quote:Op maandag 22 maart 2004 13:41 schreef Karin het volgende:
Omdat er regelmatig vrouwen zijn met bloedverlies tijdens de zwangerschap is het misschien handig om alle ervaringen te bundelen.
In de hoeveelste week had je bloedverlies? Had je krampen erbij? Ben je bij de huisarts/verloskundige geweest? Heeft de huisarts/verloskundige je doorgestuurd voor een echo? Was het helder bloed of bruine afscheiding? Liep het goed of slecht af?
dus niet alleen bedoeld voor "goede afloop", helaas loopt dit ook vaak slecht af. Maar dan weten de vrouwen die hier vragen over hebben wat hun eventueel te wachten staat, wel zo reëel.
quote:Op maandag 2 maart 2009 10:59 schreef Estherrichard het volgende:
Ik zou nu 5 1/2 week zwanger zijn en heb nu al 4 dagen helder bloed verlies, iets minder dan een ongesteldheid maar het gaat wel door. Afgelopen vrijdag begon het, echo laten maken en toen zat het er nog. Maar ben toch niet helemaal op mijn gemak.
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:57 schreef Troel het volgende:
Oew, spannend Esther. Hopelijk heb je snel weer een echo en dat dan alles er ook nog steeds zit
Kan me heel goed voorstellen dat je je niet op je gemak voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop