Nee, spam-topic en die TS had haar 06 gepost. Dat werd vervolgens gebruikt door anderen om op sites overal de "bel mij"-optie in te gaan vullenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat was de strekking? Iedereen ging haar bellen?
Veel slechter? Nee. Wel wat calorierijkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP...
Zou een wrap met avocado en kikkererwten eigenlijk veel slechter zijn als lunch dan brood met pindakaas? Qua voedingsstoffen lijkt het me in elk geval beter dan de hele dag alleen maar brood, of niet?
Duitsland. HiSpeed zuigt big time. Mijn bestemming staat er niet bij en ik moet dus telefonisch boeken of op het station, maar net als de vorige keer dat ik daar een uur had staan wachten lag het systeem plat. Eerst m'n reisgegevens opgezocht op DB.de en op de NS site gekeken wat het zou kosten als ik naar het dichtstbijzijnde bij HiSpeed bekende station zou reizen en een apart retourtje voor het laatste deel, daar kwam ik uit op 125 euro. De NS mevrouw wist me eerst te vertellen dat het niet goedkoper kon dan 170 euro (+10 euro boekingskosten, grmble, ik snap waarom je niet alles kunt boeken).quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij NS HiSpeed? Ik kan daar echt níet mee omgaan.. Laatst uit pure wanhoop maar 2 losse enkeltjes gekocht, omdat de site dat wel aankon, en toen bleek dat nog een heel stuk goedkoper te zijn dan een retourtje ook.
Waar ga je heen?.
Misschien moet je eens komen eten als hij er wèl is... Met de eventuele meet schop ik hem de deur uit (nou ja, eerlijkgezegd denk ik dat hij zelf dekking zoektquote:
Da's waar ja, maar misschien als je 1 wrap neemt en daar flink wat vulling in stopt...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Veel slechter? Nee. Wel wat calorierijkerWraps zijn stiekeme calorieenbommen!
Geinige combi, wel
Er zitten heel veel kcal in, daarom eet ik ze niet zo vaak. Ze zijn wel lekkerquote:
Uit m'n hoofd: die middelgrote (eigenlijk best kleine) waarvan er 8 in een pak zitten zijn bij AH huismerk 130 kcal per stuk, de grotere waar er 6 van in zitten zijn 195.quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een TT in de trant van 'met Mini-Moblo's' leuker gevonden
* Viking84 rent hard weg om naar de bieb te gaan
Die slaan we meteen op!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef kwakveense het volgende:
de treinreiswinkel is ideaal! hebben vast ook wel een website....
Ach joh, kip is dan weer hartstikke mager.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
ja? Heb daar nog nooit op de verpakking van gekeken eigenlijkjemig!
de trek in kipwraps vanavond ontgaat me spontaan
Lijkt me leuk en lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien moet je eens komen eten als hij er wèl is... Met de eventuele meet schop ik hem de deur uit (nou ja, eerlijkgezegd denk ik dat hij zelf dekking zoekt).
Hihi.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihi.
En toch zie ik het zó voor me: een Mini-Mo met blonde staartjes die zit te spelen op de grond.
Slikquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik zit net die rekening te bekijken. Schoonmaakkosten van 56.000 euro
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
En schoon dat het was!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef Houzer het volgende:
DaD ik heb gedroomd over je benen.
Groetjes,
Houzer
Sportief ende bijdehandquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat zie ik ook wel eigenlijk voor me ja. En dan niet met autootjes aan het spelen, maar met motors.
*gas geef geluiden maakt*
Je hoeft niet per se iets te eten waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, moet eigenlijk nog wel ff wat eten voordat ik richting fysio ga. Sta de hele tijd besluiteloos voor de kastjes en de koelkast, maar ik weet niks.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben ze met een gouden tandenborstel het portiek gedaan ofzo?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sportief ende bijdehandMet de goedmoedigheid van René. Dat zou nog best eens een leuk kind kunnen worden
Ik houd niet zo van proppen eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se iets te eten waar je zin in hebt.
Gewoon wat pakken en naar binnen proppen.
je hebt geen tijd, en geen zin, en je móet iets eten. dan dus maar iets waar je niet van geniet en geen zin in hebt. hoppa. gewoon doen. omdat t goed voor je is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van proppen eigenlijk
Er is een brand geweest, vandaar. Alleen woonde ik er toen niet meer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slik
Wat hebben ze allemaal schoongemaakt
Er was vloerverwarming, maar er staat ook weer een apart kopje onder 'verwarming water' ....quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, heel wat mogelijkheden om bezwaar te maken, Ewelina! (gas kan trouwens ook voor je verwarming zijn, hè).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je hebt gelijk Moederbloempje.![]()
Het is trouwens volstrekt normaal om 's nachts meerdere keren te checken of vriendlief en alle poezen nog wel leven.
Wat zielig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
sinds Sushi dood is gegaan en er raar bij lag (duh, hij was dood!) schrok ik altijd als een van de katjes in zo'n zelfde rare houding lag
GB is blond...quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben sneuik weet het weer niet meer.
het was echt heel naar om 't beestje dood te vindenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat zielig.![]()
Sushi is trouwens wel een erg leuke naam voor een poezel.![]()
Een ex-vriend vroeger had een kat die Frolic heette, dat vond ik ook zo'n geweldige naam.
Mijn katten noemde hij trouwens brokjes, want daar luisterden ze zo goed naar.
Je bedoelt pleegmoeder worden... Als Mo dat kind eenmaal gebracht heeft komt ze het vast niet meer ophalen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:43 schreef Muis006 het volgende:
Oh en mocht er een mini-Mo komen dan wil ik wel oppassen
correctquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je bedoelt pleegmoeder worden... Als Mo dat kind eenmaal gebracht heeft komt ze het vast niet meer ophalen!
Vertel!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:48 schreef loveli het volgende:
Ik mis m'n nerd-vriendjes. Heb een nieuwe breedbeeldmonitor, maar m'n 10 jaar oude videokaart snapt het niet helemaal, geloof ik.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat zie ik ook wel eigenlijk voor me ja. En dan niet met autootjes aan het spelen, maar met motors.
*gas geef geluiden maakt*
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je bedoelt pleegmoeder worden... Als Mo dat kind eenmaal gebracht heeft komt ze het vast niet meer ophalen!
Helemaal niet? Ook geen boiler of een geiser?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Ewelina het volgende:
Bovendien is er gas in rekening gebracht. Wat leuk... ik had niet eens een gasaansluiting!
Heb je nou brunette met 1 t geschreven of staat er iets heel anders?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het nou verkeerd heb opgeschreven, I will cut a bitch
Je leert het nog wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het nou verkeerd heb opgeschreven, I will cut a bitch
Vroeg ik me ook al af iddquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je nou brunette met 1 t geschreven of staat er iets heel anders?.
Nee dubbel t, maar de 2e t is een beetje wonkyquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je nou brunette met 1 t geschreven of staat er iets heel anders?.
Ben al drivers aan het downloaden, ik heb nog hoop dat het me zelf gaat lukken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vertel!![]()
* Lastpost voelt zich nog steeds nerd.![]()
Overigens heb ik echt een schop voor me hol nodig om te gaan sporten, niet vooruit te branden vandaag.
Ik hvoop niet dat jij of GB het persoonlijk opvattenquote:
Ik had iig geen eigen boiler of geiser, misschien was er wel een gemeenschappelijke. Maar ik vraag me sowieso af hoe die lui aan die bedragen komen, 't is bijna 2 x zoveel als dat ze van te voren berekend hadden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ook geen boiler of een geiser?
Omdat die icons ergens een beetje op elkaar lijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hvoop niet dat jij of GB het persoonlijk opvattenik weet ook niet waarom het me zoveel moeite kost!
Daar zal 'ie blij mee zijn, met dat laatstequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:08 schreef kwakveense het volgende:
ik geloof dat ik net een paper van een student vrijwel geheel heb afgebrand. maar wel opbouwend
Doe es een foto?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat die icons ergens een beetje op elkaar lijken
Mijn Meneer heeft overigens donker haar. Om het nog ff verwarrender te maken
Zolang ie maar een voeldoende krijgt...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:08 schreef kwakveense het volgende:
ik geloof dat ik net een paper van een student vrijwel geheel heb afgebrand. maar wel opbouwend
Op mijn faculteit is een 5.5 een 5. Hell, ze geven niet eens een 5.5. 5.8 is pas voldoendequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zolang ie maar een 5,5 krijgt...Jeweets, vijfenhalf = zes = studentennegen
![]()
al denk ik niet dat je dat gegeven hebt
Wat raar. Waarom is dan een 5,8 wel voldoende en een 5,5 niet... afgerond is het toch beide een 6.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op mijn faculteit is een 5.5 een 5. Hell, ze geven niet eens een 5.5. 5.8 is pas voldoende
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zolang ie maar een voeldoende krijgt...Jeweets, zes/vijfenhalf/netvoldoendecijfer = studentennegen
![]()
Al denk ik niet dat je dat gegeven hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Om het nog leuker te maken: mijn faculteit is de enige op de uni die de 5.8 regel heeftquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat raar. Waarom is dan een 5,8 wel voldoende en een 5,5 niet... afgerond is het toch beide een 6.
Over mijn verlepte schrijfkwaliteitenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef Phaidra het volgende:
Muis, ik zie helemaal geen plaatje, dus waar gáát dit over??
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Bij ons zit de giscorrectie al verrekend in de berekening van de tentamencijfers.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Om het nog leuker te maken: mijn faculteit is de enige op de uni die de 5.8 regel heeftbij de rest is een 5.5 gewoon een 6.
Ik weet het verder ook niet, maar misschien dat het met giscorrectie te maken heeft?
Ja bij ons ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij ons zit de giscorrectie al verrekend in de berekening van de tentamencijfers.
Zij is dan ook gewoon heel erg goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik blijf dit echt een mooi nummer vinden
ohquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Over mijn verlepte schrijfkwaliteitenmaar de foto is al weg!
Mijn zus is naar haar toe geweest en die vond het echt geweldigquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
d'r teksten zijn ook best tof.. en ze zingt Live heel goed.. zou best nog 's naar een concert van haar willen
ik wel! ik wel!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
Pity-zesjes, daar heeft niemand wat aan
Jup. Buiten dat, een diploma zou een bepaald niveau moeten waarborgen... op die manier zakt het diploma wel in waarde, als dat vaak gedaan wordt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, gewoon onvoldoende danPity-zesjes, daar heeft niemand wat aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat ook een mooi nummer van Pink!
Are you pondering what I'm pondering?
huldequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef loveli het volgende:
Egopost: beeldscherm werkt inmiddels naar behoren
Ik ben eens. Het lijkt me echt beledigend als een student niet mee doet met colleges en zich er dan ook nog eens lafjes vanaf maakt met presentatie en essay.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
Goed zo!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef loveli het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef loveli het volgende:
ik moet even met mn collega checken of t echt zo slecht is, of dat ik me laat leiden door mijn irritatie over de luiheid van deze studentquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
Als een student écht problemen heeft, dan kun je dat meestal wel zien hoor... en zeker zoiets als chemotherapie zou gewoon bekend moeten zijn bij de docent.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kwak, kun je haar niet een onvoldoende geven met de mogelijkheid te herschrijven voor de nodige 6?
En hoe kun je eigenlijk zo zeker weten dat het luiheid was? Misschien was ze wel druk met chemotherapie ofzo.
Nog nooit een powerpoint gemaakt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:26 schreef Phaidra het volgende:
Speaking of presentaties; ik heb de uitnodiging binnen voor mijn buluitreiking en ik blijk ook een presentatie te moeten houden... Halp! Ik heb al een hekel aan presenteren, maar al helemaal tegenover familie en vrienden. En ik moet dus nog in een half maandje iets van een powerpoint in elkaar draaien, maar dat heb ik nog nooit gedaan!
deze studente zei letterlijk bij haar crap-ass presentatiequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kwak, kun je haar niet een onvoldoende geven met de mogelijkheid te herschrijven voor de nodige 6?
En hoe kun je eigenlijk zo zeker weten dat het luiheid was? Misschien was ze wel druk met chemotherapie ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil best de mogelijkheid tot herschrijven gevenook bij luie mensen
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Wat ik deed met verslagen: ik legde ze op volgorde, van goed naar slecht, en becijfer de beste en slechtste. Dit jaar was de slechtste 7 geloof ik (die was echt graf-slecht), de beste een 18 (die hadden veel aanvullende info opgezocht en eigenlijk alle onderdelen heel volledig behandeld). Vervolgend een beetje interpoleren; die eronder krijgt een punt lager. Tenzij er echt een groot kwaliteitsverschil is, dan twee. Min of meer gelijke verslagen hetzelfde cijfer. Allemaal lichtelijk subjectief, maar wat doe je eraan? Je kunt geen score-lijsten bijhouden, zoals bij een tentamen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben eens. Het lijkt me echt beledigend als een student niet mee doet met colleges en zich er dan ook nog eens lafjes vanaf maakt met presentatie en essay.
Ik zat me trouwens laatst te bedenken dat het me echt heel moeilijk lijkt om werkstukken te moeten becijferen. Wat is voldoende, wat net niet en wanneer is iets echt goed? Ik heb alleen mijn eigen werkstukken als referentie, waarvoor ik meestal een 7 of 7,5 kreeg in de eerste versie (ook iets met deadlines en niet halen...)
Nope. Wel dingen met overheadprojectors, maar nooit powerpoint. We hadden docenten die pas tijdens mijn studie voor het eerst gebruik maakten van e-mail omdat ze nu toch echt niet meer zonder kondenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nog nooit een powerpoint gemaakt?
Bij mijn studies moest je echt voor elke scheet een powerpoint maken!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
deze studente zei letterlijk bij haar crap-ass presentatieIn dat geval zou ik gewoon een onvoldoende geven, en haar laten herkansen, met de mededeling dat als het weer zo slecht is, ze gewoon weer een onvoldoende krijgt. Eventueel een extra opdracht voor het niet doen van de opdrachten... maar bij ons zou je gewoon uit de werkgroep zijn geknikkerd en het vak het volgende jaar mogen overdoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil best de mogelijkheid tot herschrijven gevenook bij luie mensen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Wehehe!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
ik kreeg de tip om bij elk paper te denken: waarom is dit geen tien? en dan zo af te strepen naar beneden toe...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ik deed met verslagen: ik legde ze op volgorde, van goed naar slecht, en becijfer de beste en slechtste. Dit jaar was de slechtste 7 geloof ik (die was echt graf-slecht), de beste een 18 (die hadden veel aanvullende info opgezocht en eigenlijk alle onderdelen heel volledig behandeld). Vervolgend een beetje interpoleren; die eronder krijgt een punt lager. Tenzij er echt een groot kwaliteitsverschil is, dan twee. Min of meer gelijke verslagen hetzelfde cijfer. Allemaal lichtelijk subjectief, maar wat doe je eraan? Je kunt geen score-lijsten bijhouden, zoals bij een tentamen.
Gemiddeld een 12, nogwat
Hoe werkt het belgische puntensysteem?? 1-20?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ik deed met verslagen: ik legde ze op volgorde, van goed naar slecht, en becijfer de beste en slechtste. Dit jaar was de slechtste 7 geloof ik (die was echt graf-slecht), de beste een 18 (die hadden veel aanvullende info opgezocht en eigenlijk alle onderdelen heel volledig behandeld). Vervolgend een beetje interpoleren; die eronder krijgt een punt lager. Tenzij er echt een groot kwaliteitsverschil is, dan twee. Min of meer gelijke verslagen hetzelfde cijfer. Allemaal lichtelijk subjectief, maar wat doe je eraan? Je kunt geen score-lijsten bijhouden, zoals bij een tentamen.
Gemiddeld een 12, nogwat
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wehehe!
Slide 1: 'Scheetoverzicht van Mini'
Slide 2: 'Maand Juni'
Slide 3: *Grafische weergave aantal scheten per dag*
Ik ook wel. Maar het is IMHO bij de bèta's wat doorgeslagen; ik moest gisteren iets presenteren en Meneer was helemaal verbaasd: 'maar moet je daar geen PowerPoint voor maken, dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
hadden we geen mogelijkheden toe (ik heb helaas de cursus niet zelf in elkaar gezet) participatie wordt gemeten door discussie en door blackboard posts. als docenten mogen wij dat meenemen in onze beoordeling, alleen niet als een wegingsfactor in t cijfer. komt er dus op neer dat we een paper een lager cijfer geven als ze een "min" op t lijtje hebben en een hoger cijfer als ze een "plus" op t lijstje hebben...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In dat geval zou ik gewoon een onvoldoende geven, en haar laten herkansen, met de mededeling dat als het weer zo slecht is, ze gewoon weer een onvoldoende krijgt. Eventueel een extra opdracht voor het niet doen van de opdrachten... maar bij ons zou je gewoon uit de werkgroep zijn geknikkerd....
[..]
Wehehe!
Goed planquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
In OUD het topic: Vrezen voor het Tweede Streepje #1 openen is vast niet grappig
ik heb er wel zin in
[..]
Wehehe!
Whehe...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
In OUD het topic: Vrezen voor het Tweede Streepje #1 openen is vast niet grappig
ik heb er wel zin in
Doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er wel zin in
Nou dat is toch leuk! Hoef je geen /lekker belangrijk achter te zetten. Net alsof wij alleen maar belangrijke dingen posten hierquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef Lastpost het volgende:
Oja ook leuk - voor mij, de luisteraars is een ander verhaal indien aanwezig - .... ik maak op 19 juni m'n rentree op de planken als zanger zijnde te samen met mijn (cover)bandleden.
En nee, je hoeft niet op Ahoy.nl te kijken voor de speeldata, gewoon in een lokale kroeg (Rotterdam) ten ere van mijn beste vriendinnetje die in het huwelijksbootje stapt.
[/lekker belangrijk]
Het is zeker tof ja, beetje singstar met een grotere kans om af te gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is toch leuk! Hoef je geen /lekker belangrijk achter te zetten. Net alsof wij alleen maar belangrijke dingen posten hier.
Foto? En welke maat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:43 schreef Daph_ het volgende:
Schoentjes die ik besteld had binnen![]()
![]()
Ze zijn leuk!!
Alleen vallen ze nét even te klein en ruilen via de post gaat volgens mij niet
ik heb er 1 keer eerder een topic geopendquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef Muis006 het volgende:
Mootje is bang voor de toorn van de ouders!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er wel zin in
wat stom!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijnoven
is nog steeds niet afgeleverd.
![]()
![]()
quote:
Tussen 13:00 en 17:00.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
wat stom!hoe laat zouden ze komen?
Oh wat balenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tussen 13:00 en 17:00.
Waarschijnlijk.![]()
Bovenste schoenen vind ik leuk, Daph.
Oooo, je hebt maar 800 gram groente in je lijstje!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
En thuis!
Lijst:
O: Peer en een groot glas optimel
T: boterham 20+ kaas
T: appel
T: appel
T: nectarine
T: Mandarijn
T: cup a soup kip
L (tussen O en L zit 7 uur): 2 boterhammen osseworst en een kom kerriesoep
T: boterham 20+ kaas
T: blokje choco
D: roergebakken witlof (600 gram pp), 1/2 tartaar en 200 gram stoomgroentes..
En dan morgen een oogonderzoek en dan lekker een weekendje luxe hotel, veel wandelen, sauna, zwemmen.. veel ontbijten en veel uit eten...
Moet voor mijzelf uitkijken, ik zie op tegen uit etenOmdat ik weet dat ik teveel eet, en het ook gewoon doe... Ik ben zuinig dus alles wat ik betaal dat moet eruit
Friet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef Daph_ het volgende:
Oh wat balenLast minute ovenlevering
En als ze niet komen?
Ditoquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef Muis006 het volgende:ik las de eerste paar reacties in dat topic en ik dacht even dat het in ONZ geplaatst was.
Geen idee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.lux-nijmegen.nl/film/allefilms/departures
iemand deze film al gezien?
vind doorgaans aziatisch gesproken films wat 'irritant'maar het verhaal klinkt goed?
Dat is heel fijn voor jou. Ten eerste is het niet duurder. Ten tweede mag ik toch lekker zelf weten hoe ik mijn boodschappen doequote:Op donderdag 11 juni 2009 08:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Niet onaardig bedoeld hoor
O ja, verder wilde ik nog even zeggen dat ik het best wel decadent vind van PF dat ze eten bij Albert.nl bestelt. Kom op zeg. Je bent een jonge, gezonde, frisse meid! Wat is er mis met naar de AH fietsen / lopen en zelf een tas vol boodschappen halen? Ik vind Albert.nl meer voor mensen die slecht ter been zijn, zoals invaliden of bejaarden. Maar goed, just my 2 cents
. Volgens mij bezorgt Albert hier niet eens
.
Moet je ook zelf weten, maar we zitten hier op een openbaar forum en dan mag ik er toch m'n mening over geven?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor jou. Ten eerste is het niet duurder. Ten tweede mag ik toch lekker zelf weten hoe ik mijn boodschappen doe?!
ook hoiquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor jou. Ten eerste is het niet duurder. Ten tweede mag ik toch lekker zelf weten hoe ik mijn boodschappen doe?!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Schopje onzin dan maar, dit topic?
Niet echt leuk om te lezen voor degenen die wel graag zwanger willen worden.
Oh, vertel even hoe het was! Ik wil die ook zienquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ws Coco Avant Chanel zien. Ook in het filmhuis.
Als ik er wat van mee krijg iig, want het is de eerste keer dat ik weer wat ga doen met mijn ex-mevrouwquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, vertel even hoe het was! Ik wil die ook zien
ja! die moet ik ook nog zienquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, vertel even hoe het was! Ik wil die ook zien
Ik kan mij niet herinneren dat ik om die mening hebt gevraagd. Maar goed, als je dat wil moet je dat inderdaad doen alleen is het dan wel fijn als er daadwerkelijk wordt gelezen wat ik post, in plaats van aannames te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je ook zelf weten, maar we zitten hier op een openbaar forum en dan mag ik er toch m'n mening over geven?.
Anders ga je je PMS even elders afreagerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik om die mening hebt gevraagd. Maar goed, als je dat wil moet je dat inderdaad doen alleen is het dan wel fijn als er daadwerkelijk wordt gelezen wat ik post, in plaats van aannames te doen.
ik wil vanavond naar de biosquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
Mootje, ik ga morgen naar Angels & Demons, dus ik wil je wel laten weten hoe hij was? Of ga je ook morgenavond?
Ik vind het suf om iets dat goedkoper is en tijd bespaard decadent te noemen.. En dat heb ik al twee, drie keer uitgelegd. Overigens heb ik pas eenmaal besteld op albert.nl en wandel ik dagelijks de AH binnen.. Dus het klopt sowieso niet wat je zegt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders ga je je PMS even elders afreageren.
En als je op een openbaar forum post, dan kan het wel eens voorkomen dat mensen ongevraagd hun mening geven. Ik lees gewoon dat jij bij Albert bestelt en ik denk: "Waar is dat nou voor nodig?". Hoef je niet meteen zo gepikeerd te reageren hoor.
Nou dan heb ik een incident uitvergroot, excusez-moi, maar ik heb je wel vaker over Albert zien posten en bovendien volg ik niet ieders wandelgangen hier nauwkeurig, dus dan kan men wel eens tot overhaaste conclusies komen. Maar hoe dan ook blijf ik bestellen bij Albert.nl decadent vinden, tenzij je een feestje hebt of minder valide / bejaard bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het suf om iets dat goedkoper is en tijd bespaard decadent te noemen.. En dat heb ik al twee, drie keer uitgelegd. Overigens heb ik pas eenmaal besteld op albert.nl en wandel ik dagelijks de AH binnen.. Dus het klopt sowieso niet wat je zegt.
De benodigde vooropleiding is niet locatie-specifiek, maar opleidingsspecifiekquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef P.F het volgende:
Mo, in Amsterdam heb je HBO niveau voor de politieschool nodig waar in de rest van het land MBO niveau nodig is. Waarschijnlijk wil je toch niet verhuizen, maar ik dacht, ik zeg het even..
Dit is alleen wel de Politieacadamie en niet de -school.quote:De initiële opleidingen van de Politieacademie zijn bedoeld voor mensen die starten met een baan bij de politie. Deze basisopleidingen zijn van verschillend niveau, variërend van mbo (niveau 2,3 en 4) tot hbo en wetenschappelijk onderwijs.
Een vriend van mij zit nu in het derde jaar, volgens hem heb je in Amsterdam HBO nodig waarvoor je in de rest van het land MBO nodig hebt.. Ik kan het nog wel even precies navragen, maar dat waren in ieder geval zijn woorden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De benodigde vooropleiding is niet locatie-specifiek, maar opleidingsspecifiek
[..]
Dit is alleen wel de Politieacadamie en niet de -school.
Ik vond hem zelf echt superleukquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.lux-nijmegen.nl/film/allefilms/departures
iemand deze film al gezien?
vind doorgaans aziatisch gesproken films wat 'irritant'maar het verhaal klinkt goed?
Prima. Maar ik zou het fijn vinden als jij voortaan mijn eventuele lichamelijke/geestelijke gesteldheid er buiten laat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dan heb ik een incident uitvergroot, excusez-moi, maar ik heb je wel vaker over Albert zien posten en bovendien volg ik niet ieders wandelgangen hier nauwkeurig, dus dan kan men wel eens tot overhaaste conclusies komen. Maar hoe dan ook blijf ik bestellen bij Albert.nl decadent vinden, tenzij je een feestje hebt of minder valide / bejaard bent.
Kunnen we het hier nu bij laten verder?
ik ga dan ook een MBO opleiding doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef P.F het volgende:
Mo, in Amsterdam heb je HBO niveau voor de politieschool nodig waar in de rest van het land MBO niveau nodig is. Waarschijnlijk wil je toch niet verhuizen, maar ik dacht, ik zeg het even..
Als jij dan niet meteen zo kribbig reageert, deal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Prima. Maar ik zou het fijn vinden als jij voortaan mijn eventuele lichamelijke/geestelijke gesteldheid er buiten laat.
Heeft die vriend van jou een havo-diploma of een HBO diploma als toegangsbewijs nodig gehad voor die school?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Een vriend van mij zit nu in het derde jaar, volgens hem heb je in Amsterdam HBO nodig waarvoor je in de rest van het land MBO nodig hebt.. Ik kan het nog wel even precies navragen, maar dat waren in ieder geval zijn woorden.
Hij had er havo voor nodig. Hij heeft havo gedaan en wat certificaten vwo. Een vriendin van hem gaat dezelfde opleiding doen in Gooi en Vechtstreek zij heeft volgens mij een onafgemaakte MBO opleiding of een particuliere MBO opleiding.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heeft die vriend van jou een havo-diploma of een HBO diploma als toegangsbewijs nodig gehad voor die school?
Mijn neef begint er nu aan, volgens mij is dat HBO-niveau maar die school zit niet in Amsterdam.
Vanavond: voedselveiligheid markeren en samenvatten. Onderzoeksverslag afmaken. Dineren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Puik! nog leuke plannen voor vanavond/het weekend?
klinkt niet heel leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Vanavond: voedselveiligheid markeren en samenvatten. Onderzoeksverslag afmaken. Dineren.
In het weekend: Analyse schrijven, aantal tentamens leren.
Niet echt specifieke leuke dingen. En jij?
Morgen kom ik een beschuitje met muisjes etenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Trots en vervuld van blijdschap ontvingen wij zojuistoven
![]()
En nu even de stad in om de júiste gasslang te halen.
Yeah, uit de oven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Morgen kom ik een beschuitje met muisjes eten![]()
.
quote:Wat is hij mooi!
Kom dan kijken, hij is prachtig!
Kijk maar, vanuit deze hoek.
Een mannenoven, niet zo truttig als de vorige.
Er kunnen twee pannen naast elkaar.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:49 schreef Laureline het volgende:
en verder probeer ik het dan een beetje XM-erig te doen met veel salade vanavond.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
20.30 draait Angels & Demons, in het 'gewone-plebs-bioscoopje', maar ik ben bang dat de film tegenvalt na het boek
Oeh lekker. Nu heb ik ook zin in pastaquote:
Is toch ook lekker? Als je van soep houdt that isquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh lekker. Nu heb ik ook zin in pasta![]()
Groentensoep met stokbrood en kruidenboter it is for me, though!
Mhehehehehe. Nou, dat is het geval gelukkigquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is toch ook lekker? Als je van soep houdt that is.
Ach, ik heb toen ik net zwanger was van de jongste hardop gezegd dat ik er niet zo blij mee was (nu wel hoor! Voor de duidelijkheid). Mijn god, ze waren in shockquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe...
Er zijn vast medestanders, alleen is OUD misschien niet helemaal het beste subforum om die te vinden.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, ik heb toen ik net zwanger was van de jongste hardop gezegd dat ik er niet zo blij mee was (nu wel hoor! Voor de duidelijkheid). Mijn god, ze waren in shock
Ach, welkome afwisseling op het knufkusjekroel-gehalte daar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
het is echt de eierstokken-gestapo daar![]()
Maargoed, 't topic had ook niet echt geopend moeten worden natuurlijk
ik wilde bijna in dat FB topic mee-kusje-kroelenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, welkome afwisseling op het knufkusjekroel-gehalte daar.
ja, ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat ze wel gelijk hebben eigs.
Dattemquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Mijn avocado-tomaat-mais-kip-paprika-sla wraps waren lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Dat soort topics lees ik gewoon niet... Weet toch niet wat ik ermee moet maar aan jou reactie vind jij het zelfs te erg?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat topic over maatje 32. Ik weet niet zo goed wat ik er nou van moet vinden...
hihi ik iig niet neequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Waar is Greys als je d'r nodig hebt?Niemand hier die van musicals en al die over the top gein houdt he?
Niet??quote:
Ik zou heel wat over hebben voor maat 36, maar ben bang dat dat voor mij gewoon niet haalbaar is. Dus dan nóg verder willen naar 32 vind ik wel wat overdreven ja. Maar ik snap de TS ook wel weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat soort topics lees ik gewoon niet... Weet toch niet wat ik ermee moet maar aan jou reactie vind jij het zelfs te erg?
áls jij nou eerst eens 1500 kcal ging eten ipv 800....quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou heel wat over hebben voor maat 36, maar ben bang dat dat voor mij gewoon niet haalbaar is. Dus dan nóg verder willen naar 32 vind ik wel wat overdreven ja. Maar ik snap de TS ook wel weer. Alleen ze pakt het niet handig aan met haar Red Bull en kebab. Maar als ik dan reacties lees als over dat overconsumeren en dat 1500 kcals ook best prima is, dan bekruipt me wel het 'zie je wel'-gevoel. Beetje dubbel dus
.
Die kon ik verwachtenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
áls jij nou eerst eens 1500 kcal ging eten ipv 800....
Yepquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet niet hoe lang jij bent XM, maar als ik wil afvallen mag ik best 1500 kcal. Mijn 'op gewicht blijven' inname is zo rond de 1900. Heb jij dat wel eens berekend op die site waarvan ze de link hier wel eens geplaatst hebben?
True.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yep. Maar als ik me daaraan zou houden, kom ik in no-time flink aan. Geen lijf is hetzelfde.
Maar goed, het gaat niet over mij, maar over de dame die maat 32 wil.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die kon ik verwachten. Nou, heb net een groot bord pasta op hoor!
Ik heb het boek ook gelezen en ik vond de film goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
20.30 draait Angels & Demons, in het 'gewone-plebs-bioscoopje', maar ik ben bang dat de film tegenvalt na het boek
Sterkte XMquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben mensen nog leuke plannen voor het weekend?
Wij vertrekken zo richting Purmerend, morgen de uitvaart, zaterdag moet ik werken (ALV) en zondag Efteling. Lekker vol.
Ja bij wijze van hé!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slaan nog wel. Maar wel lief van je
. Niet dat slaan dan he
.
Uhm huh wat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu de Mexicaanse griep een pandemie is?? Krijgen ze waarschijnlijk meer subsidie mee voor vaccins?
Of word ik een buitenbeentje als ik het niet heb gehad?
Dat zinnetje heb ik ook 5 jaar lang tegen mezelf gezegd....hopelijk kom je er ook ooit achter dat het niet waar hoeft te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yep. Maar als ik me daaraan zou houden, kom ik in no-time flink aan. Geen lijf is hetzelfde.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zinnetje heb ik ook 5 jaar lang tegen mezelf gezegd....hopelijk kom je er ook ooit achter dat het niet waar hoeft te zijn
Het voelt veel fijner om normaal te eten en dan zelfs nog af te vallen
Ik las fiese ... misschien moet ik ook een oogonderzoekquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Kom er net achter dat ik nog nooit friese sex heb gehad
En nou is het echt tijd om te gaan
*zenuwachtig voor oogonderzoek*
Thanksquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:
Goodbye wat een mooi cijfer![]()
*geeft pluim*
Zijn de gegevens op die website betrouwbaar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Normaalwaarden voor mannen (vetpercentage) (http://www.eigenkracht.nl/tests/lichaamsvetpercentage)
Leeftijd (in jaren) Vetpercentage (in %)
17 - 29 15,0
30 - 39 17,5
40 - 49 20,0
50+ 20,0
Hmmm helemaal verkeerd onthouden dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Normaalwaarden voor mannen (vetpercentage) (http://www.eigenkracht.nl/tests/lichaamsvetpercentage)
17 - 29 15,0
30 - 39 17,5
40 - 49 20,0
50+ 20,0
Geen idee. Maar ik kom dergelijke percentages ook op andere websites tegen. Ik geloof dat loveli een betrouwbare website kent.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zijn de gegevens op die website betrouwbaar?
Ik zit de zogenaamde taille-heupverhouding te berekenen en volgens die verhouding loop ik een zeer hoog risico met betrekking tot mijn gezondheid.En dat geloof ik dus niet
electronische vetmeters zijn niet echt betrouwbaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef The_Hives het volgende:
mag ik een vraagje stellen:?
Ik heb een gezond gewicht enzo hoor en ben niet aan het afvallen, maar hopelijk hebben jullie wat kennis over vetpercentages en gewicht ed
Sinds ik een nieuwe baan heb (lees actiever werk) ben ik 4 kilo afgevallen terwijl ik meer en ongezonder eet. Daarvoor sportte ik vrij veel en kan nu nog maar 1 of 2 keer in de week. Daarom was ik wel verbaasd dat ik evengoed afviel (wat ik dus niet wil).
Nu was ik vandaag in de sportschool en heb ik mijn vetpercentage laten meten (op een digitale weegschaal). Daar kwam een percentage van 10,1 uit.De fitnessinstructeur vond dat ik echt op moest passen en dat ik aan moet komen (wat op zich niet verkeerd zou zijn) omdat ik echt op de ondergrens zit volgens hem. Maar als ik nu mijn bmi bereken (uit de link in de OP) kom ik uit op 20,4 wat een gezond gewicht is.
Dus wie heeft er nou gelijk. Is die 10% leidend of kan ik beter van de bmi uitgaan? En dan graag niet zeggen eet gewoon alle dagen friet, want ik werk vaak 's avonds en dan is het toch al vaak afhaal/friet of broodjes van de AH enzo
en dat is dus het rare, tov de vorige keer is mn spiermassa een beetje gegroeid (2%) en toch die kilo's er vanaf.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou uitgaan van het vetpercentage. Als je aankomt in spier gaat je gewicht omhoog, maar gaat je vetpercentage omlaag. Het is gezonder om veel spier en weinig vet te hebben en daardoor een hoger gewicht, dan veel vet en weinig spier, maar daardoor wel een gezond gewicht. En gezond eten is een stuk belangrijker voor je lijf dan een goed BMI, dus ik zou de ongezonde zooi niet al te vaak eten.
Maar 10,1 als ondergrens? Volgens mij mochten mannen veel lager zitten met hun vetpercentage? Als je besluit aan te komen: dan liever in spieren (waardoor je vetpercentage wel weer omlaag gaat).
Hoe/wat kan ik nu even niet opzoeken, ik SOG.
thnx voor de tipsquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Tien procent is best laag The_Hives. En omdat spieren zwaarder dan vet zijn is het helemaal niet gek dat je BMI toch hoog genoeg is. Dit bewijst alleen maar dat een BMI niet zaligmakend isJe zou je vraag ook eens in het bodybuilderstopic of het "goddelijk lichaam"topic kunnen stellen.
Ik denk iig dat je fitnessinstructeur gelijk heeft en dat je op moet passen. Ik heb alleen geen idee wat je er aan kunt doen. Ja, meer noten en vette vis eten.
damn, ik moet dus bijna naar de 17% voor een normale waarde.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
17 - 29 15,0
30 - 39 17,5
40 - 49 20,0
50+ 20,0
weet ik. Maar een tijdje geleden was ik bij een diëtiste ivm eiwit en de verbranding daarvan voor het sporten (ging bij mij te snel) en haar meting (wat betrouwbaarder is dan zo'n weegschaal) kwam nog lager uit dan in de sportschool. Dus het zal eerder nog lager zijn dan hoger.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
electronische vetmeters zijn niet echt betrouwbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |