quote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als ze vragen "Wass sagen Sie?
Dan is het antwoord "planken"![]()
Wie weet waar we nog allemaal belandenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Duitsers kunnen ook Engelsen elke Nederlander kan meer Duits dan ie zelf zegt
Maar wel echt gaaf dat jullie die vouwwagen hebben gekocht zeg
Nee dat bekt lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan sowieso een keer naar Denemarken trouwens
[..]
Truequote:
knäckebröd med smörrequote:Op maandag 25 mei 2009 19:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Goed idee, de volgende TT zal ik maar in het Deens plaatsen.
Voorzover mijn Deens het toelaat.
Helemaal niksquote:Op maandag 25 mei 2009 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS,
Wat staat er voor morgen op het programma? Kan haast alleen maar beter gaan dan vandaag?
Ah, de talen hoef je niet meer voor te leren? Relaxedquote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat gaat het snel opeens
[..]
Helemaal niksDus ik heb mijn hebben en houwen ondertussen verplaatst naar mijn bed en chill als een gek
En weten jullie wat, ik ga ophouden met mokken over wiskunde. Met een 4 slaag je ook en de vakken die nu komen ben ik allemaal heel goed in (Engels, Frans, Duits) en toevallig had ik echt de jackpot met Latijn vanochtend en ik ben leervrij en en en en(ik doe mijn best
)
Smörre is wel Deens toch? Wij hadden een kat die zo was genoemd omdat ie op een boot voor de kust van Denemarken geboren wasquote:
Ik vrees dat daar inderdaad een fout ingeslopen is.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Smörre is wel Deens toch? Wij hadden een kat die zo was genoemd omdat ie op een boot voor de kust van Denemarken geboren waszou wel jammer zijn als er zo'n fout in dat leuke verhaal zat
Succes Neslequote:Op maandag 25 mei 2009 20:00 schreef Nesle het volgende:
Ik ga maar aan de slag met economie en aardrijkskunde... mijn leervakken zijn nog niet voorbij. Helaasmaar morgen ook lekker vrij!
Nee, waar ik zuig in wiskunde zijn moderne talen echt mijn dingquote:Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, de talen hoef je niet meer voor te leren? Relaxed
Dan inderdaad niet meer zorgen maken over wiskunde, als je met een 4 ook kan slagen
Mooi dat het zo goed verlopen is allemaalquote:Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef MaJo het volgende:sorry voor de late update
was nogal moe
onderzoek is goed gegaanzo'n roesje is echt geweldig
kreeg het ingespoten en voor mijn gevoel zei ze een seconde later dat het maagonderzoek klaar was en ze met het darmonderzoek begonnen
weer een seconde later werd ik wakker in de uitslaapkamer, in werkelijkheid waren we toen 3 uur verder
![]()
daarna nog 1,5 uur in de auto geslapen. Mijn moeder is in die tijd naar de V&D gereden, boodschappen gedaan en naar mijn vader geweest maar ik heb al die tijd liggen tukken
gister was echt zwaar, vandaar dat ik niet meer gepost heb. En ook omdat niemand op me reageerde en ik dus dacht dat het jullie allemaal niet boeide
Wel relax dat je een roes hebt gekregen. Las ergens dat ze dat niet altijd doenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef MaJo het volgende:sorry voor de late update
was nogal moe
onderzoek is goed gegaanzo'n roesje is echt geweldig
kreeg het ingespoten en voor mijn gevoel zei ze een seconde later dat het maagonderzoek klaar was en ze met het darmonderzoek begonnen
weer een seconde later werd ik wakker in de uitslaapkamer, in werkelijkheid waren we toen 3 uur verder
![]()
daarna nog 1,5 uur in de auto geslapen. Mijn moeder is in die tijd naar de V&D gereden, boodschappen gedaan en naar mijn vader geweest maar ik heb al die tijd liggen tukken
gister was echt zwaar, vandaar dat ik niet meer gepost heb. En ook omdat niemand op me reageerde en ik dus dacht dat het jullie allemaal niet boeide
Same herequote:Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, waar ik zuig in wiskunde zijn moderne talen echt mijn dingDus ik ben min of meer klaar
Dat zit tussen je oren, mensen reageren alleen niet altijdquote:Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef MaJo het volgende:
En ook omdat niemand op me reageerde en ik dus dacht dat het jullie allemaal niet boeide
Doen ze ook niet altijd maar omdat ik beide onderzoeken in een keer kreeg is dat wel standaardquote:Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel relax dat je een roes hebt gekregen. Las ergens dat ze dat niet altijd doen![]()
En dat laatste is natuurlijk onzin
Over 2 weken krijg ik de uitslag. Maar er was in ieder geval niet meteen iets te zien, want dan zeggen ze dat meteenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Same here![]()
Alfakindjes
[..]
Dat zit tussen je oren, mensen reageren alleen niet altijdMaar fijn dat het goed is gegaan, wanneer krijg je de uitslag?
Zal ik maar doen of ik dit niet gelezen heb?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen pretpakket gekozen.
Lekker toch? En hoe staat het met paps?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doen ze ook niet altijd maar omdat ik beide onderzoeken in een keer kreeg is dat wel standaard
en ik heb meteen flink gegeten inderdaaden cola gedronken en gerookt
![]()
Dankjequote:Op maandag 25 mei 2009 20:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Succes Nesleniet de gemakkelijkste vakken die nog wachten......!
You'd betterquote:Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees ben ik zo blij dat ik die middelbare school/ studie afgerond heb
En toch is dat één van de leukste tijden geweest.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees ben ik zo blij dat ik die middelbare school/ studie afgerond heb
Ja, doe maar. Ik wil geen paniek veroorzaken onder de eindexamenkandidaten.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zal ik maar doen of ik dit niet gelezen heb?
Alleen mijn eerste twee jaren waren leuk, daarna ....quote:Op maandag 25 mei 2009 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En toch is dat één van de leukste tijden geweest.
Welke paniek moet je volgens jezelf nu veroorzaken dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Ik wil geen paniek veroorzaken onder de eindexamenkandidaten.
Editten doe ik echter niet.
Ja de tijd wel, maar de dingen die van je gevraagd worden, zoals al die examens achter elkaar leren, tentamenperiodes, papers schrijven, al die kutpractica en - werkgroepjes, en vooral scripties schrijven...... dat mochten ze allemaal houdenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het idd echt super gehad, vooral de laatste 2 jaarquote:Op maandag 25 mei 2009 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met paps wat minder helaasquote:Op maandag 25 mei 2009 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker toch? En hoe staat het met paps?
Een maand?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met paps wat minder helaashij heeft vandaag te horen gekregen dat hij zeker nog een maand in het ziekenhuis moet blijven
dus definitief geen jazz voor hem
Oh, dat is wel erg jammerquote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met paps wat minder helaashij heeft vandaag te horen gekregen dat hij zeker nog een maand in het ziekenhuis moet blijven
Yupquote:
Zo lang?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onderzoek van mijn maag en darmen. Heb er al lang last van en ze onderzoeken nu wat er aan de hand is. Hopelijk komt er nu eindelijk duidelijkheidquote:Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef Nesle het volgende:
Excuses voor de onoplettendheid maar ik heb de vorige topics niet optimaal meegekregen, waarom moest je voor onderzoeken naar het ziekenhuis MaJo?
Ik zou ook down wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yupen hij ligt er al 3,5 week
als hij zo doorgaat verbreekt hij zijn record van 9 weken
hij is vandaag erg down, hij begint zich te vervelen. We gaan elke dag langs maar je zou er maar weken lang liggen. Echt kut
Niet eerlijk! Niet eerlijk! Net nu ik weer kanquote:Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
KNMI waarschuwt voor zware buien Vooral in het westen
Ja ik vroeg het me ook al een dag of twee af, ik wil haar wat vragenquote:Hey, iets anders, waar is Soemp eigenlijkOf heeft die het te druk met studie enzo
Omdat de wonden maar niet willen genezenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat de wonden maar niet willen genezen
ik ga even leren, anders krijg ik op mijn donder van mijn vader![]()
Dat is wel een tegenvaller zegquote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je trouwens al iets meer van dat bloedonderzoek?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onderzoek van mijn maag en darmen. Heb er al lang last van en ze onderzoeken nu wat er aan de hand is. Hopelijk komt er nu eindelijk duidelijkheid
SOEOEOEOEOEOEOEMPIEIEIEIEIEquote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie is trouwens druk bezig ja
Ik ben weg.
Eindexamenstress.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
Welke paniek moet je volgens jezelf nu veroorzaken dan?
Als jij zegt dat je blij bent dat je geen pretpakket hebt gekozen?quote:
quote:
Maar ze heeft vast wel eens contact met Nem, dus dat komt wel goedquote:Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik denk niet dat Soempie meeleest, want dan kan ze zich vast niet inhouden om ook ff wat te posten
Ja, sorry. Ik had mezelf weer op tilt geschreven.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je blij bent dat je geen pretpakket hebt gekozen?
ik heb nog niets van hem gezien. Ga even in de AKQ kijkenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
BasOne is echt een irritant mannetje
Hoor ik ook over 2 wekenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je trouwens al iets meer van dat bloedonderzoek?
Zo hou je elkaar op peilquote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoor ik ook over 2 weken
En inderdaad flinke domper van mijn paps
Maar hoe rot hij zich ook voelt, hij blijft controleren of ik me aan de planning houMorgen gaat hij me overhoren en op die manier toetsen of ik het ook echt doe
nice maar hier in het oosten zal 't wel niks wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is hier die storm die het KNMI net voorspeld heeft aan het losbarsten. Flinke bliksem, PIKZWART geworden binnen een kwartier, hevig waaien. Ik hoop dat het gaat gieten.
Hier in het noorden is nog niets aan de handquote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is hier die storm die het KNMI net voorspeld heeft aan het losbarsten. Flinke bliksem, PIKZWART geworden binnen een kwartier, hevig waaien. Ik hoop dat het gaat gieten.
Hier komt het ook los nu.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
Hier begint het ook net...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben niet zo verstandig. Ik heb me verstopt onder de dekensquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef MadMaster het volgende:
De pleuris breekt hier nu echt uit qua onweer, ik ga veiligheidshalve even de stroom van de PC's/laptop afhalen...
Leg de stekkers dan ook wat verder van de stopcontacten weg, stroom kan nasty overspringen heb ik gehoordquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef MadMaster het volgende:
De pleuris breekt hier nu echt uit qua onweer, ik ga veiligheidshalve even de stroom van de PC's/laptop afhalen...
Ik ben ook wel bereid het risico te nemen.. ga hier niet alle stekkers er uit halenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verstandig. Ik heb me verstopt onder de dekensEcht Armageddon hier
Ja, al krijg je dan niet het woord wat je verwacht.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
Is vouwwagen te vertalen naar het engels?
folding caravanquote:Op maandag 25 mei 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
Is vouwwagen te vertalen naar het engels?
quote:
Truste LBquote:
Geenstijl tipte vandaag nog een caravan:quote:Op maandag 25 mei 2009 23:40 schreef Etcetera het volgende:
Wat heb je trouwens verschrikkelijke versies
Hier elke 3 seconden een flits, niet normaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:11 schreef MaJo het volgende:
Hier nog steeds geen noodweer
Zo maar eens gaan slapen, mijn studieadviseur heeft nog niet geantwoord op mijn mail dus moet daar morgen om 10 uur langs. 8 uur opstaan
Hmmm dan ga ik nu maar snel met de honden weg voordat het ook hierheen komtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier elke 3 seconden een flits, niet normaal.
WTF?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:25 schreef DiabloSam het volgende:
Ik haat regen als ik probeer te slapen, snap niet waarom mensen regen lekker vinden als achtergrondgeluid...maar die onweer is echt geweldig...Als er nou onweer was waar geen regen bij voorkwam, dan sliep ik nu voortreffelijk...
Maar helaas, niet hier in nederland verkrijgbaar, die onweer zonder regen...![]()
Truste iedereen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
WTF?!ik vind het juist heerlijk het geluid van regen tegen je raam terwijl je lekker warm en veilig in bed ligt
Saffie doen? Ik mag weerquote:
Ik zit op het balkonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een waarschuwing vooraf: het kan niet op het balkon.
quote:
Hier nog steeds geen onweerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ok. Een saffie roken en onweer kijken. Mooie combinatie.
Heeft jouw huis een bliksemafleider?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit op het balkonen waarom zou dat niet kunnen
Ik denk van wel. Jammer voor je.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hier nog steeds geen onweerzou wijk overgeslagen worden?
Onweer pakt toch het hoogste punt? Ben niet bang om geraakt te wordenquote:
Joecheiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
De weersvooruitzichten zijn weer lekker. De hele nacht zware regen en onweer. Komt dus wel goed in wijk, MaJo.
Onweer is schitterend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
JoecheiIk hou van onweer
Als het maar niet te hard gaat donderen want dan staat Willow naast mijn bed
quote:
ach ik houd niet van hypesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haar eerste auditie is echt overweldigend
Trustequote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik ga slapen doei majo en cobra4![]()
quote:
Trustequote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik ga slapen doei majo en cobra4![]()
Te vroeg gepiekt lijkt wel. Maar afwachten hoe ze het blijft doen.quote:
Ik word dan ook doodziek van al die TV-audities.quote:
Inderdaad benauwdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel hartstikke benauwd... Kan straks echt niet in slaap komen volgens mij.
Da's net iets te warm.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad benauwdhad het al zo warm en was niet lekker dus ging even tempen. Heb ik 38 graden
![]()
Mijn normale temperatuur is 36 dus dat lijkt me wel wat veel ondanks de warmtequote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's net iets te warm.
Kan ook aan het weer liggen, toch? Was de hele dag al kats benauwd, zelfs toen ik straks terug fietste uit de stad. Zat maar te wachten tot het losbarstte, maar ik heb maar een paar druppels gezien.
Inderdaad, vanmiddag toen ik richting stad ging dacht ik ook dat het wel meeviel, maar heb me kapot lopen zweten op m'n fiets.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn normale temperatuur is 36 dus dat lijkt me wel wat veel ondanks de warmte
is sowieso raar weer vandaag. Als je uit het raam keek zag het er koud uit maar eenmaal buiten was het superwarm
hoe wordt het de komende dagen eik?
Hehe same herequote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, vanmiddag toen ik richting stad ging dacht ik ook dat het wel meeviel, maar heb me kapot lopen zweten op m'n fiets.
Volgens mij wordt het morgen en overmorgen minder, maar vanaf donderdag en daarna weer droog, zonnig en mooi. Heb ik iig een droge verjaardag.
Jas... Daar heb je spijt van gehad, of niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe same hereHad mijn jas zelfs aangedaan
Wanneer ben je jarig dan? En hoe oud word je? Taart
Nogal jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jas... Daar heb je spijt van gehad, of niet?
A.S. Zaterdag, maar weet nog niet of ik het echt ga vieren. Waarschijnlijk maandag wat vrienden in de VH uitnodigen, en dan betaal ik het eerste rondje.
Word 26 btw...
Inderdaad, Vingerhoed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nogal ja
En bedoel je nou Vingerhoed? Dan kom ik langs![]()
Niks mis met 26 trouwens, ben ik ook
Ah je bent dus fan van de Lef avondquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, Vingerhoed.Kom vooral langs, gezellig! Ben er vandaag ook geweest.
't Is alleen dat 26 zeg maar naar de 30 toe gaat , terwijl 25 nog een beetje in het midden zweeft.![]()
Welkomquote:
Ho es, Lef was er niet vanavond. Was meer ADC volk. En wat oude Journalistiek mensen (Wim en Fluitmans, mocht je ze nog kennen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah je bent dus fan van de Lef avond
Mja ken het sentiment, ik word binnenkort 27, dat is nog erger
Hallo, ik ben JJH, woon in Zwolle rijd daar taxi en lees al best wel lang met de AKQ mee. Nu maar eens mezelf ertussen gooien.quote:
Maandag is Lef avond in de Vingerhoedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ho es, Lef was er niet vanavond. Was meer ADC volk. En wat oude Journalistiek mensen (Wim en Fluitmans, mocht je ze nog kennen.)
Geniet nog even van het feit dat je van de twintig áf gaat in plaats van naar de dertig tķe.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:59 schreef JJH het volgende:
Lekker binnenkomen trouwens, ik ben net 24 geworden en vind dat ik al langzaamaan de verkeerde kant aan het opgaan ben.
Ah vandaar je avatarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Hallo, ik ben JJH, woon in Zwolle rijd daar taxi en lees al best wel lang met de AKQ mee. Nu maar eens mezelf ertussen gooien.
Zoiets?
Ik voel mezelf wel steeds wijzer worden inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Geniet nog even van het feit dat je van de twintig áf gaat in plaats van naar de dertig tķe.
Christian Fluitman? Lange gast, erg geschikt ook. En Wim kan je moeilijk omheen idd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maandag is Lef avond in de VingerhoedEn ja tuurlijk ken ik Wim
Alleen zegt fluitmans me niets
Heerlijke stad. woon er anderhalf jaar maar wil er voorlopig echt niet weg!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah vandaar je avatarMooie stad Zwolle, heb er veel familie wonen
Leuk dat je nu meequizt
Waarom ben je naar Zwolle verhuist en waar kom je vandaan? Ik vind Zwolle een leuke stad maar niet om te wonen, ligt me niet centraal genoegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Heerlijke stad. woon er anderhalf jaar maar wil er voorlopig echt niet weg!
Wim woont vlak bij me dus die kom ik nog wel eens tegen in de busquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Christian Fluitman? Lange gast, erg geschikt ook. En Wim kan je moeilijk omheen idd.
Dat centraal valt wel mee. Heb hiervoor jaren in en bij Meppel gewoont, ben dus al onderweg de goede kant op. En met een uur sta ik in Utrecht. Als je reizen gewend bent en geen probleem vind valt het echt reuze mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom ben je naar Zwolle verhuist en waar kom je vandaan? Ik vind Zwolle een leuke stad maar niet om te wonen, ligt me niet centraal genoegIk woon dan ook in Utrecht
Ah, zit jij ook wel eens in de TenT dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wim woont vlak bij me dus die kom ik nog wel eens tegen in de busZit ie net zo tegen het raam aangeplakt als destijds in Stef's
![]()
En fluitman zegt me niets
Ik woon practisch naast de Tentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, zit jij ook wel eens in de TenT dan?![]()
En ja, Wim is nog altijd op maandag in de VH te vinden.
En Fluit heeft in dezelfde tijd als Wim Journalistiek gedaan (Jochem ook trouwens, mocht je hem kennen).
Woon je best centraal danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik woon practisch naast de TentBen er 1x geweest maar dat was een genante ervaring (keihard staan kotsen voor de deur
) dus ik durf daar niet meer heen
![]()
Yep woon best centraalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Woon je best centraal dan
En dat is idd genant (hoewel ik het ook wel eens bij Stef's heb gedaan. Da's zeg maar echt op school kotsen...)
Is goed. En mocht je maandag nog in de VH komen, mag je me spotten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep woon best centraal
Mehehe kotsen op school heb ik nog nooit gedaanWel thuis als ik uit Stef's kwam
En nu ga ik echt![]()
Even? Even? Zo ver zitten jullie toch niet wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:05 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Gisteravond heeft het even heel heftig geonweerd, met knallers van bliksem en kabaal van de regen, Tinuviel vond het een beetje eng en is lekker tegen mij aan gekropen![]()
Jair had nergens last van, die sliep dwars door al het natuurgeweld heen![]()
![]()
Het regent nog steeds, ik ben benieuwd hoeveel grote plassen er overal liggen (zodat ik er lekker met de auto doorheen kan sjezen) tenzij er voetgangers of fietsers rijden, dan doe ik dat dus niet
quote:
ik denk koorts werd zwetend wakker en ben nu ongeveer 20 min uitb ed maar voel me nog steeds zwaar klotequote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Even? Even? Zo ver zitten jullie toch niet wegJullie hebben kennelijk diep geslapen! Ik werd zowel rond half drie, als twee uur later wakker van het weer, niet normaal was het
Regen vind ik inderdaad ook wel chill, maar dit klonk alsof mijn kamer aan het overstromen was...
[..]Wat heb je?
Terug naar bed dan jongemanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
ik denk koorts werd zwetend wakker en ben nu ongeveer 20 min uitb ed maar voel me nog steeds zwaar klote
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan wel merken dat de Soemp uit de mode raakt Anders ahd iarl het vast niet nagelaten er een te maken
Hagelstenen heb ik niks van gemerkt. Wel van de plassen op de weg, die waren heerlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:43 schreef MadMaster het volgende:
Geen oog dicht gedaan vannacht, de ene onweersbui (met joekels van hagelstenen) na de andere.
In de straat lijkt het wel of er een tornado doorheen is gegaan, overal takken en bladeren.
Nu op het werk, hopen dat ik niet in slaap kukel...
Nou ja, zo ver weg niet, maar een onweersbui en hagel heeft ook z'n grenzenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Even? Even? Zo ver zitten jullie toch niet wegJullie hebben kennelijk diep geslapen! Ik werd zowel rond half drie, als twee uur later wakker van het weer, niet normaal was het
Regen vind ik inderdaad ook wel chill, maar dit klonk alsof mijn kamer aan het overstromen was...
Hahahaha, die is echt heel goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:24 schreef iamredleader het volgende:
Om deze heb ik echt 5 minuten gelachen tot ik tranen in m'n ogen had![]()
[ afbeelding ]
Lord of the Rings gezien? In deel 1 zegt Frodo dat hij naar Mordor zal gaan. Daarop bieden verschillende mensen hun hulp aan. Legolas zegt: "you have my bow", waarop Gimli zegt: "and my axe".quote:
Deel 1 heb ik wel gezien jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lord of the Rings gezien? In deel 1 zegt Frodo dat hij naar Mordor zal gaan. Daarop bieden verschillende mensen hun hulp aan. Legolas zegt: "you have my bow", waarop Gimli zegt: "and my axe".
Delen 2 en 3 niet? 2 is wel goed, 3 is epicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
Deel 1 heb ik wel gezien jamaar is het zķ niet mijn soort film, met die smerige orks, brrr
Ja dān issie pas grappigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lord of the Rings gezien? In deel 1 zegt Frodo dat hij naar Mordor zal gaan. Daarop bieden verschillende mensen hun hulp aan. Legolas zegt: "you have my bow", waarop Gimli zegt: "and my axe".
Ja zoals hier dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap m niet
Goeiemorgenik was vannacht vast ook door het onweer heengeslapen, ware het niet dat mijn vriend gelukkig wel wakker werd om het raam dicht te doen, anders had ik natte voeten gekregen
Toen heb ik nog wel even staan kijken: echt een spektakel aan flitsen, de hemel was grijs-geel, en jammer genoeg heel weinig gedonder
Ik had me echt verheugd op van dat harde geknetter enzo, en geluiden alsof de hemel uit elkaar scheurt
ookal is dat zielig voor bange mensen, kinderen en dieren, i know
![]()
Moggühquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:31 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Hahahaha, die is echt heel goedmogguh iedereen btw
quote:Laat mijn verdriet altijd groter wezen
Dan het jouwe
Zodat het er omheen kan liggen
Als armen
Wees niet droef als ik al heengaan
Dan zal ik altijd aan je denken
En anders ook
Nee, ik heb de boeken ook niet gelezen, het is gewoon niet echt mijn genre.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Delen 2 en 3 niet? 2 is wel goed, 3 is epic
Wat zei ie dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik vind deze doc helemaal niet liefIk hou er echt niet van als mensen tegen me praten alsof ik twaalf ben
Ohhhquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar er hing wel een mooi gedicht:) ;
Laat mijn verdriet altijd groter wezen
Dan het jouwe
Zodat het er omheen kan liggen
Als armen
Wees niet droef als ik al heengaan
Dan zal ik altijd aan je denken
En anders ook
Ja gewoon een huisarts, maar de mijne was op vakantie...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:50 schreef iamredleader het volgende:
Ben je al klaar bij de kinderarts?
Je hebt gelijk wat dat betreft, ik verwacht van een arts of specialist dat ik als volwassene wordt behandeld.
Nahja, niet echt iets speciaals, maar het was meer haar toontjequote:
Jaa ik viel ook voor het eerste deelquote:
Oh dat is zeker irritant jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja gewoon een huisarts, maar de mijne was op vakantie...
[..]
Nahja, niet echt iets speciaals, maar het was meer haar toontjeEn het kwam heel erg over alsof ze me niet helemaal serieus nam
Gaf ie je een preek dat je nooit medicijnen van een ander in moet nemen? Want dat snap ik welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik vind deze doc helemaal niet liefIk hou er echt niet van als mensen tegen me praten alsof ik twaalf ben
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:01 schreef MaJo het volgende:
Gaf ie je een preek dat je nooit medicijnen van een ander in moet nemen? Want dat snap ik wel
maar wat zei hij verder? Nam hij het niet serieus?
Ahh ja kijk voor dieren is het wel echt sneuquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef MaJo het volgende:
Ik neem terug wat ik vannacht gezegd hebtoen het een beetje begon te rommelen stond Willow naast mijn bed, helemaal in paniek
ben toen maar beneden op de bank gaan liggen maar kon niet slapen omdat Willow steeds bij me op de bank wilde kruipen
hij is 40+ kilo dus dat gaat hem niet worden
ook het feit dat Vito elke donder met een blaf verwelkomde hielp niet echt mee
heb dus maar 4 uur geslapen en ben echt kapot
![]()
Ik durfde het niet eens te zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaf ie je een preek dat je nooit medicijnen van een ander in moet nemen? Want dat snap ik wel
maar wat zei hij verder? Nam hij het niet serieus?
Dāt is pas irritantquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat is zeker irritant jaIk heb een redelijk cynische huisarts, die de meeste van mijn klachten wilden verhelpen met het recept 'sport'.
Ik had een keer een zweefteef als dokterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat is zeker irritant jaIk heb een redelijk cynische huisarts, die de meeste van mijn klachten wilden verhelpen met het recept 'sport'.
Ga alsjeblieft terug naar dat mens en vertel haar dat er zoiets bestaat als hyperfocusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik durfde het niet eens te zeggenMaar verder nam ze het niet serieus. Vanaf het moment dat ik zei dat ik in 6VWO zat besloot ze dat dat niet samen kon gaan
[..]
Dāt is pas irritant
Dat zou heel goed kunnen toch? Ik weet niet wat ze precies hebben gedaan, maar ze zijn er wel bezig geweest natuurlijk. Of nog beetje nasleep van je halve dag vastenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had een keer een zweefteef als dokterhet begon al slecht toen ze voordat ik iets had gezegd zei 'wanneer ga je stoppen met roken?' echt WTF?
ik snap dat je als dokter niet voor roken bent maar om het zo te zeggen uit het niets vond ik echt belachelijk
haar credo was ook dat ik moest gaan sporten. Dan zou mijn buikpijn verdwijnen. Right
heb trouwens mega buikpijn vandaagzou het door het onderzoek komen?
Nee, dagje vrij, ben straks ook naar de dermatoloog voor m'n exzeemquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
Thuiswerkdagje vandaag?
Euh.... dus PS heeft ritalin van MaJo geslikt, begrijp ik dat nou goed? Was dat voor je examenstress?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft terug naar dat mens en vertel haar dat er zoiets bestaat als hyperfocuswat een ontzettend dom mens
het feit dat je rustig werd van Ritalin zegt mij genoeg. Maar snap wel dat je dat niet durfde te zeggenmaar misschien had je het wel moeten doen, just to prove her wrong
![]()
Ik vond het inderdaad zo sneu dat ik dan niet meer gerust kan slapen. En het zijn niet baby'squote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahh ja kijk voor dieren is het wel echt sneuen ik zou daar dan ook wat mee willen doen en dus ben je meer met die hond bezig dan met slapen.
Tip: neem een doof huisdier, ideaalmijn kat slaapt door feestjes heen, vuurwerk, onweer... maakt allemaal niks uit
Ze hebben met een camera in mijn darmen gekekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen toch? Ik weet niet wat ze precies hebben gedaan, maar ze zijn er wel bezig geweest natuurlijk. Of nog beetje nasleep van je halve dag vasten
Mijn dokter wilde inderdaad ook mijn buikklachten verhelpen met sport. Want ik had iets wat een verzamelnaam was voor alle dingen die eigenlijk niks waren: prikkelbare darmsyndroom. Zoiets zeg je toch niet tegen je patiënt?
Nee had niks met examenstress te maken. MaJo dacht al vanaf de eerste keer dat ze me zag dat ik een mede ADHD'er/ADD'er wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Euh.... dus PS heeft ritalin van MaJo geslikt, begrijp ik dat nou goed? Was dat voor je examenstress?
Ik wil niet ook betweterig klinken, maar daar moet je echt wel mee oppassen
Wat moet ik beamen? Een film op een wit doek? Ik heb geeneens een beamerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef MaJo het volgende:
en PDS is wel degelijk iets hoorsnap dat ze het vaak op een hoop gooien maar ik wens het niemand toe om dit te hebben. Red kan het wel beamen
Klopt jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Euh.... dus PS heeft ritalin van MaJo geslikt, begrijp ik dat nou goed? Was dat voor je examenstress?
Ik wil niet ook betweterig klinken, maar daar moet je echt wel mee oppassen
Dat was het eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:14 schreef LadyBlack het volgende:klinkt verder best wel als een gezellig nachtje.... alleen jammer dat je dus slaap hebt gemist
Wat een ontzettend dom mensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee had niks met examenstress te maken. MaJo dacht al vanaf de eerste keer dat ze me zag dat ik een mede ADHD'er/ADD'er was
Oh en MaJo, ze zei dat ik een thuistest moet doen![]()
Maar anyway, de uitslag spreekt boekdelen
Ik snap je eerste opmerking pas na 3x lezenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat moet ik beamen? Een film op een wit doek? Ik heb geeneens een beamer
Ik beaam wel wat MaJo zegt, PDS is niet fijn![]()
Ik zie ons al aankomen bij haarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een ontzettend dom menszal ik met je meegaan
meen ik echt hoor
en die thuistest, tja, die doen de meesten en gaan daarmee naar de huisarts. Echt een vaag mens
neem anders eens contact op met PsyQ? Daar kun je gewoon terecht zonder doktersverwijzing
Heb je mijn post over PS nog gelezen? Hopelijk snap je het dan wat beterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik toch echt eens met mn scriptie bezig... heb tot half 1 de tijd vandaag en realiseerde me vanochtend dat ik m eind juni in wil leveren, en dat dat al heel snel is![]()
![]()
Zeker met dus 20 uur werken ernaast
Succesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik toch echt eens met mn scriptie bezig... heb tot half 1 de tijd vandaag en realiseerde me vanochtend dat ik m eind juni in wil leveren, en dat dat al heel snel is![]()
![]()
Zeker met dus 20 uur werken ernaast
Ik hou het in mn achterhoofdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je mijn post over PS nog gelezen? Hopelijk snap je het dan wat beter
succes meisals je trouwens een keer wilt dat er iemand naar lijkt, laat ik dan net goed zijn in eindredactie. Puur op stijl en taal maar misschen is dat ook fijn
Heb je het sowieso al met je ouders besproken? Wat denken zij ervan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zie ons al aankomen bij haar
Ja ik overleg wel even met mijn ouders, het is waarschijnlijk toch wel handig om er even achter aan te gaanMaar bij haar kom ik niet meer terug (die 6VWO afwijzing deed t m...
Alhoewel, toen ze kwam aanzetten dat iemand me gewoon even moet helpen met het controleren van mijn stress had ik ook de neiging weg te lopen.) Volgens mij kan je bij een gewone psycholoog ook wel gewoon terecht.
Gewoon doen hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hou het in mn achterhoofddank
En ja, ik snap het wel, als je dat idee al langer had en PS er ook al mee bezig was, maar ik ben echt een schijterd met medicijnenIk zou er vooral achteraan gaan PS, het zegt inderdaad wel iets als je rustig wordt van ritalin ipv druk toch?
Moet je werken of is het voor de studie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef MaJo het volgende:
De trein naar amsterdam heeft een vertraging van 30 minutenben ik blij dat ik een bus eerder heb genomen
Ik ga bij de studieadviseur langs om te bespreken of ik nog uitstel kan krijgen voor een bepaald vakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Moet je werken of is het voor de studie?
Stofzuigen is gedaan, wasmachine op de derde van vier programmadelen, alleen nog de badkamer afspoelen en straks naar het ziekenhuis
Jah nouja, kijk, ik heb niet zo veel stress op zichquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je het sowieso al met je ouders besproken? Wat denken zij ervan?
snap best dat de dokter denkt aan stress maar wel een beetje flauw om helemaal niet naar je te luisteren
quote:
Ik blijf eenzaam overquote:
Denk jij ook dat hij verkeerd gediagnosticeerd is?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jah nouja, kijk, ik heb niet zo veel stress op zich(jaja, behalve nu dan
) en ik heb niet alleen last tijdens stress ofzo. Maar goed
En mijn ouders weten wel dat ik daarom naar de dokter ging... Ze geloven in elk geval dat mijn broer destijds verkeerd gediagnosticeerd is met ADHD
Verlof geven, maar dat kan ook negatief zijn, als in schorsenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga bij de studieadviseur langs om te bespreken of ik nog uitstel kan krijgen voor een bepaald vaken misschien naar een werkgroep maar moet even kijken hoe ik me voel
hoezo moet je naar het ziekenhuis?
en wat betekent beurlauben?
Moet jij ook niet leren dan?quote:
Dermatoloogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef MaJo het volgende:
hoezo moet je naar het ziekenhuis?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:53 schreef Etcetera het volgende:
WOW wat een onweerIk heb aardig wat buien meegemaakt, ook op Campzone (en dan zijn ze altijd heftiger omdat we in het veld zitten) maar dit was extreem hoor
Het knetterde letterlijk de hemel door, ik heb van een uurof 4/half 5 wakker gelegen, op een gegeven moment nog bij m'n ouders in bed gekropen
het werd me echt iets te heftig
Nooit meerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet jij ook niet leren dan?
hoe ging wiskunde trouwens?
Ja ik weet het niet zo goed. Mijn broer was ook wel een druktemakertje...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk jij ook dat hij verkeerd gediagnosticeerd is?
ik snap het onbegrip van ouders wel omdat er zoveel verkeerde verhalen over ADHD bekend zijn. Ze geloofde er eerst ook niets van, want dan zou je toch de hele dag druk zijn? Ik dacht dat eerst ook
wens me trouwens succes bij de studieadviseur, ze is eng![]()
Maar je hebt het wel gehaald? Stond je er een beetje goed voor?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nooit meerAlthans, voor deze school
Alhoewel, Wiskunde was echt een d-r-a-m-a. maar daar zou ik het nooit meer overhebben. Die vergeet ik
[..]
Ja ik weet het niet zo goed. Mijn broer was ook wel een druktemakertje...
EtcBij je ouders in bed
En ik ontbijt met - in plaats van youghurt met muesli - met chocovla en frambozenIk ben een slecht mens
Ik sta een 6,4quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gehaald? Stond je er een beetje goed voor?
en vergeet dat nooit meer maar, op de uni mag je aan de slag met SPSS. En geloof me, dan verlang je echt terug naar wiskunde
ik had trouwens een 6,4 voor mijn derde opdracht statistiek. Dat betekent dat ik een 1,2 moet halen voor de vierde. Dat moet wel lukken dacht ik zoheb gewoon een hoop onzin neergepend
als ik een 3 heb ben ik nog blij
Ah dan zal die 6 wel gelukt zijn toch? En stel dat je wel een 5 staat, maakt dat uit? Volgens mij sta je er voor de andere vakken goed voor toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik sta een 6,4Maar je mag slagen met een 4 dus, een 0,6 (=3,5=4) Moet ik sowieso wel gehaald hebben
Met een 2,6 sta ik een 5. Daar ben ik minder zeker van
En nooit meer voor deze school he, dat bedoelde ik
Ze vroegen niet eens wat je me zo lief had uitgelegd
Een 5 staat gewoon mooierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan zal die 4 wel gelukt zijn toch? En stel dat je wel een 5 staat, maakt dat uit? Volgens mij sta je er voor de andere vakken goed voor toch?
stom dat ze dat niet gevraagd hebbenwel vragen gehad over de standaard normale verdeling?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:53 schreef Etcetera het volgende:
WOW wat een onweerIk heb aardig wat buien meegemaakt, ook op Campzone (en dan zijn ze altijd heftiger omdat we in het veld zitten) maar dit was extreem hoor
Het knetterde letterlijk de hemel door, ik heb van een uurof 4/half 5 wakker gelegen, op een gegeven moment nog bij m'n ouders in bed gekropen
het werd me echt iets te heftig
Op een gegeven moment zat het echt recht boven ons, flitsflitsflitsknetterknetter booooom
Heb nu wel barstend koppijnMaar dat komt deels doordat ik met ammonia heb gewerkt gister, en heb staan verven, en m'n vader had de trap geverfd binnen dus die lucht kwam er nog eens overheen
Gelukkig bestaan er ook studies die helemaal geen SPSS gebruikenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef MaJo het volgende:
en vergeet dat nooit meer maar, op de uni mag je aan de slag met SPSS. En geloof me, dan verlang je echt terug naar wiskunde
Vallen op ijs ziet er eigenlijk altijd pijnlijker uit dan het isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aaaaauuwwwwdat ziet er echt heel pijnlijk uit
Ik ben bij het kijken van deel 1 in slaap gevallen op ongeveer de helft van de film. Nog een keer geprobeerd de andere helft te kijken, weer in slaap gevallen. Kut film.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik wel gezien jamaar is het zķ niet mijn soort film, met die smerige orks, brrr
Ik weet niet of het een mannetje is, maar ik hoorde laatst een heel fout synoniem voor lepeltje-lepeltje...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het inderdaad zo sneu dat ik dan niet meer gerust kan slapen. En het zijn niet baby'sWillow is zo groot en dan zo bang voor onweer
maar wel zielig omdat je niks kunt doen. Heb hem de hele nacht geaaid en uiteindelijk viel hij wel in slaap. Vito lag ondertussen lepeltje lepeltje met me
en poezen zijn sowieso veel relaxterKitty lag gewoon keihard te tukken
op een gegeven moment kwam ze ook nog op mijn voeten liggen, toen was het dierenfestijn compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig! Goed om te horen dat het toch nog op te lossen is op deze manier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef MaJo het volgende:
Mijn studieadviseur is echt lievik hoef me voorlopig niet druk te maken over die paper
ik moet het laten weten als het weer beter gaat met mijn vader en dan gaan we kijken naar een plak van aanpak
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben bij het kijken van deel 1 in slaap gevallen op ongeveer de helft van de film. Nog een keer geprobeerd de andere helft te kijken, weer in slaap gevallen. Kut film.
[..]
Ik weet niet of het een mannetje is, maar ik hoorde laatst een heel fout synoniem voor lepeltje-lepeltje...het is inderdaad een mannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hij heeft geen balletje meer
bovendien lag ik achter hem
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Niet zo heel eng dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef MaJo het volgende:
Mijn studieadviseur is echt lievik hoef me voorlopig niet druk te maken over die paper
ik moet het laten weten als het weer beter gaat met mijn vader en dan gaan we kijken naar een plak van aanpak
![]()
Er valt ook echt een last van mijn schoudersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Gelukkig! Goed om te horen dat het toch nog op te lossen is op deze manier.
Als ik mijn broer mag geloven is het echt een heksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet zo heel eng dusFijn om te horen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef MaJo het volgende:
![]()
Hoe ging het?quote:
Oh god, it's here again, everyone RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!!!!!!!quote:
Tsja, wat kun je zeggen. Volgens de huidarts zal ik ermee moeten leven dat mijn handen heel gevoelig zijnquote:
That's right, bitchquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Oh god, it's here again, everyone RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!!!!!!!
Oh dat is vervelend...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er valt ook echt een last van mijn schoudersvoel me alleen wel opeens heel down
Dat zuigtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, wat kun je zeggen. Volgens de huidarts zal ik ermee moeten leven dat mijn handen heel gevoelig zijn![]()
Ik mag mijn handen de komende weken niet belasten, en ook daarna heeft de arts gezegd dat ik beter niet met dingen als verfthinner en bijtende middelen kan werken. En ik klus zo graag![]()
Ik heb katoenen handschoenen (5 paar of zo), die gebruik ik als ik zalf heb gesmeerd, en soms ook een hele dag. De arts heeft een nieuwe zalf voorgeschreven met "ingebouwd" antibioticum of zo, en dat mag ik de komende weken gaan smeren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
Dat zuigtheb je wel eens met van die plastic handschoenen geprobeerd?
en kom eens gauw naar de Lush. We hebben een creme die goed werkt tegen gevoelige huid en exceem. Als ik een allergische reactie heb smeer ik het op en de jeuk verdwijnt binnen een paar minutenmisschien eens het proberen waard?
Nee juist nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend...Moet je nog veel doen nu?
Redquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb katoenen handschoenen (5 paar of zo), die gebruik ik als ik zalf heb gesmeerd, en soms ook een hele dag. De arts heeft een nieuwe zalf voorgeschreven met "ingebouwd" antibioticum of zo, en dat mag ik de komende weken gaan smeren.
MaJo, ik ben onlangs vreemdgegaanwas bij de Body Shop, en heb me daar een zalfje laten aansmeren
![]()
sorry
Nou, de gein is: ik heb die zalf nog niet gebruiktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:49 schreef MaJo het volgende:
Redje stelt me teleur
![]()
en het werkt niet gok ik zo
dat is de wraak van de dieren die voor die producten gebruikt zijn
![]()
Wat? Wil je slapen of wil je de waarheid? En maak je maar geen zorgen, Henk zit hier goed volgens mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:41 schreef MaJo het volgende:
Oh en PS, dat verhaal over henk is gewoon een grapje toch?anders kan ik niet slapen vannacht
Maar je moet soms ook jezelf verwennenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, de gein is: ik heb die zalf nog niet gebruikt
En sindsdien heb ik bij jou een aardige bestelling gedaan, dus niet zo miepen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef Nesle het volgende:
Rond half 5 mn bed uit gesprongen omdat ik mn ramen open had staan en mn gordijnen dus flink aan het klapperen waren, schrok me de pleures. En nog geen minuut later stond mn moeder in mijn kamer of ik mee ging naar beneden voor een gezellig koppie thee, even kijken naar het geweld daarboven!![]()
En ik heb mijn wiskunde examen toch maar nagekeken, heb tussen de 5,1 en de 7,1. Dus het valt nog mee maar voor mijn doen is het gewoon slechtHad alle vragen over de standaard normale verdeling wel goed
SCOREEEE
Nu aan de economie..
Dus je wil zeggen dat als ik weer eens langskom bij jou dat ik mezelf dan mag verwennen?quote:
Ik bedoelde vandaag, hierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee juist nietalleen een tentamen volgende week
maar misschien ben ik daardoor wel down, nu krijg ik echt de tijd om het allemaal te laten bezinken
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Goeiemiddag
Ik heb vannacht ook maar ff uit het raam staan kijken naar het weer![]()
Slapen was toch geen optie tussen half 2 en half 3 hier.
Eh, Body Shop beweert toch ook altijd dat ze niet op dieren testen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Redje stelt me teleur
![]()
en het werkt niet gok ik zo
dat is de wraak van de dieren die voor die producten gebruikt zijn
![]()
Bevalt de Z3 nog steeds?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben vandaag met de cabrio, dus had gehoopt op een dag als zondag vandaag
Perfect!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef MaJo het volgende:
![]()
Je opa wil het nét wat beter doen, nicequote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
de Z3 bevalt prima
Het mooie is dat m'n vader hem na aanschaf aan zijn vader liet zien, 2 weken later stond er een Z4 bij m.n opa op de oprit
8 mei won een spanjaard de euromillions jackpot.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bevalt de Z3 nog steeds?
Als ik opeens een boel geld win en een auto wil kopen dan denk ik dat ik de Z4 zeker even zou proberen
quote:
Ja maar dat klopt nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, Body Shop beweert toch ook altijd dat ze niet op dieren testen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |