Die heb ik hier wel liggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je de film Amadeus gezien? Dat maakt t wel in één keer leuk denk ik
Wat gaat er bij jou in? Die van mij is trouwens pas vanavond laat klaarquote:Op maandag 18 mei 2009 15:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik hier wel liggen.
Gehakt is aan het ontdooien.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed idee!
Zojuist mijn voedsel aan het afzoeken naar iets eetbaars als snack. Ik ga gewoon alvast diner maken.![]()
Wat gooi jij in je saus?
Echt niet, ik heb een flinke mok thee naast me staanquote:
Ik denk dat ik ook maar thee ga zetten. Maar misschien eerst even iets eten. Sinds het ontbijt niets meer op en ben nu een beetje slapquote:Op maandag 18 mei 2009 16:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb een flinke mok thee naast me staan
Gek....quote:Op maandag 18 mei 2009 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar thee ga zetten. Maar misschien eerst even iets eten. Sinds het ontbijt niets meer op en ben nu een beetje slap
Wat een megamaaltijd.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat gaat er bij jou in? Die van mij is trouwens pas vanavond laat klaar
[..]
olie, beetje boter, rode wijn, 3 bakjes romatomaten, pond gehakt, 1 bol knoflook, 4-5 stengels bleekselderij, 3 laurierblaadjes, sambal oelek 2-3 uien, wat oregano soms.
Mijn eigen variant dus op die van Aschwin: http://koken.met.aschwin.net/pages/Italiaanse%20tomatensaus.htm
Ja, maar ik ken het van "Koken met Aschwin". Dusquote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef wyccie het volgende:
Nem, je noemt het een recept van Aschwin, maar bovenaan de site staat dat het een recept van Carluccio is.
Megamaaltijd zeg je, maar je gooit dat dus in de vriezer in kleine porties en je hebt zo een voorraad enorm lekkere pastasausquote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een megamaaltijd.
Ik heb nog wel doperwtjes, vier tomaatjes, tomatenpuree, olijven, Italiaanse kruiden, tabasco en balsamico-azijn.
There are 3 advantages to Alzheimer:quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Drinking beer can cause memory loss, or worse, memory loss.
Ik zie de logica niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:12 schreef LadyBlack het volgende:
Een collega van mij noemde die regenwolken vandaag 'een schip zure appels'![]()
Dat is mooi. Ik ben de olijven vergeten.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
Op de olijven na wordt jouw saus ook lekker
Op een dag drink je geen bier meer, dan ben je dood.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Drinking beer can cause memory loss, or worse, memory loss.
Veel mensen willen graag een zoete appel. Een zure appel(waar je doorheen moet bijten) zitten ze niet zo op te wachten. Een hele schiplading dus ook niet. Nou, zo ongewenst zijn die regenwolken dan ookquote:
Oh, dus ik kan gewoon komen eten?quote:Dat is mooi. Ik ben de olijven vergeten.
Oh zo. Niet wakker.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Veel mensen willen graag een zoete appel. Een zure appel(waar je doorheen moet bijten) zitten ze niet zo op te wachten. Een hele schiplading dus ook niet. Nou, zo ongewenst zijn die regenwolken dan ook
Ja, hoor. Kom maar hier.quote:Oh, dus ik kan gewoon komen eten?
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:30 schreef wyccie het volgende:
Etcie, het werkwoord is lusten, niet lussen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh zo. Niet wakker.![]()
[..]
Ja, hoor. Kom maar hier.
Okay, even een oud envelopje uit de vuinisbak vissen en ik kom eraan. Duurt een uurtje of 2,5.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh zo. Niet wakker.![]()
[..]
Ja, hoor. Kom maar hier.
Daar staat je postcode niet opquote:Op maandag 18 mei 2009 16:34 schreef wyccie het volgende:
Is een tupperwarebakje niet handiger?
quote:
Cobra4 reactie: pics?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
Whehe
Wat is Amersfoort trouwens een mooie stad
Waar ik gisteren die bandjes was kijken(De Kelder) stonden trouwens van die wooncontainers voor studenten. Echt leuke dingen
Was er wel één studente die had gewoon geen gordijnen. En die dingen zijn aan één kan gewoon één grote ruit
Ik heb net al op maps.google.com gekeken maar die fotos zijn te oudquote:
whehehe een aandachtsconcurrentiestrijd met de oppas van je kleine broertjequote:
Klopt en volgens mij ook geen douche. Gedeeld denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Een koorgenote van mij woont ook in zo'n container. Die dingen zijn inderdaad wel cool, maar het grote nadeel is dat er geen wasmachine aangesloten kan worden. Dus die sjouwt al 3 jaar met dr was naar de wasserette of 's weekends mee naar dr ouders
Kijk uit met de spoilers! Anders ben ik werkloos op de donderdagavond!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik begreep was het echt lastig.
De vragen die zij noemden had ik zeker niet geweten.
Hoe gingen de examens?quote:
Dat zou ik echt niet kunnen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Een koorgenote van mij woont ook in zo'n container. Die dingen zijn inderdaad wel cool, maar het grote nadeel is dat er geen wasmachine aangesloten kan worden. Dus die sjouwt al 3 jaar met dr was naar de wasserette of 's weekends mee naar dr ouders
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet kunnen.
Ik kijk nu op de site met huurwoningen ook altijd op de plattegrond of er plaats is voor een wasmachine. Een vriendin van me heeft dat ding in hun slaapkamer staan.
Er zijn ook plattegronden waar ik gewoon geen douche kan vinden.
Ik dacht aan een PVC-geval.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee eentje voor Grolsch Weizen, met een hele dikke bodem
Nope, en dit is een hype waar ik echt aan weiger mee te doen.quote:
Neuh, Brainiac is bij lange na niet zo intelligent als Mythbusters of zo grappig als Top Gearquote:
Nu staat er eentje op de site waarvan de plattegrond geen pdf is. Erg klein dus.quote:
De vier CheckBoxes die je allemaal opnoemt, zijn bij mij allemaal niet aangevinkt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, en dit is een hype waar ik echt aan weiger mee te doen.
Hyves: check
Facebook: check
LinkedIn: check
En alle accounts zijn semi-lethargisch, opgegeven en practisch inactief
En dat komt omdat?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:01 schreef Ofyles2 het volgende:
De vier CheckBoxes die je allemaal opnoemt, zijn bij mij allemaal niet aangevinkt.
Nee, maar ik vroeg me af of je mensen nog op een andere manier kunt volgen behalve lid worden/link opslaanquote:
MaJo en PS willen wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik woon een beetje ver weg hemaar er zijn vast nog veel meer meiden zoals ik
quote:
Net een film gekeken wat er een beetje over gaat: 50 first dates. Leuke film.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
There are 3 advantages to Alzheimer:
1) You learn new things every day
2) You meet new people every day
3) You learn new things every day
Volgens mij is de douche onder de trap weggemoffeldquote:Op maandag 18 mei 2009 17:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu staat er eentje op de site waarvan de plattegrond geen pdf is. Erg klein dus.
http://www.entree.nu/
Klik dan op het oranje huisje in Nijmegen.
Je krijgt een lijst met woningen, op pagina vier het tweede huis (Willemsweg), en dan bij de afbeeldingen kijken.
Geen behoefte denk ik?quote:
Da's kut MaJo.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
hoor net dat mijn vader vannacht een bloeding heeft gehadhechtingen hadden losgelaten
voelt zich dus flink beroerd. Ga nu naar hem toe, hopelijk kan ik hem wat opvrolijken
zit er echt even doorheen. Alles vliegt me aan en mijn kop zit weer veel te vol. En dan ook nog zulk nieuws
Ah...... het zit jou en je vader niet meequote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
hoor net dat mijn vader vannacht een bloeding heeft gehadhechtingen hadden losgelaten
voelt zich dus flink beroerd. Ga nu naar hem toe, hopelijk kan ik hem wat opvrolijken
zit er echt even doorheen. Alles vliegt me aan en mijn kop zit weer veel te vol. En dan ook nog zulk nieuws
Dat klinkt alsof hij daarvoor verantwoording moet afleggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:02 schreef iamredleader het volgende:
En dat komt omdat?
Maar wel een slechte buurt.quote:
Hee, dat is zo weer over. Je moet het zo bekijken, weer een mogelijkheid om je vader in de watten te leggen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
Veel sterkte.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
't Zit 'm echt niet mee he?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
Wat staat er morgen op het programma?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:22 schreef Nesle het volgende:
Eindelijk uit die gymzaal
Ik ben hartstikke gaarM&O ging eerste 1.5 uur superlekker, kon erg veel berekenen en uitleggen, daarna kwam een kutopdracht over aandelen en daar ben ik altijd al zwak in geweest dus dat was lichtelijk faal... achja.
En Nederlands vond ik pittig
![]()
M&O is sowieso gelukt maar voor NL moet ik een 4,7 en met nakijken net dacht ik niet van: jep jep die is binnen..
Mijn ouders verwennen me trouwens echt heel ergMijn vader had vanochtend american breakfast gemaakt en hij gaat vanavond weer koken wat mn zus en ik willen eten.
Lijkt me wel ja, meestal veel bronopgaven en dat ligt me welquote:
Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis, al 2,5 weekquote:Op maandag 18 mei 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah...... het zit jou en je vader niet meeLigt hij nu weer in het ziekenhuis dan?
Dat je er uberhaupt nog over piekert dan GEEN rustavond in te lassen. De boel de boel laten, zou ik zeggenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis, al 2,5 week
zit er echt zwaar doorheen. Moet nog zoveel doen maar ben helemaal op. Misschien toch maar een rustavond inlassen
Ja maar ik moet echt zoveel doen en anders red ik dit jaar nietquote:Op maandag 18 mei 2009 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt nog over piekert dan GEEN rustavond in te lassen. De boel de boel laten, zou ik zeggen
Dat weet ik. Maar dan maakt één avond dus ook niet uit. Zeker niet als je je zo kut voelt en het tóch niet werkt. Kun je beter even een beetje tot rust komen. En zoveel mogelijk nevenactiviteiten op de lange baan schuiven of uitbesteden. Je moet nog 2-3 weken. Lijkt me dat dat het belangrijkste is.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
Ja maar ik moet echt zoveel doen en anders red ik dit jaar niet
Dat zou ik absoluut doenquote:morgen maar even contact opnemen met de studieadviseur of ik uitstel kan krijgen. Dat zou me enorm veel rust geven.
Rustavondquote:Op maandag 18 mei 2009 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis, al 2,5 week
zit er echt zwaar doorheen. Moet nog zoveel doen maar ben helemaal op. Misschien toch maar een rustavond inlassen
Dat dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Rustavond![]()
Er zijn nou eenmaal dingen die voorgaan... en als je een goeie studieadviseur hebt snapt die dat ook.
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Komt er net een oude dikke vent naar me toe die vraagt of ik met hem wil neuken. Ik heb gezegd dat ie dood mocht gaan
Dus daar zit 'm de kneep. Weet je wat jij moet doen? Lekker je paps opzoeken, morgen je coordinator aan zijn jas trekken en mij vanavond even bellenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik baal er gewoon van dat ik het allemaal niet trek. Snap echt niet hoe anderen dit allemaal volhouden. 2 essays, 2 tentamens en een opdracht binnen 3 weken. Waarom kan ik dat niet net als normale studenten? Ik heb genoeg van dit kutgevoel en wil gewoon net als anderen zijn
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Komt er net een oude dikke vent naar me toe die vraagt of ik met hem wil neuken. Ik heb gezegd dat ie dood mocht gaan
Eerst knietje, dan kun je gemakkelijker bij het strottenhoofdquote:Op maandag 18 mei 2009 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
Of anders een klap op zijn strottenhoofd. Doet ook wonderen.
Vermoeien? Never.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
Ik zal jullie niet verder vermoeien met mijn depressieve gedachten. Ik ga maar even naar mijn studieboek staren
Heb jij KM gehad of ben je op straat opgegroeid?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
Of anders een klap op zijn strottenhoofd. Doet ook wonderen.
Beiden.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:08 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Heb jij KM gehad of ben je op straat opgegroeid?
Smakelijk!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus daar zit 'm de kneep. Weet je wat jij moet doen? Lekker je paps opzoeken, morgen je coordinator aan zijn jas trekken en mij vanavond even bellen
OMFG, en dat precies nu. Die man zal niet hebben geweten wat m overkwam met jouw antwoordquote:Op maandag 18 mei 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
whehehe een aandachtsconcurrentiestrijd met de oppas van je kleine broertje
Zat studenten die daar ook zo tegenop zien. Heb je die sog-berichten hier wel eens gezien? Soempie was aan het bubbelen en ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef MaJo het volgende:
Ik baal er gewoon van dat ik het allemaal niet trek. Snap echt niet hoe anderen dit allemaal volhouden. 2 essays, 2 tentamens en een opdracht binnen 3 weken. Waarom kan ik dat niet net als normale studenten? Ik heb genoeg van dit kutgevoel en wil gewoon net als anderen zijn
Waar ben je dan in hemelsnaam?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Guilty as hellquote:Op maandag 18 mei 2009 18:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zat studenten die daar ook zo tegenop zien. Heb je die sog-berichten hier wel eens gezien? Soempie was aan het bubbelen en ik ook.Etcie kijkt meer tv-series dan dat ze een boek openslaat.
![]()
Zelfs TM heeft gewogd.![]()
En jij doet naast het studeren ook nog 1001 dingen, dus zo raar is het niet dat je het niet meer aankunt. Probeer nou eerst maar eens een regelmaat op te bouwen. Bepaalde dagen reserveren voor studie, en je aan een x aantal dagen vasthouden voor werk en dus niet toch gaan werken als je eigenlijk een essay moet schrijven.
Maar voor vanavond inderdaad even lekker niks doen (maar dus ook wel op tijd gaan slapen).
Voor een afstudeerscriptie vind ik dat nooit zo'n probleem.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
LB doet al 3 jaar over 1 scriptie
What's for dinner?
Voor sommigen vier jaar, voor anderen duurt het ruim twee keer zo lang.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef Etcetera het volgende:
Guilty as hellSOG voor je leven, je studententijd duurt maar even relatief gezien dan
![]()
Ik heb op het moment 2 readers die ik nog voor die essays mag gebruiken. En ik heb verder wel studieboeken maar ik doe er geen fuck meer mee, ze zijn vooral nog van m'n Nederlands studie toen ik boeken wel kochtquote:Op maandag 18 mei 2009 18:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor sommigen vier jaar, voor anderen duurt het ruim twee keer zo lang.![]()
Vroeg me zelfs af of jij wel echte studieboeken hebt, of dat je readers/manuals hebt.
Yesquote:Op maandag 18 mei 2009 18:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij nou morgen ook vrij?
En wtf is M&O eigenlijk?
Donna is cool.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit nu trouwens That 70s Show te marathonnen
Hyde is zenquote:
Ik weet zo ook wel dat ik aan het soggen ben, hoef je er niet in te wrijven.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers: de dagcijfers zijn er weer. Dagcijfers #182
Was op utrecht CS. Heb daar de bus genomen naar het ziekenhuis en kreeg een gruwelijke hoestbui inclusief kokhalzen waardoor de hele bus naar me zat te starenquote:
En als je nou nog wat doet dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet zo ook wel dat ik aan het soggen ben, hoef je er niet in te wrijven.![]()
Ik ga zo mijn telefoon maar uitzetten voordat mijn zusje me opbelt om te controleren of ik vandaag gestudeerd heb. Had het haar nog zo beloofd.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was op utrecht CS. Heb daar de bus genomen naar het ziekenhuis en kreeg een gruwelijke hoestbui inclusief kokhalzen waardoor de hele bus naar me zat te staren![]()
maar snel uitgestapt en guess wie ik tegenkwam? Red
hij heeft me een beetje opgevrolijkt
Dat zal wel het equivalent van Economie zijn? Lijken me kutvakken.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
M&O is managment en organisatie, dat bieden ze niet aan bij ons
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:34 schreef MaJo het volgende:
en kreeg een gruwelijke hoestbui inclusief kokhalzen waardoor de hele bus naar me zat te staren![]()
![]()
Ja, dat ga ik ook doen. Maar dan is het dus ook echt alleen maar ter verantwoording naar mijn zusje toe, dat is wel erg.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:34 schreef Etcetera het volgende:
En als je nou nog wat doet dan?
Schaamde me doodquote:Op maandag 18 mei 2009 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is zo kut, hè. Datzelfde had een klasgenote van me toen we examen Duits hadden.
Goed dat Red je opgevangen heeft.
Je noemt ons SOGgers, in plaats van SC 'ers en dat viel me in tweede instantie pas op. Dat zegt wel heel veel.quote:
Gewoon negeren.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Schaamde me doodhet vervelende is ook dat je weet dat anderen het irritant vinden en je geirriteerd aan zitten te staren. Volgens mij wordt het daar alleen maar erger van
quote:
Ik doe soms dingen omdat m'n moeder dramtquote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook doen. Maar dan is het dus ook echt alleen maar ter verantwoording naar mijn zusje toe, dat is wel erg.![]()
Morgen ga ik écht écht écht wat doen (dat is de echo van twee weken geleden).
Ik SOG niet dus ik ben niet lief?quote:
Da's gemeen.quote:
Ik vind het zelf nooit erg als iemand dat overkomt, omdat ik weet hoe verschrikkelijk dat is. Je doet eht toch niet expres.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef MaJo het volgende:
Schaamde me doodhet vervelende is ook dat je weet dat anderen het irritant vinden en je geirriteerd aan zitten te staren. Volgens mij wordt het daar alleen maar erger van
Ik kan het ook welquote:
Gemeen? Gemeen!? Ik heb het 2 jaar geleden wel gezegd en damn daar heb ik nu spijt vanquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:41 schreef Etcetera het volgende:
en als ik het dan gedaan heb, ben ik best blij dat ik het wel gedaan heb
Zouden zulke mannen daar wel een succes mee hebben?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
Sterkte voor jou en je vader.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gemeen? Gemeen!? Ik heb het 2 jaar geleden wel gezegd en damn daar heb ik nu spijt van
Wel goed vasthouden dan he!quote:
quote:
Duivenborst en soep!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:53 schreef Whiteguy het volgende:
Er heeft een duif een nest gemaakt op mijn schotelantenne, en zonder mij eerst in de lichten zijn de eieren al een tijdje uitgekomen![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:56 schreef wyccie het volgende:
Succes met het schoonschrobben van je antenne, Wg.
Duiven zijn kutbeesten.
Mwoah, nest zit op de ophanging, gelukkig niet op de 'vitale delen'. Als er aan de achterkant stront zit.. boeit het me niet zoquote:Op maandag 18 mei 2009 18:56 schreef wyccie het volgende:
Succes met het schoonschrobben van je antenne, Wg.
Duiven zijn kutbeesten.
Kom, we gaan een biertje pakkenquote:
Stukken minder dan je zou denken.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef wyccie het volgende:
Wat is militair zijn toch geweldig. Ik ken geen andere beroepen met zulke goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Reizen, Krav Maga en parachutespringen.
Verdient dat ook nog een beetje, C4?
Goed idee.quote:
Jij schijt toch ook niet in je eigen bed?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:57 schreef Whiteguy het volgende:
Mwoah, nest zit op de ophanging, gelukkig niet op de 'vitale delen'. Als er aan de achterkant stront zit.. boeit het me niet zo
Nog niet, misschien zodra ik wat ouder ben wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij schijt toch ook niet in je eigen bed?
Jij zit nog niet zo lang op internet zeker?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij schijt toch ook niet in je eigen bed?
Wat?! Dus als ik maar lang genoeg op internet zit ga ik vanzelf in mijn eigen bed schijten?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
Jij zit nog niet zo lang op internet zeker?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat?! Dus als ik maar lang genoeg op internet zit ga ik vanzelf in mijn eigen bed schijten?
Onder modaal als ik geen reizen en oefeningen zou mee maken. De toeslagen voor de oefeningen leveren leuke extra centjes op.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen idee, hoor.
Boven of onder modaal (en wat is modaal)?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat?! Dus als ik maar lang genoeg op internet zit ga ik vanzelf in mijn eigen bed schijten?
en op die reizen en oefeningen geef je weer weinig eigen geld uit, dus dan spaar je dubbelquote:Op maandag 18 mei 2009 19:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onder modaal als ik geen reizen en oefeningen zou mee maken. De toeslagen voor de oefeningen leveren leuke extra centjes op.
Thats it!quote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en op die reizen en oefeningen geef je weer weinig eigen geld uit, dus dan spaar je dubbel
toch?
Ja, ben pas sinds kort weer actief op fok dus moet er even wat aan gaan doen...quote:
D'r komt een seizoen 5quote:Op maandag 18 mei 2009 19:04 schreef DiabloSam het volgende:
How I met your mother season finale? NEEEEEEEEE![]()
![]()
, ik wil meer afleveringen!
Rond de 1550-1650quote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef wyccie het volgende:
Domme vraag, want ik heb geen verstand van geld en salarissen: als je 2350 bruto verdient, hoeveel wordt dat dan nettto?
Er zijn nog vreemdere passagiers in het OV te vinden (mezelf incluis).quote:Op maandag 18 mei 2009 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rond de 1600?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef wyccie het volgende:
Domme vraag, want ik heb geen verstand van geld en salarissen: als je 2350 bruto verdient, hoeveel wordt dat dan nettto?
Ik zat vroeger om 0800 in de trein met een blik bier een een patatje. (na een nachtdienst)quote:Op maandag 18 mei 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er zijn nog vreemdere passagiers in het OV te vinden (mezelf incluis).
Ik heb ooit in een bus mijn gehele lunch genuttigd, twee puntbroodjes en een vis. Om het nog completer te maken: ik had geen broodmesje bij me.
De trein is niet zo erg, daar geldt geen eet- en drinkverbod.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat vroeger om 0800 in de trein met een blik bier een een patatje. (na een nachtdienst)
Jeejquote:
Dat is niet stoer.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is stoerder om dat verbod in de tram, bus of metro te overtreden.
Een eet- drinkverbod in een deel van het OV? Dat wist ik niet eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De trein is niet zo erg, daar geldt geen eet- en drinkverbod.
Het is stoerder om dat verbod in de tram, bus of metro te overtreden.
Laatst mocht ik mijn patatbakje weggooien omdat een metrobestuurder me betrapt had.
Waarom zou je ook het OV nemen als je ook per parachute ergens kan komenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een eet- drinkverbod in een deel van het OV? Dat wist ik niet eens.
D'r hangen overal stickers enzoquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een eet- drinkverbod in een deel van het OV? Dat wist ik niet eens.
Ik wil 'm ook!!!!!!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
jaaaa ik wil hebben! niet beledigend bedoeld voor de vegetariers hier![]()
Die sla ik over als je het niet erg vindquote:Op maandag 18 mei 2009 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook!!!!!!!!![]()
Net zo'n goede tekst voor op een t-shirt als:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet het erg goed bij een eerste bezoek aan de ouders van een vriendin.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die sla ik over als je het niet erg vind
Die zou ik dan toch weer niet kopenquote:Op maandag 18 mei 2009 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soms moet er een wonder gebeuren als iemand wordt betrapt.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
D'r hangen overal stickers enzo![]()
Verboden om
- mobiel te bellen
- muziek op te hebben (headset)
- ijs/patat eten
- drinken
Geen hond die zich er aan houdt trouwens![]()
HT heeft foto's en gaat die plaatsen. Geduld dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie was nou eigenlijk die mysteruy guest zaterdag?
Nouja, op het: ik ga nu eten, ik ga slapen, ik ga werken, ik ga sporten etc. na valt het wel mee toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alhoewel ik hier wel eens het idee heb dat de akq sc als twitter gebruikt wordt
Ik heb 'm.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die zou ik dan toch weer niet kopen
Mehehe ja daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 18 mei 2009 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alhoewel ik hier wel eens het idee heb dat de akq sc als twitter gebruikt wordt
Draagvlakberekening aanvragen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:27 schreef wyccie het volgende:
Nou, door mijn studieschulden moet ik, als ik werk heb, nog wel even op een houtje bijten.![]()
Ongeveer 1/3 van je salaris zie je niet weer terug, dus 2/3 x 2350 = ¤1566quote:Op maandag 18 mei 2009 19:08 schreef wyccie het volgende:
PUN ALERT:quote:Op maandag 18 mei 2009 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mehehe ja daar heb je wel gelijk inEn hier heb ik al nauwelijks de neiging om te vertellen wat ik ga doen
Dus laat Twitter dan maar zitten
* Zwaait terugquote:
Wil je nog een biertje?quote:
Dit vrolijkt MaJo vast ook op.quote:
Van één kant kun je het eigenlijk wel als een compliment zien.quote:
Dat gevoel ken ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg net de slappe lag om het tuperwarebakje van Nem/ wyccie.![]()
Maar als je het dan uitlegt aan degene die naast je zit is het lang zo grappig niet.
![]()
quote:
Lekkerquote:
Theetje, ik drink niet door de weeksquote:
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef Soempie het volgende:
Ik kreeg net de slappe lag om het tuperwarebakje van Nem/ wyccie.![]()
Maar als je het dan uitlegt aan degene die naast je zit is het lang zo grappig niet.
![]()
Ook niet na die opmerking van MaJo?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Theetje, ik drink niet door de weeks
Je weet niet hoe blij je me maakt.quote:
Pics?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik wordt ook altijd vrolijk van lekkere studentes van ronde de 20
Ik spaar zoiets op tot het weekendquote:
Wie nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik wordt ook altijd vrolijk van lekkere studentes van ronde de 20
Joh!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dan mijn voordeel. Mijn weekend valt soms ook op een maandag en dinsdag.quote:
We zijn in vorm vandaag.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]nee, ik heb genoeg van het leren!
Man wat gaat het hier hard
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=86093&sid=a5b681bc2542d4c3aa9148ff6a8e1576quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
en "ronde de 20"
Ik weet niet wat het is
Checkquote:
Gelukkig! Goed om te horen, en geniet van je rust!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:met paps gaat het weer een stuk beter
was alleen niet echt gezellig volgens mij
nu onderweg naar wijk waar ik lekker in bad ga en dan grey's kijken en slapen tot 4 uur 's middags
goed om te horen van je papsquote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:met paps gaat het weer een stuk beter
nu onderweg naar wijk waar ik lekker in bad ga en dan grey's kijken en slapen tot 4 uur 's middags
Je was sowieso niet alleen in deze hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer alleen ben met dit soort dingen.
En ik wacht geduldig op de pics.![]()
Rogerquote:
Ik ga eerst een uurtje plat, dan kijk wel evenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer alleen ben met dit soort dingen.
En ik wacht geduldig op de pics.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:met paps gaat het weer een stuk beter
Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaagquote:Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je weet niet hoe blij je me maakt.![]()
![]()
Maar nu wel.![]()
Dat klinkt als een goed planquote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:met paps gaat het weer een stuk beter
Fijnquote:Op maandag 18 mei 2009 20:21 schreef MaJo het volgende:
met paps gaat het weer een stuk beter
Ok. Wacht, uitquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga eerst een uurtje plat, dan kijk wel even
quote:
Het is een vrouwquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed plan
En morgen die knakker bellen he?
Omdat jullie stom zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euh... MaJo waarom zijn Nem en ik niet lief?
Dat PS even de vorige topics gaat lezen.quote:
Wordt ie vanavond ook uitgezonden dan? Ik heb hem gedownload dus niet spoileren hequote:Op maandag 18 mei 2009 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fijn
Ennnn ik ga ook Grey's kijken, seizoensfinale vanavond en de trailer beloofde veel![]()
Dus daar kan je het straks wel met mij over hebben
Ahquote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat PS even de vorige topics gaat lezen.
Sorryquote:
Nou...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wordt ie vanavond ook uitgezonden dan? Ik heb hem gedownload dus niet spoileren he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry
het woord lief dekt de lading niet van hoe ik over jullie denk
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt?
Spannend zeg!It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou...Ook niet in spoilertags gaarne want die kan ik gewoon lezen op mijn mobielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:
Ik geloof ook niet dat dat nog hoeftquote:
Fuck.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook niet in spoilertags gaarne want die kan ik gewoon lezen op mijn mobiel
Maakt weinig indruk aangezien ik dus zag wat er stondquote:
Is best kut want op die manier dus wel eens spoilers gelezenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is best kut want op die manier dus wel eens spoilers gelezen
D'r is ergens in GC geloof ik een topic waar je het kunt aanvragenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef DiabloSam het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe ik een .gif bestandje geschikt krijg om als avatar te gebruiken? Thank you!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel.
![]()
Gelukkig post Etcie geen spoilers meer over NCIS.
Als je maar alleen aan je zelf denkt en niet aan andere zaken.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vanavond ook een aflevering NCIS bekijkenen ook maar weer eens verder met HIMYM
wordt dus toch nog een drukke avond
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vanavond ook een aflevering NCIS bekijken![]()
Morgen de laatste HIMYM van dit seizoenquote:en ook maar weer eens verder met HIMYMwordt dus toch nog een drukke avond
![]()
zoveel tijd heb ik niet dus heb als voordeel dat ik voorlopig nog wat afleveringen tegoed hebquote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Morgen de laatste HIMYM van dit seizoen
Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar alleen aan je zelf denkt en niet aan andere zaken.
Goed zo!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goedkomen
wil eigenlijk nu in de bus nog even studeren maar stel het lekker nog even uit![]()
He Yuriquote:
Abo bij kpn met internet abo voor 10 euro in de maand. Onbeperkt internettenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Zeg MaJo, wat voor telefoon + abo heb jij eigenlijkOmdat je kunt internetten enzo
Wilco, ik ga mijn best doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:51 schreef MaJo het volgende:
Moeten jullie wel doorposten anders verveel ik me
Que ?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kort haar bij Izzy is veel minder mooi
volgens mij ben ik hier bijna de enige die geen internet op zn mobiel heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Abo bij kpn met internet abo voor 10 euro in de maand. Onbeperkt internettenheb een samsung touchwiz als mobiel
Toemaar nu weer op cruise vakantiequote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
Euhm, heb ik jullie al verteld dat ik een reisje op een fregat mag maken?
quote:
1 dag maar dit keer. Had een discussie met een marine collega over de beste blauwe hap binnen Defensie. Ik mag dus deze maand een dag mee op een fregat om die te proeven.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toemaar nu weer op cruise vakantie
Da's niet duurquote:Op maandag 18 mei 2009 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Abo bij kpn met internet abo voor 10 euro in de maand. Onbeperkt internettenheb een samsung touchwiz als mobiel
Bis! Bis!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's niet duur![]()
RAAAAAAAAAAAAAAG ZIGGGGOOOO GA DOOOOODZo dat lucht op
Nee alsjeblieft niet dan kan ik weer naar beneden lopen om de modem en de router te resettenquote:
Wel goed voor het gemiddelde qua vloekwoorden in het topic!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet dan kan ik weer naar beneden lopen om de modem en de router te resetten
Ik ook niet hoor, heb net alleen toegang via wlan ingesteldquote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij ben ik hier bijna de enige die geen internet op zn mobiel heeft
Game on!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
En dat is iets om trots op te zijn![]()
![]()
Dit was toch nog vrij netjesOp de doodsverwensing na, maar ziggo is geen persoon
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaag
Lijken mij puike eigenschappenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef Soempie het volgende:
Degene die efficient, rustig en kritisch is. Wat een kutspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |