quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:30 schreef Chan het volgende:
egopost
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en babylief doet het helemaal goedDe ctg kon niet mooier zei ze
Mijn baby heeft het dus reuze naar zn zin in mijn buik
![]()
/egopost
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen egopost.
Je bent er trots op. En logisch.
Super dat alles goed is
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef huuphuup het volgende:
Ymme ik zou er vanuit gaan denk ik dat iemand jullie dan bij de vk heeft gezien ofzo. Dat klinkt het meest logisch. Hoe dan ook veel plezier met vertellen
Chan yay!!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef Nijna het volgende:
goedgekeurd, 120/60 en nu geen dalende hartslag op mn rug. ook niet meer gevraagd naar rugslapen... beetje vergeten ook
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef huuphuup het volgende:haha nouja fijn in elk geval dat je goedgekeurd bent Nijna
en ook fijn dat de hartslag niet meer daalde
![]()
toch weer een kleine opluchting lijkt me.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben heel ff de stad in geweest.. (en toen merkte ik wel dat het idd best warm is....)
heb bij de H&M 2 zwangerschaps-kortebroeken gekocht...![]()
en bij onze hema hebben ze de nieuwe lijn wel al...
heb alleen ff een basisshirtje meegenomen om te kijken hoe die zitten..
(en omdat die toevallig net de kleur had die ik nog zocht voor onder mijn jurkje.)
ook dagboekpost![]()
@Nijn, wat fijn dat alles goed was bij de VK
@Ymme, wat vervelend dat er in het dorp al over gesproken wordt.. zal idd dan ook maar snel je naasten inlichten voordat ze het via via te horen krijgen
@Chan, ook blij voor jouw goede nieuws!!!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:46 schreef Poppejans het volgende:
Sorry,jullie gaan zo snel dat ik niet alles heb bijgelezen hoor
Chan, wat fijn, heerlijk gevoel zeker!
Huup, die voetenfotoHet lijkt alleen maar erger te worden joh! Ik hoop zo voor je dat het toch nog wat gaat afnemen, voetenbadje klinkt lekker
Hier niks bijzonders, af en toe een gek pijntje in mn lies als ik snel van de bank wil opstaan, of bij het omdraaien in bed. En borsten die op ontploffen staan! De kat gebruikt ze als hoofdkussentje![]()
of als springplank
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:46 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat je weer goedgekeurd bent, Nijna!
Ik vergeet ook altijd nog wel een vraag die ik eigenlijk had willen stellen. Ach in geval vna nood kun je altijd nog bellen, toch?
Zoooquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:48 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, en huup, die voetjes van joujeuh, bijna niet voor te stellen dat het niet pijn doet!
Heeft het voetenbadje wat geholpen?
ik vond ze ook erg leuk.. lekker casual..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:
BJ fijn dat je geslaagd bent voor je kledingik vind die zwangerschapskorte broeken echt een verademing
vandaag had k een spijkerbroek aan en dat was toch eigk niet echt lekker, plak en klam enzo...
Ik had mn eerste zwangerschapsspijkerbroek aan met eh... net 15 weken geloof ik? Misschien 14. Zoiets.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik vond ze ook erg leuk.. lekker casual..
en heeeeel eerlijk gezegd is zo'n buikband die eraan zit ook wel erg prettig![]()
misschien dat ik ze gewoon al ga dragen
wanneer zijn jullie begonnen met de positiekleding??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop