Neuh, Xanosquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:35 schreef wyccie het volgende:
Balgië.
Precies! Ideale plek om de meest vreemde dingen te kopenquote:
Het feit dat jij daarvandaan kruipend naar huis kan heeft er zeker niets mee te makenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Majo had het over om 6 uur op Amsterdam CS en vanaf daar naar het restaurant (ik had een restaurant gesuggereerd, Daar Baand, Iraans, heel bijzonder)
Kom jij ook naar de meet? Want ik weet niet wat jij van plan bent maar naar huis kruipen doe ik meestal niet na een bezoekje aan een restaurantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het feit dat jij daarvandaan kruipend naar huis kan heeft er zeker niets mee te maken
Het wordt nog erger als je moet kruipen vanwege het eten... gelijk aanklagen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet? Want ik weet niet wat jij van plan bent maar naar huis kruipen doe ik meestal niet na een bezoekje aan een restaurant
whehequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het wordt nog erger als je moet kruipen vanwege het eten... gelijk aanklagen!
Mwah, ik zeg niet dat het niet handig is, maar het is zeker niet heel belangrijk geweest. Zo groot is het hier toch nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het feit dat jij daarvandaan kruipend naar huis kan heeft er zeker niets mee te maken
Dat was wel de bedoeling ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom jij ook naar de meet? Want ik weet niet wat jij van plan bent maar naar huis kruipen doe ik meestal niet na een bezoekje aan een restaurant
Je kan ze beter downloaden via usenet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en weer iemand een site waarop je online films kan kijken? Aangenomen dat die bestaat?
En waar gaat die over?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo. Net de films 'Les Choristes' besteld.Die is zo tof
Daarom is usenet beterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De laatste keer dat ik probeerde om een site te gebruiken waarmee ik films kon downloaden, ging mijn hele computer naar de maan, doodziek van alle virussen...
Uhm over een school met moeilijk opvoedbare jochies, die uiteindelijk door een dirigent onder de duim worden gehoudenquote:
Zie edit, wel tegen betaling.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah die van Wyccie is óók handig, en legaal
Downloaden is in Nederland sowieso legaal. Ook via usenet en torrent en p2p. Uploaden mag alleen meestal niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah die van Wyccie is óók handig, en legaal
Ik hoor mensen dat heel vaak zeggen. Maar volgens mij is het: downloaden AN SICH is niet illegaal, maar muziek/films/etc waar niet voor betaald is terwijl dat wel moet, is wél illegaal. Of heb je een link?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Downloaden is in Nederland sowieso legaal. Ook via usenet en torrent en p2p. Uploaden mag alleen meestal niet.
quote:Natuurlijk blijft het downloaden uit legale bron zoals bijvoorbeeld de iTunes Store van Apple gewoon toegestaan en gaat het vonnis in dit geval dan ook alleen om downloads van films en muziek uit illegale bron, zoals P2P-programma's of nieuwsgroepen.
Ja ik zag het. Maar toch wellicht handig voor de komende vier jaarquote:
Oh ik ook niet, maar als er bepaalde acteurs in meedoen kan je me aan het kijken krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ik ben niet zo'n fan van Franse films over het algemeen.
En om welke knappe knul gaat het hier?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Maar toch wellicht handig voor de komende vier jaar
[..]
Oh ik ook niet, maar als er bepaalde acteurs in meedoen kan je me aan het kijken krijgen
Ah, dat is dan vorig jaar veranderd. Apart.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
Linkje met uitspraak dat het wel illegaal is: http://www.techzine.nl/ni(...)ek-is-strafbaar.html
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En om welke knappe knul gaat het hier?
Ze is één van de organisatoren, wat dacht je?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:52 schreef iamredleader het volgende:
Hey PS! Kom je zaterdag naar de meet?
dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze is één van de organisatoren, wat dacht je?
What's so funny?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
http://www.linkedin.com/pub/10/383/629
En nog Nederlands ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:54 schreef Nembrionic het volgende:![]()
http://www.linkedin.com/pub/10/383/629
Nou, DIE kerel gaat iedere avond kruipend naar huisquote:
"Hoi, ik ben Piet de Vries"quote:
"Je hebt met stront gegooid"?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb ooit de hand geschud van iemand die "Hu Flung Dung" heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |