Oh wat balenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tussen 13:00 en 17:00.
Waarschijnlijk.![]()
Bovenste schoenen vind ik leuk, Daph.
Oooo, je hebt maar 800 gram groente in je lijstje!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
En thuis!
Lijst:
O: Peer en een groot glas optimel
T: boterham 20+ kaas
T: appel
T: appel
T: nectarine
T: Mandarijn
T: cup a soup kip
L (tussen O en L zit 7 uur): 2 boterhammen osseworst en een kom kerriesoep
T: boterham 20+ kaas
T: blokje choco
D: roergebakken witlof (600 gram pp), 1/2 tartaar en 200 gram stoomgroentes..
En dan morgen een oogonderzoek en dan lekker een weekendje luxe hotel, veel wandelen, sauna, zwemmen.. veel ontbijten en veel uit eten...
Moet voor mijzelf uitkijken, ik zie op tegen uit etenOmdat ik weet dat ik teveel eet, en het ook gewoon doe... Ik ben zuinig dus alles wat ik betaal dat moet eruit
Friet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef Daph_ het volgende:
Oh wat balenLast minute ovenlevering
En als ze niet komen?
Ditoquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef Muis006 het volgende:ik las de eerste paar reacties in dat topic en ik dacht even dat het in ONZ geplaatst was.
Geen idee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.lux-nijmegen.nl/film/allefilms/departures
iemand deze film al gezien?
vind doorgaans aziatisch gesproken films wat 'irritant'maar het verhaal klinkt goed?
Dat is heel fijn voor jou. Ten eerste is het niet duurder. Ten tweede mag ik toch lekker zelf weten hoe ik mijn boodschappen doequote:Op donderdag 11 juni 2009 08:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Niet onaardig bedoeld hoor
O ja, verder wilde ik nog even zeggen dat ik het best wel decadent vind van PF dat ze eten bij Albert.nl bestelt. Kom op zeg. Je bent een jonge, gezonde, frisse meid! Wat is er mis met naar de AH fietsen / lopen en zelf een tas vol boodschappen halen? Ik vind Albert.nl meer voor mensen die slecht ter been zijn, zoals invaliden of bejaarden. Maar goed, just my 2 cents
. Volgens mij bezorgt Albert hier niet eens
.
Moet je ook zelf weten, maar we zitten hier op een openbaar forum en dan mag ik er toch m'n mening over geven?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor jou. Ten eerste is het niet duurder. Ten tweede mag ik toch lekker zelf weten hoe ik mijn boodschappen doe?!
ook hoiquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor jou. Ten eerste is het niet duurder. Ten tweede mag ik toch lekker zelf weten hoe ik mijn boodschappen doe?!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Schopje onzin dan maar, dit topic?
Niet echt leuk om te lezen voor degenen die wel graag zwanger willen worden.
Oh, vertel even hoe het was! Ik wil die ook zienquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ws Coco Avant Chanel zien. Ook in het filmhuis.
Als ik er wat van mee krijg iig, want het is de eerste keer dat ik weer wat ga doen met mijn ex-mevrouwquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, vertel even hoe het was! Ik wil die ook zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |