abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70016897
nu ongeveer 6/7 weken zwanger zou vandaag me ego hebben om te kijken hoe ver nu prc..
verheugde me er al helemaal op tot gister ochtend kom uit bed ga na de wc en ja hoor spontaan bloed verlies helder rood en niet zon beetje ook geen buikpijn verder dus ik na de huisartsenpost gebelt.. volgens de assistente aan de telefoon was het een miskraam en hoefde ik niet te komen.. daar was ik het natuurlijk niet mee eens zei kan dat natuurlijk ook niet zo zien door de telefoon heen maar goed tog maar een afspraak gekregen .. aangekomen in he ziekenhuis nog ff snel na de wc wat ik ondertussen al 40 x had gedaan en ja hoor nog steeds bloed en behoorlijk hevig.. had de shrik er natuurlijk al goed in zitten.. eenmaal bij de dokter ging die even aan me buik voelen die gewoon goed soepel was en geen buiterbaarmoederlijke zwangerschap.. had ik ook niet verwacht maar altijd fijn om even te weten.. hoopte eingenlijk op een inwenig onderzoek maar dat deed hij niet ook werd ik niet door verwezen om even snel een ego te maken.. nou daar ga je dan weer na huis toe met een ...... gevoel van heb ik jou daar..onderweg na huis toe begon ik behoorlijk krampen te krijgen savonds trok dat ineens weer weg en het bloeden leek tog echt minder te worden savonds in bed werd me buikpijn weer erger slecht geslapen natuuurlijk en van ochtend was me buikpijn weer weg heb er nu ook geen last van nu moet ik dus gewoon afwachten tot ik zo gelukkig alsnog na de ego mag om te kijken of alles goed is ondertussen bloed ik nog steeds hevig en heb de wc denk ik nog nooit zo vaak in 2 dagen tijd gezien al deze afgelopen dagen.. weet niet meer wat ik er van moet denken natuurlijk hoop ik dat ik aankom en te horen krijg dat alles goed is maar ik reken er niet meer op.. met mijn eerste zwangerschap heb ik nergens lastvan gehad .. dus het is wel heel erg nieuw voor me.. mijn vriend hoopt nog steeds elke minuut van de dag dat er een klein frummeltje in mijn buik zit.. maar ik heb het gevoel van niet het is best dubbel want ik wil het zo graag en me buik voelt nog steeds opgezet aan.. maar tog voel ik me ook heel erg leeg van binnen.. maar goed nog een klein 3 kwartier en dan op naar het ziekenhuis.. en dan hebben we hopelijk zekerheid en al blijkt het een miskraam te zijn .. dan kan ik het in iedergeval en plekje gaan geven want van al die onzekerheid ga ik me alleen maar rot voelen..voor de rest van de dames ook allemaal succes met wat er nog komen gaat
pi_70017072
Sharon, sorry hoor, je zal me ws bot gaan vinden, maar hoe vaak heb je het woord bloed wel niet genoemd in je eigen topic en steeds dat hevige etc..

Ik ben bang dat je slecht nieuws te horen krijgt..het lijkt mij absoluut niet normaal dat je zoveel bloed verliest, zoals jij het vertelt..ws is het minder dan je ziet, maar dan nog, bloed is nooit een goed teken, tijdens je zwangerschap, en vooral in de 1e 3 maanden..

sterkte en succes straks
  maandag 15 juni 2009 @ 09:49:37 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70017391
Hopelijk krijg je straks goed nieuws, sharon 21. Er is niets vervelender dan de onzekerheid...

Mocht je meer willen lezen en hierover willen schrijven dan kun je in dit topic terecht:
Bloedverlies tijdens de zwangerschap (deel 2)
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')