Ik een hand pinda's en een paar dropjes.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:27 schreef Ek-Mei het volgende:
wat gaat het weer snel hier, ik heb net een paar handjes cashewnootjes op, nouja beter dan de chips, waar ik eigelijk zin in had
dropquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik een hand pinda's en een paar dropjes.
Nee het was juist goedkoper. Ik had een kortingsbon van 10 euro en de bezorgkosten waren 6 euro. Dus 4 euro korting!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef kwakveense het volgende:
@ pf: waarom bestel je bij albert? dat is toch veel duurder dan even naar de lokale super fietsen?
Oh, jou moest ik nog eventjes een flinke dikke knuffel geven! Goed dat je de psych hebt gebeldquote:
Ah, lekker uitslapenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:33 schreef Ek-Mei het volgende:
en ik ga naar bed want morgen gaat de wekker om 5.30![]()
wat doe je hier?quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:41 schreef F04 het volgende:
Bleeh, door die ploegendiensten ben ik mijn hele slaapritme bijster, weet niet meer eens wat dag-nacht is.
Goedemorgen btw.
Leuk is dat hèquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:30 schreef Merel het volgende:
Ik pas in een rokje waar ik voor het laatst in paste toen ik nog op de middelbare school zat ofzo
Nah, zag dit topic bij toeval in de AT staan. Enfin, ik vlucht weer gauw terug naar GC.quote:
Inderdaadquote:
eenschquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Niet onaardig bedoeld hoor
O ja, verder wilde ik nog even zeggen dat ik het best wel decadent vind van PF dat ze eten bij Albert.nl bestelt. Kom op zeg. Je bent een jonge, gezonde, frisse meid! Wat is er mis met naar de AH fietsen / lopen en zelf een tas vol boodschappen halen? Ik vind Albert.nl meer voor mensen die slecht ter been zijn, zoals invaliden of bejaarden. Maar goed, just my 2 cents
. Volgens mij bezorgt Albert hier niet eens
.
Niet alleen jij hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk is dat hè. Ik pas ook weer in een Levi's van toen ik 16 was.
Maar ik vind dat nu zo'n foeilelijk ding dat ik hem toch niet meer aan doe.
Goedemorgen. Triest weer hier
.
Ik wil ook naar CF en hoe en wat maakt me niet zoveel uit, maar ik ben wel degene die het verst moet reizen, dus ik moet nog zien of het wel haalbaar is... Misschien tot A'dam treinen en dan vanaf A'dam oid met iemand meerijden?
Ja maar het zal wel op een zaterdag zijn en dan kun jij niet, zei je. Dusquote:
Oh, er wordt al vanuit gegaan dat ik er niet bij ben. Aha.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar het zal wel op een zaterdag zijn en dan kun jij niet, zei je. Dus.
Idd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
als het 3 maanden van te voren laten weten heeft DaD alle tijd om vrij te vragen
Same, maar als ik meer ga sporten ga ik er ook bij eten als een bootwerker, misschien is dat het verband in mijn gevalquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik sport me de tering en val niet afstom!
dat vind ik iets anders, jij kunt niet zomaar zware boodschappentassen tillen zonder problemen, en voor een feestje een x met kratten bier erbij oid vind ik het wat anders, dan gewoon zomaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeiemorgen
Hier ook echt pleurisweer, maar ik wil toch zo echt ff richting de sportschool voor de ochtendles RPM!
Wij bestellen soms ook wel eens bij albert. Soms uit tijdgebrek, maar meestal als we echt heel veel moeten hebben, zoals bij onze verjaardagen. Dan hoef ik niet met m'n kraaklijf 3 trappen op met kratten bier, wijn en fris. Denk dat we 3 a 4 keer per jaar daar bestellen, verder halen we het gewoon, want het is best prijzig inderdaad.
En nu ff ontbijten.
Ik durf het niet te zeggen, Maria, maar je bent inmiddels toch al weg, dus het maakt ook niet uit wat ik zegquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi! Even een stomme vraag voor ik op mn fiets de regen ga trotseren: ik heb gisteren een stuk zalm gekocht (excellent was goedkoper dan gewoon!) en dat ga ik morgen (12e) maken. Maarrrr! Op de verpakking staat dat ie tot de 11e houdbaar is. Nou denk ik dat dat meestal niet zo'n wereldschokkende ramp zal wezen, maar ik dacht: ik kan hem voor de zekerheid ook in de vriezer mikken
![]()
What say you: gewoon in de koelkast of in de vriezert?
Ik ben een beetje een vis-noob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |