Ze iig twee stel kleren mee laten nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
wat ga je doen als je met een dozijn jongetjes van 10 in het bos in een blokhut zit en het regent pijpestelen? ik ga dit weekend, maar de vooruitzichten zijn bar en boos.
Jouw dochter vindt het helemaal geweldig, maar omdat jij het niets vindt en origineler wil zijn (voor wie??) wil je iets anders.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:52 schreef Tezz het volgende:
Nu wordt ze dus zeven en ik zit even in dubio. Ze wil zelf namelijk naar Dippy Doe (een mega-binnenspeeltuin). Ze vindt het daar helemaal geweldig, maar ikzelf vind het eigenlijk niets. Ze komt er al een paar keer per jaar met kinderfeestjes van andereren en ik wil gewoon wat origineler zijn!
Het klinkt mij erg over the top in de oren. Een fotograaf en een visagist inhuren!quote:Heeft iemand van jullie ervaring met de zogenaamde fotoshoot thuis? Dan komt er een fotograaf bij je thuis die een heuse fotostudio nabouwt en er komt een visagiste mee met een doos verkleedspullen en make-up.
De 'fotomodellen' mogen allemaal een fotoserie maken en krijgen na afloop van het feestje ook een foto mee naar huis. Lijkt jullie dat leuk???
Ik vind het ook nogal veel voor een kind van 7 als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jouw dochter vindt het helemaal geweldig, maar omdat jij het niets vindt en origineler wil zijn (voor wie??) wil je iets anders.
Het is toch het feest van je dochter?
[..]
Het klinkt mij erg over the top in de oren. Een fotograaf en een visagist inhuren!![]()
Ik krijg af en toe de indruk dat ouders wedijveren met elkaar wie het origineelste (of duurste?) feestje heeft, of de mooiste tractatie.
ik heb een enorm leuk boek gekocht daarover: het leuke survival boekquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
mijn zus, de moeder van mijn neefje dat zijn verjaardag viert, heeft al leuke plannen las ik net. komt allemaal goed. ik hoef alleen maar mijn survivalskills te laten zien. vuur maken terwijl het nat is, waterproofhutje en marshmellows enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |