Of je let gewoon op als je aan het noiken bent.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:57 schreef Ewelina het volgende:
Serieus?? Ik dacht dat je daarvoor moest betalen!
Maar ik heb dan ook nooit een abortus gehad. Ben wel een keer bang geweest dat ik zwanger was, gelukkig gaf de test maar 1 streepje aan.
Een condoom kan ook kapot gaan. Voorbehoedsmiddelen zijn niet onfeilbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:57 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Of je let gewoon op als je aan het noiken bent.
Of je neukt alleen met seksegenotenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:57 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Of je let gewoon op als je aan het noiken bent.
Maar wij ZIJN ook leuk!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:00 schreef dubidub het volgende:
Oe en dan komt het heule gezellige leuke Slank-kliekje hierheen om met elkaar grapjes en grolletjes te maken. Hihi!
Dat is in een ander topic... en het zegt niets over ons IRL.quote:
Niet per sé hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:06 schreef kwakveense het volgende:
ja, want van zwanger zijn word je dik! al word je van bevallen dan wel weer dun...
De pilquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een condoom kan ook kapot gaan. Voorbehoedsmiddelen zijn niet onfeilbaar.
Maar daar post ik uit principe niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is in een ander topic... en het zegt niets over ons IRL.
Die werkt niet altijd even goed, bijvoorbeeld bij ziekte. Enige wat volgens mij echt werkt is sterilisatie.quote:
Ook niet altijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die werkt niet altijd even goed, bijvoorbeeld bij ziekte. Enige wat volgens mij echt werkt is sterilisatie.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook niet altijd.
Laatst was er bij het medische programma Missers een man die toch nog twee kinderen bij zijn vrouw had verwekt na gesteriliseerd te zijn.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik heb er maar even een speciaal topic voor geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
En vrouwen dan die ongewenst zwanger zijn geraakt? Of vrezen dat ze zwanger zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Schopje onzin dan maar, dit topic?
Niet echt leuk om te lezen voor degenen die wel graag zwanger willen worden.
Dan lezen ze het niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Schopje onzin dan maar, dit topic?
Niet echt leuk om te lezen voor degenen die wel graag zwanger willen worden.
R&P dan maar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En vrouwen dan die ongewenst zwanger zijn geraakt? Of vrezen dat ze zwanger zijn?
Ik denk eerder dat er best veel vrouwen ongepland zwanger worden en toch dat kindje houden... die vind je denk ik eerder hierquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
R&P dan maar?
Als je nog geen ouder wilt worden, wat moet je dan in het ouders-forum?
Dat zijn er lang niet zoveel als degenen die wel gepland zwanger worden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er best veel vrouwen ongepland zwanger worden en toch dat kindje houden... die vind je denk ik eerder hier
Nou, die zullen maar wát blij zijn met de tips uit dit topic.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er best veel vrouwen ongepland zwanger worden en toch dat kindje houden... die vind je denk ik eerder hier
Nee, ik ben iig niet zwanger (gelukkig niet). Maar mijn zus was dat in principe wel, die heeft het kindje gehouden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zijn er lang niet zoveel als degenen die wel gepland zwanger worden.
Het zal niet zo'n slowchat-reeks worden als bij die andere topics.
Maar goed, succes ermee. Jullie zijn allemaal ongewenst zwanger ofzo?
Hoe gaat dat in zijn werk, "in principe" zwanger zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:26 schreef Ewelina het volgende:
Nee, ik ben iig niet zwanger (gelukkig niet). Maar mijn zus was dat in principe wel, die heeft het kindje gehouden.
Schaam je JK, ouwe ramptoeristquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk, "in principe" zwanger zijn?
Ze was in principe ongewenst zwanger, dwz: wel zwanger, maar niet gepland en eigenlijk ook niet gewenst op dat ogenblik. Maar ze heeft het kindje wel gehouden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk, "in principe" zwanger zijn?
Er komen regelmatig topics in LIF of SEX hierover, en ook in R&P.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En vrouwen dan die ongewenst zwanger zijn geraakt? Of vrezen dat ze zwanger zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Waarom zou dit niet in OUD thuishoren? Hebben alleen manische moeders het alleenrecht op OUD? Er zijn zat baby's ongelukjes, die uiteindelijk wel gehouden zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er komen regelmatig topics in LIF of SEX hierover, en ook in R&P.
HET subforum waar dit topic nou net niet thuishoort, is OUD.
Echt, hoe verzin je het
Wat nou, 'manische' ouders?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet in OUD thuishoren? Hebben alleen manische moeders het alleenrecht op OUD? Er zijn zat baby's ongelukjes, die uiteindelijk wel gehouden zijn.
Als je wil provoceren moet je het vooral hier neerzetten. Als je een discussie wil kan je het beter in een ander subforum plaatsen. En dat weet jij net zo goed, dus doe niet zo verongelijktquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet in OUD thuishoren? Hebben alleen manische moeders het alleenrecht op OUD? Er zijn zat baby's ongelukjes, die uiteindelijk wel gehouden zijn.
Als ik echt wou provoceren had ik wel een andere OP gemaakt. Maar in LIF zou ik het niet neerzetten. R&P dan weer wel. Eerlijk is eerlijk, ik hoopte wel op een aantal felle reacties.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je wil provoceren moet je het vooral hier neerzetten. Als je een discussie wil kan je het beter in een ander subforum plaatsen. En dat weet jij net zo goed, dus doe niet zo verongelijkt.
Er zullen hier heus ouders zijn die eigenlijk ongewenst zwanger zijn (geweest). Maar die hebben voordat ze hier hebben gereageerd al hun keuze gemaakt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ik echt wou provoceren had ik wel een andere OP gemaakt. Maar in LIF zou ik het niet neerzetten. R&P dan weer wel. Eerlijk is eerlijk, ik hoopte wel op een aantal felle reacties.
Ik ben het met je eens dat een discussie over het voorkomen van zwangerschap hier niet thuishoort. Over het wel of niet laten weghalen, kun je twijfelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er zullen hier heus ouders zijn die eigenlijk ongewenst zwanger zijn (geweest). Maar die hebben voordat ze hier hebben gereageerd al hun keuze gemaakt.
De discussie het te laten weghalen of niet en hoe te voorkomen dat je zwanger wordt hoort hier echt niet thuis.
Wat zijn manische moeders? Leuke alliteratie hoor, maar wat je er nou mee wil zeggen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoezo kun je daarover twijfelen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat een discussie over het voorkomen van zwangerschap hier niet thuishoort. Over het wel of niet laten weghalen, kun je twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |