Is dat een leren rokje waar met strass-steentje SEXY op staat en een visnetshirtje dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:06 schreef MamsX het volgende:
Ik snap niet dat jullie kinderen een sloerie noemen?
Als mijn dochter in een kort rokje en shirtje van de Biba Boerderij loopt dan is dat te hoerig?
En het feit dat ze zingt over een kika kusje van kika kip maakt het dan zeker compleet?
ja, je hebt korte rokjes en je hebt korte rokjes. Ik denk dat je goed weet wat er bedoeld wordt. Je weet net zo goed als ik dat er kinderen zijn die in kleding lopen die een associatie op roept die niet positief is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:06 schreef MamsX het volgende:
Ik snap niet dat jullie kinderen een sloerie noemen?
Als mijn dochter in een kort rokje en shirtje van de Biba Boerderij loopt dan is dat te hoerig?
En het feit dat ze zingt over een kika kusje van kika kip maakt het dan zeker compleet?
Dat pakje had mijn moeder voor mij (10 jaar) en mijn zusje (7 jaar) gekocht in een kinderboetiekje in Spanje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gek, toen ik tien was bestonden er nog helemaal geen naveltruitjes volgens mij hoor, die kwamen pas een paar jaar later. En wij hebben hetzelfde bouwjaar.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Is dat een leren rokje waar met strass-steentje SEXY op staat en een visnetshirtje dan?
Ik wist niet dat Biba Boerderij zulke hoerige kinderkleding maakte.
Jawel hoor. Je had ze 6 jaar ervoor al. Welliswaar kopietjes van de Madonna-truitjes, al dan niet zelf gemaakt of verknipt. Ze waren er.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gek, toen ik tien was bestonden er nog helemaal geen naveltruitjes volgens mij hoor, die kwamen pas een paar jaar later. En wij hebben hetzelfde bouwjaar.
Op 'hoerige kinderkleding'?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:44 schreef Sjeen het volgende:
Te nieuwsgierigDit is de eerste hit:
[ afbeelding ]
Dat is een heel leuk kort rokje!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Dit is best leuk en toch een kort rokje![]()
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel een fout voorbeeld posten maar ik vind zo niks met mijn zoekwoorden en om nou 'hoerige kinderkleding' bij google in te gaan voeren gaat me iets te ver.
quote:
Maar als dat meisje bukt zie je ook echt haar Dora onderbroekje wel hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:47 schreef Smirre het volgende:
[..]
Dat is een heel leuk kort rokje!
Ook de combinatie met de gymschoentjes en het shirtje is helemaal ok.
Zolang het geen string isquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar als dat meisje bukt zie je ook echt haar Dora onderbroekje wel hoor.
Ik zit op mijn werk. Ik zal maar niet op zulke termen gaan zoekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef HeatWave het volgende:
slutty children wear
Werkt iets beter in Google.
Ik weet niet over hoe vroeger je het dan hebt, maar ik werd in de jaren '80 voor het eerst ongesteld - op mn 8e. Niets in mij voelde de aandrang te gaan rondparaderen in sexy kleding en te flirten met jongens.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef hestria het volgende:
er word ook nog iets vergeten, vroegerbegon de puberleeftijd pas rond de 13/14? tegenwoordig lopen meisjes van 9 al in de pubertijd.
Een groot deel van de pubertijd is het ontdekken van jezelf, je wensen, wie je bent, wat je wilt. ik denk dat de kleding die die jonge meiden aan willen daar een onderdeel van is.
Hoe idioot kun je het eigenlijk verzinnen als kinderprogrammamaker...quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef Dipkip het volgende:
spy kids, waarbij jongedames rondrennen in catsuits en hoge hakken en de slechterik verslaan door met lippenstift te gooien.
Ja, kijk! Dat bedoelen we nu precies met "hoerige kinderkleding" !quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:34 schreef simmu het volgende:
uhm, mijn selene (bijna 11 maanden) heeft ook jurkjes met spaghettibandjes. en ze heeft van de hema een leuke maillot met op haar kont een gezichtje........
Als ik op kop ga hangen ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar als dat meisje bukt zie je ook echt haar Dora onderbroekje wel hoor.
je kan niet vroeg genoeg beginnen met zeurenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, kijk! Dat bedoelen we nu precies met "hoerige kinderkleding" !
![]()
Precies! Wij hadden Captain Planet, een mintgroene man in onderbroek die de wereld kwam redden als je allemaal je ringen bij elkaar deed en URF!! WINT!!! FAIAA!! WOTTUW!!! riep omdat er ergens een zeemeeuw stikte in een sixpackplasticje. Dat was tenminste realistisch, verdomme.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:34 schreef Moonah het volgende:
Hoe idioot kun je het eigenlijk verzinnen als kinderprogrammamaker...![]()
oh sorrie, ik wist niet dat ik het had over taise kindhoeren had (en ja, ik maak dezelfde fout als in de originele post, moet je het niet vetdrukken, jij stakker jij)quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:00 schreef Vivi het volgende:
Ja doos, maar we hebben het dan ook niet over spaghettibandjes, lees het topic nog eens door voordat je weer begint te blaten over maillots met gezichtjes en Thaise kindhoeren, het raakt kant noch wal, of voer je je eigen discussie in een alternatief universum ofzo..
zoals je zelf aanvoert elders: het is mijn goed recht om te reageren. doos.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:00 schreef Vivi het volgende:
Ja doos, maar we hebben het dan ook niet over spaghettibandjes, lees het topic nog eens door voordat je weer begint te blaten over maillots met gezichtjes en Thaise kindhoeren, het raakt kant noch wal, of voer je je eigen discussie in een alternatief universum ofzo..
toegegeven, ik lees in een topic als dit enkel de eerste en laatste pagina. dat klopt. ik kwam hiero: De oversexualisering van kinderen. het stukje over spaghettibandjes tegen om precies te zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef Dipkip het volgende:
Misschien kun je degene quoten die zegt dat spaghettibandjes hoerig zijn, dat maakt het vast een stuk duidelijker. Ondertussen praten wij door over playboy bunnies en leren minirokjes, ok?
[..]
Precies! Wij hadden Captain Planet, een mintgroene man in onderbroek die de wereld kwam redden als je allemaal je ringen bij elkaar deed en URF!! WINT!!! FAIAA!! WOTTUW!!! riep omdat er ergens een zeemeeuw stikte in een sixpackplasticje. Dat was tenminste realistisch, verdomme.
Nee, dat geef ik niet aan en ik ben het er ook niet mee eens. De dingen die ik te sexy vind bij kinderen zal de meerderheid van de mensen (of iig ouders) te sexy vinden bij kinderen (sexy hier lezen als seksueel getint, niet als in dat je mij op kunt dweilen).quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:23 schreef simmu het volgende:
mijn punt is dat als je valt over kinderen in 'sexy' kleding dat je dan eigenlijk eens serieus bij jezelf te rade moet gaan en niet bij de ouders. zoiets gaf je geloof ik zelf ook al aan.
Waar héb je het over? En nee, ik wijs je liever op het feit dat je *weg* in de ruimte aan het kwaken bent, net als in dat andere topic dus, dan op een spelfout, ook al ben je dan blijkbaar zo stom dat je hem nog een keer maakt nadat je al een keer gewezen bent op het feit dat het "Thais" is en niet "Tais". Of het is een vreemde vorm van koketteren die ik niet begrijp.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:17 schreef simmu het volgende:
[..]
oh sorrie, ik wist niet dat ik het had over taise kindhoeren had (en ja, ik maak dezelfde fout als in de originele post, moet je het niet vetdrukken, jij stakker jij)
Leuk, maar DAT IS DE DISCUSSIE NIET! Open er een topic over, dan gaan we er inhoudelijk op inquote:wellicht zou het helpen als je het antwoord leest en probeert te begrijpen, het zou je sieren om daadwerkelijk inhoudelijk in te gaan op wat ik zeg. nl dat het niet zozeer is wat je je kind aantrekt, alswel wat je je kind meegeeft in gedachtengoed.
Geloof me, ik ben geen internetheld, ook irl zou ik je een doos noemen als je je er als een gedraagt. En in jouw geval wel zodanig dat je sniffend terug zou kruipen in je Freggelgrot. Of je Hunnebed. Whatever.quote:maar goed, wellicht is dat teveel gevraagd van zo'n internetheld als jij.
Het staat ieder vrij om zijn mening te uiten, hoe belachelijk niet ingelezen die ook mag zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:18 schreef simmu het volgende:
[..]
zoals je zelf aanvoert elders: het is mijn goed recht om te reageren. doos.
en de titel "jailbait"zegt je natuurlijk niks.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:50 schreef Vivi het volgende:
Voor de wat trageren onder ons: We hebben het dus hierover
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niet over zoiets als dit, hoewel, Simmu, dit idd een minirokje is:
[ afbeelding ]
nja, de leeftijd van het kind maakt hierin nogal uit denk ik. ook het kind zelf. de ene 13jarige ziet er wellicht schattig uit met spaghettibandjes, de andere probeert een andere look (ik probeer me nu voorzichtig uit te drukkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, dat geef ik niet aan en ik ben het er ook niet mee eens. De dingen die ik te sexy vind bij kinderen zal de meerderheid van de mensen (of iig ouders) te sexy vinden bij kinderen (sexy hier lezen als seksueel getint, niet als in dat je mij op kunt dweilen).
Op welke manier zou ik bij mezelf te rade moeten gaan? Ik vind dat kind niet ineens seksueel, ik vind de kleding ongepast. Wat is er mis mee als ik vind dat het de taak is van de ouders om een kind kinderkleding aan te trekken en geen playboykonijnen?
waar haal je het vandaan dat de puders van een 13 jarige dat zomaar kunnen bepalen? netr alsof zo'n kind zich dan niet snel omkleed als die echt vastberaden is. kan je beter proberen fatsoenlijke normen ne waarden mee te geven. nja, je bent iig opgehouden met schelden. dank jequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef Vivi het volgende:
Zucht...echt waar, het is werkelijk om moedeloos van te worden. Het is niet de discussie of het normaal is om hierop te fappen, (daar is iedereen het over eens namelijk) het gaat erom of dit soort kleding gepast is voor zulke jonge kinderen. En soms zelfs nog jonger. En als je het nu nog niets snapt dan ligt dat toch echt aan jou hoor, ik ga niet lesgeven op de LOM-school ofzo.
Dat is nog steeds besides the issuequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef simmu het volgende:
[..]
waar haal je het vandaan dat de puders van een 13 jarige dat zomaar kunnen bepalen? netr alsof zo'n kind zich dan niet snel omkleed als die echt vastberaden is. kan je beter proberen fatsoenlijke normen ne waarden mee te geven.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik weet niet over hoe vroeger je het dan hebt, maar ik werd in de jaren '80 voor het eerst ongesteld - op mn 8e. Niets in mij voelde de aandrang te gaan rondparaderen in sexy kleding en te flirten met jongens.
Wauw. Jij kunt echt he-le-maal niet lezen he?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef simmu het volgende:
en de titel "jailbait"zegt je natuurlijk niks.
overigens zit sangdrax (mijn geregistreerd partner, man, hoe je het noemen wilt) net naast me en zegt: "euiw! moet ik dit leuk vinden, yuk!"
sorrie hoor, maar dit zijn duidelijk kinderen, geen 18+ vrouwen. zoals ik al eerder duidelijk probeerde te maken. als je daarop valt heb je zelf een probleem. dan projecteer je je eigen gedrag op anderen (als je hierop valt, dan val je op kinderen en niet op vrouwen. op je 17de is dat wellicht discutabel of dat acceptabel is, maar op je 30ste zeker niet)
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef simmu het volgende:
[..]
en de titel "jailbait"zegt je natuurlijk niks.
overigens zit sangdrax (mijn geregistreerd partner, man, hoe je het noemen wilt) net naast me en zegt: "euiw! moet ik dit leuk vinden, yuk!"
sorrie hoor, maar dit zijn duidelijk kinderen, geen 18+ vrouwen. zoals ik al eerder duidelijk probeerde te maken. als je daarop valt heb je zelf een probleem. dan projecteer je je eigen gedrag op anderen (als je hierop valt, dan val je op kinderen en niet op vrouwen. op je 17de is dat wellicht discutabel of dat acceptabel is, maar op je 30ste zeker niet)
Kijk, en daar gaat het topic nu over. Jij vindt het dus ook ongepast.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:15 schreef simmu het volgende:
en mij opinie trouwens: mijn dochter zou dus mooi niet de deur uit mogen met kleding zoals op vivi's foto's. enige realiteitszin is me niet vreemd. staat tegenover dat ik vind (mijn mening dus) dat het eenieder vrij staat om zich te kleden zoals die dat wenst. ook puberende mensen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef Dipkip het volgende:
Precies! Wij hadden Captain Planet, een mintgroene man in onderbroek die de wereld kwam redden als je allemaal je ringen bij elkaar deed en URF!! WINT!!! FAIAA!! WOTTUW!!! riep omdat er ergens een zeemeeuw stikte in een sixpackplasticje. Dat was tenminste realistisch, verdomme.
Wake up and smell the coffee ( of lees eens buiten OUD), gebeurd meer dan je denkt hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef simmu het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik meiden als op die foto's op straat tegen kom, echt wel dat ik dat enorm opwindend vind en ze zeer zeker mijn volle aandacht krijgen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wauw. Jij kunt echt he-le-maal niet lezen he?
Niemand valt op die kinderen. Nogmaals, dit is geen pedotopic. Dit is een topic over het feit dat er grenzen zijn aan wat kinderen aan kunnen trekken. Overdreven sexy kleding zoals op deze foto's is dus voorbij zulke grenzen. Wij vinden dat kinderen dit niet mogen dragen.
Het heeft NIETS te maken met of wij op die kinderen vallen.
LEES!!!
Het zijn leuke meisjes om te zien en als ik 14 was zou ik er opgewonden van raken, maar als normale volwassen man denk je dan hooguit 'over een paar jaar zal het een onwijs lekker wijf worden'quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef Sakura het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik meiden als op die foto's op straat tegen kom, echt wel dat ik dat enorm opwindend vind en ze zeer zeker mijn volle aandacht krijgen.
Maar als ze dan dichterbij komen, en je ziet dat het pas kinderen zijn die in die zeer sexueele kleding rondlopen![]()
Die zeer geile kleiding en houding is echt 12 bruggen te ver
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |