abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69923093
Het blijft de hele dag regenen . En ik was afgevallen, maar het is er nu alweer bij en dat is stom.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69923099
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat een heerlijk werk-weer
Ja doei.
pi_69923133
Bleeh, door die ploegendiensten ben ik mijn hele slaapritme bijster, weet niet meer eens wat dag-nacht is.

Goedemorgen btw.
pi_69923164
goedemorgen en ik wil dat het droog wordt want met OV naar mijn werk is zowat niet te doen en dan ben ik ook niet op tijd bij de sportschool vanavond. Dus eigenljik ist helemaal niet zo'n goede morgen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69923186
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:41 schreef F04 het volgende:
Bleeh, door die ploegendiensten ben ik mijn hele slaapritme bijster, weet niet meer eens wat dag-nacht is.

Goedemorgen btw.
wat doe je hier?
Ja doei.
pi_69923303
Goedemorgen

Wilde ik net beginnen met het afronden van mijn deelvraag die ik uiterlijk 11 uur moet inleveren; heb ik mijn laatste versie niet op mijn USB stick staan Wilde ik mijn zusje bellen (die is thuis), ligt ze nog te pitten dus ze reageert niet! Hmmpf, begint goed

Lijstje dump:
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: water en banaan
L: op kantoor, geen idee wat ze vandaag voor iets hebben!
T: water, appeltje
D: wat de pot schaft, ik geloof dat het spinazie met gekookte aardappelen en haaskarbonade wordt..
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:04:32 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69923311
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:30 schreef Merel het volgende:
Ik pas in een rokje waar ik voor het laatst in paste toen ik nog op de middelbare school zat ofzo
Leuk is dat hè . Ik pas ook weer in een Levi's van toen ik 16 was.
Maar ik vind dat nu zo'n foeilelijk ding dat ik hem toch niet meer aan doe .

Goedemorgen . Triest weer hier .

Ik wil ook naar CF en hoe en wat maakt me niet zoveel uit, maar ik ben wel degene die het verst moet reizen, dus ik moet nog zien of het wel haalbaar is... Misschien tot A'dam treinen en dan vanaf A'dam oid met iemand meerijden?
Niet meer actief op Fok!
pi_69923323
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat doe je hier?
Nah, zag dit topic bij toeval in de AT staan. Enfin, ik vlucht weer gauw terug naar GC.

EDIT: Ik zie net dat ik in het verkeerde topic heb gepost. Sorry, ben namelijk niet zo helder op het moment.

[ Bericht 22% gewijzigd door F04 op 11-06-2009 08:12:44 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:06:13 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69923325
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat doe je hier?
Inderdaad .

Niet onaardig bedoeld hoor

O ja, verder wilde ik nog even zeggen dat ik het best wel decadent vind van PF dat ze eten bij Albert.nl bestelt. Kom op zeg . Je bent een jonge, gezonde, frisse meid! Wat is er mis met naar de AH fietsen / lopen en zelf een tas vol boodschappen halen? Ik vind Albert.nl meer voor mensen die slecht ter been zijn, zoals invaliden of bejaarden. Maar goed, just my 2 cents . Volgens mij bezorgt Albert hier niet eens .
Niet meer actief op Fok!
pi_69923384
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Inderdaad .

Niet onaardig bedoeld hoor

O ja, verder wilde ik nog even zeggen dat ik het best wel decadent vind van PF dat ze eten bij Albert.nl bestelt. Kom op zeg . Je bent een jonge, gezonde, frisse meid! Wat is er mis met naar de AH fietsen / lopen en zelf een tas vol boodschappen halen? Ik vind Albert.nl meer voor mensen die slecht ter been zijn, zoals invaliden of bejaarden. Maar goed, just my 2 cents . Volgens mij bezorgt Albert hier niet eens .
eensch
Ja doei.
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:32:56 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69923579
Hooi! Even een stomme vraag voor ik op mn fiets de regen ga trotseren: ik heb gisteren een stuk zalm gekocht (excellent was goedkoper dan gewoon! ) en dat ga ik morgen (12e) maken. Maarrrr! Op de verpakking staat dat ie tot de 11e houdbaar is. Nou denk ik dat dat meestal niet zo'n wereldschokkende ramp zal wezen, maar ik dacht: ik kan hem voor de zekerheid ook in de vriezer mikken

What say you: gewoon in de koelkast of in de vriezert?

Ik ben een beetje een vis-noob
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69923813
Mogguh mensen

Gaan we meeten bij CF? Of is het een mini meet van enkelen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:50:04 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69923892
Ik ben er vandoor

Tataaa
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:50:14 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69923900
Goeiemorgen

Hier ook echt pleurisweer, maar ik wil toch zo echt ff richting de sportschool voor de ochtendles RPM!

Wij bestellen soms ook wel eens bij albert. Soms uit tijdgebrek, maar meestal als we echt heel veel moeten hebben, zoals bij onze verjaardagen. Dan hoef ik niet met m'n kraaklijf 3 trappen op met kratten bier, wijn en fris. Denk dat we 3 a 4 keer per jaar daar bestellen, verder halen we het gewoon, want het is best prijzig inderdaad.

En nu ff ontbijten .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69923969
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk is dat hè . Ik pas ook weer in een Levi's van toen ik 16 was.
Maar ik vind dat nu zo'n foeilelijk ding dat ik hem toch niet meer aan doe .

Goedemorgen . Triest weer hier .

Ik wil ook naar CF en hoe en wat maakt me niet zoveel uit, maar ik ben wel degene die het verst moet reizen, dus ik moet nog zien of het wel haalbaar is... Misschien tot A'dam treinen en dan vanaf A'dam oid met iemand meerijden?
Niet alleen jij hoor. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69924071
ik sport me de tering en val niet af stom!
Ja doei.
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:58:14 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69924092
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Niet alleen jij hoor. .
Ja maar het zal wel op een zaterdag zijn en dan kun jij niet, zei je. Dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_69924125
als het 3 maanden van te voren laten weten heeft DaD alle tijd om vrij te vragen
Ja doei.
pi_69924170
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar het zal wel op een zaterdag zijn en dan kun jij niet, zei je. Dus .
Oh, er wordt al vanuit gegaan dat ik er niet bij ben. Aha.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:02:46 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69924202
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
als het 3 maanden van te voren laten weten heeft DaD alle tijd om vrij te vragen
Idd.
En dan hoef ik niet alleen te reizen .
Niet meer actief op Fok!
pi_69924386
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik sport me de tering en val niet af stom!
Same, maar als ik meer ga sporten ga ik er ook bij eten als een bootwerker, misschien is dat het verband in mijn geval
pi_69924428
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen

Hier ook echt pleurisweer, maar ik wil toch zo echt ff richting de sportschool voor de ochtendles RPM!

Wij bestellen soms ook wel eens bij albert. Soms uit tijdgebrek, maar meestal als we echt heel veel moeten hebben, zoals bij onze verjaardagen. Dan hoef ik niet met m'n kraaklijf 3 trappen op met kratten bier, wijn en fris. Denk dat we 3 a 4 keer per jaar daar bestellen, verder halen we het gewoon, want het is best prijzig inderdaad.

En nu ff ontbijten .
dat vind ik iets anders, jij kunt niet zomaar zware boodschappentassen tillen zonder problemen, en voor een feestje een x met kratten bier erbij oid vind ik het wat anders, dan gewoon zomaar.

Ik moet zeggen dat ik er zelfs nog nooit aan heb gedacht om het zo te bestellen, ik haal altijd mijn boodschappen gewoon zelf en als het ECHT veel is, leen ik een auto van mijn ouders.
Als ik later miljoenen verdien, bestel ik wel bij albert.nl, nu besteed ik mijn centjes liever aan iets anders.
pi_69924459
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi! Even een stomme vraag voor ik op mn fiets de regen ga trotseren: ik heb gisteren een stuk zalm gekocht (excellent was goedkoper dan gewoon! ) en dat ga ik morgen (12e) maken. Maarrrr! Op de verpakking staat dat ie tot de 11e houdbaar is. Nou denk ik dat dat meestal niet zo'n wereldschokkende ramp zal wezen, maar ik dacht: ik kan hem voor de zekerheid ook in de vriezer mikken

What say you: gewoon in de koelkast of in de vriezert?

Ik ben een beetje een vis-noob
Ik durf het niet te zeggen, Maria, maar je bent inmiddels toch al weg, dus het maakt ook niet uit wat ik zeg
Wat ist geworden, vriezer of koelkast?

Succes in de regen!
pi_69924471
4 op een rij, ik ga mijn spinningcd voor vanavond even checken!
pi_69924504
spinning

volgende week maar weer 's gaan.. vorige keer afgehaakt halverwege dus wil nu de les wel afmaken..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')