OK dus het kan ook te maken hebben met het feit of het wel of geen zware (kg) baby is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:48 schreef TheFrankey het volgende:
Dat hangt van de zwangere vrouw af. Mijn vriendin was bijna 25 kilo aangekomen (en ze woog 65). Op het eind was knap lopen er niet meer bij natuurlijk.
Maar een vriendin van mij had een klein buikje zelf bij een week overtijd. En die kon nog breakdancen volgens mij
wow dat is best knap van je..quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb in de laatste week de avondvierdaagse gelopen.
drie dagen van de vier dan
kind werd op de laatste dag geboren.
hehehehe dat kind dacht 3 dagen avondvierdaagse is me teveel ik kom er nu gewoon uit..quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kind was 2 weken te laat.
ik dacht dattie er allang uit zou zijn, vandaar dat ik ingeschreven had.
misschien is het verstandig om vaker te gaan lopen, als je zegmaar heel weinig loopt en je moet opeens een stuk gaan lopen en dan zal dan opeens vet moeilijk gaan. als je vaker loopt dan ben je het gewend en zul je er niet zoveel last van hebben.. je moet dus gewoon dagelijks bewegen met die beentjes..quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:07 schreef _Floddertje_ het volgende:
Onvoorstelbaar, dat van die avondvierdaagse, haha. Ik ben nu 26 weken zwanger en ik heb nu al moeite met lopen. Vraag me soms af hoe ik die 40 weken vol moet maken.
ik wist niet dat er een woord voor bestondquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:23 schreef Iksje het volgende:
Schijnt ook af te hangen van het feit hoe laag je buik zit (vanaf dat de baby ingedaald is, zit 'ie nog een pak lager)
Ik hoor bij de gelukkige vrouwen die geen last hebben van hun bekken en heb dus bij beide keer tot het einde flinke afstanden kunnen stappen, zonder te "pinguinnen"
Haha ja ik weet nog dat ik toen gewoon werd ingehaald door bejaarde mensen met rollator. Over een stukje van normaal 5 minuten deed ik toen 3 kwartier.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:04 schreef Lois het volgende:
Weet je wat het ook is, er ligt ineens een enorm gewicht op je bekkenbodem, en je bekken wordt ook nog eens uitelkaar geduwd door dat koppie wat daar ligt. Dan kan je haast niet anders dan wijdbeens gaan lopen.
Als je zwangere vrouwen al raar vind lopen.... moet je eens 1 dag na de (natuurlijke) bevalling kijken
Same story hier.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha ja ik weet nog dat ik toen gewoon werd ingehaald door bejaarde mensen met rollator. Over een stukje van normaal 5 minuten deed ik toen 3 kwartier.
Ik kon niet rollen had zo'n pijn in mijn borsten en die waren zo enorm groot geworden (FF) dat het gewoon pijn deed als er ook maar iets was dat in aanraking kwam met een borst. Ik heb ook 2 dagen zittend geslapen in mijn hele fijne schommelstoelquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:06 schreef Urla het volgende:
[..]
Same story hier.![]()
Uit bed rollen ziet er helemaal charmant uit.
Met name opstartpijn is ook erg vervelend na een tijdje lopen wordt het gewaggel idd iets beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |