Je mag zelf weten wat je zuipt. Cola is ook goed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:44 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd als niet-drinker
Helpt als ik zeg dat ik hier gewoon aan de cola zit?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:44 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd als niet-drinker
Cola is altijd goedquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helpt als ik zeg dat ik hier gewoon aan de cola zit?
Zaterdag nacht ga ik weer een dienstje draaien in Leersum. Ik zal even zwaaien als ik langs Wijk kom.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:44 schreef MaJo het volgende:
Zaterdag hoef ik niet te werken gelukkig
en geen verkeerde pillen geslikt hoorheb alleen steeds de planning van volgende week in mijn hoofd
ik ben blij dat ik een planning met mijn vader ging maken en daarom in mijn agenda keekmaar het is nog altijd goed gegaan gelukkig
Ik doe het nog even met koffie. Straks maar een lekker koud biertje denk ik. Of, net als PS, een lekker glaasje wijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Helpt als ik zeg dat ik hier gewoon aan de cola zit?
Word je er gelukkiger van als ik zeg dat ik minstens 3 minuten moet wachtenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik wil helemaal niks bijzonders met m'n verbinding, ik hou er gewoon niet van om 30sec te moeten wachten op een internetpagina
Ja ik ben verwend jaSue me
Jaa... mijn ouders zijn alles behalve conservatiefquote:
Inspector MaJo at work. A brand new episode planned for next week.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:50 schreef MaJo het volgende:
Vandaag hadden we een vrouw in de winkel die we verdenken van jatten. En ja hoor, aan het eind van de dag bleek er een potje van onze duurste gezichtscreme verdwenen te zijn
ik ga eens checken of het toevallig op marktplaats wordt aangeboden. Dan spreek ik met haar af en betrap haar op heterdaad
sherlockquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:50 schreef MaJo het volgende:
Vandaag hadden we een vrouw in de winkel die we verdenken van jatten. En ja hoor, aan het eind van de dag bleek er een potje van onze duurste gezichtscreme verdwenen te zijn
ik ga eens checken of het toevallig op marktplaats wordt aangeboden. Dan spreek ik met haar af en betrap haar op heterdaad
Ik merk het.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jaa... mijn ouders zijn alles behalve conservatief
Dat gaat niet opquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:50 schreef MaJo het volgende:
Dan spreek ik met haar af en betrap haar op heterdaad
Hoe wil je dat dan aanpakken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:50 schreef MaJo het volgende:
Ik was me al zorgen aan het makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
Verrek ik had eigenlijk een andere TT moeten maken. Iets met nat......
En voor ik het vergeet; PICS!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was me al zorgen aan het maken
Van?quote:
Het verplichte drinken.quote:
Dan respecteren wij dat ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik ben nog te jong om te drinken
Ga toch fietsenquote:
Echt niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Dat mag officieel niet als je drank op hebt
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef Nesle het volgende:
Zo vandaag helemaal NIETS gedaan voor de examens
En net ekker uit eten geweest met mijn ouders en zus
Morgen pak ik de wiskunde boeken er maar eens bij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is rood, het is wit, en het presteert net zo beroerd als Ajax.En ik moet, als ooitredelijketrouwenFeyenoordfandienugeenholmeeromvoetbalgeeft toegeven dat ze het echt verdiend hebben vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat is wel zo maar als zij dan echt op komt dagen denk ik niet dat ze zich nog in onze winkel durft te begevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat gaat niet opHet spijt me voor je, maar dat is niet op heterdaad betrappen. Het valt zelfs te betwijfelen of je haar dan alsnog kunt aangeven. Je kunt niet bewijzen dat zij dat heeft gejat. Misschien als je camerabeelden hebt? Maar anders niet. Kun je zelfs zelf worden aangeklaagd wegens smaad als ik eht goed heb.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanaf een borrel met onbeveiligd wlan de groeten!
En paintballen ook nogquote:Er zullen onder andere de volgende wapens te zien zijn: Diemaco C7A1, lichte mitrailleur Minimi, zware mitrailleur MAG en Panzerfaust.
Als je ook met alles mag schieten heb je geen tegenstanders meer over voor het gamen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En paintballen ook nog
Wordt een leuk weekend
Schroef dan wel de mondingstop er af. Dan klinkt het tenminste nog een beetje echt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:34 schreef Etcetera het volgende:
Er was wel al gevraagd of er eventueel met losse flodders geschoten mocht worden
*Mental note to selfquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schroef dan wel de mondingstop er af. Dan klinkt het tenminste nog een beetje echt.
Je bent goed bezig MaJoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ben even trots op mezelfvandaag geleerd in de trein, bus, auto, bad en net aan de keukentafel
heb een planning gemaakt met mijn vader en hij gaat elke dag checken of ik me er aan hou![]()
ook de studieadviseur en mijn docent gemaild of uitstel van de papers mogelijk is.
gaat dus helemaal goedkomen
Thanksquote:
Dat mag wel hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanksbetekent alleen wel dat ik je boeken langer moet lenen als ik uitstel krijg voor mijn paper
Belgische soldaten vragen dat nooit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:34 schreef Etcetera het volgende:
Er was wel al gevraagd of er eventueel met losse flodders geschoten mocht worden
Superquote:
Die schieten ook niet zelf. Maar geven de blancs gewoon weg.quote:
PDA. Ben net klaar met werken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Super
ben je aan het werk trouwens dat je internet hebt of vanaf je PDA?
Opnieuw een waargebeurde Belgenmop. Hoe krijgen ze het voor elkaar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die schieten ook niet zelf. Maar geven de blancs gewoon weg.
Ah okquote:
Scheelt weer wapens schoonmaken. Die blancs geven meer zooi dan echte patronen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Opnieuw een waargebeurde Belgenmop. Hoe krijgen ze het voor elkaar?![]()
Echt wel. Gaat wel langzaam op zo'n klein toetsenbordje. En het scherm is ook niet alles.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok
wel vervelend dat je internet het niet doet
In ieder geval beter dan nietsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Gaat wel langzaam op zo'n klein toetsenbordje. En het scherm is ook niet alles.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan niets
quiz je daarom op het moment ook niet?
Moet je even aan etcie vragenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:58 schreef DiabloSam het volgende:
Mag ik met avatar ook op die poster bij de eerste post?
Dan moet je even een knieval maken bij Etcie. Die heeft 'm gemaakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:58 schreef DiabloSam het volgende:
Mag ik met avatar ook op die poster bij de eerste post?
Ik vind quizen via de mobiel ook niet ideaal maar je moet toch wat als je een saffie aan het roken bent en je verveeltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
En quizen gaat knap lastig zo. Dat voorlopig dus alleen op het werk.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind quizen via de mobiel ook niet ideaal maar je moet toch wat als je een saffie aan het roken bent en je verveelt
doe je mee?
Zo was lekkerquote:
Hij heeft een aantal spionnen. Ook een aantal mensen van de SC werken mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo was lekker
Net de planning naar mijn vader gemaild. Ben benieuwd hoe hij wil gaan controleren of ik me er echt aan hou
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal spionnen. Ook een aantal mensen van de SC werken mee.
Hij is zelfs een user op FOK.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
[..]Die paps van mij is een stuk sneakier dan ik dacht
Nietquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
NietDan moet ik uitkijken met wat ik zeg
Hoeft niet per se.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
NietDan moet ik uitkijken met wat ik zeg
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Z'n nick is iets met UTWOL er in geloof ik.
Aaah... Papa van MaJo, mag ze nog even opblijven?quote:
Huh ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
is majo 45 jaar?
wtf?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:12 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
is majo 45 jaar?
Ze heeft gelogen in haar profielquote:
jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:22 schreef MaJo het volgende:
Maar waarom denk je dat ik 45 ben dan?Kom ik zo oud over?
dude , dit is geen epic failquote:
Zag er anders niet naar uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
dude , dit is geen epic failen ik speelde het spelletje gewoon mee
![]()
Knap ongeluk trouwens.quote:
nee 16quote:
ach misschien is je waarnemingsvermogen niet zo goed deze nachtquote:
Dan mag je toch gewoon drinken?quote:
Nu krijg ik natuurlijk meteen het stempel van "ouwe lul", maar hoort een 16 jarige nu niet te slapen?quote:
Ik ben moslimquote:
Ehm, nee?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu krijg ik natuurlijk meteen het stempel van "ouwe lul", maar hoort een 16 jarige nu niet te slapen?
Ik ken mensen die voor minder zeuren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu krijg ik natuurlijk meteen het stempel van "ouwe lul", maar hoort een 16 jarige nu niet te slapen?
Ah vandaarquote:
In dit topic ben je ook een ouwe lul, face itquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was hij die voorstander van een avondklok voor jongeren?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die voor minder zeuren.
Neem Ernst Hirsch Ballin bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:34 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
GRAPJE MENSNE IK BEN GEEN MOSLIM![]()
![]()
![]()
Dank je wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dit topic ben je ook een ouwe lul, face it
hmm niet nodig voor mijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar waarom niet drinken dan? Niks mis mee overigens
Netjes.quote:
Ja ik ben zelfs veel ouder dan jijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Maar jij valt er ook onder met je 45 jaar.
majo waarom heb jij geen kinderen aangezien je zo oud bentquote:
quote:
Omdat ik 26 benquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
majo waarom heb jij geen kinderen aangezien je zo oud bent
Truste MaJoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:41 schreef MaJo het volgende:
Nou lieve kinderen van God, ik ga afzwaaien. Word inmiddels ook een dagje ouder![]()
whehe doeiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:41 schreef MaJo het volgende:
Nou lieve kinderen van God, ik ga afzwaaien. Word inmiddels ook een dagje ouder![]()
Ze heeft al genoeg kopzorgen met ons in de AKQ.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
majo waarom heb jij geen kinderen aangezien je zo oud bent
Mogguh Yuriquote:
ik heb lekker een brilquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:51 schreef MaJo het volgende:
Ik doe net voor het eerst in dagen mijn lenzen uit (![]()
) en mijn ogen doen meteen pijn
Neequote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:52 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
je mag toch nooit je lenzen inlaten 's nachts?
Het zijn toch geen daglenzen he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:51 schreef MaJo het volgende:
Ik doe net voor het eerst in dagen mijn lenzen uit (![]()
) en mijn ogen doen meteen pijn
Nee maandlenzen, maar is sowieso slecht natuurlijkquote:
nou kun je ze maar 2 weken gebruikenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee maandlenzen, maar is sowieso slecht natuurlijk
laterquote:
Trustequote:
Ik ben erquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:05 schreef iamredleader het volgende:
Stil hier... iedereen nog aan het uitslapen?
Doe maar water, of melk, en niet te hard praten alsjeblieftquote:
* geeft een groot glas waterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Doe maar water, of melk, en niet te hard praten alsjeblieft
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:55 schreef iamredleader het volgende:PS - doe wannabewyccie de groetjes
MaJo - hoe is het met je vader? En wanneer kom je weer Jair-kijken?
TM, mogguh, koffie?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:red
met paps gaat het weer wat beterdoor de zakken bloed sterkt hij weer wat aan
je praat over Jair alsof het een aapje is![]()
ik moet snel langskomen maar dat wordt na jazz ben ik bang
Check. Groeten terugquote:
Utrecht - flink bewolkt maar geen regen of onweerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Check. Groeten terug
Hier schijnt het zonnetje hoor etc
Hm, eventueel weer een heel ander soort OP? Een eenvoudige? En dan de lijst met oude topics opschonen tot en met 600?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Over die OP: ik wil best mensen er bij zetten, maar ik ben lichtelijke enigszins het plaatje met de lagen kwijt en dat is vrij verrot om dan aan te passen
Ik kan wel eventueel proberen om 'm opnieuw te maken? Maar weet niet of het gaat lukken
In het noordenquote:
Gooi maar wat ideeen in de groepquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, eventueel weer een heel ander soort OP? Een eenvoudige? En dan de lijst met oude topics opschonen tot en met 600?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
In het noordenOp buienradar zag het er een beetje rood uit, maar ik geloof dat we daar net geen last van krijgen.
* gooit!quote:Gooi maar wat ideeen in de groep
Maar dit weekend kan ik het in elk geval niet maken, heb niet zoveel tijd
Dat zou ik echt tof vindenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jair is geen aapje, natuurlijk
Fijn om te horen dat het met paps wat beter gaat![]()
Tinuviel en ik zijn nog aan het kijken of we het redden om bij Jazz langs te komen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:38 schreef MadMaster het volgende:
Goedenmiddag!!
Zojuist de heg bewerkt met de heggeschaar, de auto paste bijna niet meer op de carport, die door het vele blad steeds smaller wordt.
Zit te twijfelen of ik straks naar het strand (lees: drinken/eten bij een paviljoen) zal gaan, het weer is dan weer wel zonnig, dan weer niet....
Open er een topic overquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet schoonmaken. Krijg vrienden te eten. Klacht; het weer is er veel te goed voor
Ik heb nog een half uur om me te bedenken, ben er nog niet uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:46 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, bus/trein naar het strand zou ik zeker niet doen
Dan maar een lekker dagje thuis
Dalt valt toch wel mee? Even rondhangen op FOK en wat dagdromen en het is al tijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:32 schreef iamredleader het volgende:
Hmpf, nog 2 1/2 uur op werk, dan pas weekend![]()
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:37 schreef Cobra4 het volgende:
Dalt valt toch wel mee? Even rondhangen op FOK en wat dagdromen en het is al tijd.
Nee, je mag niet klagen als de klacht onterecht isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat je dus eigenlijk wil zeggen iarl is dat ik niet mag klagen op mijn vrije dag?
(dat mag dan niet)
Dus je hebt het paleis alleen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn ouders en kleine broertje zijn zojuist naar Ierland vertrokken
En ik ben echt slecht in wiskunde
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus je hebt het paleis alleen?
Okee, dan een wiskunde-raadseltje:
Een zwerver kan van 6 sigarettenstompjes 1 nieuwe sigaret maken, en die kan hij dan lekker oproken. Op een dag vindt hij in totaal 36 stompjes. Hoeveel sigaretten kan hij dan maken?
....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wel een vieze zwerver trouwens
MadMaster +1quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik gok op 7, want van die 6 sigaretten van de 36 stompjes kan hij er ook weer één maken?
Briljantquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik gok op 7, want van die 6 sigaretten van de 36 stompjes kan hij er ook weer één maken?
Met dat soort dingen red ik mijn wiskunde examen alleen nietquote:
Doe haar de groetjesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga even kijken hoe het met MaJo is![]()
Met de auto ook niet. Op de een of de andere manier duik je de drukte in.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:46 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, bus/trein naar het strand zou ik zeker niet doen
Dan maar een lekker dagje thuis
quote:Vechtpartij om scheet in Efteling
Uitgegeven: 22 mei 2009 15:23
Laatst gewijzigd: 22 mei 2009 15:23
KAATSHEUVEL - Drie mannen zijn elkaar donderdag in pretpark De Efteling te lijf gegaan nadat één van hen, een 32-jarige inwoner van Zoetermeer, een scheet had gelaten.
Hij deed dat terwijl hij in de rij stond voor een van de attracties. Een 16-jarige jongen uit Dongen sprak hem aan op zijn gedrag, waarop een vechtpartij ontstond.
Een zwager van de Zoetermeerder mengde zich ook in het gevecht.
Boetes
Beveiligers grepen in en haalden de politie erbij. De man uit Zoetermeer kreeg een boete van 500 euro.
Zijn 34-jarige zwager uit Arnhem moest 350 euro betalen. Het Openbaar Ministerie moet nog beslissen wat er gebeurt met de minderjarige jongen uit Dongen.
I fart in your general directionquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze mannen maken letterlijk ruzie om een scheet:
Drie jaar geleden liep ik op Noordwijk en zag ineens een naakte taart liggen. Je moet wat als de volgende bus pas over 20-30 minuten aankomt en je wil niet bruinbakken bij een bushalte.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga echt bijna nooit naar het strand. Als het koud is is er niks aan, en als het lekker warm is is het te druk
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze mannen maken letterlijk ruzie om een scheet:
[..]
Ook daarom ga ik niet naar het strand. Je ziet overal van die hele lelijke mensen die aan het afbakken verbranden zonnen zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Drie jaar geleden liep ik op Noordwijk en zag ineens een naakte taart liggen. Je moet wat als de volgende bus pas over 20-30 minuten aankomt en je wil niet bruinbakken bij een bushalte.
Het is vandaag niet druk op Zandvoort. Zie http://www.zandvoort.com/navigation/Webcams/Allwebcams.htmlquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met de auto ook niet. Op de een of de andere manier duik je de drukte in.
Misschien moet MadMaster met de tram naar het strand.
Lijn 26 naar IJburg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is vandaag niet druk op Zandvoort. Zie http://www.zandvoort.com/navigation/Webcams/Allwebcams.html
En met de tram? Helaas, die rijden niet die kant op...
Ik ga liever naar een zwembad. Lekker helder chloorbadje. Geen irritant zand overal.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga echt bijna nooit naar het strand. Als het koud is is er niks aan, en als het lekker warm is is het te druk
Dat dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een zwembad. Lekker helder chloorbadje. Geen irritant zand overal.
En bovendien loop je geen kans een uitgezakte vrouw tegen te komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een zwembad. Lekker helder chloorbadje. Geen irritant zand overal.
Echt jammer dat het buiten zwembad hier een paar jaar geleden gesloten is
Ik doe er langer over om met openbaar vervoer bij IJburg te komen dan naar Zandvoort...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lijn 26 naar IJburg.
Maar ik weet niet of IJburg Strand er nog ligt.
Woon je in de buurt van Sloterdijk?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe er langer over om met openbaar vervoer bij IJburg te komen dan naar Zandvoort...
quote:
Vanaf het noorden kun je toch ook wel bij zee komen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
Maar strand is voor deze tukker/groninger dan ook heel bijzonder natuurlijk, ik moet uren rijden voor ik er ben
Daar dacht ik ook al aan.quote:@ PS: je ouders zijn op vakantie gegaan terwijl jij je examens moet maken?da's toch niet tof? Mijn moeder legde me helemaal in de watten toen ik examens moest maken, hoefde die weken niks in het huishouden te doen
Er loopt hier ergns iemand rond die dat daadwerkelijk doet. Hij wordt Peukie genoemd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus je hebt het paleis alleen?
Okee, dan een wiskunde-raadseltje:
Een zwerver kan van 6 sigarettenstompjes 1 nieuwe sigaret maken, en die kan hij dan lekker oproken. Op een dag vindt hij in totaal 36 stompjes. Hoeveel sigaretten kan hij dan maken?
Ja en er komen nog weken en mama stopte me extra geld toe, maar het was het enige weekend in maanden dat ze even bij mijn broer langs kondenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vanaf het noorden kun je toch ook wel bij zee komen?
[..]
Daar dacht ik ook al aan.![]()
Maar misschien is PS afgelopen week wel dubbel zo hard verwend omdat ze nu weg zijn.
quote:
En dan hebben we het nog niet over Lieke van Lexmond (quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Hét nadeel van tv-kijken als ik 's weekends bij m'n vriend ben: kansloze televisie. Dancing With The Stars
Ik ben niet iemand die, als ik te gast ben, de afstandsbediening claim
What the hell is kijkmuziekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is dat net zoiets als "kijkmuziek" ?
Gezelligquote:
Ohquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van die muziek op muziekzenders waar het geen straf is om naar te kijken ook al staat het geluid uit
(voor vrouwen Julio Iglesias oid?)
Ik hoop dat je je nu richt aan de vrouwen van 60+.quote:
Ja, maar daar werd ik niet koud of warm van.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, goedenavond.
Lieke van Lexmond? Die stond toch laatst in de Playboy?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Enrique is lelijk, Jr. ken ik niet
DUDE!quote:
Bon Jovi is het aankijken wel waardquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Welke zanger wordt er hier door de dames dan wel interessant gevonden?
Jammer van dat haarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt op een indiaan.
Sowieso behoren soapies tot de laagste soort BN'ers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Geen flauw idee.
Ze valt bij mij wel in de categorie 'je mag je bek houden' net als Beau trouwens
Ah wat tofquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Cadeautjes zijn erg in de smaak gevallen MaJoEn verder hebben we nu ook - heel schattig - allemaal hetzelfde kettinkje en -wat minder schattig- de zelfde pieces-boxer
Wat een ontzettende gaylordquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt op een indiaan.
Alex Kapranos?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een ontzettende gaylord
doe mij maar een lekkere indiezanger
Ik las Efteling pointsquote:
quote:
Zit nu in de trein maar zometeen zekerquote:
Ok, dan wacht ik even.quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef Etcetera het volgende:
Is de film Outbreak wat?
Slimme zetquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alex Kapranos?
Of anders Jimi Goodwin.
Hey! Bij mij moet je niet zijn!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:38 schreef Etcetera het volgende:
Dat moet nog blijken. Als ik slecht slaap vannacht door die film geef ik jullie de schuld
Nou en, hij is wel lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:43 schreef wyccie het volgende:
Die Alex is toch juist gay.Zei je laatst, MaJo.
Wij houden van het internet!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:46 schreef MaJo het volgende:
Wat is internet toch een prachtige uitvinding
ik belde net mijn vader maar hij kon niet praten, blijkbaar weer een bloeding waardoor hij met een gaasje in zijn mond zit. Ik heb hem dus gevraagd me een mailtje te sturen en nu zijn we heen en weer aan het mailen
Nee, bij C4 en terpentinquote:
Precies, tuig met cijfertjes in de naamquote:
Kan niet meer, er is surveillance aanwezig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:39 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zin om te gaan trollen in dit topic.![]()
Wat is dit?
Who gives a fuckquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan niet meer, er is surveillance aanwezig.
Ik heb er gepostquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, tuig met cijfertjes in de naam
Hehe, inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er gepostGoede inspiratie, Outbreak
Moet ik mijn reputatie waar maken en om foto's vragen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
Net mijn lenzen uit gedaan en heel braaf mijn make up verwijderd met make up remover. Vind dat altijd maar onzin![]()
Maar mijn oog voelt nog niet helemaal lekker dus ik neem maar het zekere voor het onzekere. Consequentie is wel dat ik nu met een half versterkte bril aan het fokken ben dus het kan zijn dat ik af en toe wat letters mis
Das beter MaJoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:52 schreef MaJo het volgende:
Net trouwens een mailtje van mijn docent dat ik uitstel heb voor mijn paperEcht superfijn, er valt een hele last van mijn schouders. Ze zei dat ik op de originele inleverdatum wel moet inleveren wat ik tot nu toe heb zodat ze me feedback kan geven. Heb alleen nog geen letter op papier staan
Dus zal toch maar wat neerpennen, is ook wel fijn om een gedeelte al gedaan te hebben
wat voor sterkte heb jij?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
Net mijn lenzen uit gedaan en heel braaf mijn make up verwijderd met make up remover. Vind dat altijd maar onzin![]()
Maar mijn oog voelt nog niet helemaal lekker dus ik neem maar het zekere voor het onzekere. Consequentie is wel dat ik nu met een half versterkte bril aan het fokken ben dus het kan zijn dat ik af en toe wat letters mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |