Of je let gewoon op als je aan het noiken bent.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:57 schreef Ewelina het volgende:
Serieus?? Ik dacht dat je daarvoor moest betalen!
Maar ik heb dan ook nooit een abortus gehad. Ben wel een keer bang geweest dat ik zwanger was, gelukkig gaf de test maar 1 streepje aan.
Een condoom kan ook kapot gaan. Voorbehoedsmiddelen zijn niet onfeilbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:57 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Of je let gewoon op als je aan het noiken bent.
Of je neukt alleen met seksegenotenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:57 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Of je let gewoon op als je aan het noiken bent.
Maar wij ZIJN ook leuk!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:00 schreef dubidub het volgende:
Oe en dan komt het heule gezellige leuke Slank-kliekje hierheen om met elkaar grapjes en grolletjes te maken. Hihi!
Dat is in een ander topic... en het zegt niets over ons IRL.quote:
Niet per sé hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:06 schreef kwakveense het volgende:
ja, want van zwanger zijn word je dik! al word je van bevallen dan wel weer dun...
De pilquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een condoom kan ook kapot gaan. Voorbehoedsmiddelen zijn niet onfeilbaar.
Maar daar post ik uit principe niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is in een ander topic... en het zegt niets over ons IRL.
Die werkt niet altijd even goed, bijvoorbeeld bij ziekte. Enige wat volgens mij echt werkt is sterilisatie.quote:
Ook niet altijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die werkt niet altijd even goed, bijvoorbeeld bij ziekte. Enige wat volgens mij echt werkt is sterilisatie.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook niet altijd.
Laatst was er bij het medische programma Missers een man die toch nog twee kinderen bij zijn vrouw had verwekt na gesteriliseerd te zijn.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |