Ik verveelde me en was weer 10 minuten ergens mee bezigquote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Sorrysorrysorry.... ik vind het ook echt heel lullig en was al aan het wensen dat ik het gewoon zelf gedaan had.
Heb er een slot aangehangen. Dat kan ik wel heel goed vanaf mijn werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:04 schreef Poppedein het volgende:
We zijn weer aan t dubbelen geweest... Wil 1 vd modjes mijn nieuwe Z&G weer sluiten? Anders moet BE alsnog de topictitel fixen
Heb eerstgenoemde gesloten. Het is hier geen ONZ.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Ynske het volgende:
k heb t idee dat dit mijn kind geslagen een reltopic word, nav rellen in OUD
dat snap ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dat topic al bij de FA's gemeld en ook die tekening. Er zou iemand mee bezig zijn.
Ik kan niet meer dan dat melden en mss later nog een keer aankaarten. Ik mag (en wil) daar niet zelf gaan editten.
Thanks voor alle meldingen meiden!
Heb je het over mij toevallig?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:59 schreef Ynske het volgende:
t enige wat ik nog lullig vind is de tekening over n kindje van ingrid in dat topic in klb maar een tr heeft daar niet gewerkt
Ja, volgens mij wel! Tnx!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:21 schreef Belana het volgende:
deze vind ik, is dat hem?
Tips voor (goedkope) uitstapjes met de kinderen
Jawelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het niet weten, ik heb dat oogje dus niet.Ik gebruik altijd de datum en tijd van een post, even rechts klikken en die link kopieren, kan niet missen.
Ik pak altijd het adres wat gekoppeld zit achter dat blaadje,boekje, posticoontje links naast het berichtje.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Jawel
Dat doe ik normaal dus ook, maar mijn pagina indeling is niet standaard en dan link ik dus naar die post op mijn pagina... En dat wil dus ook niet.
Noli.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Niet met opzet. We gaan alleen niet zodra iemand een nieuwe nick kiest alle lijstjes af om te zien of er ergens nog een oude nick staat. Dus dan kan het zijn dat als er een derde in het lijstje gezet wordt, dat dan de namen niet meer kloppen.
Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik ook even niet op haar nieuwe nick kan komen...
Het is dat ik jij zei dat je er een nieuwe kleuter bijgezet had, anders had ik het ook niet gezien hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:09 schreef RockabeIIa het volgende:
ah, ik wist echt niet dat dat Noli was
(en ik vind dat men daar zelf wel op mag letten eerlijk gezegd)
Als je nou per sé die ene post van mij waarin ik Vivi *weg* noem wilt verwijderen, wees dan consequent en haal zoiets ook weg.quote:
quote:
Wat een achterlijk commentaar weer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Het is appels met peren vergelijken, verder zie PM.
Het is gewoon heel simpel, ik mag die betreffende user echt totaal niet, ik spreek haar nooit aan, en zij vindt het nodig om uit het niets op te merken dat ik volgens haar weer iets achterlijks zeg. En als ik daar dan op reageer krijg ik commentaar, een leeggehaalde post en vermoedeijk nog een note ook. Het lijkt me veel logischer om beide posts te verwijderen, aangezien het helemaal niets toevoegt aan de discussie, maar gewoon lomp gescheld is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Eh ja... de laatste keer dat ik keek was dit FOK en niet het EO forum en als mensen al gaan zeuren over dat iemand zegt dat ze zijn of haar commentaar achterlijk vinden vraag ik me af waar die generatiekloof waar men het over heeft in dat topic dan precies ligt.
Jemig zeg... Dit meen je toch niet echt serieus?
En zo wel... grow up! Echt!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Dat valt toch makkelijk na te gaan dacht ik zo
haha, ja ik ben scherp vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:56 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]ik dacht ik probber het effe
![]()
Ik ga kijken
Ik zeg alleen maar dat ik je niet mag, in de zin van, je posts en je manier van schrijven irriteren me en je kop staat me niet aan. Dat is allles, en wat jij daar verder bij haalt komt uit je eigen fantasie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:54 schreef Vivi het volgende:
Royal sadness. Punt één, jij mag mij niet? Gast, jij was mij zelfs nog nooit opgevallen totdat je me een keer vanuit het niets voor van alles begon uit te maken. Het feit dat jij zo'n diepgewortelde "haat" hebt voor iemand die je zelfs nog nooit hebt gesproken en dat ook jarenlang cultiveert vind ik persoonlijk behoorlijk ongezond.
Maar goed, dat moet je zelf weten als je daar je energie in wil steken hoor. Het is een beetje zielig en ook een beetje eng, maar whatever floats your boat. Zolang je je moeder maar niet opvult met stro en onder je bed verstopt.
Feit blijft dat ik mag ventileren dat ik jouw mening over een bepaald onderwerp dom, idioot of achterlijk vindt. Het zou, in theorie dan he, zomaar kunnen dat ik de volgende keer zeg dat ik je mening helemaal geweldig vind, ik ben namelijk helemaal niet bezig met jou als persoon, en of ik je bewust wel of niet aanspreek, sorry, maar zo'n soort plek neem je nu eenmaal niet in in mijn belevingswereld, je bent gewoon een mannetje achter een computertje, niks meer. Ik haat je niet, ik zit niet te zoeken op dingen waarop ik je kan "pakken", je betekent gewoon niks, je laat me totaal koud, En dat jij nu floreert op een of andere door jezelf gecreeerde vete moet jij weten, maar daar ga ik mezelf niet voor in allerlei bochten wringen, door je wél of niet te vermijden.
En als ik nu, bijvoorbeeld he, had gezegd dat ik je een enge stalker vindt met een hysterische persoonlijkheid die nodig een leven moet krijgen, dán is het vergelijkbaar met wat jij mij noemde, dat is op de persoon spelen namelijk, en niet het geven van een weerwoord op jouw mening.
Goh, wat raar dan, want ik was jou alweer vergeten totdat je je als een hysterische, door een bij gestoken overweight en overbehaarde keukenmeid opstelde daarnet. Maar goed, ik zal je nu onthouden als de man die niet alleen geen leven heeft, geen visie, maar ook geen klasse, dan neem je toch een plekje in in mijn gedachtenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik je niet mag, in de zin van, je posts en je manier van schrijven irriteren me en je kop staat me niet aan. Dat is allles, en wat jij daar verder bij haalt komt uit je eigen fantasie.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:04 schreef k_i_m het volgende:
Zal ik alvast een schapenvachtje tevoorschijn halen?.
Ga iemand anders vervelen, *piep*quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goh, wat raar dan, want ik was jou alweer vergeten totdat je je als een hysterische, door een bij gestoken overweight en overbehaarde keukenmeid opstelde daarnet. Maar goed, ik zal je nu onthouden als de man die niet alleen geen leven heeft, geen visie, maar ook geen klasse, dan neem je toch een plekje in in mijn gedachten.
Kan mij het rotten, als ik maar lekker zitquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef Vivi het volgende:
[..]Ik dacht nog; zal ik?! Maar zijn vriendin is best een toffe meid. Misschien is Heiden irl ook wel een lammetje poesje
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |