapen in je bekken is het iets minder stevig dan normaal. Dus ga je als een eendje lopen
En dan hield ik het ook minder lang vol. Verschilde echt per dag.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 05:16:31 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_70600897
Ik waggel ook als ik niet zwanger ben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70605112
Ik heb ook gewaggeld maar misschien ligt dat eraan dat ik er twee tegelijk droeg.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  maandag 6 juli 2009 @ 23:58:50 #25
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70724424
Ik heb de eerste keer heel lastig gelopen, een bekkenbreuk die nooit goed hersteld was en dus behoorlijk pijnlijk was, veel vocht vasthouden ruim 13 liter dus alles deed me pijn.
De tweede zwangerschap in het begin een paar keer gekraakt en de verdere zwangerschap weinig last ondervonden al was de vierdaagse me toch echt teveel geweest
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')