Whehe...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
In OUD het topic: Vrezen voor het Tweede Streepje #1 openen is vast niet grappig
ik heb er wel zin in
Doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
In OUD het topic: Vrezen voor het Tweede Streepje #1 openen is vast niet grappig
ik heb er wel zin in
Nou dat is toch leuk! Hoef je geen /lekker belangrijk achter te zetten. Net alsof wij alleen maar belangrijke dingen posten hierquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef Lastpost het volgende:
Oja ook leuk - voor mij, de luisteraars is een ander verhaal indien aanwezig - .... ik maak op 19 juni m'n rentree op de planken als zanger zijnde te samen met mijn (cover)bandleden.
En nee, je hoeft niet op Ahoy.nl te kijken voor de speeldata, gewoon in een lokale kroeg (Rotterdam) ten ere van mijn beste vriendinnetje die in het huwelijksbootje stapt.
[/lekker belangrijk]
Het is zeker tof ja, beetje singstar met een grotere kans om af te gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is toch leuk! Hoef je geen /lekker belangrijk achter te zetten. Net alsof wij alleen maar belangrijke dingen posten hier.
Foto? En welke maat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:43 schreef Daph_ het volgende:
Schoentjes die ik besteld had binnen![]()
![]()
Ze zijn leuk!!
Alleen vallen ze nét even te klein en ruilen via de post gaat volgens mij niet
ik heb er 1 keer eerder een topic geopendquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef Muis006 het volgende:
Mootje is bang voor de toorn van de ouders!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb er wel zin in
wat stom!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijnoven
is nog steeds niet afgeleverd.
![]()
![]()
quote:
Tussen 13:00 en 17:00.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
wat stom!hoe laat zouden ze komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |