quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef snoopy het volgende:
Deze is helemaal brutaal
[OUD] Update-topic
Het moet Marien Kobus zijn.quote:07 juni 2009: Marijn Kobus, zoon van Oeke
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:50 schreef oeke het volgende:
Officieel heet hij Marien Kobus, de eerste naam is een vernoeming naar mijn 95 jarige opa, maar we noemen hem Kobus!
Ik snap überhaupt niet waarom iedereen dat zo nodig in zijn active topics moet hebben. Het topic is toch juist sticky zodat het makkelijk te vinden is...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zo... de bezem is door het topic gehaald, hoe begrijpelijk ook ook, wij modjes doen er net zo hard aan mee, maar tvp' s zijn in dit topic echt niet wenselijk. Voor we het weten staan er 150 tvp' s op 300 posts ofzo.
Dus halen we ze vanaf nu gewoon allemaal weg hier. Zorgen dat je dus een nieuwtje te posten hebt als je dit topic in je AT wil krijgen.
Ik kan het wel begrijpen, ik kijk eerst in My Active Topics en daarna pas in OUD. Dus als ik de Update topic in de MAT heb, zie ik sneller of er groot nieuws is!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom iedereen dat zo nodig in zijn active topics moet hebben. Het topic is toch juist sticky zodat het makkelijk te vinden is...
Ja, maar dat geldt sowieso voor zo ongeveer alle topics...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom iedereen dat zo nodig in zijn active topics moet hebben. Het topic is toch juist sticky zodat het makkelijk te vinden is...
Ja maar als iedereen alle topics in MyActive topics heeft staan, heb je daar zoveel staan dat je het overzicht nog kwijtraakt. Kun je net zo goed in de topiclijst kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, ik kijk eerst in My Active Topics en daarna pas in OUD. Dus als ik de Update topic in de MAT heb, zie ik sneller of er groot nieuws is!
True, true, maar toch is het wel net een beetje makkelijkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen alle topics in MyActive topics heeft staan, heb je daar zoveel staan dat je het overzicht nog kwijtraakt. Kun je net zo goed in de topiclijst kijken
Bij mij ook hoor! Behalve op mijn werk dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Sugar het volgende:
Bij mij is het zelfs mijn startpagina.![]()
En op mijn iPhone ook directe link naar MyAT.
Even totaal offtopic, kun jij op je iPhone dan andere dingen instellen als op je computerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Sugar het volgende:
Bij mij is het zelfs mijn startpagina.![]()
En op mijn iPhone ook directe link naar MyAT.
ik kom nooit buiten OUDquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt sowieso voor zo ongeveer alle topics...
Mensen die tvp'en in de SC...waarom in godsnaam... je opent FOK, je opent OUD en dan tadaaaaaaaaa, keurig op een rijtje de SC, Z&G, streepjes, babietjes, peuters, weetikveel... echt hoe moeilijk is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |