hoi ik ben een alleenstaande moeder van 26 met een zoon van bijna 3 en er is er 1 op komst.
ik werk al 7 jaar nu middels partime bij een werkgever, maar wil dolgraag thuis zijn bij mijn
kinderen omdat ik het gevoel heb dat ik teveel misloop en ben ook niet echt te spreken over het kinderdagverblijf wat 1 van de beste zou moeten zijn in mijn regio.
ik zie de regels en de inkomsten van de bijstand niet echt zo zitten omdat ik met schulden zit.
vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar thuiswerk.
ik ben eigenlijk net begonnen maar had in minder dan een week tijd 400 euro bij elkaar.
hoe kan dit.
er zijn amerikaanse bedrijven die mails naar je sturen als je je aanmeld bij hun je hoeft ze alleen maar te openen voor een paar seconde het is gewone reclame voor verdiensten maar dan voor andere bedrijven.
je klikt gewoon je mail van je bedrijf aan opent deze ,en vervolgens kun je deze verkleinen zodat ie niet meer in beeld is zodat je er niet verplicht naar zit te kijken en verder kunt met andere zaken.
voor de mail en deze zo'n 30 seconde geopend te houden verdien je 10 dollar per stuk je ontvangt er tot 12 per bedrijf dus dat is 120 dollar per dag,je kunt erbij ook nog op banners klikken in je account dit hoeft niet maar ook hier verdien je vanaf 10 dollar mee. ook kun je er voor kiezen om leden aan te brengen hiervoor krijg je bij level 1 dus 1 lid al 20% verdiensten ( refferals heet dit )
ow ja en je verdient gelijk al met je aanmelding zo'n 60 dollar bij bijvoorbeeld depacco om er maar 1 te noemen krijg je er 100 dollar voor. uitbetaling onder andere via paypal dus lekker vertrouwd.
dus je hebt op deze manier goed betaald werk je bent er 10 minuten per dag aan kwijt,geen bijstand en je bent bij je kinderen.
geheel gratis en vrijblijvend je kunt het dus alleen bij de mails houden en je kunt ermee stoppen waneer je wilt.
en voor sommige moeders is dit de ideale oplossing je hoeft niet meer op je vent en zijn allementatie te wachten.
intresse kom dan naar
www.bianca83.fok.nl en klik op de amerikaanse link of links eigen keuze
de namen zijn depacco deze is een persoonlijke aanrader
silvana mails ook een tip
powermails
sweet mails
euromails en
green horse
het is direct thuiswerk dus veel plezier.
hoop jullie zo een beetje geholpen te hebben.
groetjes bianca
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeen op 09-06-2009 13:24:02 ]