Morgen kom ik een beschuitje met muisjes etenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Trots en vervuld van blijdschap ontvingen wij zojuistoven
![]()
En nu even de stad in om de júiste gasslang te halen.
Yeah, uit de oven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Morgen kom ik een beschuitje met muisjes eten![]()
.
quote:Wat is hij mooi!
Kom dan kijken, hij is prachtig!
Kijk maar, vanuit deze hoek.
Een mannenoven, niet zo truttig als de vorige.
Er kunnen twee pannen naast elkaar.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:49 schreef Laureline het volgende:
en verder probeer ik het dan een beetje XM-erig te doen met veel salade vanavond.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
20.30 draait Angels & Demons, in het 'gewone-plebs-bioscoopje', maar ik ben bang dat de film tegenvalt na het boek
Oeh lekker. Nu heb ik ook zin in pastaquote:
Is toch ook lekker? Als je van soep houdt that isquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh lekker. Nu heb ik ook zin in pasta![]()
Groentensoep met stokbrood en kruidenboter it is for me, though!
Mhehehehehe. Nou, dat is het geval gelukkigquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is toch ook lekker? Als je van soep houdt that is.
Ach, ik heb toen ik net zwanger was van de jongste hardop gezegd dat ik er niet zo blij mee was (nu wel hoor! Voor de duidelijkheid). Mijn god, ze waren in shockquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe...
Er zijn vast medestanders, alleen is OUD misschien niet helemaal het beste subforum om die te vinden.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, ik heb toen ik net zwanger was van de jongste hardop gezegd dat ik er niet zo blij mee was (nu wel hoor! Voor de duidelijkheid). Mijn god, ze waren in shock
Ach, welkome afwisseling op het knufkusjekroel-gehalte daar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
het is echt de eierstokken-gestapo daar![]()
Maargoed, 't topic had ook niet echt geopend moeten worden natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |