ja! die moet ik ook nog zienquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, vertel even hoe het was! Ik wil die ook zien
Ik kan mij niet herinneren dat ik om die mening hebt gevraagd. Maar goed, als je dat wil moet je dat inderdaad doen alleen is het dan wel fijn als er daadwerkelijk wordt gelezen wat ik post, in plaats van aannames te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je ook zelf weten, maar we zitten hier op een openbaar forum en dan mag ik er toch m'n mening over geven?.
Anders ga je je PMS even elders afreagerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik om die mening hebt gevraagd. Maar goed, als je dat wil moet je dat inderdaad doen alleen is het dan wel fijn als er daadwerkelijk wordt gelezen wat ik post, in plaats van aannames te doen.
ik wil vanavond naar de biosquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
Mootje, ik ga morgen naar Angels & Demons, dus ik wil je wel laten weten hoe hij was? Of ga je ook morgenavond?
Ik vind het suf om iets dat goedkoper is en tijd bespaard decadent te noemen.. En dat heb ik al twee, drie keer uitgelegd. Overigens heb ik pas eenmaal besteld op albert.nl en wandel ik dagelijks de AH binnen.. Dus het klopt sowieso niet wat je zegt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders ga je je PMS even elders afreageren.
En als je op een openbaar forum post, dan kan het wel eens voorkomen dat mensen ongevraagd hun mening geven. Ik lees gewoon dat jij bij Albert bestelt en ik denk: "Waar is dat nou voor nodig?". Hoef je niet meteen zo gepikeerd te reageren hoor.
Nou dan heb ik een incident uitvergroot, excusez-moi, maar ik heb je wel vaker over Albert zien posten en bovendien volg ik niet ieders wandelgangen hier nauwkeurig, dus dan kan men wel eens tot overhaaste conclusies komen. Maar hoe dan ook blijf ik bestellen bij Albert.nl decadent vinden, tenzij je een feestje hebt of minder valide / bejaard bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het suf om iets dat goedkoper is en tijd bespaard decadent te noemen.. En dat heb ik al twee, drie keer uitgelegd. Overigens heb ik pas eenmaal besteld op albert.nl en wandel ik dagelijks de AH binnen.. Dus het klopt sowieso niet wat je zegt.
De benodigde vooropleiding is niet locatie-specifiek, maar opleidingsspecifiekquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef P.F het volgende:
Mo, in Amsterdam heb je HBO niveau voor de politieschool nodig waar in de rest van het land MBO niveau nodig is. Waarschijnlijk wil je toch niet verhuizen, maar ik dacht, ik zeg het even..
Dit is alleen wel de Politieacadamie en niet de -school.quote:De initiële opleidingen van de Politieacademie zijn bedoeld voor mensen die starten met een baan bij de politie. Deze basisopleidingen zijn van verschillend niveau, variërend van mbo (niveau 2,3 en 4) tot hbo en wetenschappelijk onderwijs.
Een vriend van mij zit nu in het derde jaar, volgens hem heb je in Amsterdam HBO nodig waarvoor je in de rest van het land MBO nodig hebt.. Ik kan het nog wel even precies navragen, maar dat waren in ieder geval zijn woorden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De benodigde vooropleiding is niet locatie-specifiek, maar opleidingsspecifiek
[..]
Dit is alleen wel de Politieacadamie en niet de -school.
Ik vond hem zelf echt superleukquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.lux-nijmegen.nl/film/allefilms/departures
iemand deze film al gezien?
vind doorgaans aziatisch gesproken films wat 'irritant'maar het verhaal klinkt goed?
Prima. Maar ik zou het fijn vinden als jij voortaan mijn eventuele lichamelijke/geestelijke gesteldheid er buiten laat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dan heb ik een incident uitvergroot, excusez-moi, maar ik heb je wel vaker over Albert zien posten en bovendien volg ik niet ieders wandelgangen hier nauwkeurig, dus dan kan men wel eens tot overhaaste conclusies komen. Maar hoe dan ook blijf ik bestellen bij Albert.nl decadent vinden, tenzij je een feestje hebt of minder valide / bejaard bent.
Kunnen we het hier nu bij laten verder?
ik ga dan ook een MBO opleiding doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef P.F het volgende:
Mo, in Amsterdam heb je HBO niveau voor de politieschool nodig waar in de rest van het land MBO niveau nodig is. Waarschijnlijk wil je toch niet verhuizen, maar ik dacht, ik zeg het even..
Als jij dan niet meteen zo kribbig reageert, deal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Prima. Maar ik zou het fijn vinden als jij voortaan mijn eventuele lichamelijke/geestelijke gesteldheid er buiten laat.
Heeft die vriend van jou een havo-diploma of een HBO diploma als toegangsbewijs nodig gehad voor die school?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Een vriend van mij zit nu in het derde jaar, volgens hem heb je in Amsterdam HBO nodig waarvoor je in de rest van het land MBO nodig hebt.. Ik kan het nog wel even precies navragen, maar dat waren in ieder geval zijn woorden.
Hij had er havo voor nodig. Hij heeft havo gedaan en wat certificaten vwo. Een vriendin van hem gaat dezelfde opleiding doen in Gooi en Vechtstreek zij heeft volgens mij een onafgemaakte MBO opleiding of een particuliere MBO opleiding.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heeft die vriend van jou een havo-diploma of een HBO diploma als toegangsbewijs nodig gehad voor die school?
Mijn neef begint er nu aan, volgens mij is dat HBO-niveau maar die school zit niet in Amsterdam.
Vanavond: voedselveiligheid markeren en samenvatten. Onderzoeksverslag afmaken. Dineren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Puik! nog leuke plannen voor vanavond/het weekend?
klinkt niet heel leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Vanavond: voedselveiligheid markeren en samenvatten. Onderzoeksverslag afmaken. Dineren.
In het weekend: Analyse schrijven, aantal tentamens leren.
Niet echt specifieke leuke dingen. En jij?
Morgen kom ik een beschuitje met muisjes etenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Trots en vervuld van blijdschap ontvingen wij zojuistoven
![]()
En nu even de stad in om de júiste gasslang te halen.
Yeah, uit de oven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Morgen kom ik een beschuitje met muisjes eten![]()
.
quote:Wat is hij mooi!
Kom dan kijken, hij is prachtig!
Kijk maar, vanuit deze hoek.
Een mannenoven, niet zo truttig als de vorige.
Er kunnen twee pannen naast elkaar.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:49 schreef Laureline het volgende:
en verder probeer ik het dan een beetje XM-erig te doen met veel salade vanavond.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
20.30 draait Angels & Demons, in het 'gewone-plebs-bioscoopje', maar ik ben bang dat de film tegenvalt na het boek
Oeh lekker. Nu heb ik ook zin in pastaquote:
Is toch ook lekker? Als je van soep houdt that isquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh lekker. Nu heb ik ook zin in pasta![]()
Groentensoep met stokbrood en kruidenboter it is for me, though!
Mhehehehehe. Nou, dat is het geval gelukkigquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is toch ook lekker? Als je van soep houdt that is.
Ach, ik heb toen ik net zwanger was van de jongste hardop gezegd dat ik er niet zo blij mee was (nu wel hoor! Voor de duidelijkheid). Mijn god, ze waren in shockquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe...
Er zijn vast medestanders, alleen is OUD misschien niet helemaal het beste subforum om die te vinden.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, ik heb toen ik net zwanger was van de jongste hardop gezegd dat ik er niet zo blij mee was (nu wel hoor! Voor de duidelijkheid). Mijn god, ze waren in shock
Ach, welkome afwisseling op het knufkusjekroel-gehalte daar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
het is echt de eierstokken-gestapo daar![]()
Maargoed, 't topic had ook niet echt geopend moeten worden natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |