Grote schop!
Ook al gaat het niet om een kinderfeestje, het is er wel aan gerelateerd. Ik ben alvast aan het dubben over een traktatie voor mijn 8 jarige die binnenkort 9 wordt. Nu zit er een meisje met glutenallergie in de klas waar ik rekening mee wil houden. En ik wil vooral iets lekkers, makkelijks, maar een beetje gezond mag best.
Zelf zat ik te denken aan een klein appeltje met een ijsstokje erin, voor de helft dopen in chocola en dan met discodip ofzo. Maar ik weet uit ervaring dat dat soort dingen er altijd leuker en makkelijker uitzien dan hoe het er bij ons in de praktijk uitrolt
Dus: iemand hier ervaring met appels in chocola? Kan je daar gewoon melkchocola voor gebruiken en droogt dat ook een beetje lekker en mooi op? We hebben wel smeltchocola, maar dat is puur en lust mijn oudste niet.
Andere briljante of leuke ideeën zijn ook meer dan welkom uiteraard, zolang het maar niet iets is waarvoor ik (teveel) moet knutselen of wat de ochtend van het trakteren pas gemaakt kan worden (want de ochtenden zijn hectisch genoeg in mijn eentje).