Is dat een leren rokje waar met strass-steentje SEXY op staat en een visnetshirtje dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:06 schreef MamsX het volgende:
Ik snap niet dat jullie kinderen een sloerie noemen?
Als mijn dochter in een kort rokje en shirtje van de Biba Boerderij loopt dan is dat te hoerig?
En het feit dat ze zingt over een kika kusje van kika kip maakt het dan zeker compleet?
ja, je hebt korte rokjes en je hebt korte rokjes. Ik denk dat je goed weet wat er bedoeld wordt. Je weet net zo goed als ik dat er kinderen zijn die in kleding lopen die een associatie op roept die niet positief is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:06 schreef MamsX het volgende:
Ik snap niet dat jullie kinderen een sloerie noemen?
Als mijn dochter in een kort rokje en shirtje van de Biba Boerderij loopt dan is dat te hoerig?
En het feit dat ze zingt over een kika kusje van kika kip maakt het dan zeker compleet?
Dat pakje had mijn moeder voor mij (10 jaar) en mijn zusje (7 jaar) gekocht in een kinderboetiekje in Spanje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gek, toen ik tien was bestonden er nog helemaal geen naveltruitjes volgens mij hoor, die kwamen pas een paar jaar later. En wij hebben hetzelfde bouwjaar.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Is dat een leren rokje waar met strass-steentje SEXY op staat en een visnetshirtje dan?
Ik wist niet dat Biba Boerderij zulke hoerige kinderkleding maakte.
Jawel hoor. Je had ze 6 jaar ervoor al. Welliswaar kopietjes van de Madonna-truitjes, al dan niet zelf gemaakt of verknipt. Ze waren er.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gek, toen ik tien was bestonden er nog helemaal geen naveltruitjes volgens mij hoor, die kwamen pas een paar jaar later. En wij hebben hetzelfde bouwjaar.
Op 'hoerige kinderkleding'?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:44 schreef Sjeen het volgende:
Te nieuwsgierigDit is de eerste hit:
[ afbeelding ]
Dat is een heel leuk kort rokje!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Dit is best leuk en toch een kort rokje![]()
[ afbeelding ]
Ik wil ook wel een fout voorbeeld posten maar ik vind zo niks met mijn zoekwoorden en om nou 'hoerige kinderkleding' bij google in te gaan voeren gaat me iets te ver.
quote:
Maar als dat meisje bukt zie je ook echt haar Dora onderbroekje wel hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:47 schreef Smirre het volgende:
[..]
Dat is een heel leuk kort rokje!
Ook de combinatie met de gymschoentjes en het shirtje is helemaal ok.
Zolang het geen string isquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar als dat meisje bukt zie je ook echt haar Dora onderbroekje wel hoor.
Ik zit op mijn werk. Ik zal maar niet op zulke termen gaan zoekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef HeatWave het volgende:
slutty children wear
Werkt iets beter in Google.
Ik weet niet over hoe vroeger je het dan hebt, maar ik werd in de jaren '80 voor het eerst ongesteld - op mn 8e. Niets in mij voelde de aandrang te gaan rondparaderen in sexy kleding en te flirten met jongens.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef hestria het volgende:
er word ook nog iets vergeten, vroegerbegon de puberleeftijd pas rond de 13/14? tegenwoordig lopen meisjes van 9 al in de pubertijd.
Een groot deel van de pubertijd is het ontdekken van jezelf, je wensen, wie je bent, wat je wilt. ik denk dat de kleding die die jonge meiden aan willen daar een onderdeel van is.
Hoe idioot kun je het eigenlijk verzinnen als kinderprogrammamaker...quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef Dipkip het volgende:
spy kids, waarbij jongedames rondrennen in catsuits en hoge hakken en de slechterik verslaan door met lippenstift te gooien.
Ja, kijk! Dat bedoelen we nu precies met "hoerige kinderkleding" !quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:34 schreef simmu het volgende:
uhm, mijn selene (bijna 11 maanden) heeft ook jurkjes met spaghettibandjes. en ze heeft van de hema een leuke maillot met op haar kont een gezichtje........
Als ik op kop ga hangen ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar als dat meisje bukt zie je ook echt haar Dora onderbroekje wel hoor.
je kan niet vroeg genoeg beginnen met zeurenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, kijk! Dat bedoelen we nu precies met "hoerige kinderkleding" !
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |