Even legen dan?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:51 schreef TradeMarkie het volgende:
4 uurtjes werken viel vandaag extreem zwaar
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:50 schreef iamredleader het volgende:
Mijn uitzicht vanaf de computerstoel:
Jair in de wipperstoel!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik begin oud te wordenquote:
Vast niet, daarom kijkt 'ie nog zo blijquote:Op maandag 11 mei 2009 17:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Heb je tubgirl al aan Jair laten zien?![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:50 schreef iamredleader het volgende:
Mijn uitzicht vanaf de computerstoel:
Jair in de wipperstoel!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat geloof ik graag!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wat denk je zelf....
![]()
Hij kan er zelf ook wat van, hoor
Gelukkig.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:00 schreef iamredleader het volgende:
Jullie zullen mij nooit betrappen op het posten van een foto van een volgescheten luier van Jair
Ik moet er niet aan denken wat voor vader je zal worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Heb je tubgirl al aan Jair laten zien?![]()
Jair is van 2 februari: dus vandaag 3 maanden, 1 week en een beetjequote:Op maandag 11 mei 2009 18:00 schreef wyccie het volgende:
Wat een grote ogen heeft dat vrolijke ventje.
Hoe oud is hij nou? Vind 'm er groot uitzien.
Perfect! Weer een stap richting succes!!quote:Op maandag 11 mei 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ontdekt dat brutaal zijn loont
Bij BNR zoeken ze een redacteur met minstens 4 jaar ervaring. Nou dat heb ik natuurlijk nietheb toen een mail gestuurd waarin ik zeg dat ik niet de gevraagde ervaring heb maar snel leer en leergierig ben en hoopte dat ze me niet meteen op mijn ervaring zouden afschrijven.
krijg net een mail dat mijn sollicitatie in behandeling wordt genomen
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jair is van 2 februari: dus vandaag 3 maanden, 1 week en een beetje
Pics?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En toen stond ik vanochtend om half negen slechts gekleed in surfshort en bikinitopje met een biertje in mijn hand te dansen als een malle in de kantine DExamenstunt
Zat net op de Uva dus helaas nog niet...quote:Op maandag 11 mei 2009 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
Majo, het filmpje van "Hey Jude" al gekeken?
Is dat niet de broer van?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:14 schreef wyccie het volgende:
Britain's got talent is leuk, waarom hebben wij dat soort mooie dingen niet?
Straks maar even bekijken dan. Je zult het wel leuk vinden.quote:
quote:
quote:
Foei!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het niet verklappen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Foei!Wat dacht je van Geenstijl of VKMag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Jouw moeder dus!?quote:Op maandag 11 mei 2009 18:30 schreef Etcetera het volgende:Zit nu bij vriendje maar vriendje is er niet en z'n schoonmoeder zit op de praatstoel
quote:
De schoonmoeder van jouw vriendje is toch je eigen moeder?quote:
Jaquote:Op maandag 11 mei 2009 18:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De schoonmoeder van jouw vriendje is toch je eigen moeder?
Nee, dank jequote:
Echt schitterend. Ik zou zo iets wel echt willen mee maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Sommigen blijven ook echt zo heel dom kijken. Ik zou al lang op de grond liggen van het lachen.
That janitor's still cleaning up!
Ah, ok.quote:
quote:
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken wat voor vader je zal worden.
Overdag druk met de luiers in de weer, 's avonds zit je je te verlekkeren aan Private Spice o.i.d..
Mooi.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en vraag maar niets, ik heb gewoon een random goed humeur
Lisa. Ik heb het niet gekeken trouwens maar zag steeds wat voorstukjes: ze heeft terecht gewonnen, met die stem.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Aan alle muziekliefhebbers: luister nu niet naar 3FM en luister nooit naar de vervorming van 'Halleluja' van de winnares van x-factor, wiens naam ik reeds vergeten ben.
2 x een link dus !?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lisa. Ik heb het niet gekeken trouwens maar zag steeds wat voorstukjes: ze heeft terecht gewonnen, met die stem.
Haar versie van Hallelujah ben ik geen fan van maar die is wel vele malen beter dan Engelse of Amerikaanse versies. Die van Jeff is natuurlijk koning.
En omdat Jeff de koning is moet je je niet zomaar ff aan zo'n nummer wagen vind ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lisa. Ik heb het niet gekeken trouwens maar zag steeds wat voorstukjes: ze heeft terecht gewonnen, met die stem.
Haar versie van Hallelujah ben ik geen fan van maar die is wel vele malen beter dan Engelse of Amerikaanse versies. Die van Jeff is natuurlijk koning.
Ik word zo blij van dit soort dingenquote:
Ik voor de verandering eens even niet derhalve ga ik een uurtje platquote:Op maandag 11 mei 2009 19:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en vraag maar niets, ik heb gewoon een random goed humeur
Inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2009 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En omdat Jeff de koning is moet je je niet zomaar ff aan zo'n nummer wagen vind ik.
Origineel:quote:
He Neslequote:Op maandag 11 mei 2009 19:32 schreef Nesle het volgende:
Goedenavond allen
Oh en Jeff Buckley met Hallelujah![]()
Hey PS, ook al druk aan het leren?
Idem.quote:
Goed hé!quote:
Neequote:Op maandag 11 mei 2009 19:32 schreef Nesle het volgende:
Goedenavond allen
Oh en Jeff Buckley met Hallelujah![]()
Hey PS, ook al druk aan het leren?
Neequote:
Toevallig.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
Origineel:
Van Jeff Buckley
Van Lisa (X-Factor)
Een rampversie van een Idols winner samen met Espen Lind(When Susanna Cries) en nog wat:
Nes, je hebt PM!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
NeeWilde vandaag beginnen maar daar is ook niks van terecht gekomen.
Maandag NL en M&O... en tja NL kun je niet leren en M&O heb ik laatst nog geleerd voor herkansing en dat was hele boek cq examenstof en daar had ik een 7 op...motivatie is ook echt weg
Gisteren heb ik er héél even naar geluisterd.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:31 schreef Etcetera het volgende:
En persoonlijk vind ik de Hallelujah versie van K.D. Lang het mooiste
Ja precies, ik heb maandag NL en dan woensdag Geschiedenis, maar het lijkt zo absurd ver om nu al te gaan lerenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
NeeWilde vandaag beginnen maar daar is ook niks van terecht gekomen.
Maandag NL en M&O... en tja NL kun je niet leren en M&O heb ik laatst nog geleerd voor herkansing en dat was hele boek cq examenstof en daar had ik een 7 op...motivatie is ook echt weg
Volgende week een special over de schadelijke gevolgen van roken?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Radar haalt oude koeien uit de sloot vandaag: nu een item over Skype, later een item over dat kinderen druk kunnen worden van kleurstoffen
Nah, ik denk iets over Napster of Kazaaquote:Op maandag 11 mei 2009 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgende week een special over de schadelijke gevolgen van roken?
Radar en Kassa grossieren in oud nieuws en vooral in dingen waarvan ieder wel denkend mens weet hoe het in elkaar steekt maar zij gaan even verontwaardigd zitten doenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Radar haalt oude koeien uit de sloot vandaag: nu een item over Skype, later een item over dat kinderen druk kunnen worden van kleurstoffen
Dit forum kan volgens mij een beter vergelijkend warenonderzoek uitvoeren dan bij Radar.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar ja, dat maakt niet uit.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind van Lisa de eerste 2 minuten mooi en de laatste 30 seconden. Waarom moeten popartiesten altijd zo gaan schreeuwen?ze heeft zo'n prachtige stem als ze ingetogen zingt
Maargoed, ik ken het origineel en de versie van Jeff Buckley niet zo goed, dus ik vind het gewoon een heel mooi liedje dat ze zingt
En veel plezier alvastquote:
Consumentenbond, kassa, radar... allemaal hopeloos achterhaald door het internet. Alleen die paar zeurende bejaarden die niet weten hoe je het internet moet downloadenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit forum kan volgens mij een beter vergelijkend warenonderzoek uitvoeren dan bij Radar.
Daar moeten ze het doen met deskundigen van de Consumentenbond, hier heb je mensen zat.
Of beter gezegd: dé bejaarden die niet eens de handleiding lezen.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Consumentenbond, kassa, radar... allemaal hopeloos achterhaald door het internet. Alleen die paar zeurende bejaarden die niet weten hoe je het internet moet downloadensturen daar nog hun gezeik per analoge mail (lees: post per brief) naartoe.
Ik gok eerder dat hij weer wat mensen om een uur of 3 wakker gaat schoppen zodat ze met volle bepakking 25km mogen lopenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij aast nog steeds op de foto's van PS zeker?
Ik vind dat Radar dat erger doet dan Kassa. Bij Radar kies ik eigenlijk altijd de kant van de verdediging, bij Kassa vind ik soms dat ze een punt hebben om er over te zeurenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Radar en Kassa grossieren in oud nieuws en vooral in dingen waarvan ieder wel denkend mens weet hoe het in elkaar steekt maar zij gaan even verontwaardigd zitten doen
TROS natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind dat Radar dat erger doet dan Kassa. Bij Radar kies ik eigenlijk altijd de kant van de verdediging, bij Kassa vind ik soms dat ze een punt hebben om er over te zeuren
Examenstunts om 11 uur 's avonds ook nietquote:Op maandag 11 mei 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Je weet dat alcohol in de ochtend niet echt handig is?
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Examenstunts om 11 uur 's avonds ook niet
True. Maar vooral bij Kassa heb ik altijd het idee dat een bedrijf per definitie schuldig is en als blijkt dat dat niet zo is dan zoeken ze altijd opeens iets anders zodat ze toch kunnen zeuren. Felix Meurdersquote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind dat Radar dat erger doet dan Kassa. Bij Radar kies ik eigenlijk altijd de kant van de verdediging, bij Kassa vind ik soms dat ze een punt hebben om er over te zeuren
Ik vind het juist andersom: Radar erger dan Kassaquote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
True. Maar vooral bij Kassa heb ik altijd het idee dat een bedrijf per definitie schuldig is en als blijkt dat dat niet zo is dan zoeken ze altijd opeens iets anders zodat ze toch kunnen zeuren. Felix Meurders
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het juist andersom: Radar erger dan Kassa
quote:
Ik zou het niet doen, de docent kan daar nog wel eens punten voor aftrekkenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een verslag af![]()
Normaal zet je naam/studentnummer enzo op de voorkant ja, maar ik vind dat een beetje zondeZou ik het ook allemaal bij de inleiding kunnen vermelden
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, het huisje in Tjechie voor Oud en Nieuw is geboekt
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
Zou MaJo al zijn flauwgevallen bij het concert? Dat moet nu zo z'n hoogtepunt naderen
Ja ik heb er nu al zin inquote:
Dat valt in dezelfde categorie als "Saveloy"quote:
Strakjes, heb nu Toy-Box aan staanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat valt in dezelfde categorie als "Saveloy"
Ja heel strakjes eigenlijk. De laatste keer dat ik in Engeland was, kwam dat nummer ieder uur op de TV(muziekzender).quote:
Ik vind Vindaloo toch leuker, en die clip lijkt nog onlogischer te zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja heel strakjes eigenlijk. De laatste keer dat ik in Engeland was, kwam dat nummer ieder uur op de TV(muziekzender).
Tarzan and Jane!
Hij is wel te leen in de Rotterdamse biebquote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Muziekkenners: Ik ben op zoek naar het album 'Neem de tijd' op cd, van het Peter Blanker Consort. Ik kan deze echter alleen als LP vinden. Iemand een link waar die wel als cd te koop is?
Eerste lijkt een downloadkoop, tweede een uitleensite van bibliotheken. Ik zoek eigenlijk een gewone winkel waar ik een gewoon exemplaar op cd kan kopenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat je ze hier
en hier kunt bestellen als cd.
Die eerste link is de LP. De 2e link is GMTAquote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat je ze hier
en hier kunt bestellen als cd.
Is het voor een cadeau dan? Want anders kun je hem gewoon in de bieb lenen en kopieren.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eerste lijkt een downloadkoop, tweede een uitleensite van bibliotheken. Ik zoek eigenlijk een gewone winkel waar ik een gewoon exemplaar op cd kan kopen
Vetquote:Op maandag 11 mei 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
Bij Fonos.nl kan je Nederlandse muziek bestellen die niet meer in de platenzaak te krijgen is. Fonos.nl biedt je een gedigitaliseerde en gerestaureerde kopie van de originele LP op CD; downloads kan je bij ons dus niet kopen.
De Fonos catalogus bevat ook CD's. Soms kunnen deze besteld worden bij ons; soms niet. Hetzelfde geldt voor LP's - soms ligt het door jou bestelde product gewoon nog in de winkel en dan kunnen we je helaas niet helpen.
Fonos.nl digitaliseert - en restaureert - de oorspronkelijke LP en brandt die op CD; de voor- en achterkant van de hoes wordt digitaal gefotografeerd en naar CD formaat verkleind.
quote:Egeltje
Daar was een kleine egel, en die woonde langs de weg
Z'n huis, als je 't zo noemen kunt, was de ligusterheg
Hij zat niet ongezellig, maar wat hem toch wel verdroot
't Uitlaatgas, daar langs die weg, bevatte teveel lood
Z'n stekels werden hard en stug en grijs of vielen uit
En in z'n slaap, dan prikte hij soms in z'n eigen snuit
Hij werd er sikkeneurig van, en ook een beetje traag
Ja kijk, dat lood, dat lag natuurlijk heel zwaar op z'n maag
Egeltje, egeltje, zo slecht gezind
Ga naar de dokter, God weet wat 'ie vindt
Ga naar de dokter, God weet wat 'ie vindt
Hij ging naar dokter Uilebal, maar die zei: "Zeur nou niet
Wij, Uilen, worden uitgemoord door de insekticied
Vandaag of morgen lazer ik zo uit m'n boom omlaag
M'n laatste troost en leedvermaak is dan de muizeplaag
Toch was de egel niet tevree, en zat maar in z'n heg
Toen dacht 'ie: Weet je wat ik doe, 'k ga weg van deze weg
Ik zoek een huisje op 't land, een hutje op de hei
Ik kies de frisse lucht voor de consumptiemaatschappij
Egeltje, egeltje, wat een idee
Als dat zou kunnen, dan gingen we mee
Als dat zou kunnen, dan gingen we mee
Hij is er nooit gekomen want een auto uit de stad
Reed, bij de grote oversteek, z'n achterlichaam plat
En rochelend en hoestend zag hij, net voor hij bezweek
Hoe de bestuurder vloekend naar z'n lekke banden keek
En de egel dacht: Hier lig ik nou, al was het dan mijn fout
't Blijkt dat de mens vandaag de dag meer van z'n banden houdt
En vroeger vonden mensen mij een alleraardigst beest
Er is iets met ze aan de hand, en toen gaf 'ie de geest
Ja, was een favoriet van mijn moeder en leek me wel een geschikt cadeauquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het voor een cadeau dan? Want anders kun je hem gewoon in de bieb lenen en kopieren.
Moet je Tomatendrama ook es luisteren of de tekst lezen, heel ander liedquote:Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
OMG..wat is die vent een hippe
Ik zit nu dit te luisteren
[..]
Misschien die gedigitaliseerde van Wyccie's link maar bestellen dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, was een favoriet van mijn moeder en leek me wel een geschikt cadeau
Nou, ik heb Mijnheer Pietersen en Onze Kessie. En dat gaat ook allebei over dieren. Ik geloof het welquote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet je Tomatendrama ook es luisteren of de tekst lezen, heel ander lied
Tomatendrama gaat over een man met een enorme hekel aan tomaten die ze vernietigt waar hij maar kan. Uiteindelijk wordt hij overreden door een vrachtwagen vol tomatenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik heb Mijnheer Pietersen en Onze Kessie. En dat gaat ook allebei over dieren. Ik geloof het wel
Karma's a bitchquote:Op maandag 11 mei 2009 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tomatendrama gaat over een man met een enorme hekel aan tomaten die ze vernietigt waar hij maar kan. Uiteindelijk wordt hij overreden door een vrachtwagen vol tomaten
quote:
Was er ook een tv-serie van dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dat vond ik vroeger zo leuk he, die tvserie
Hehequote:Op maandag 11 mei 2009 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tomatendrama gaat over een man met een enorme hekel aan tomaten die ze vernietigt waar hij maar kan. Uiteindelijk wordt hij overreden door een vrachtwagen vol tomaten
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
Franz ferdinand was vet![]()
en alex zeker gay
maar dat maakt niet uit, ik blijf van hem houden
![]()
Met zo'n naam had je het ook wel kunnen verwachten. Dat er na 3000 jaar überhaupt nog Grieken bestaan verbaast me een beetjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
en alex zeker gay
![]()
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met zo'n naam had je het ook wel kunnen verwachten. Dat er na 3000 jaar überhaupt nog Grieken bestaan verbaast me een beetje
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met zo'n naam had je het ook wel kunnen verwachten. Dat er na 3000 jaar überhaupt nog Grieken bestaan verbaast me een beetje
quote:Lange tijd ging hij door het leven als Alex Huntley- Huntley is de meisjesnaam van zijn moeder- omdat Kapranos nogal etnisch getint is en hij geen zin had om racistische opmerkingen over zijn naam te horen en gediscrimineerd te worden. Later nam hij toch weer zijn vader's naam over, toen de mentaliteit in Glasgow tegenover mensen van vreemde afkomst verbeterde.
Heeft hij 'Take Me Out' gespeeld?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
en alex zeker gay
![]()
Griekse mannen sportten in hun blote kont en als het even kon hadden ze een relatie met een jochie van 12, geen volledige onzin dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin![]()
bovendien is hij hartstikke Schots
Hehe die Grieken tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Griekse mannen sportten in hun blote kont en als het even kon hadden ze een relatie met een jochie van 12, geen volledige onzin dus
Uiteraardquote:
Je praat in verleden tijd dus waarom zou dit betrekking hebben op de grieken van nu?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Griekse mannen sportten in hun blote kont en als het even kon hadden ze een relatie met een jochie van 12, geen volledige onzin dus
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:12 schreef Soempie het volgende:
Vandaag nog een lange dag en dan heb ik weekend.![]()
Mogguhquote:
Nog steeds een adrenaline rush dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt vrolijk op dit tijdstipen ik heb gedouched
daar ben ik normaal 's ochtends veel te moe voor maar lag al een tijdje wakker.
denk dat het door franz komt![]()
Dat was het ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog steeds een adrenaline rush dus![]()
Dan moet het wel een erg goed optreden zijn geweest.
Zo hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was het ook
door deze band heb ik indie ontdekt, dus het heeft daardoor een extra iets. Word er echt gelukkig van![]()
en het zijn goede artiesten, ze hebben er zelf zichtbaar zin in dus dat draagt wel bij aan een goede sfeer
Dit keer was ik er op eigen initiatief dus helaas geen recensiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graag.![]()
Dan lees ik binnenkort je verslag wel op 3v12.
Jammer, want je recensies zijn een genot om te lezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit keer was ik er op eigen initiatief dus helaas geen recensie
Thanksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer, want je recensies zijn een genot om te lezen.
Met jouw manier van schrijven weet je de sfeer die er bij een concert hangt goed te beschrijven. Zo kunnen lezers zich een mooi beeld vormen, ook al is iemand niet bij een concert geweest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks![]()
ga er morgen wel eentje tikken omdat ik het zelf ook een leuk naslagwerk vind om later te lezen
Pong!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
Leeft iedereen hier nog?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ter_Groningen__.html
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg net bijna een hartverzakkingWilde nog wat wijzigen in m'n opdracht, wil de hele meuk kopieren van usb naar pc, usb leeg
![]()
![]()
Op goed geluk usb eruit gehaald, weer ingeplugd, en het was er nog
Even doorbijten maar. Hopen dat de colleges een beetje interesting zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Druk dagje vandaag: vier hoorcolleges en moet eigenlijk ook twee opdrachten afronden... ai!
Heb nu wel een bus later dan ik eerst van plan wasquote:
Dat zou zwaar klote zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb nu wel een bus later dan ik eerst van plan wasMaar goed, da's beter dan een maand aan werk opnieuw kunnen doen
Nog een Schotquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uiteraard
nem ik ga naar calvin harris morgen
Goeiemorgenquote:
Moet je eens kijken op http://www.roadfood.com/ en dan vooral de forums. Dat is pas hongermateriaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
Deze site had ik dus nu niet moeten bekijken. Ik krijg er gewoon honger van.
http://www.newking.nl/default02.html
Thx ! Die ga ik eens doorspitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je eens kijken op http://www.roadfood.com/ en dan vooral de forums. Dat is pas hongermateriaal
Grappigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Samenwerking kleine bierbrouwers
Dat krat met bier van alle vier de brouwerijen lijkt me wel wat
Ik hoop dat dat krat ook bij mij in de buurt beschikbaar komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Samenwerking kleine bierbrouwers
Dat krat met bier van alle vier de brouwerijen lijkt me wel wat
De enige brouwerij waar ik ben geweest is die van Grolsch. Ze zetten daar goede koffie en hebben vet coole inpakrobotsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig
Ik ben vorig jaar bij de Gulpenerbrouwerij geweest en het is echt een leuk bedrijfje. Ze gaan één keer per jaar met z'n allen het veld op om de hop te plukken. Daar krijgen ze niet voor betaald maar wel wat catering. Het is gewoon een dorpsfeest geworden
Ik hoop later in het jaar trouwens ook weer wat te gaan brouwen, als we de schuur gebouwd hebben.
De machines heb ik wel gezien maar helaas waren ze bij ons nét klaar en de boel aan het schoonmaken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De enige brouwerij waar ik ben geweest is die van Grolsch. Ze zetten daar goede koffie en hebben vet coole inpakrobots. Zo'n gigantisch en snelwerkend apparaat als de flessenvullijn vind ik toch wel mooi
Hoiquote:
Hoi PSquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
Leeft iedereen hier nog?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ter_Groningen__.html
Ja klopt. Het gaat niet zo lekker in Groningen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]verdorie, alweer een lijk in Groningen!
De afgelopen 2 jaar heeft er volgens mij wel 5 keer zo'n nasty bericht in de krant gestaan![]()
Majo had het over om 6 uur op Amsterdam CS en vanaf daar naar het restaurant (ik had een restaurant gesuggereerd, Daar Baand, Iraans, heel bijzonderquote:
Dat ligt lichtelijk uit de routequote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, ik ging altijd naar de copyshop aan de Oude Kijk in 't Jatstraat, praktisch want bijna naast de uni, maar ik hoor dat de copyshop aan de Kerkstraat ook erg goed is
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Majo had het over om 6 uur op Amsterdam CS en vanaf daar naar het restaurant (ik had een restaurant gesuggereerd, Daar Baand, Iraans, heel bijzonder)
Het menu ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Majo had het over om 6 uur op Amsterdam CS en vanaf daar naar het restaurant (ik had een restaurant gesuggereerd, Daar Baand, Iraans, heel bijzonder)
Een andere poort wil meestal ook nog wel helpen. En dan vooral even een paar seconden wachten na het eruit trekkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Maar deze pc slikt m'n usb niet en ik moet nog wat printen(ben nu op school
kutcomputers
) dus ik ga even een andere pc zoeken
Ik herken alleen het woord kebab en dat is goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het menu ziet er goed uit.![]()
Chelo Kebab Shah Abbasi of Abgoesjt Oma Dizi
Geef dan even aan welke trein jullie pakken, want ik vertrek ook van dat station.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De reviews zien er goed uit
Dat moeten we wel redden Tim want het is maar 20 minuten met de trein vanuit Hilversum naar Ams Cs.
Uitstekendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De reviews zien er goed uit
Dat moeten we wel redden Tim want het is maar 20 minuten met de trein vanuit Hilversum naar Ams Cs.
Vooral de tapas zijn fantastisch!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het menu ziet er goed uit.![]()
Chelo Kebab Shah Abbasi of Abgoesjt Oma Dizi
Zoals het er nu naar uit ziet zijn we met een redelijk grote groep, dan is reserveren geen gek plan. Er schijnen meer mensen op zaterdag uit eten te willen gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
"15 Mei a.s zijn wij vol" Maar goed dat we de 16e gaan
Misschien is reserveren dan niet zo'n gek idee?
Doen ik, mijn nummer zit iig in je PM./quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef dan even aan welke trein jullie pakken, want ik vertrek ook van dat station.
I knowquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een andere poort wil meestal ook nog wel helpen. En dan vooral even een paar seconden wachten na het eruit trekken
Ik ga naar Delft lopen
De hele menukaart ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vooral de tapas zijn fantastisch!![]()
Ik wil wel even langsfietsen (oke, ik kom er sowieso langs, ik bekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
"15 Mei a.s zijn wij vol" Maar goed dat we de 16e gaan
Misschien is reserveren dan niet zo'n gek idee?
Echt wel!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De hele menukaart ziet er lekker uit
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:53 schreef damsco het volgende:
Een vriend van mij is de trotse eigenaar van een zwarte Suzuki Swift (geen geintje). Sinds het Apeldoorn drama is deze auto logischerwijs flink in populariteit gedaald. Toen hij mij op 5 mei oppikte om een rondje te gaan rijden, kregen wij een geniaal idee. We zouden richting de stad rijden om daar eens flink de koppeling in te trappen en gas te geven. Zo gezegd zo gedaan, we tuften richting de stad. Op een gegeven moment komen wij een afzetting tegen, ik stap uit, haal het dranghek weg en stap weer in. Vriend van me trapt flink het gaspedaal in en we rijden richting een groep mensen, ongeveer 100 meter van te voren trapt hij de koppeling in en geeft flink gas. We zien de mensen omkijken en schrikken zich werkelijk het apenzuur (eentje gaat zelfs op zijn plaat). Maat van trapt vervolgens hard op de rem en stopt net voor de mensen massa. Al lachend wij uit het raampje roepen “haha, dat was schrikken he”. Terwijl mijn maat de auto omkeert en richting de versperring weer rijdt komt een motoragent aanrijden. Einde oefening
Klacht: leuke grap komt ons duur te staan.
Subklacht: vriend en ik moeten nu voorkomen.
10. Volgens mij zijn we stiekem met 9 ofzo maar dat moet niet zo'n probleem zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil wel even langsfietsen (oke, ik kom er sowieso langs, ik beken) en reserveren, maar voor hoeveel?
Damsco topics moet je niet serieus nemenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ziek
En ik heb het hier maar gepost omdat ik niet weet hoe lang dat topic open blijft
Tering, dan spoor je ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ziek
En ik heb het hier maar gepost omdat ik niet weet hoe lang dat topic open blijft
Check, idem.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doen ik, mijn nummer zit iig in je PM./
Yups, dat klinkt als Damsco.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nah ookal is het nep, ik vind dat al totaal gestoord om een grap over te maken
Lijkt me primaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goed, ik reserveer vanavond even voor 10 mensen, zaterdag, vanaf... eh... zeven uur? Het is op zich nog geen 20 minuten met het OV van CS, maar dan hebben we wat tijd over
Turkish Apple is ook heel lekker, van Pickwickquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben trouwens helemaal verslaafd aan de Turkije-thee van de AH. Appel, dadel en vijg.
En ik ben een koffiemens
Heel lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Turkish Apple is ook heel lekker, van Pickwick
Ik vind de Morocco thee wel lekker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Turkish Apple is ook heel lekker, van Pickwick
Ohja, ik ben ook niet zo'n munt(thee) fanquote:
Buiten de Morocco drink ik eigenlijk alleen maar Earl Grey.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohja, ik ben ook niet zo'n munt(thee) fan
Hmmm wat ook heeel lekker is is Earl Green (groene thee met bergamotquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Buiten de Morocco drink ik eigenlijk alleen maar Earl Grey.
Maar meestal toch maar koffie.
Bij de Hema.quote:
Neuh, Xanosquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:35 schreef wyccie het volgende:
Balgië.
Precies! Ideale plek om de meest vreemde dingen te kopenquote:
Het feit dat jij daarvandaan kruipend naar huis kan heeft er zeker niets mee te makenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet? Want ik weet niet wat jij van plan bent maar naar huis kruipen doe ik meestal niet na een bezoekje aan een restaurantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het feit dat jij daarvandaan kruipend naar huis kan heeft er zeker niets mee te maken
Het wordt nog erger als je moet kruipen vanwege het eten... gelijk aanklagen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet? Want ik weet niet wat jij van plan bent maar naar huis kruipen doe ik meestal niet na een bezoekje aan een restaurant
whehequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het wordt nog erger als je moet kruipen vanwege het eten... gelijk aanklagen!
Mwah, ik zeg niet dat het niet handig is, maar het is zeker niet heel belangrijk geweest. Zo groot is het hier toch nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het feit dat jij daarvandaan kruipend naar huis kan heeft er zeker niets mee te maken
Dat was wel de bedoeling ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet? Want ik weet niet wat jij van plan bent maar naar huis kruipen doe ik meestal niet na een bezoekje aan een restaurant
Je kan ze beter downloaden via usenet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en weer iemand een site waarop je online films kan kijken? Aangenomen dat die bestaat?
En waar gaat die over?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo. Net de films 'Les Choristes' besteld.Die is zo tof
Daarom is usenet beterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De laatste keer dat ik probeerde om een site te gebruiken waarmee ik films kon downloaden, ging mijn hele computer naar de maan, doodziek van alle virussen...
Uhm over een school met moeilijk opvoedbare jochies, die uiteindelijk door een dirigent onder de duim worden gehoudenquote:
Zie edit, wel tegen betaling.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah die van Wyccie is óók handig, en legaal
Downloaden is in Nederland sowieso legaal. Ook via usenet en torrent en p2p. Uploaden mag alleen meestal niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah die van Wyccie is óók handig, en legaal
Ik hoor mensen dat heel vaak zeggen. Maar volgens mij is het: downloaden AN SICH is niet illegaal, maar muziek/films/etc waar niet voor betaald is terwijl dat wel moet, is wél illegaal. Of heb je een link?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Downloaden is in Nederland sowieso legaal. Ook via usenet en torrent en p2p. Uploaden mag alleen meestal niet.
quote:Natuurlijk blijft het downloaden uit legale bron zoals bijvoorbeeld de iTunes Store van Apple gewoon toegestaan en gaat het vonnis in dit geval dan ook alleen om downloads van films en muziek uit illegale bron, zoals P2P-programma's of nieuwsgroepen.
Ja ik zag het. Maar toch wellicht handig voor de komende vier jaarquote:
Oh ik ook niet, maar als er bepaalde acteurs in meedoen kan je me aan het kijken krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ik ben niet zo'n fan van Franse films over het algemeen.
En om welke knappe knul gaat het hier?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Maar toch wellicht handig voor de komende vier jaar
[..]
Oh ik ook niet, maar als er bepaalde acteurs in meedoen kan je me aan het kijken krijgen
Ah, dat is dan vorig jaar veranderd. Apart.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
Linkje met uitspraak dat het wel illegaal is: http://www.techzine.nl/ni(...)ek-is-strafbaar.html
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En om welke knappe knul gaat het hier?
Ze is één van de organisatoren, wat dacht je?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:52 schreef iamredleader het volgende:
Hey PS! Kom je zaterdag naar de meet?
dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze is één van de organisatoren, wat dacht je?
What's so funny?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
http://www.linkedin.com/pub/10/383/629
En nog Nederlands ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:54 schreef Nembrionic het volgende:![]()
http://www.linkedin.com/pub/10/383/629
Nou, DIE kerel gaat iedere avond kruipend naar huisquote:
"Hoi, ik ben Piet de Vries"quote:
"Je hebt met stront gegooid"?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb ooit de hand geschud van iemand die "Hu Flung Dung" heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |