abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:22:46 #1
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69916075
Het vorige deel: Slank # 759 Stik maar met je viscuisine! :6
Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
pi_69916110
Niet FiPo
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:24:55 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69916189
sepo
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:26:06 #4
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69916246
DaD: een cupcake is over het algemeen van een andere structuur, lijkt meer op cake (goh ) terwijl een muffin meer op het binnenste van een warm stokbrood lijkt zeg maar. Muffins zijn (in theorie) ook stukken hoger dan cupcakes.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69916267
Inderdaad naar bed
Morgen misschien weer eindelijk tijd om bij te lezen
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:26:47 #6
148689 Muis006
pi_69916282
En ik word echt gék van die diclofenac en het opgeblazen gevoel dat daarbij hoort . Mijn buik is wel een luchtballon, ik wou dat ik erin vliegen kon.

Van voor naar achter van links naar rechts
pi_69916316
wat gaat het weer snel hier, ik heb net een paar handjes cashewnootjes op, nouja beter dan de chips, waar ik eigelijk zin in had
pi_69916368
Het verschil tussen muffins en cupcakes hangt een beetje af van wie je voor je hebt. Ik zou zeggen: muffins zijn echt van die luchtige dingen, cupcakes meer cake-achtig: vettig, zwaarder. Maar dat is geen wet van Meden en Perzen.

Chico, dat bruisen komt idd door het ontstaan van CO2-belletjes. Die zorgen er in gebak voor dat het mooi luchtig wordt.

Verder, over het bakpoeder/bicarbonaat/bakmeeldilemma: bakmeel is bloem met wat bakpoeder. IMHO kun je in het algemeen net zo goed zelf mengen. Bicarbonaat is een onderdeel van bakpoeder (meestal samen met wijnsteenzuur). Met een zuur erbij krijg je dan gasvorming als je 't in de oven zet. In muffinrecepten zie je vaak het gebruik van zowel bakpoeder als bicarbonaat, met een zure vloeistof. Dit lijkt dubbelop, maar geeft wel het meest luchtige resultaat

[ Bericht 0% gewijzigd door ColdFeet op 10-06-2009 22:48:10 ]
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:28:44 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69916383
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:27 schreef Ek-Mei het volgende:
wat gaat het weer snel hier, ik heb net een paar handjes cashewnootjes op, nouja beter dan de chips, waar ik eigelijk zin in had
Ik een hand pinda's en een paar dropjes.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:29:54 #10
148689 Muis006
pi_69916447
Ik en mijn ballon gaan slapen.

Trusten!
pi_69916483
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik een hand pinda's en een paar dropjes.
drop op mijn werk hebben we altijd van die grote zakken zachte, zoete figuurdrop van de aldi
pi_69916609
en ik ga naar bed want morgen gaat de wekker om 5.30

pi_69916628
Verder, wat betreft eventuele kook/eetmeets: ik wil best een etentje organiseren voor wat slankies, al dan niet samen gekookt. Ergens tussen nu en eind september!
Ik vrees dat ik niet genoeg ruimte en keukenspullen heb om heel Slank te ontvangen; als er veel animo is, kunnen we misschien splitsen, of we kunnen ergens een kookstudio afhuren (op een meer centrale plaats)?

Wie zin heeft: stuur me even een PM en laat ook meteen weten wat je wilt: alleen eten of ook koken, en indien koken, of je evt een kookstudio ook leuk vindt. Dan inventariseer ik even hoeveel animo er is en wat de bijpassende opties zijn.
pi_69917510
Hallo . Het wil niet echt lukken met vroeg gaan slapen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69918522
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef kwakveense het volgende:
@ pf: waarom bestel je bij albert? dat is toch veel duurder dan even naar de lokale super fietsen?
Nee het was juist goedkoper. Ik had een kortingsbon van 10 euro en de bezorgkosten waren 6 euro. Dus 4 euro korting!

Plus dat ik bijvoorbeeld zocht op "melk" en dan sorteren op prijs en de goedkoopste nemen. En dat bij elk product. Dat ga ik echt niet in de super doen En ik heb allemaal zware ding in de bonus genomen die ik anders misschien niet zou halen of iedere keer maar een..
pi_69918720
Tvpee! Ik heb niet meer super bijgelezen, alleen het lammetje van Sigme is me bijgebleven, arm ding

Ik ben bij mijn beste vriendinnetje geweest, ik heb d'r een laptop aangesmeerd en we hebben een abonnement op internets en TV uitgezocht voor als ze alleen gaat wonen meet haar kindje (ligt in scheiding). En zondag gaan we misschien nog eventjes stappen in haar durrep (en dat is pas ECHT een durrep).

En tegen de depri in bad geweest vantevoren, alles geshaved, haar gestyled en een kekke rok aangetrokken en in de auto heel hard met dance meegeblerd en nu gaat het weer wat beter (tot de volgende dip )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69918782
En nu ga ik de laatste muffin opeten en dan slapen.

Welterusten dagboek Slankies
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:22:25 #18
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69918806
tvp en welterusten!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69918927
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:22 schreef kwakveense het volgende:
tvp en welterusten!
Oh, jou moest ik nog eventjes een flinke dikke knuffel geven! Goed dat je de psych hebt gebeld je verdient het gewoon om weer fijn in je velletje te zitten
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:35:20 #20
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69919352
dat vind ik lief van je syrena! ik hoop dat jij je ook weer snel wat lekkerder voelt... je hebt genoeg aan je hoofd nu...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69919561
Ik ga ook op bed. Sweet dreams, allemaal. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:59:33 #22
331 Merel
Be here now.
pi_69920056
Hoi! Ik wil kleren ruilen bij Tink en koken bij CF en sushi eten bij MoBlo en toekijken hoe jullie spinnen bij Cycle. Ben ik dan nog een meetmogelijkheid vergeten?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 11 juni 2009 @ 05:02:51 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69922772
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:33 schreef Ek-Mei het volgende:
en ik ga naar bed want morgen gaat de wekker om 5.30

Ah, lekker uitslapen

Ik ga werken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_69922901
Goedemorgen allemaal
Nu naar mijn werk en vanmiddag een erg natte shoot zo te zien
  donderdag 11 juni 2009 @ 07:30:58 #25
331 Merel
Be here now.
pi_69923067
Ik pas in een rokje waar ik voor het laatst in paste toen ik nog op de middelbare school zat ofzo
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_69923093
Het blijft de hele dag regenen . En ik was afgevallen, maar het is er nu alweer bij en dat is stom.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69923099
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat een heerlijk werk-weer
Ja doei.
pi_69923133
Bleeh, door die ploegendiensten ben ik mijn hele slaapritme bijster, weet niet meer eens wat dag-nacht is.

Goedemorgen btw.
pi_69923164
goedemorgen en ik wil dat het droog wordt want met OV naar mijn werk is zowat niet te doen en dan ben ik ook niet op tijd bij de sportschool vanavond. Dus eigenljik ist helemaal niet zo'n goede morgen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69923186
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:41 schreef F04 het volgende:
Bleeh, door die ploegendiensten ben ik mijn hele slaapritme bijster, weet niet meer eens wat dag-nacht is.

Goedemorgen btw.
wat doe je hier?
Ja doei.
pi_69923303
Goedemorgen

Wilde ik net beginnen met het afronden van mijn deelvraag die ik uiterlijk 11 uur moet inleveren; heb ik mijn laatste versie niet op mijn USB stick staan Wilde ik mijn zusje bellen (die is thuis), ligt ze nog te pitten dus ze reageert niet! Hmmpf, begint goed

Lijstje dump:
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: water en banaan
L: op kantoor, geen idee wat ze vandaag voor iets hebben!
T: water, appeltje
D: wat de pot schaft, ik geloof dat het spinazie met gekookte aardappelen en haaskarbonade wordt..
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:04:32 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69923311
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:30 schreef Merel het volgende:
Ik pas in een rokje waar ik voor het laatst in paste toen ik nog op de middelbare school zat ofzo
Leuk is dat hè . Ik pas ook weer in een Levi's van toen ik 16 was.
Maar ik vind dat nu zo'n foeilelijk ding dat ik hem toch niet meer aan doe .

Goedemorgen . Triest weer hier .

Ik wil ook naar CF en hoe en wat maakt me niet zoveel uit, maar ik ben wel degene die het verst moet reizen, dus ik moet nog zien of het wel haalbaar is... Misschien tot A'dam treinen en dan vanaf A'dam oid met iemand meerijden?
Niet meer actief op Fok!
pi_69923323
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat doe je hier?
Nah, zag dit topic bij toeval in de AT staan. Enfin, ik vlucht weer gauw terug naar GC.

EDIT: Ik zie net dat ik in het verkeerde topic heb gepost. Sorry, ben namelijk niet zo helder op het moment.

[ Bericht 22% gewijzigd door F04 op 11-06-2009 08:12:44 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:06:13 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69923325
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat doe je hier?
Inderdaad .

Niet onaardig bedoeld hoor

O ja, verder wilde ik nog even zeggen dat ik het best wel decadent vind van PF dat ze eten bij Albert.nl bestelt. Kom op zeg . Je bent een jonge, gezonde, frisse meid! Wat is er mis met naar de AH fietsen / lopen en zelf een tas vol boodschappen halen? Ik vind Albert.nl meer voor mensen die slecht ter been zijn, zoals invaliden of bejaarden. Maar goed, just my 2 cents . Volgens mij bezorgt Albert hier niet eens .
Niet meer actief op Fok!
pi_69923384
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Inderdaad .

Niet onaardig bedoeld hoor

O ja, verder wilde ik nog even zeggen dat ik het best wel decadent vind van PF dat ze eten bij Albert.nl bestelt. Kom op zeg . Je bent een jonge, gezonde, frisse meid! Wat is er mis met naar de AH fietsen / lopen en zelf een tas vol boodschappen halen? Ik vind Albert.nl meer voor mensen die slecht ter been zijn, zoals invaliden of bejaarden. Maar goed, just my 2 cents . Volgens mij bezorgt Albert hier niet eens .
eensch
Ja doei.
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:32:56 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69923579
Hooi! Even een stomme vraag voor ik op mn fiets de regen ga trotseren: ik heb gisteren een stuk zalm gekocht (excellent was goedkoper dan gewoon! ) en dat ga ik morgen (12e) maken. Maarrrr! Op de verpakking staat dat ie tot de 11e houdbaar is. Nou denk ik dat dat meestal niet zo'n wereldschokkende ramp zal wezen, maar ik dacht: ik kan hem voor de zekerheid ook in de vriezer mikken

What say you: gewoon in de koelkast of in de vriezert?

Ik ben een beetje een vis-noob
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69923813
Mogguh mensen

Gaan we meeten bij CF? Of is het een mini meet van enkelen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:50:04 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69923892
Ik ben er vandoor

Tataaa
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:50:14 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69923900
Goeiemorgen

Hier ook echt pleurisweer, maar ik wil toch zo echt ff richting de sportschool voor de ochtendles RPM!

Wij bestellen soms ook wel eens bij albert. Soms uit tijdgebrek, maar meestal als we echt heel veel moeten hebben, zoals bij onze verjaardagen. Dan hoef ik niet met m'n kraaklijf 3 trappen op met kratten bier, wijn en fris. Denk dat we 3 a 4 keer per jaar daar bestellen, verder halen we het gewoon, want het is best prijzig inderdaad.

En nu ff ontbijten .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69923969
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk is dat hè . Ik pas ook weer in een Levi's van toen ik 16 was.
Maar ik vind dat nu zo'n foeilelijk ding dat ik hem toch niet meer aan doe .

Goedemorgen . Triest weer hier .

Ik wil ook naar CF en hoe en wat maakt me niet zoveel uit, maar ik ben wel degene die het verst moet reizen, dus ik moet nog zien of het wel haalbaar is... Misschien tot A'dam treinen en dan vanaf A'dam oid met iemand meerijden?
Niet alleen jij hoor. .
pi_69924071
ik sport me de tering en val niet af stom!
Ja doei.
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:58:14 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69924092
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Niet alleen jij hoor. .
Ja maar het zal wel op een zaterdag zijn en dan kun jij niet, zei je. Dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_69924125
als het 3 maanden van te voren laten weten heeft DaD alle tijd om vrij te vragen
Ja doei.
pi_69924170
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar het zal wel op een zaterdag zijn en dan kun jij niet, zei je. Dus .
Oh, er wordt al vanuit gegaan dat ik er niet bij ben. Aha.
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:02:46 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69924202
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
als het 3 maanden van te voren laten weten heeft DaD alle tijd om vrij te vragen
Idd.
En dan hoef ik niet alleen te reizen .
Niet meer actief op Fok!
pi_69924386
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik sport me de tering en val niet af stom!
Same, maar als ik meer ga sporten ga ik er ook bij eten als een bootwerker, misschien is dat het verband in mijn geval
pi_69924428
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen

Hier ook echt pleurisweer, maar ik wil toch zo echt ff richting de sportschool voor de ochtendles RPM!

Wij bestellen soms ook wel eens bij albert. Soms uit tijdgebrek, maar meestal als we echt heel veel moeten hebben, zoals bij onze verjaardagen. Dan hoef ik niet met m'n kraaklijf 3 trappen op met kratten bier, wijn en fris. Denk dat we 3 a 4 keer per jaar daar bestellen, verder halen we het gewoon, want het is best prijzig inderdaad.

En nu ff ontbijten .
dat vind ik iets anders, jij kunt niet zomaar zware boodschappentassen tillen zonder problemen, en voor een feestje een x met kratten bier erbij oid vind ik het wat anders, dan gewoon zomaar.

Ik moet zeggen dat ik er zelfs nog nooit aan heb gedacht om het zo te bestellen, ik haal altijd mijn boodschappen gewoon zelf en als het ECHT veel is, leen ik een auto van mijn ouders.
Als ik later miljoenen verdien, bestel ik wel bij albert.nl, nu besteed ik mijn centjes liever aan iets anders.
pi_69924459
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi! Even een stomme vraag voor ik op mn fiets de regen ga trotseren: ik heb gisteren een stuk zalm gekocht (excellent was goedkoper dan gewoon! ) en dat ga ik morgen (12e) maken. Maarrrr! Op de verpakking staat dat ie tot de 11e houdbaar is. Nou denk ik dat dat meestal niet zo'n wereldschokkende ramp zal wezen, maar ik dacht: ik kan hem voor de zekerheid ook in de vriezer mikken

What say you: gewoon in de koelkast of in de vriezert?

Ik ben een beetje een vis-noob
Ik durf het niet te zeggen, Maria, maar je bent inmiddels toch al weg, dus het maakt ook niet uit wat ik zeg
Wat ist geworden, vriezer of koelkast?

Succes in de regen!
pi_69924471
4 op een rij, ik ga mijn spinningcd voor vanavond even checken!
pi_69924504
spinning

volgende week maar weer 's gaan.. vorige keer afgehaakt halverwege dus wil nu de les wel afmaken..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')