Goeie tip! Ik ga morgen kijken bij de Action!quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef Cristallo het volgende:
Vele kinderfeestjes waren reeds supergeslaagd met de [b]kant-en-klare knutselpakketten
Spiegeltjes in vele dessins om te mozaïeken, schelpenspiegels, fotolijstjes om te mozaïeken, spiegeltjes en fotolijstjes met glitters en strass-steentjes...... Volop keuze.
Complete pakketten, dus supergemakkelijk in voorbereiding en het feest loopt op rolletjes! Zeer gebruiksvriendelijke pakketten.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Goeie tip! Ik ga morgen kijken bij de Action!
chocolademunten laten zoeken in de tuin?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Middelste wil graag een piratenfeestje geven voor 4 vriendjes en mijn hoofd is leeg...help
Ik wil ze een eierkoek laten versieren als schateiland, en er hoort ook schatzoeken bij..maar wat kan er nog meer bij om er een middagvullend programma van te maken?
ik heb een vlottenrace gedaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Middelste wil graag een piratenfeestje geven voor 4 vriendjes en mijn hoofd is leeg...help
Ik wil ze een eierkoek laten versieren als schateiland, en er hoort ook schatzoeken bij..maar wat kan er nog meer bij om er een middagvullend programma van te maken?
Ze iig twee stel kleren mee laten nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
wat ga je doen als je met een dozijn jongetjes van 10 in het bos in een blokhut zit en het regent pijpestelen? ik ga dit weekend, maar de vooruitzichten zijn bar en boos.
Jouw dochter vindt het helemaal geweldig, maar omdat jij het niets vindt en origineler wil zijn (voor wie??) wil je iets anders.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:52 schreef Tezz het volgende:
Nu wordt ze dus zeven en ik zit even in dubio. Ze wil zelf namelijk naar Dippy Doe (een mega-binnenspeeltuin). Ze vindt het daar helemaal geweldig, maar ikzelf vind het eigenlijk niets. Ze komt er al een paar keer per jaar met kinderfeestjes van andereren en ik wil gewoon wat origineler zijn!
Het klinkt mij erg over the top in de oren. Een fotograaf en een visagist inhuren!quote:Heeft iemand van jullie ervaring met de zogenaamde fotoshoot thuis? Dan komt er een fotograaf bij je thuis die een heuse fotostudio nabouwt en er komt een visagiste mee met een doos verkleedspullen en make-up.
De 'fotomodellen' mogen allemaal een fotoserie maken en krijgen na afloop van het feestje ook een foto mee naar huis. Lijkt jullie dat leuk???
Ik vind het ook nogal veel voor een kind van 7 als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jouw dochter vindt het helemaal geweldig, maar omdat jij het niets vindt en origineler wil zijn (voor wie??) wil je iets anders.
Het is toch het feest van je dochter?
[..]
Het klinkt mij erg over the top in de oren. Een fotograaf en een visagist inhuren!![]()
Ik krijg af en toe de indruk dat ouders wedijveren met elkaar wie het origineelste (of duurste?) feestje heeft, of de mooiste tractatie.
ik heb een enorm leuk boek gekocht daarover: het leuke survival boekquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
mijn zus, de moeder van mijn neefje dat zijn verjaardag viert, heeft al leuke plannen las ik net. komt allemaal goed. ik hoef alleen maar mijn survivalskills te laten zien. vuur maken terwijl het nat is, waterproofhutje en marshmellows enzo.
Wat vond je zo slecht aan het feest in Ballorig? IHet zou mijn keuze ook niet zijn, ik zou liever voor een iets kleinschaliger speeltuin kiezen. Maar ik dacht dat kinderen zoiets altijd wel heel leuk vonden. Wij hebben zelf geen Ballorig in de buurt, wel een vergelijkbare binnenspeeltuin.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
de volgende keer wordt zoon al 11 en dan moet er toch wel weer een byzonder feestje komen vind ik.
we zijn nu 2 x naar de film geweest, 1 x piratenfeest, 1 x balorig en 1 keer heb ik de hele handel per trein van koog aan de zaan naar rotterdam vervoerd, waar we per metro naar het maritiem museum zijn geweest. dat was wel de topper, ze hebben het er nog lang over gehad en het was een hele dag uit 10 uur stapten we in de trein en om 5 uur zetten we weer voet op koogse bodem.
het enige feestje wat ik absoluut slecht vond, was het feest in balorig. ik vond het een aanfluiting.
Nee, dat dacht ik ook al. Daar is zelfs helemaal niets mis mee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Luchtbel het volgende:
Nou afgezien van of iets groot is of weet ik veel wat, een kind laten zien dat er ook andere dingen leuk zijn daar lijkt me toch ook niets mis mee Moonah?
Ik wil mijn dochter graag laten zien dat er ook nog andere (leuke) dingen zijn. Naar een binnenspeeltuin doe ik wel met haar op een regenachtige zondagmiddag.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jouw dochter vindt het helemaal geweldig, maar omdat jij het niets vindt en origineler wil zijn (voor wie??) wil je iets anders.
Het is toch het feest van je dochter?
[..]
Het klinkt mij erg over the top in de oren. Een fotograaf en een visagist inhuren!![]()
Ik krijg af en toe de indruk dat ouders wedijveren met elkaar wie het origineelste (of duurste?) feestje heeft, of de mooiste tractatie.
Dat schreef je al ja, dat je chagi was,,,,quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:34 schreef Moonah het volgende:
Tezz, ik snap je ook wel. Zeker zoals je het nu uitlegde. Maar het klonk zo groot, 'een fotograaf en een visagist'. Voor die meiden is het natuurlijk hardstikke leuk, dat gefrut met make-up en boa's.
En Bix, ik zou wrs ook bijsturen, als het me echt zou tegenstaan.
Zoals ik in mijn tweede post al schreef, ik was gisteravond stikchagrijnig, en ik was me een beetje aan het afreageren.Stom he?
Ligt misschien ook aan de leeftijd en het type kinderen wat komt hoe je snoepjesmemory uitvoert. F werd 5 en de meisjes die kwamen waren 4, net 5 en voor allemaal was het het eerste of tweede kinderfeestje. Voor ons was het zo prima en zat de competitie dus in het stukje als eerste 2 paar hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:30 schreef bixister het volgende:
bij ons werden de gewonnen snoepjes in 't zakje gedaan dat mee ging naar huis. ik hielp hier en daar wel een beetje om te zorgen dat iedereen wel iets had, maar 't was juist natuurlijk ook de uitdaging om de meeste snoepjes te winnen. bij twee stoppen neemt ook wel erg 't competitie-element weg.
quote:dat vonden ze allemaal erg leuk en er was toen ook ruimte om een beetje te kletsen enzo, de kinderen hadden elkaar niet meer gezien sinds de vakantie en twee kindjes kenden niemand behalve Jolie dus dat kwam toen ook wat meer los. Daarna wilden er een paar nog een keer bekertjes water omgooien en anderen gingen stoepkrijten en bellen blazen. Gewoon even vrij spelen dus.
quote:op verzoek van de jarige, de meisjes besloten zelf dat als iedereen aan de beurt was geweest ze allemaal wat te eten gingen pakken
quote:Uiteraard waren we nogal uitgelopen
quote:Ik had niet eens stoeltjes ofzo voor zo veel kinderen maar gewoon zitten en eten op een kleed was ook allemaal prima en staand aan tafel kun je ook knutselen.
Helemaal goed gedaan!quote:Mijn dochter met een feestje dat ze volgend jaar wel weer wil
Wow jij bent goed! echt heel leuk met weinig, alleen die lakens mss moeilijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:10 schreef YPPY het volgende:
Botsingen vallen mee als je ogen uit het laken knipt.
Piet heeft de Gigantische-Grote-Spectaculaire-Spoken-Test!
Er zijn veel te weinig spoken tegenwoordig, erg jammer. Gelukkig kunnen de feestgangers zelf een spook worden.![]()
Ze moeten er natuurlijk uitzien als een spook. Allemaal een laken, alleen heb je dan het probleem dat je niks ziet. Laat ze dan bij elkaar de ogen tekenen met een stift en dan doek af (!!!) en uitknippen. Geef ze wat te eten, wat jammer nou, ze kunnen het niet opeten met het laken.Gelukkig ze nog een gat knippen. Eet wat lastig, maar je bent een spook of je bent het niet.
![]()
Verder kun je leuk een spooktocht houden. Laat ze geblinddoekt een stukje lopen, ze kunnen een touw vast houden. Ze zijn nog jong, dus als je een keertje "boe!" roept, schrikken ze al.Is dat niet het geval, dan laat je ze ergens onderdoor (= touw laag bij de grond) lopen of over een simpele hindernis lopen.
Regel een cd van het spookslot in de Efteling en doe een stoelendans.
Ze moeten ook heel zachtjes kunnen doen als spook natuurlijk, anders hoort iedereen je. Laat ze stiekem achter elkaar gaan zitten (of achter Piet) en dan raden hoeveel spoken er zitten. Of laat ze heel stil staan, zoals bij 1,2,3 Rood Lichtje (wordt dus 1,2,3 Wit Spookje).
Kunnen ze zich wel verstoppen als een echt spook??? Ga lekker verstoppertje doen, altijd leuk.
Wat fijn nou, iedereen is geslaagd voor de test en gelukkig zijn er voorlopig weer genoeg spoken. Fjew.![]()
Ps, heb je leuke buren? Laat ze dan ook als test doen dat ze iemand moeten laten schrikken, zoals de buren. Laat ze 'langszweven' en als je buren hebt die hysterisch gaan gillen is de test geslaagd.
Jammer de bammer zijn het nog geen echte spoken natuurlijk. Moeten ze eerst oefenen met een alternatief voor een laken. Alleen echte spoken krijgen een echt laken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:57 schreef Mone het volgende:
[..]
Wow jij bent goed! echt heel leuk met weinig, alleen die lakens mss moeilijk.
Nee joh, hoe kan ik dat nu als kritiek opvatten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:46 schreef Smirre het volgende:
Mag ik je wat vragen, Sugar?
Net zoals jij vieren wij ook twee verjaardagen op dezelfde dag en ivm het hele tweelingebeuren ga ik er best ver in om te zorgen dat er toch vooral onderscheid is en dat ieder kind vooral iets voor zichzelf heeft die dag. Eigen taart, naamslinger en dit jaar gaan we feestjes vieren met kindertjes uit de klas, maar wel ieder op een andere dag.
Hoe sta jij hier tegenover? (Gewoon een vraag, hoor, geen kritiek.)
Sjoeg, ik vind 'm echt ontroerend mooi. Ik weet niet hoe het komt, maar ik moest echt even slikken zo mooi.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:11 schreef Sugar het volgende:
Klinkt als een goed geslaagd feestje, LB. En de foto's zijn geweldig!!!![]()
Ik heb een uitnodiging gemaakt voor de verjaardag van de kinderen. Niet voor een feestje, maar de plannen daarvoor volgen. Nu dus even alleen de uitnodging voor vrienden en familie:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:07 schreef bixister het volgende:
dank je. Piet vond ze ook leuk gelukt. toen ik vertelde dat ik een foto van hem uit een doolhof op vakantie had gebruikt zei hij "oooh had je die dáárvoor gemaakt!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |