Nee, spam-topic en die TS had haar 06 gepost. Dat werd vervolgens gebruikt door anderen om op sites overal de "bel mij"-optie in te gaan vullenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat was de strekking? Iedereen ging haar bellen?
Veel slechter? Nee. Wel wat calorierijkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP...
Zou een wrap met avocado en kikkererwten eigenlijk veel slechter zijn als lunch dan brood met pindakaas? Qua voedingsstoffen lijkt het me in elk geval beter dan de hele dag alleen maar brood, of niet?
Duitsland. HiSpeed zuigt big time. Mijn bestemming staat er niet bij en ik moet dus telefonisch boeken of op het station, maar net als de vorige keer dat ik daar een uur had staan wachten lag het systeem plat. Eerst m'n reisgegevens opgezocht op DB.de en op de NS site gekeken wat het zou kosten als ik naar het dichtstbijzijnde bij HiSpeed bekende station zou reizen en een apart retourtje voor het laatste deel, daar kwam ik uit op 125 euro. De NS mevrouw wist me eerst te vertellen dat het niet goedkoper kon dan 170 euro (+10 euro boekingskosten, grmble, ik snap waarom je niet alles kunt boeken).quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij NS HiSpeed? Ik kan daar echt níet mee omgaan.. Laatst uit pure wanhoop maar 2 losse enkeltjes gekocht, omdat de site dat wel aankon, en toen bleek dat nog een heel stuk goedkoper te zijn dan een retourtje ook.
Waar ga je heen?.
Misschien moet je eens komen eten als hij er wèl is... Met de eventuele meet schop ik hem de deur uit (nou ja, eerlijkgezegd denk ik dat hij zelf dekking zoektquote:
Da's waar ja, maar misschien als je 1 wrap neemt en daar flink wat vulling in stopt...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Veel slechter? Nee. Wel wat calorierijkerWraps zijn stiekeme calorieenbommen!
Geinige combi, wel
Er zitten heel veel kcal in, daarom eet ik ze niet zo vaak. Ze zijn wel lekkerquote:
Uit m'n hoofd: die middelgrote (eigenlijk best kleine) waarvan er 8 in een pak zitten zijn bij AH huismerk 130 kcal per stuk, de grotere waar er 6 van in zitten zijn 195.quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een TT in de trant van 'met Mini-Moblo's' leuker gevonden
* Viking84 rent hard weg om naar de bieb te gaan
Die slaan we meteen op!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef kwakveense het volgende:
de treinreiswinkel is ideaal! hebben vast ook wel een website....
Ach joh, kip is dan weer hartstikke mager.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
ja? Heb daar nog nooit op de verpakking van gekeken eigenlijkjemig!
de trek in kipwraps vanavond ontgaat me spontaan
Lijkt me leuk en lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien moet je eens komen eten als hij er wèl is... Met de eventuele meet schop ik hem de deur uit (nou ja, eerlijkgezegd denk ik dat hij zelf dekking zoekt).
Hihi.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihi.
En toch zie ik het zó voor me: een Mini-Mo met blonde staartjes die zit te spelen op de grond.
Slikquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik zit net die rekening te bekijken. Schoonmaakkosten van 56.000 euro
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
En schoon dat het was!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef Houzer het volgende:
DaD ik heb gedroomd over je benen.
Groetjes,
Houzer
Sportief ende bijdehandquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat zie ik ook wel eigenlijk voor me ja. En dan niet met autootjes aan het spelen, maar met motors.
*gas geef geluiden maakt*
Je hoeft niet per se iets te eten waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, moet eigenlijk nog wel ff wat eten voordat ik richting fysio ga. Sta de hele tijd besluiteloos voor de kastjes en de koelkast, maar ik weet niks.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben ze met een gouden tandenborstel het portiek gedaan ofzo?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sportief ende bijdehandMet de goedmoedigheid van René. Dat zou nog best eens een leuk kind kunnen worden
Ik houd niet zo van proppen eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se iets te eten waar je zin in hebt.
Gewoon wat pakken en naar binnen proppen.
je hebt geen tijd, en geen zin, en je móet iets eten. dan dus maar iets waar je niet van geniet en geen zin in hebt. hoppa. gewoon doen. omdat t goed voor je is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van proppen eigenlijk
Er is een brand geweest, vandaar. Alleen woonde ik er toen niet meer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slik
Wat hebben ze allemaal schoongemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |